• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #421894  autor: segis
 08 sie 2010, 23:15
Operator plusa wyłączył mi abonament przed koncem rozwiązania umowy.
Umowa się kończyła 09.08.2010 a wyłączyli mi 08.08.2010 ok 21.00.
Wydaje mi sie że jest to rozwiązanie umowy przez operatora
Czy miał takie prawo a jeżeli nie czy można coś z tym zrobić (rochunki płacone zawsze przed czasem)
Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 08:46 przez segis, łącznie zmieniany 1 raz.

 #421900  autor: Maniek99
 08 sie 2010, 23:37
Jeżeli 9-tego się kończy, to faktycznie się pospieszyli, chyba że to jednak początek, bo wtedy byłoby ok.
U mnie Orange pośpieszyło z odłączeniem Freedom o tydzień względem dnia aktywacji, bo chcieli zdążyć na koniec okresu rozliczeniowego. Jednak linie raczyli zwolnić już mniej więcej zgodnie z terminem (+3dni).

 #421901  autor: segis
 08 sie 2010, 23:47
Jakiś cas temy dostałem sms-a od plusa że z dniem 09.08 kańczy mi sie aktywacja numeru.
dzwoniłem do plusa i powiedzieli że mają cały dzień na wyłączenie numeru

[ Dodano: 2010-08-08, 23:51 ]
to chyba sciema bo jak powiedzialem że za dzisiejszy dzień też płace w postaci abonamentu to przyznał mi racje

 #421902  autor: Maniek99
 09 sie 2010, 00:04
Zawsze możesz złożyć reklamację na brak dostępu do sieci i na pewno zwrócą kasę za ten dzień. Podobno można domagać się tez jakiejś rekompensaty extra. Jednak raczej nie uda się tego podciągnąć pod rozwiązanie umowy przez operatora, bo zawsze mogą się wyłgać, że to problemy techniczne.

Swoją drogą ciekawe ile można ugrać gdyby udało się coś takiego udowodnić.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 00:12 przez Maniek99, łącznie zmieniany 1 raz.

 #421903  autor: segis
 09 sie 2010, 00:11
rozmowy są podobno nagrywane i koleś sam przyznał że numer jest wyłączony i jak potrzebuje zadwonić z tego numeru to moge sobie zasilić konto i z abonamentu przejdzie na simplusa

[ Dodano: 2010-08-09, 00:23 ]
Rano jade składać reklamacje jak coś będzie to dam znać
Dzieki za pomoc

 #421960  autor: Marens
 09 sie 2010, 13:02
segis pisze:Operator plusa wyłączył mi abonament przed koncem rozwiązania umowy.
Ostatnio spotkałem się w Plusie na odłączeniu numeru dzień przed planowanym rozwiązaniem umowy.