• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 41 z 244
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 244

 #422381  autor: play4you2
 11 sie 2010, 17:46
lluukk pisze:a jednak da - sprawdzając stan konta *101#
Już Ci odpowiedziałem na to, więc temat uważam za zamknięty.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422390  autor: lluukk
 11 sie 2010, 17:55
Kaczy zamknął temat okradania klienta przez play...
oczywiście Play4You jak mantrę będzie sypał, że temat uważa za zamknięty
ale fakt pozostaje faktem
bezprawnie play ukradło mi z konta 3 zł
- nie ma wyjaśnienia dla tej kradzieży tak nie wolno bo to zwykłe złodziejstwo...
taka sieć

lluukk

 #422393  autor: aremix
 11 sie 2010, 17:59
witam,
w zeszly poniedzialek bylem w salonie, zeby przedluzyc umowe, i przy okazji wybralem sobie nowy telefon, ktorego nie mieli na stanie ( HTC Wildfire ). Pani powiedziala, ze zamowia ten telefon i bedzie trzeba czekac na niego 2-3 dni. Dzisiaj mija juz 8 dzien, a telefonu dalej ni widu ni slychu. O co moze chodzic ? Oni te telefony z Japonii zamawiaja czy co jest grane? niepowazne podejscie do klienta

 #422397  autor: lluukk
 11 sie 2010, 18:01
teraz parę wypowiedzi na nowo założonych kontach (2posty) aby uciec od okradania przez play klientów ;)
taki "żart" - wyjaśnienie dla propleyowców

lluukk

 #422405  autor: play4you2
 11 sie 2010, 18:22
lluukk pisze:bezprawnie play ukradło mi z konta 3 zł
Zamiast rzucać bezpodstawne oskarżenia, złóż reklamację. Nie będę nic sprawdzał w Towjej sprawie, dopóki nie otrzymamy reklamacji. W ten sposób każdy może powiedzieć, że mu coś zabrano bezpodstawnie. Zresztą już niejednokrotnie udowodniłem ci w prywatnych korespondencjach, że jednak nie masz racji i się bardzo często mylisz, więc nie zdziwiłbym się wcale, gdyby w tym przypadku było tak samo.

Reasumując, czekam na reklamację, do tego czasu uważam, że sprawy nie było i informacje podawane przez Ciebie są niepotwierdzone.
aremix pisze:O co moze chodzic ?
Czasami jest tak, że trzeba je sprowadzić z innego Salonu lub z magazynu Centralnego. Może to potrwać do tygodnia lub góra dwóch (ale to bardzo rzadkie przypadki), jeżeli w międzyczasie natrafiłeś na weekend. Zgłoś się do tego Salonu i poproś kierownika, aby wyjaśnił Ci, co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Nie sądzę, abyś miał jakieś problemy z otrzymaniem tego telefonu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422410  autor: Claudec
 11 sie 2010, 18:29
lluukk, czytam twoje posty i zastanawiam się czy ty jesteś normalny?
Od dłuższego czasu stale narzekasz na Play a jednak dalej w nim siedzisz.
Nie znudziło Ci się to? Dziwisz się że tematy zamykają? Każdy ma dość twoich tekstów!
Ile już numerów zarejestrowałeś? 50 czy może 500?
Człowieku bądź poważny a nie ośmieszaj się, jeśli zniknęła Ci kasa to pisz zgłoszenie do Play.

Osobiście uważam że jesteś pracownikiem któregoś z operatorów W3, każdy normalny człowiek po 3 wpadkach Play dal by sobie spokój i przeniósł numer do innej sieci.

