• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 37 z 244
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 244

 #420744  autor: tesla
 03 sie 2010, 19:25
Czekam 14 dni na przeniesienie numeru do P4 z mBankmobile. No oczywiście mogłem już dzwonić po 24h od zlecenia przeniesienia numeru, z tym że do mnie nie można się dodzwonić. Tak samo SMSy nie dochodzą. 28 lipca monitowałem w BOK i dalej cisza. Tak ciężko jest sprawdzić w HLRrze? Przecież musicie mieć jakiś specjalistów, czy wszyscy na urlopach?

Nie wiem co mnie podkusiło, ale szczerze żałuję tych przenosin. :(

Na końcu zdania dajemy kropkę, potem spację i zaczynamy z dużej litery. Proste?

 #420752  autor: slonik
 03 sie 2010, 20:10
p4y2 ponowna prośba:
zakupilem samsung i5700 galaxy lite i dwa razy na zgłoszenia pani milo informuje mnie iż nie mam go a mam telefon samsung i5700 a co za tym idzie nie mam pakietu internet 250 mb zgodnie z regulaminem promocji oraz załącznikiem nr 1;
sprzedawane zatem sa dwa telefony: samsung i5700 i samsung i5700 galaxy lite - chyba nie

Proszę o pomoc

 #420768  autor: DanielR
 03 sie 2010, 20:50
play4you2 pisze: Niezależnie od tego czy odsłuchasz czy też nie opłata zostanie naliczona normalnie jak za odebrane połaczenie.
Na pewno?
Przecież od 1 lipca przeniesienia na Pocztę Głosową w roamingu (oczywiście chodzi o UE) miały być bezpłatne.
Co to oznacza?
Zobacz np. tu (trzeci akapit).

 #420910  autor: play4you2
 04 sie 2010, 14:45
ukefake pisze:znajomy ma zagwozdkę więc mam małe pytanie do play4mersów bo: co play może zrobić jeśli po uznanej reklamacji i korekcie na koncie klienta pojawia się "nadpłata" (celowo używam tu cudzysłowów żeby oddać specyfikę takiej kwoty)? jakie są opcje dla post- a jakie dla pre-paidu?
Aby ostatecznie wyjaśnić sprawę:

Dla Postpaid (czyli Abonamnet) istnieje jak najbardziej mozliwość zwrotu tzw. "odszkodowania". Wynika to z zapisów Reg. par. 9 ust. 8

Dla Prepaid (Użytkownik "Na Kartę") również istnieje mozliwość zwrotu środków na wskazane konto przez użytkownika. Oczywiście związane to jest z pewnymi czynnościami, jednak po nowelizacji Prawa Telekomunikacyjnego, została dodana taka mozliwość. Dokładnie określa to Reg. dla Użytkowników, par. 5 ust. 7

Wszystkie Regulaminy dostępne są na naszej stronie internetowej, link TU.
ztomasz pisze:Mam pytanie co moze byc powodem nie docierania do mnie wiadomosci wap push?
Generalnie nic mi nie wiadomo na temat usterek, więc może to być związane z ustawieniami u Ciebie, lub jakimiś utrudnienia u dostawcy zewnętrznego. Sugeruję, abyś zgłosił to do nas, np. za pomocą "Play24". Możesz również telefonicznie, ale za połączenie z OK zapłacisz 1,00 PLN.
yundai pisze:skonczyla mi sie umowa 31 lipca zatem automatycznie jak to napisac blackwarrior nastepuje przejscie na karte
Jeżeli w wypowiedzeniu wyraźnie zaznaczyłeś, że Chcesz przejść "Na Kartę", to tak też powinno nastąpić. Napisz mi proszę na PW Twój nr tel. to sprawdzę, o co chodzi. Dopisz mi też tylko krótką historie tego ok? Po prostu jak będę czytał tą wiadomość, od razu skojarzę, o co chodzi 8).
carolcia pisze:Witam mam problem z rozpatrzeniem reklamacji nr18612263
Z tego co widzę, jest to odwołanie i jest jeszcze rozpatrywane. Wybacz, że tak długo to trwa, ale sprawa wymaga dokładnej analizy. Pragnę tylko przypomnieć, że jeżeli chodzi o odwołanie, to nie ma określonego czasu na udzielenie odpowiedzi, ale nie oznacza to, że zwlekamy z jej udzieleniem. Poprosiłem o jej szybszą realizację.
3m pisze:Mam problem (Nr zgłoszenia: 20237548).
Zgłoś to jeszcze raz, tylko powołaj się na ten numer zgłoszenia już zamkniętego i powiedz, że nadal są z tym problemy i prosisz o skuteczne założenie blokady.
lwiczek pisze:@play4you2 - możecie poprawić, żeby blokada transferu danych w roamingu nie dotyczyła APN dla mms?
Na chwilę obecną istnieją tylko takie mozliwości. Nie słyszałem, aby miały nastapić w najbliższym czasie jakieś zmiany w tym temacie.
bh91 pisze:itam. Zamierzam przejść z simplusa na play MIXtura. Czy wystarczą do podpisania umowy:
Najprościej mówiąc, potrzebujesz D.O. oraz zaświadczenie o zatrudnieniu i już. Nic więcej.
tesla pisze:Czekam 14 dni na przeniesienie numeru do P4 z mBankmobile.
Jak Możesz, napisz mi na PW numer tel. którego sprawa dotyczy z krótkim opisem (możesz wkleić to z forum). Sprawdzę, o co tam chodzi.
slonik pisze:p4y2 ponowna prośba:
A mógłbyś mi na PW prazypomnieć o co tam chodziło? Podaj mi też nr. tel. o który chodzi i zobaczę, co tam odpowiedzieli.
jojo pisze:Na pewno?
Przecież od 1 lipca przeniesienia na Pocztę Głosową w roamingu (oczywiście chodzi o UE) miały być bezpłatne.
Przepraszam, "przejęzyczyłem" się :oops:. Oczywiście chciałem napisać, że w strefie EURO połączenia przesłane na pocztę głosową NIE będą naliczane. Podkreślam jednak, że to dotyczy TYLKO strefy EURO (szczegóły na naszej stronie, co do strefy i krajów).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #420930  autor: tesla
 04 sie 2010, 16:13
play4you2 pisze:tesla napisał/a:
Czekam 14 dni na przeniesienie numeru do P4 z mBankmobile.


