• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 39 z 244
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 244

 #421741  autor: patrix-83
 07 sie 2010, 23:14
Czy pracownicy wystawiający faktury w P4 są ślepi?
Mam podpięte 2 numery pod jedno konto abonenckie a oni mi wystawili fakturę tylko za jeden główny numer do którego został przypisany od 1.08 drugi numer i mają razem wspólny numer jeden numer konta i abonencki.

Nic z tego nie rozumiem i wiem natomiast że 30zł do zapłaty z moich obliczeń z drugiego numeru poszło w powietrze i nie muszę go płacić skoro go nie ma ujętego na fakturze?

Czy ktoś miał podobnie i co mam z tym zrobić? Dzwonić i tracić 1zł czy cieszyć się z głupoty P4 i prezentu w postaci umorzenia ok.30zł za nic?

 #421742  autor: osachorzow
 07 sie 2010, 23:17
Patryk83żółwik, obstawiam, że wyłączą Ci numer za niezapłaconą fakturę, której nie wystawili :D w play wszystko jest wszak możliwe ;) Jak chcesz wyjaśnić sprawę to może lepiej wyślij zgłoszenie przez play24... opłata 1zł za połączenie z infolinią (to NIE jest obsługa klienta) to zdzierstwo... oni i tak napiszą zgłoszenie (chyba za to jest te 1zł) więc lepiej jak to zrobisz sam ;)

 #421752  autor: yundai
 08 sie 2010, 06:31
bleckwarrior pisze:
yundai pisze: A NAJLEPSZE 28 lipca dostałem sms od play ze dostane 15 za zaproszenie znajomego
napisalem reklamacje i zadam odszkodowania(kasa) ciekawe co z tego wyjdzie jak nie to sad daleko nie mam 500 metrow po 2 juz jedna sprawa poszla do sadu

Twoja reklamacja jest całkowicie nie zasadna, informacja o tym,że dostaniesz pieniądze za skorzystanie z promocji, nie jest informacją marketingową. Inaczej by było, jakbyś otrzymał informację,że możesz skorzystać z danej promocji. Najpierw w czymś bierzesz udział, a potem masz pretensję o to,że Cię o tym informują? hmm, też tak można:)
i jednak ja mialem racje

"Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące zaprzestania przetwarzania danych osobowych, które złożył Pan 29 2010 roku drogą mailową. Na podstawie przesłanego zgłoszenia , 20 lipca 2010 roku zgody na otrzymywanie SMS-ów o treściach marketingowych zostały wyłączone. Jednakże 28 lipca 2010 roku otrzymał Pan SMS-a zachęcającego do skorzystania z promocji "Poleć Play znajomemu". W związku z tym Pańską reklamację uznałam za zasadną. Serdecznie przepraszam Pana za niedogodności związane z przesłaniem wiadomości zawierającej treść marketingową. Ponieważ przesłanie do Pana takowej informacji miało charakter incydentalny, Pana oczekiwania dotyczące doładowania konta kwotą 40,00 złotych zmuszona byłam uznać za niezasadne. Za powstałą sytuację proponuję Panu rekompensatę w wysokości 20 minut do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe w ciągu 30 dni od momentu ich podłączenia. Jeśli zaproponowana rekompensata jest dla Pana satysfakcjonująca uprzejmie proszę o kontakt dowolnym sposobem"

i nadal podtrzymujesz ze to NIE byla wiadomosc marketinkowa i ze play sie nie pomylil
pownie tego nie skomentujesz bo trudno sie przyznac do BŁEDU

 #421755  autor: pawelpp
 08 sie 2010, 09:39
Coś mi się o uszy obiło, że Play ma lub będzie miał pakiety danych, które działają w roamingu (za granicą). Wiem, że istnieje taki pakiet 5 MB, ale jak dla mnie jest on niewystarczający. Chciałem zapytać czy są/będą większe pakiety?

 #421783  autor: muchakk
 08 sie 2010, 13:12
jojo wymiana karty sim na microSIM jest bezpłatna. Wystarczy udać się do salonu który takową kartę posiada.