 #422413  autor: lluukk
 11 sie 2010, 18:33
w prywatnej korespondencji mi udowodniłeś,że nie mam racji ? buhahaa...

wiedz, że zawsze mnie przepraszaliście i oddawaliście często to co przedtem ukradliście, nie mając innego wyjścia.

złożę reklamacje a kradnący moje pieniądze play znów będzie oddawał.

tylko bez głupich tekstów, że nie miałem racji jak kradliście mi minuty z pakietów a potem pan Piotr F. przepraszał (przesłać zdjęcie listu na maila?)

ukradliście i kropka - a udowodnię po rejestracji karty !

i zobaczymy jak nie mam racji ;)

[ Dodano: 2010-08-11, 18:37 ]
Claudec pisze:lluukk, czytam twoje posty i zastanawiam się czy ty jesteś normalny?
Od dłuższego czasu stale narzekasz na Play a jednak dalej w nim siedzisz.
Nie znudziło Ci się to? Dziwisz się że tematy zamykają? Każdy ma dość twoich tekstów!
Ile już numerów zarejestrowałeś? 50 czy może 500?
Człowieku bądź poważny a nie ośmieszaj się, jeśli zniknęła Ci kasa to pisz zgłoszenie do Play.

Osobiście uważam że jesteś pracownikiem któregoś z operatorów W3, każdy normalny człowiek po 3 wpadkach Play dal by sobie spokój i przeniósł numer do innej sieci.
bez chamstwa !
wykorzystane karty przenoszę do GaduAir
a ile kupiłem - moja sprawa
nie jestem niczyim pracownikiem - play często kradnie co się da ale musi oddawać po zarejestrowaniu numeru
szkoda, że kradnie, gdyby tego nie robił nie byłoby problemu
Play4You może potwierdzić, że zwracali ukradzione pakiety (choć nie wątpię, że nie starczy mu odwagi)

lluukk

 #422415  autor: kowcio
 11 sie 2010, 18:38
lluukk, ja mam jedną prośbę do Ciebie. Weź albo wyluzuj się, albo przejdź trzy razy wokół domu, dzisiaj taka piękna pogoda. Nie chcę już widzieć Twojego uszczypliwego tonu. Zobacz za co masz dwa warny. Jak dostaniesz trzeciego to będziesz miał blokadę.

Ja nadal przypominam- nie można nikogo oskarżyć, że ktoś komuś coś ukradł. I zapewniam Cię, że Play specjalnie tego nie zrobił. Od razu mówię, że nie jestem ani pracownikiem Play, ani fanatykiem tejże sieci. Tylko problemy się wszędzie zdarzają i na to nic nie poradzisz. Ile razy ja miałem problemy w Plusie, że mi pieniądze z konta brali? Już nie wiem ile razy reklamowałem, a telefon w Plusie mam od maja 2009 roku. I zapewniam Cię, że to były dużo wyższe kwoty niż 3-4 zł, a oni specjalnie tego nie robili.

Jeśli będziesz miał takie podejście do sprawy, to nie mamy o czym gadać. Najlepszym rozwiązaniem jest załatwić tę sprawę i przenieśc numer- dzisiaj za darmo to zrobisz i zapewniam, że nikt płakać za Toba nie będzie. Konkurencja w Polsce jest ogromna, jest gdzie przenosić numer.

 #422417  autor: lluukk
 11 sie 2010, 18:44
ok - grozi mi blokada więc kończę - podam tylko jak play się przyzna do zagarnięcia moich pieniędzy i zwróci kasę :) bo nie będzie miał wyjścia !
nadmienię, że korzystałem/korzystam z usług innych operatorów i nigdy nic takiego mi się nie przytrafiło a w play wielokrotnie :)
pozdrawiam
i tak na forum zaraz zrobi się cisza o nieuczciwych praktykach play...

lluukk

 #422419  autor: play4you2
 11 sie 2010, 18:46
lluukk pisze:w prywatnej korespondencji mi udowodniłeś,że nie mam racji ?
Oczywiście że tak. Niemniej jednka, ten temat nie jest miejscem do prywatnych dyskusji. Ja zresztą nie mam zamiaru z Tobą o tym dyskutować. Jestem od udzielania odpowiedzi, a nie od jałowych dyskusji. Jak wspomniałem, złóż reklamację i wtedy się ją rozpatrzymy.

Co do wcześniejszych spraw przyznaję, że niektóre były złozone zasadnie, jednak otrzymałeś stosowną rekompensatę i sprawa została zamknięta. Zresztą jak dobrze wiesz, nie chodziło o okradanie Ciebie, tylko o zupełnie inną sprawę.

