• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #421574  autor: pepsi
 06 sie 2010, 22:25
To mój pierwszy post i nie wiedziałam do końca gdzie go umieścić, więc przepraszam jeśli w złym temacie. Problem wygląda tak: 2.08.2010 przedłużyłam umowę w orange. Wziełam Lg KU990i bo nic innego nie wpadło mi w oko z ofert w których nie trzeba dopłacać a parametry wydawały się jak dla przeciętnego użytkownika w miarę dobre. Przedłużając umowę telefonicznie, nie w salonie, zapytałam Pani czy telefon posiada słuchawki i kabel usb, bo telefon w większości służy mi za mp3, więc na słuchawkach bardzo mi zależało. Pani odpowiedziała, że tak. Dzis przyszedł kurier i nie ma niczego oprócz ładowarki. Teraz już wiem, że producent nie dodaje nic do telefonu, ale wtedy nie wiedziałam. Na stronie orange nie jest napisane nic o zestawie słuchawkowym, ani dodatkach przy opisie telefonu, więc kiedy przez telefon usłyszałam, że te akcesoria są nawet nie przeszło mi przez myśl, żeby sprawdzić to gdzie indziej. Wiem, że jest 7 dni na wycofanie się z umowy, ale koszta przesyłki yelefonu ponosi klient czyli ja. Zamierzam jutro tam zadzwonić i przedstawić sytuację, ponieważ zostałam wprowadzona w błąd. Kupując słuchawki kabel i rysik wydam pieniądze, które mogłabym przeznaczyc na dopłatę do innego telefonu, który owe akcesoria posiada. Czy jest szansa, że wynegocjuję słuchawki i kabel od orange? Albo pokrycie kosztów przesyłki telefonu? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 13:45 przez pepsi, łącznie zmieniany 1 raz.

 #421608  autor: Raskus
 07 sie 2010, 02:39
10 dni, nie 7.
Reklamacja, wprowadzenie w błąd. Wynegocjować wątpie byś wynegocjowała, ewentualnie rekompensata w tej psotaci - ale nie wchodzi to w grę moim zdaniem.
*100, salon.

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #427838  autor: stanek39
 05 wrz 2010, 14:54
Raskus pisze: *100, salon.
raczej *100, bo w salonach mają w d..e transakcje zawierane przez telefon i nic nie załatwisz.

 #427862  autor: Raskus
 05 wrz 2010, 16:25
Zgaadza się w sumie.
Poza tym patrz na datę posta ;)

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #427907  autor: stanek39
 05 wrz 2010, 19:05
wiem że stara data ale chodziło mi głównie o obsługe takich transakcji w salonach