Pozdrawiam

 #421827  autor: pawelpp
 08 sie 2010, 17:54
P4Y, prosiłem tylko razy - nie chcę, aby moje zgłoszenia rozpatrywał pan Andrzej K. (nazwisko znanego polityka). Po prostu ręce opadają jak czytam te jego wypociny po kilku tygodniach od napisania zgłoszenia.
Druga sprawa - jak to jest, że wasz dział techniczny twierdzi, że żadne porty nie są blokowane, a użytkownicy tego forum (w tym ja) twierdzą, że jest inaczej? Poza tym co za ekspert odpowiada, że "porty IP" nie są blokowane?! FTW?! Waszym ekspertem jest informatyk czy pan po szkoleniu? Porty są w protokołach wyższych warstw - UDP i TCP. Dwa tygodnie ekspertom zajęło zastanawianie się nad kwestią blokowania połączeń! Dokładnie 16 dni! Jak nie wierzę w Boga, tak mam nadzieję, że wasi eksperci będą się smażyć w piekle za głupoty, które wypisują i za to jak traktują ludzi.

 #421968  autor: bleckwarrior
 09 sie 2010, 13:19
yundai pisze: i nadal podtrzymujesz ze to NIE byla wiadomosc marketinkowa i ze play sie nie pomylil
pownie tego nie skomentujesz bo trudno sie przyznac do BŁEDU
jakbyś nie zauważył, już we wczesniejszym poście, napisałem -że jesli faktycznie to była wiadomość marketingowa i nie brałeś udziału w promocji "poleć znajomych" to masz rację. Więc jeszcze raz Ci ją zatem przyznaję:).

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #422004  autor: Marens
 09 sie 2010, 17:07
Muszę pochwalić Play za to, że udało się zablokować transmisje danych w roamingu międzynarodowym nie ingerując w transmisje po Plusie. :wink:

 #422017  autor: Logith
 09 sie 2010, 19:02
Ja dalej wierzę, że Play ma potencjał. Przyda się naprawdę szkolenie czy to pracowników z infolinii czy z salonu bo spotkałem się ze sporym niedoinformowaniem z ich strony - mam nadzieję, że będzie poprawiony jeszcze bardziej wizerunek P4 np. poprzez większą ilość takich "pomocników" jak play4you2/1.
Czekam dalej na wyjaśnienie się sprawy z moją nokią (jedną z dwóch w P4) 6700 - ustawowe 14 dni minęło jakieś 28 dni temu. Tylko gdy telefon naprawiony (a powinien być wymieniony) wróci napisze reklamację - i zobaczymy jaką odpowiedź dostanę.
Play4you2 - na jaki adres internetowy mogę ją wysłać, rozmawialiśmy już o tym na PW

Pozdrawiam, :wink:

Obrazek
Obrazek

 #422020  autor: pawelpp
 09 sie 2010, 19:23
Oto wynik mojej dzisiejszej rozmowy z konsultantką:
- brak informacji o które prosiłem. Dlaczego? "Bo nie"
- brak możliwości połączenia z przełożonym. Dlaczego? "Bo nie"
- Na pytanie: "W zgłoszeniu xxxxx mogę przeczytać, że dnia 8.08.2010 konsultant próbował się ze mną skontaktować a w historii połączeń jest brak informacji o połączeniach przychodzących w tym dniu. Jak to możliwe?" Odpowiedź: "Może pan złożyć odwołanie". P4Y eksperci mają takie normalne telefony do dyspozycji czy jakiś czarodziejskie? Też chciałbym mieć możliwość wykonywania połączeń których nie ma w bilingu :). Cuda się dzieją. Pewnie napiszesz, że to incydent. Tylko ten incydent się zdarza zawsze. Niedawno zadzwoniła do mnie jedna pani z OK i powiedziała, że dwa miesiące temu prosiłem kogoś o kontakt, więc ona dzwoni. DWA miesiące temu!
- i co najważniejsze - prosiłem o napisanie zgłoszenia. Do tej pory nie widzę go na Play24, czyli pani Agata P. nie raczyła go napisać. Jak to możliwe? I jeszcze zapewniała, że w ciągu kilku godzin ktoś się ze mną skontaktuje. Znów chyba ten ktoś ma czarodziejski telefon bo moja komórka milczy.
- na moją prośbę konsultantka nie chciała powtórzyć swojego imienia i nazwiska oraz nazwiska swojego przełożonego
Szczegóły na temat połączenia są w zgłoszeniu 20561588. Pani Agata powinna dostać pochwałę za zbycie niewygodnego klienta. Jutro też zadzwonię z kilkoma pytaniami.
Dodam że dzisiaj też po połączeniu z +48790500500 po wybraniu opcji 4 połączenie zostało przerwane. Co za pech...