Jeżeli rzeczywiście był błąd po naszej stronie, uwierz mi, że nie mamy żadnego problemu z tym, aby przyznać sie do winy. W zasadzie to nigdy go nie mieliśmy.

Reasumując, nie rozumiem, w czym tak naprawdę masz problem?? Zresztą, jak wspomniałem, nie będę z Tobą na ten temat dyskutował. Jak masz jakieś zastrzeżenia, zgłoś do nas sprawę w odpowiedni do tego sposób. Otrzymasz odpowiedź zgodnie z obowiązującym prawem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422422  autor: lluukk
 11 sie 2010, 18:55
pierwsza z brzegu uznana reklamacja i wiele innych - wklejać ?
Szanowny Panie Łukaszu, dziękujemy za zgłoszenie przesłane drogą elektroniczną z 28 oraz 29 stycznia 2010 roku, dotyczące usługi Play Online. Miło nam poinformować, że reklamacja została uznana za zasadną. W celu rozwiązania zgłoszenia, przekazaliśmy sprawę do działu sieci, aby dokonał analizy zgłaszanych przez Pana utrudnień. Po weryfikacji przeprowadzonej przez powyższy dział informujemy, że nadajnik do którego loguje się Pana modem jest przeciążony, w związku z powyższym planowana jest modernizacja stacji do końca marca 2010 roku. W ramach rekompensaty za powstałe zdarzenie, proponujemy Panu jednorazowy Pakiet 400 MB do wykorzystania na wszystkie usługi internetowe. Jeżeli wyraża Pan zgodę na zaproponowaną rekompensatę, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta i powołanie się na zgłoszenie 14683618. W odniesieniu do Pana propozycji dotyczącej zgody na rozwiązanie Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z dostępem do Internetu wyjaśniamy, że na podstawie powyższych informacji, nie odnajdujemy podstaw do przychylenia się do złożonego wniosku. Usługa jest świadczona w oparciu o postanowienia zawarte w Regulaminie świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dostępem do Internetu dla Abonentów § 8 ust 9 „Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych, o jakości zgodnej z normami ETSI (European Telecommunications Standards Institute)”. Staramy się, aby nasz zasięg był najlepszej jakości, jednak w niektórych miejscach może różnić się od siebie. Deklarowana prędkość 1Mb/s jest najwyższą z możliwych, jaką można uzyskać w naszej sieci. Przypominamy, że zgodnie z powyższym Regulaminem § 8 ust 13 „Operator stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów. Zakresy usług dostępnych w miejscach, których możliwym jest korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych Operatora, mogą się nieznacznie różnić od siebie. Szczegółowe informacje na temat zakresu dostępnych Usług Telekomunikacyjnych można uzyskać w Punktach Sprzedaży P4 lub na stronie www Operatora.” Warunki Regulaminu jak i Cennika zostały zaakceptowane przez Pana w chwili zawarcia Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z dostępem do Internetu nr UM01/D002101024/001983635 z 27 listopada 2009 roku. Wierzymy, że powyższa odpowiedź wyczerpuje wszystkie poruszone przez Pana kwestie. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem *500 z telefonu w sieci Play, 790500500 z telefonu stacjonarnego, bądź będącego w innej sieci, listownie, poprzez email lub za pośrednictwem naszej strony www.playmobile.pl. Z poważaniem, Piotr F

lluukk

 #422428  autor: play4you2
 11 sie 2010, 19:13
lluukk pisze:pierwsza z brzegu uznana reklamacja i wiele innych - wklejać ?
Nie będę z Tobą dyskutował na ten temat. Przypominam ci, że w ten sposób tworzysz "niemerytoryczną" dyskusję. Zadaj mi konkretne pytanie, to udzielę Ci odpowiedzi. Zresztą jak wspomniałem wcześniej, gdzie w tej reklamacji masz wspomniane coś o "okradaniu"? Jak widzę, chyba nigdzie. Co to ma wspólnego z tą Twoją niepotwierdzoną historią o "rzekomym" okradaniu? To, że internet w pewnym okresie działał być może niestabilnie, coż, przyznaliśmy Ci rację. Czego jeszcze oczekujesz?? Dostałeś rekompensatę. Zgodnie z prawem, sprawę możesz zgłosić do odpowiednich organów państwowych, jeżeli nie zgadzasz się z odpoiwiedzią. Czy jeszcze mogę ci w czymś pomóc?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422433  autor: lluukk
 11 sie 2010, 19:45
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce8 ... f95b2.html

o jednak play ukradł minuty z pakietów i to na 3 numerach !
a może nie ;)
cytuję:
"nastąpiła konfiskata..."