Jak Możesz, napisz mi na PW numer tel. którego sprawa dotyczy z krótkim opisem (możesz wkleić to z forum). Sprawdzę, o co tam chodzi.


już to zrobiłem, zostałem poproszony o nr zgłoszenia którego nie znam

BTW, to już 15 dzień jak nie można się do mnie dodzwonić

Na końcu zdania dajemy kropkę, potem spację i zaczynamy z dużej litery. Proste?

 #420954  autor: user_delete19
 04 sie 2010, 17:36
play4you2 pisze:
lwiczek pisze:@play4you2 - możecie poprawić, żeby blokada transferu danych w roamingu nie dotyczyła APN dla mms?
szkoda... jakbyś mógł to 'pchnij' problem gdzieś dalej - ok? (:

 #420959  autor: play4you2
 04 sie 2010, 17:42
tesla pisze:już to zrobiłem, zostałem poproszony o nr zgłoszenia którego nie znam
Ok, ale jakbyś mógł, to napisz do mnie na Telepolis raz jeszcze. Nie mogę nigdzie znaleść Twojej wiadomości. Podaj mi numer telefonu, to znajdę to zgłoszenie.
lwiczek pisze:szkoda... jakbyś mógł to 'pchnij' problem gdzieś dalej - ok? (:
Akurat w tej kwestii, to na razie nie mam co dalej kogoś informować. Jak już wspomniałem, nie będzie żadnych zmian w tym temacie, przynajmniej na chwilę obecną. Moja jakakolwiek informacja w tej sprawie byłałaby zbyteczna na tę chwilę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #420962  autor: Pijo
 04 sie 2010, 17:51
tesla pisze:Czekam 14 dni na przeniesienie numeru do P4 z mBankmobile. No oczywiście mogłem już dzwonić po 24h od zlecenia przeniesienia numeru, z tym że do mnie nie można się dodzwonić. Tak samo SMSy nie dochodzą. 28 lipca monitowałem w BOK i dalej cisza. Tak ciężko jest sprawdzić w HLRrze? Przecież musicie mieć jakiś specjalistów, czy wszyscy na urlopach?
Ja mam jedno pytanie: Dlaczego przeważnie są problemy z MNP jeśli jedną ze stron w procesie przenoszenia jest Polkomtel? Gadu Air , Mbank Mobile , Simplus , 36i6 - in , out - zawsze cos nie trybi .

 #420981  autor: play4you2
 04 sie 2010, 19:29
Pijo pisze:Dlaczego przeważnie są problemy z MNP jeśli jedną ze stron w procesie przenoszenia jest Polkomtel?
No to pytanie to już należy raczej zadać Polkomtelowi, nie nam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421030  autor: playonline
 04 sie 2010, 22:39
@ Play4You - widze, ze sie wypowiadasz dosc czesto dzis a czy moglbys mi odpowiedziec czy przekazesz sprawe 20397310 jeszcze raz do tej samej osoby lub kogos kto faktycznie zechce sie tym problemem zajac i dokladnie go zweryfikowac?