 #422039  autor: danko
 09 sie 2010, 21:19
P4Y pytanie: Ile przed końcem umowy mogę podpisać aneks w promocji RePlay Extra LongPlay z minutami z dnia 22-07-2010r ? 4miesiące, 3 miesiące a może 2? Umowa kończy się 15 listopada a w systemie dostępna jest tylko promocja RePlay Extra LongPlay 2 (ps. wymyślona chyba przez niedorozwoja jakiegoś), a tej "z minutami" brak.?

 #422041  autor: play4you2
 09 sie 2010, 21:31
Logith pisze:Play4you2 - na jaki adres internetowy mogę ją wysłać,
Podawałem Ci go już we wczesniejszej naszej korespondencji. Jak nie znajdziesz, daj mi info na PW, to Ci jeszcze raz przypomnę.
pawelpp pisze:P4Y eksperci mają takie normalne telefony do dyspozycji czy jakiś czarodziejskie?
Jeżeli sprawdzałeś połączenie przychodzące na "Play24", to rzeczywiście go nie zobaczysz, natomiast jeżeli opierasz się na Twoim telefonie, to teoretycznie powinieneś je widzieć, jednak nie chcę brać odpowiedzialności za Twój telefon, czy jest sprawny i czy wszystko będzie w nim widoczne. W temacie telefonu nie będę zamieszczał mojej opinii. Za to odpowiada jego Producent i ewentualnie Gwarant. Co do numeru, prawdopodobnie mógłbyś go nie widzieć, ponieważ są zastrzeżone (zazwyczaj). Jeżeli Twój telefon posiada tzw. "blacklist" i masz ustawione bezwarunkowe odrzucanie takich połączeń, to prawdopodobnie w historii połączeń przychodzących też nie zobaczysz próby takiego połączenia. Jednak, nie mnie to oceniać. To są tylko moje luźne przypuszczenia. Nie badałem sprawy w tym temacie, w Twoim przypadku.
pawelpp pisze:Szczegóły na temat połączenia są w zgłoszeniu 20561588.
W takim razie, poczekaj na zakończenie zgłoszonego postępowania.
danko pisze:P4Y pytanie: Ile przed końcem umowy mogę podpisać aneks w promocji RePlay Extra LongPlay z minutami z dnia 22-07-2010r
Generalnie Aneks można podpisać 3 miesiące wcześniej (zakładając, że wszystko jest ok, i nie było żadnych zadłużeń na koncie itd.), ale nie gwarantuję Ci, że uda Ci się go podpisać konkretnie na tą ofertę.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422064  autor: osachorzow
 09 sie 2010, 23:00
pawelpp pisze:"W zgłoszeniu xxxxx mogę przeczytać, że dnia 8.08.2010 konsultant próbował się ze mną skontaktować a w historii połączeń jest brak informacji o połączeniach przychodzących w tym dniu. Jak to możliwe?"
To jest jak najbardziej możliwe i wielokrotnie się z tym spotkałem: leży sobie telefon, pełen zasięg, centrum miasta więc przynajmniej kilka stacji play i plus w zasięgu... nagle przychodzi sms, że numer X próbował się z skontaktować 3 razy przez ostatnie 2 minuty... telefon zalogowany do sieci a dzwoniący słyszą że jest poza zasięgiem lub wyłączony... takie rzeczy tylko w P4 ;) Taka sytuacja miała już miejsce kilkakrotnie na różnych kartach play, różnych telefonach... więc wykluczam winę konkretnych kart i telefonów.. po prostu tak działa sieć :/