[ Dodano: 2010-08-11, 19:47 ]
i musiał oddać jak każdy kto coś ukradł i został przyłapany

teraz też tak będzie :)

to co nie miało miejsca zabieranie minut ?
wyjaśniłeś na priv, że nie mam racji ?
czy przyznaliście się do kradzieży i oddaliście (przyłapani) ;)
Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 19:52 przez lluukk, łącznie zmieniany 2 razy.

lluukk

 #422434  autor: Malibu
 11 sie 2010, 19:48
play4you2 pisze:
lluukk pisze: i co Ty na to ?
No cóż, co mam Ci powiedzieć? Złóż reklamację i ją rozpatrzymy. Więcej nie mam nic do dodania w tym temacie. Nie będę prowadził "jałowych" dyskusji.
Malibu pisze:Czyli użytkownik nie ma obowiązku podawania danych,
Niestety nie. Pkt. 2, który sam prztoczyłeś, jasno stanowi, że przed wniesieniem reklamacji, Użytkownik POWINIEN dokonać Udostępnienia Dancyh (to określenie jest nawet "wytłuszczone"). W związku z tym, określenie powonien, to absolutnie nie jest to samo, co "może". W związku z tym, niezarejestrowany Użytkownik, który złoży reklamację, niestety nie zostanie obsłużony i poprosimy go o zarejestrowanie usługi.
p4u ale powinność a obowiązek to dwie różne sprawy... poza tym nie do końca rozumiem do czego potrzebne są dane jeżeli chodzi o reklamację usługi w ramach pre-paidu... czy jako Sylwester dzwonię inaczej niż jako Andrzej czy Sebastian (przypominam, że w każdej odpowiedzi na reklamacje składane przeze mnie odpowiedź dostaję kierowaną za każdym razem do innej osoby).

Poza tym pomijając już kwestię składania reklamacji, § 9. Obsługa Klienta nie we wszystkich punktach jest (dla użytkowników którzy udostępnili dane) a gwarantuję Ci, że jeżeli zadzwonisz i będziesz udawać klienta to nikt ci nie udzieli nawet najprostszych informacji.

 #422437  autor: play4you2
 11 sie 2010, 19:51
lluukk pisze:o jednak play ukradł minuty z pakietów i to na 3 numerach !
a może nie
W rozmowie telefonicznej dokładnie wytłumaczono Ci, co było błędem i dobrze wiesz, że to z tzw. "kradzieżą" nie miało nic wspólnego. Niestety, nie mogę tu powiedzieć o szczegółach tej rozmowy, bo zabrania mi to prawo. Generalnie, błąd ten nie polegał na żadnej kradzieży, o czym doskonale wiesz. Zresztą zwrócono ci te minuty i otrzymałeś od nas bardzo dobrą rekompensatę. W związku z tym, nadal nie rozumiem, o co Ci chodzi?

Jak tak bardzo twierdzisz, że teraz znowu Ci coś zniknęło bez przyczyny, podaj mi na pw ten numer, z którego "rzekomo" Ci coś zniknęło. Czekam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422440  autor: lluukk
 11 sie 2010, 19:56
ależ podałem go już (na forum) i Ty sprawdziłeś, że został aktywowany kodem *101# więc mogłem wykupić pakiet - proszę to 792 xxx 288 - znam na 97 % Twoją odp. choć masz podgląd na konto bo widziałeś że aktywowałem go kodem a nie płatną rozmową - nic nie zrobisz, bo nie jest zarejestrowany (mimo że zobaczysz, że kasę wcięło !)