 #421036  autor: Raul
 04 sie 2010, 23:07
Dlaczego listy polecone do Playa na adres w Komornikach odbiera jakieś Arvato Services z Poznania?! Skąd mam wiedzieć kto to jest. To jest jakieś niepoważne.

 #421048  autor: ztomasz
 04 sie 2010, 23:49
play4you2 pierwsze moje zgloszenie nastapilo dzien po przeniesieniu numeru z plusa nr. zgloszenia to 20226284, odpowiedz nastapila z informacja ze to nie wasz problem tylko po stronie bramek sms (od kiedy to sa bramki na play?). Zglosilem drugie zgloszenie numer 20363678 i nadal jest realizowane. Nie docieraja do mnie wiadomosci z mobilet oraz testowy link z tapeta z wapster. W zasadzie nie ma co konfigurowac bo linki docieraja poprzez przegladarke w telefonie a ustawienia APN mam oryginalne z autokonfiguracji z waszej strony, natomiast mam jeszcze apn internet dla opery. SMS-y, MMS-y dochodza i wychodza bez zadnego problemu. Dodam jeszcze ze przez APN wap czesto nie moge nawiazac polaczenia bo sie pojawia informacja "nieudane uwierzytelnienie danych pakietowych". Ogolnie czuje sie lekko olany, ale jestem cierpliwy. Sama aplikacja jest mi niezbedna i tylko poprzez ten link mozna ja siagnac bo jest spersonalizowana do telefonu, numeru i operatora.

 #421049  autor: Loczek
 04 sie 2010, 23:51
Witam. Chcialabym przejść z Play Fresh na abonament i chciałam spytać czy w ofercie bez telefonu jest możliwość włączenia Stanu Darmowego i w jakiej cenie. Z góry dziekuję za odpowiedź. Pozdrawiam

 #421060  autor: muchakk
 05 sie 2010, 00:23
Loczek jest możliwość. Płatne dodatkowo 19zł brutto miesięcznie.

 #421083  autor: play4you2
 05 sie 2010, 09:47
playonline pisze:a czy moglbys mi odpowiedziec czy przekazesz sprawe 20397310
Sprawa już przekazana do tej osoby.
Raul pisze:Dlaczego listy polecone do Playa na adres w Komornikach odbiera jakieś Arvato Services z Poznania?!
Jest to firma, która zajmuje się m.in. segregowaniem korespondencji do nas przesyłanej. Zapewniam Cię, że ta korespondencja do nas trafia.
ztomasz pisze:Zglosilem drugie zgloszenie numer 20363678 i nadal jest realizowane.
Potwierdzam. Sprawa trafiła do nas 3 08 2010. Jest jeszcze weryfikowane. Nie jestem w stanie ci udzielić na szybko informacji, co może być przyczyną. Poczekaj proszę na rozwiązanie sprawy.
Loczek pisze:czy w ofercie bez telefonu jest możliwość włączenia Stanu Darmowego i w jakiej cenie.
Jest. Tak jak napisał muchakk.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421195  autor: Loczek
 05 sie 2010, 16:03
Dziękuję za odpowiedź :D . Pozdrawiam :smt006

 #421215  autor: tesla
 05 sie 2010, 17:54
play4you2 pisze: Ok, ale jakbyś mógł, to napisz do mnie na Telepolis raz jeszcze. Nie mogę nigdzie znaleść Twojej wiadomości. Podaj mi numer telefonu, to znajdę to zgłoszenie.
poprosiłem już o pomoc UOKiK, mam nadzieję że odzyskam swój numer.
Pijo pisze:Ja mam jedno pytanie: Dlaczego przeważnie są problemy z MNP jeśli jedną ze stron w procesie przenoszenia jest Polkomtel? Gadu Air , Mbank Mobile , Simplus , 36i6 - in , out - zawsze cos nie trybi .
wybacz ale nie wiem i w ogóle mnie to nie obchodzi. Za to drażni mnie całkowite zlanie mojego problemu. Nie znam żadnej innej firmy która nie potrafiła by poradzić sobie z takim problemem technicznym. Po drugie, oczekiwał bym jakiejś informacji zwrotnej co się dzieje z moim numerem. W tym przypadku nawet zła informacja to już coś.
Jeżeli do końca tygodnia usterka nie zostanie usunięta zgłoszę przeniesienie numeru do innego operatora. :|

Na końcu zdania dajemy kropkę, potem spację i zaczynamy z dużej litery. Proste?