 #422105  autor: pawelpp
 10 sie 2010, 09:17
osachorzow pisze:telefon zalogowany do sieci a dzwoniący słyszą że jest poza zasięgiem lub wyłączony...
Wiem - sam im to kilkakrotnie zglaszałem. Według Play mamy problemy z telefonem! P4Y, nadal twierdzisz, że tylko ja mam tego typu problemy, są one wynikiem wadliwego działania telefonu i o dziwo NIE występują za granicą?
play4you2 pisze:to rzeczywiście go nie zobaczysz, natomiast jeżeli opierasz się na Twoim telefonie, to teoretycznie powinieneś je widzieć
1. Dlaczego go nie zobacze?
2. Dlaczego konsultant nie chciał mi udzielić informacji o tym kiedy to połączenie było wykonane?
3. Dlaczego konsultant nie chciał odpowiedzieć na pytanie "czy było wykonywane w dni 8.08.10 połączenie z numeru zastrzeżonego lub +48790500500 na mój numer telefonu?
Czy nie dlatego, że tego połączenia nie było?
Proszę, nie pisz takich głupot, bo przesadzasz z tym, że mam niesprawny telefon. Jakoś inne połączenia z numerów zastrzeżonych są wyświetlane. Proszę udowodnij mi że się mylę - wyrażam zgodę na to, żebyś na tym forum napisał o której godzinie dnia 8.08.10 bylo wykonane na mój numer telefonu, który pewnie doskonale znasz, połączenie z OK - najlepiej w postaci screena z zasłoniętymi dwiema ostatnimi cyframi numeru. Nie zrobisz tego, mimo iż wyrażam na to zgodę? Wiem - bo po prostu nikt wtedy nie zadzwonił. Gdzie wasza uczciwość?

[ Dodano: 2010-08-10, 09:24 ]
play4you2 pisze: W takim razie, poczekaj na zakończenie zgłoszonego postępowania.
Ciekawy jestem jak długo... O ile zakład, że po 2-3 tygodniach dostanę szablonową odpowiedź "konsultant został upomniany ... proponujemy 10 minut ... " ? :D
Możesz mi powiedzieć kim jest w back office pan Andrzej K., że tak długo się tam trzyma?

 #422172  autor: play4you2
 10 sie 2010, 14:25
pawelpp pisze:1. Dlaczego go nie zobacze?
Ponieważ tak jest skonstruowany system. Więcej nie mam nic do dodania w tym temacie.
pawelpp pisze:2. Dlaczego konsultant nie chciał mi udzielić informacji o tym kiedy to połączenie było wykonane?
Trudno mi to w tej chwili określić, zapewne ottrzymasz odpowiedź na to pytanie w rozwiązaniu Twojego zgłoszenia.
pawelpp pisze:3. Dlaczego konsultant nie chciał odpowiedzieć na pytanie "czy było wykonywane w dni 8.08.10 połączenie z numeru zastrzeżonego lub +48790500500 na mój numer telefonu?
Podobnie jak wyżej. Jak sprawa zostanie ;przeanalizowana, uzyskasz odpowiedź.
pawelpp pisze:Możesz mi powiedzieć kim jest w back office pan Andrzej K.,
Pracownikiem...
pawelpp pisze:Ciekawy jestem jak długo...
Do czasu przeanalizowania wszystkich zgłoszonych przez Ciebie wątpliwości.
pawelpp pisze:nadal twierdzisz, że tylko ja mam tego typu problemy
Trudno mi odnieść się do tych zastrzeżeń, ponieważ ja posiadam informacje techniczne (oparte na przeprowadzonych testach), które wykluczają takie zdarzenia. W związku z tym, na podstawie dostępnych mi informacji, niestety nie mogę zgodzić się z tym stwierdzeniem.
pawelpp pisze:Proszę udowodnij mi że się mylę
Nie muszę nic udowadniać, gdyż nie od tego tu jestem. Jeżeli masz zastrzeżenia co do poruszanej przez Ciebie kwestii, masz prawo złożyć wnosek reklamacyjny lub wyjaśniający do Organów Państwowych.
pawelpp pisze:Proszę, nie pisz takich głupot, bo przesadzasz z tym, że mam niesprawny telefon.
Przede wszystkim NIE POWIEDZIAŁEM a ZASUGEROWAŁEM, a to jest niewątpliwie subtelna różnica. Nie wiem czy masz sprawny czy też nie telefon, nie mi to jest oceniać. Jednak skoro uważasz, że wszystko jest ok, tak jak powiedziałem powyżej, masz prawo dochodzić wyjaśnień w odpowiedni do tego sposób.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422186  autor: ukefake
 10 sie 2010, 16:06
masz prawo dochodzić wyjaśnień w odpowiedni do tego sposób.
pawelpp - p4y nic tu nie poradzi bo ma pewne ograniczenia systemowo-firmowe. Uważam, że można pomóc jemu, pracownikom oraz klientom jedną metodą: sprawą w sądzie. I to najlepiej wygraną. Rzecz nie jest prosta ale wykonalna. Dodatkowo można już składać pozwy zbiorowe - a z lektury forum wynika, że np. z problemami z przełączaniem się na roaming plusa miało sporo osób. Czas skończyć z narzekaniem i wziąć sprawy we własne ręce.