[ Dodano: 2010-08-11, 19:59 ]
i nie uciekaj na priv, żeby potem pisać, że sprawa wyjaśniona i nie miałem racji mimo pism z play (na fotosiku) potwierdzających, że skradliście minuty - przyłapani oddaliście
trochę odwagi i umiejętności przyznania się do kiepskiego systemu pozbawiającego klientów kasy !
odwagi i prawdy !

zapomniałem, że nie podaje się tu numerów
przesyłam numer na priv, ale każdą odpowiedź upublicznię

lluukk

 #422442  autor: play4you2
 11 sie 2010, 20:02
Malibu pisze:p4u ale powinność a obowiązek to dwie różne sprawy
Przecież jest to synonim określenia "obowiązek" (zweryf. za pomocą www.synonimy.pl). W związku z tym, określenie "powinien" oznacza to samo co "obowiązek". Abstrachując juz od tego, rejestracji wymaga również Prawo Telekomunikacyjne (w przypadku, gdy chcemy złożyć reklamację). Co do samej obsługi, zakres uzyskanych inofmracji precyzyjnie określa par. 9 a zwłaszcza ust. 3. Tam też jest informacja o konieczności zarejestrowania w przypadku składania reklamacji.

[ Dodano: 2010-08-11, 20:07 ]
lluukk pisze:(ostatnio na numerze 795xx1602 - możesz sprawdzić)
Podawałeś mi ten numer, a ten numer nie zawierał taryfy "Fresh 9", tylko "Fresh 5".

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422444  autor: pawelpp
 11 sie 2010, 20:08
Informuje, że uznałem Pana reklamację za zasadną. Potwierdzam, że 8 sierpnia 2010 roku nie nastąpiła próba kontaktu ze strony konsultanta rozwiązującego zgłoszenie 19992758.
i oczywiście 40 minut zaproponowali, które są mi całkowicie zbędne bo w najbliższym czasie będę za granicą przez kilka miesięcy z drobnymi przerwami. I oczywiście każda inna forma rekompensaty nie wchodzi w grę. Jedno jest pocieszająca - wreszcie nie napisali, że zdarzenie miało charakter incydentalny.
Inna kwestia: Czy to nie jest śmieszne, że Play w ramach rekompensat za np. źle działający Internet proponuje 400 MB, a za fatalnej jakości, zrywane połączenia minuty do wykorzystania? To wbrew zdrowemu rozsądkowi.
P4Y, nie raczysz odpowiedzieć na moje poprzednie posty?

 #422445  autor: lluukk
 11 sie 2010, 20:11
przepraszam
pomyliłem numer - (ten fresh 9 gdzie play ukradło 3 zł - podawałem w dyskusji na temat kradzieży kasy przez play) na priv wysłałem prawidłowy !
co nie zmienia faktu, że na nim było 9 zł kupiłem pakiet za 5 zł zostało 1 zł zamiast 4 zł.

i nie pisz o rzekomym ginięciu kasy czy minut, skoro sami przyznaliście, że mam rację i zwróciliście minuty
- oto pismo z play http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce8 ... f95b2.html

lluukk

 #422448  autor: play4you2
 11 sie 2010, 20:22
lluukk pisze:nie pisz o rzekomym ginięciu kasy czy minut, skoro sami przyznaliście, że mam rację i zwróciliście minuty
- oto pismo z play http://www.fotosik.pl/pok...b7003f95b2.html
Sprawę omówiłem powyżej, polecam zapoznanie się z moją wypowiedzią. więcej nie mam w tym temacie nic do dodania.
lluukk pisze:na priv wysłałem prawidłowy !
Ok, jutro to zweryfikuję.
pawelpp pisze:P4Y, nie raczysz odpowiedzieć na moje poprzednie posty?
A na co dokładnie? Bo jak znowu na ten sam temat, czyli jakość połączeń i jakość działania sieci, to juz udzielałem wielokrotnie odpowiedzi i jak wspomniałem, w tym zakresie uważam temat za zamknięty.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 41 z 244
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 244
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 244