 #421228  autor: ztomasz
 05 sie 2010, 18:50
play4you2 pisze: Potwierdzam. Sprawa trafiła do nas 3 08 2010. Jest jeszcze weryfikowane. Nie jestem w stanie ci udzielić na szybko informacji, co może być przyczyną. Poczekaj proszę na rozwiązanie sprawy.
Odpowiedz jest ze mam skonfigurowac telefon poprawnie lub skontaktowac z uslugodawca. Postanowilem zrobic jedna rzecz na starej konfiguracji. Wszedlem na strone multimedia.playmobile.pl i zamowilem darmowa tapete "wesole serduszko". Po chwili dotarly do mnie link wap push oraz dotarl po chwili sms z tym samym linkiem. W ten sposob wyeliminowale przyczyne przez was uwazana za moj problem tj. bledna konfiguracja. Zreszta mozesz to sprawdzic w bilingu bo pobralem to serduszko i wysylalem sms na numer 321. Kolejnym moim krokiem bylo wejscie na strone mobilet.pl i po zalogowaniu zaznaczylem zeby wyslalo aplikacje i nie doszedl link, pozniej na stronie wapster zrobilem to samo zamawiajac darmowa tapete za korzystanie z akuku i... tez nie dotarla. Nastepnie zamowilem na stronie wapster dzwonek na telefon w play o poczatku 790204XXX i dziwnym trafem doszlo (dodam ze kosztowalo mnie to 2.44zl), a w zgloszeniu sugerowano ze jest problem po stronie telefonu lub uslugodawcy strony. Sugeruje, ze jest problem z moim przeniesionym numerem. Moge zrozumiec, ze jedna strona nie dziala ale nie dwie. Sprawa po raz kolejny zakonczyla sie niepozytywnie dla mnie czyli brakiem rozwiazania problemu. PROSZE COS Z TYM ZROBIC!!!

 #421231  autor: play4you2
 05 sie 2010, 18:53
tesla pisze:poprosiłem już o pomoc UOKiK, mam nadzieję że odzyskam swój numer.
No cóż, szanuję twój wybór. Niemniej jednak, podejrzewam, że jakbyś napisał do mnie, znacznie szybciej to się załatwi, a tak będziemy czekać na kontakt ze strony UOKiK a rozwiązanie sprawy będzie zapewne takie samo, jak w przypadku gdybym ja to zlecił.
Niemniej jednak, jeżeli zmienisz zdanie, napisz PW.
tesla pisze:Za to drażni mnie całkowite zlanie mojego problemu.
Nie zgodzę się z tym, ponieważ ja osobiście już proponowałem Ci 2 - krotnie pomoc, z której nie Chcesz skorzystać. W związku z tym, pozwól że raczej nie uważam tego za "zlanie" tematu, jak to określiłeś.
tesla pisze:Nie znam żadnej innej firmy która nie potrafiła by poradzić sobie z takim problemem technicznym.
Skoro nie chcesz zlecić zgłoszenia w tej sprawie, powiedz proszę, jak można ci pomóc inaczej rozwiązać ten problem? Niestety, bez zlecenia tego z Twojej strony, nie jesteśmy w stanie Ci pomóc, ponieważ nawet nie wiem, jaki Masz numer itd.
tesla pisze:Po drugie, oczekiwał bym jakiejś informacji zwrotnej co się dzieje z moim numerem.
Podobnnie jak wyżej. Skoro nie chcesz pomocy, to jak mamy Ci udzielić jakiejkolwiek informacji? To jest po prostu niemozliwe.
tesla pisze:Jeżeli do końca tygodnia usterka nie zostanie usunięta zgłoszę przeniesienie numeru do innego operatora.
Szkoda że tak do tego chcesz podejść, ale oczywiście w każdej chwili Masz prawo do takiej decyzji.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #421234  autor: Logith
 05 sie 2010, 19:00
Play4you2
Sprawa mojego telefonu, pisaliśmy przez jakiś czas chyba przez maila.
14 dni minęło dawno. Dużo się działo, jutro niby "ma być" telefon w salonie od odbioru. Szkoda, że nikt w salonie play, regenersis,nokia itd nie szanuje prawa konsumenckiego.
Kontaktowałem się z inspektorem, wg. Niego wszystko jest po mojej stronie.
Ja jednak odbiorę ten telefon, bo mam dość telefonu zastępczego który jest domowym, bo bateria pada co 4 godziny.
Pisałem na miala, facebooku, niestety już olano moje wiadomości. :roll:

Ja w odróżnieniu do ~Tesli liczyłem na pomoc, niestety skończyła się tylko na sprawdzeniu czy Pani w salonie nie przetrzymała telefonu. Musiała jeszcze pisac jakieś wyjaśnienia, o co miała do mnie żal.
Pozdrawiam,
Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 19:29 przez Logith, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
Obrazek
  • Strona 37 z 244
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 244
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 244