 #422188  autor: pawelpp
 10 sie 2010, 16:09
System jest tak skonstruowany, że nie pokazuje rozmów przychodzących z OK. Rozumiem, że na szczegółowym wykazie połączeń też ich nie zobaczę?
Inne pytanie: dlaczego przed kilkoma minutami ktoś dzwonił do mnie z OK (pokazał się numer telefonu) na numer, którego dotyczyła sprawa, a nie na numer, który jest podany jako kontaktowy w waszym systemie?
Szkoda tylko że pracownik Andrzej K. jest święty i nietykalny. Widzę, że ostrzeżenia (o ile faktycznie je dostał) nic nie dały bo nadal jego odpowiedzi maja mało wspólnego z treścią zgłoszeń.
Ciekawe... dzisiaj sie dowiedziałem, że moją reklamację z dnia 21.05.01 rozpatruje JEDENASTA osoba. I nadal reklamacja nie jest rozpatrzona. Przypominam, że dziś jest 10.08, więc niedługo miną 3 miesiące. Te 11 osób musi ją bardzo dogłębnie analizować....
Wasze informacje techniczne nie odzwierciedlają stanu faktycznego. Niestety... Przykład poniżej (Wireshark):
Kod: Zaznacz cały
|Time     | IP1                        |
|         |                   | IP2       |                   
|39.499   |         INVITE SDP ( GSM)             |SIP From: sip:[email protected] To:sip:[email protected]
|         |(5060)   ------------------>  (5060)   |
|39.545   |         100 Trying|                   |SIP Status
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
|39.549   |         407 Proxy Authentication Required          |SIP Status
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
|39.550   |         ACK       |                   |SIP Request
|         |(5060)   ------------------>  (5060)   |
|39.550   |         INVITE SDP ( GSM)             |SIP From: sip:[email protected] To:sip:[email protected]
|         |(5060)   ------------------>  (5060)   |
|39.596   |         100 Trying|                   |SIP Status
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
tutaj dużo RTP
|         |(8000)   <------------------  (24396)  |
|42.788   |         183 Session Progress SDP ( g711A)          |SIP Status
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
|42.797   |         PRACK     |                   |SIP Request
|         |(5060)   ------------------>  (5060)   |
|42.824   |         RTP (g711A)                   |RTP Num packets:3  Duration:0.035s SSRC:0x10F0DD96
|         |(8000)   ------------------>  (24396)  |
|42.866   |         200 OK    |                   |SIP Status
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
|42.871   |         180 Ringing SDP ( g711A)          |SIP Status
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
|42.872   |         PRACK     |                   |SIP Request
|         |(5060)   ------------------>  (5060)   |
|42.885   |         RTP (g711A)                   |RTP Num packets:3  Duration:0.034s SSRC:0x10F0DD96
|         |(8000)   ------------------>  (24396)  |
|42.896   |         RTP (CN)  |                   |RTP Num packets:2  Duration:0.019s SSRC:0x6D137C3C
|         |(8000)   <------------------  (24396)  |
|42.928   |         200 OK    |                   |SIP Status
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
|42.932   |         200 OK SDP ( g711A)           |SIP Status
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
|42.933   |         ACK       |                   |SIP Request
|         |(5060)   ------------------>  (5060)   |
tutaj dużo RTP
|         |(8000)   <------------------  (24396)  |
|69.494   |         BYE       |                   |SIP Request
|         |(5060)   <------------------  (5060)   |
|69.495   |         200 OK    |                   |SIP Status
|         |(5060)   ------------------>  (5060)   |
Cóż za niespodzianka... to nie ja zerwałem połączenie! Owszem - mogły być problemy z moim SIP, gateway, ale pozostałe połączenia są realizowane prawidłowo.
W Play odpowiedziom na wszystkie zastrzeżenia jest "masz prawo złożyć reklamację". Mam prawo złożyć reklamacje na reklamację, na odwołanie, na głupotę konsultanta... na wszystko. Problem z tym, że w Play składanie reklamacji może nie mieć końca. Przykład z tymi połączeniami przychodzącymi po UDP - ile reklamacji będę musiał złożyć, żeby "ekspert" zrozumiał o co chodzi. Na każda odpowiedź czekam kilka tygodni. Może za rok doczekam się rzeczowej odpowiedzi. O ile się doczekam bo dla was nawet zwykłe pytanie jest reklamacją i po drugim razie dostaję odpowiedź o wyczerpaniu drogi postępowania... nawet jeżeli zadałem zwykłe pytanie.
Od pół roku sugerujesz mi, że mam problemy z telefonem - napisałem już - z moim telefonem jest wszystko w porządku. W tej chwili jestem z ludźmi, którzy go zaprojektowali, testowali, sprawdzali i oni nie maja żadnych wątpliwości co do tego, że telefon jest OK, więc proszę daruj sobie takie sugestie. A normami ETSI możecie sobie 4 litery podetrzeć, bo nie możecie się na nie powoływać podczas rozpatrywania reklamacji. 1. musiałyby byś jawne i dostępne, a prawdopodobnie nie są 2. musiałyby być udostępnione w języku polskim a na pewno nie są. Jeżeli się mylę - pokaż mi bezpośredniego linka do tych dokumentów.
Dzisiaj także dowiedziałem się o tym, że reklamacje "napisane" przez konsultantkę wczoraj, zostały zaznaczone w systemie jako rozwiązane w trakcie rozmowy. To jest po prostu chamstwo...

 #422197  autor: metpablo
 10 sie 2010, 16:51
Play4you2, wyślijcie Panią S.K. na urlop wypoczynkowy albo na szkolenie z czytania ze zrozumieniem, proszę... :smt005

Uzasadnieniem niech będzie jej odpowiedź na zgłoszenie nr 20542967.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #422210  autor: play4you2
 10 sie 2010, 18:33
pawelpp pisze:A normami ETSI możecie sobie 4 litery podetrzeć
Wybacz, ale nie będę już z Tobą dyskutował na te tematy, gdyż niejednokrotnie otrzymywałeś ode mnie wyjaśnienia. Co do pozostałych wątków, informacje też udzieliła Ci nasza konsultantka w odpowiedzi na złozone przez Ciebie pismo (np. co norm ETSI i nie tylko). Więcej nie mam w tym temacie nic do dodania. Jeżeli masz dodatkowe pytania, nie związane z tym, co poruszasz już od dłuższego czasu, zapraszam. Pozostałe Twoje pytania dotyczące tych zagadnień pozostaną bez odpowiedzi z mojej strony.
metpablo pisze:Uzasadnieniem niech będzie jej odpowiedź na zgłoszenie nr 20542967
No cóż, pozostawię to bez komentarza. W tej sprawie co ją zgłaszałeś do nas, to powinieneś jednak zgłosić się do GA. My już nie mamy tego numeru. Oni powinni teraz Ci wyjasnić, co jest tego przyczyną.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422224  autor: pawelpp
 10 sie 2010, 20:42
play4you2 pisze:Co do pozostałych wątków, informacje też udzieliła Ci nasza konsultantka w odpowiedzi na złozone przez Ciebie pismo (np. co norm ETSI i nie tylko).
Możesz wszystkim powiedzieć ile zgłoszeń musiałem napisać żeby wreszcie dostać konkretną odpowiedź? było 5, 10 czy więcej? Czytałeś może jaka to była odpowiedź? Wyglądała ona mniej więcej tak: "udostępnianie norm ETSI nie należy do obowiązków biura obsługi klienta". W takim razie pytam się Ciebie - do czyich obowiązków należy udzielanie informacji o ofercie? (OK mi odpowiedziało "wyczerpał pan drogę postępowania...") To jest bardzo konkretne pytanie. Ale mogę się założyć, że odpowiedzi od ciebie nie uzyskam. Pan Andrzej K. niewątpliwie wykazał się błyskotliwością przesyłając mi link do przetłumaczonej przez google strony głównej etsi.org. OK, ale ja pytam, gdzie na niej znajdują się te normy? Tak jak pisałem w poprzednich postach - nie odpowiesz, bo ich tam nie ma, a nawet jeżeli to nie są po polsku. Swoją droga to jest tak jakbym ja wam napisał, że moje normy znajdujące się na www.uczciwosc.org mówią, że Play ma mi dać nowy telefon a eksperci mają wylecieć z pracy. Dlaczego? Bo tak... a jak się nie podoba to idź do sądu.
Temat poruszam od dłuższego czasu bo mnie wkurza wasze lekceważenie i zbywanie mnie. Nie pozwolę sobie na to i będę wam zatruwał dotąd życie dopóki nie będę obsługiwany prawidłowo przez OK.
P4Y zachowujesz się tak samo jak wszyscy z back office - nie odpowiadasz na pytania i kwestie, które nie są dla ciebie wygodne. Uważam, że jeżeli ktoś zadaje sobie trud żeby zadać tobie pytanie, na które nikt do tej pory nie odpowiedział, powinieneś się odrobine wysilić, a nie napisać "nie zamierzam na to odpowiadać, bo dostałeś odpowiedź typu idź do sądu od OK, z której nic nie wynika".
Poza tym nie czepiam się tylko kwestii tych norm. Oczywistym jest to, że macie problemy z realizacją połączeń - przyznaje to większość czytelników. Tylko nie ty. Denerwuje mnie to, że jesteście bezczelni i chamscy. Owszem - robicie to w bardzo uprzejmy sposób, ale każda odpowiedź to takie "spier*", które brzmi mniej więcej tak "wiemy wiemy, zrobimy wszystko co w naszej mocy".
Kolejna kwestia, którą pominąłeś - czy z tego, co przedstawiłem w poprzednim poście nie wynika jasno i wyraźnie, że połączeni zostało przerwane z waszej winy? Chyba każdy wie co to znaczy "bye" i potrafi rozróżnić kierunek strzałki. Nagrałem co najmniej kilka przykładów. Wysłałem to dzisiaj do was e-mailem. Ciekawy jestem odpowiedzi... I pewnie mi odpiszesz, że wasza loża działu eksperckiego łaskawie spojrzy na to zgłoszenie za kilka tygodni... bo to skomplikowane i te kilka pakietów SIP i RTP wymaga wnikliwej analizy.
P4Y kolejne pytanie - co by się stało gdybym wam udowodnił, że nie spełniacie rekomendacji ITU i wysłał odpowiednie pismo wraz z badaniami do UKE?

[ Dodano: 2010-08-10, 20:59 ]
Oto przykład zgłoszenia typu "spier*":
Dotyczy: 19119499 •Czy był zasięg u abonenta odbierającego (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)? "Przed odebraniem połączenia był pełny zasięg 3G P4." ze zgłoszenia 18181350 •Jakie komunikaty słychać w słuchawce (u osoby inicjującej połączenie)? Napisałem w zgłoszeniu 18108408, że problem polegał na zerwaniu połączenia, więc komunikaty w słuchawce zależą od modelu telefonu. Proszę w takim razie racjonalnie mi wyjaśnić jakie znaczenia ma komunikat w słuchawce podczas zerwania (na skutek przeciążenia sieci lub braku zasięgu) w słuchawce? Uważam, że zadawanie tego typu pytań ma na celu tylko i wyłączeni zniechęcenie klienta do zgłoszenia reklamacji. Uważam, że ustawowe terminy nie zostały zachowane, ponieważ udzieliłem wszystkich niezbędnych informacji dotyczących zaistniałego problemu. Podtrzymuję swoje żądania. Proszę wyjaśnić, dlaczego w zgłoszeniu 18181350 został przesłany cały szablon, a nie pytania, które zostały zniego wyselekcjonowane w złoszniu 19119499? Wnioskuję, że konsultant nie przeczytał nawet treści tego zgłoszenia.
Odpowiedź:
Zawiadamiam, że podtrzymujemy opinię wydaną w odpowiedzi na zgłoszenie numer 19119499. Przypominam, że wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego.
Ojoj... okazało się, że konsultant niesłusznie wysłał formularz? Ja w zgłoszeniu widzę kilka pytań, a w komentarzu zamknięcia ani jednej odpowiedzi. To jest chamstwo i brak odrobiny przyzwoitości.
  • Strona 39 z 244
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 244
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 244