Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
2682
Rejestracja
02 sie 2009, 22:44
Lokalizacja
Pomorze Zachodnie
Samej usługi Roaming, jako takiej aktywować w Play nie trzeba.marek_lubin pisze:czyli wychodzi na to że roamingu nie trzeba aktywować, tak?
cena sms-ów się nie zmienia. Nie ma tani roaming na nią żadnego wpływu.marek_lubin pisze: wchodząc w tani roaming, cena smsów oczywiście się nie zmienia? Czy jest jakiś haczyk?
Nie mają na to chyba oficjalnej procedury, mi nie chcieli zmniejszyć tłumacząc to wprost interesami firmy p4. Z tego co zauważyłem zmniejszenie limitu jest czynnością niestandardową, dopiero jak pomógł p4y2 to poszło tak sprawnie, że aż byłem w szoku. Tylko, że znów bez mojej zgody zwiększono ten limit. Pewnie niestety tak działa system... :/ Obawiam sie, że nawet jak p4y2 pomoże, to i tak później mogą zwiększyć, nawet automatem, w końcu to interes firmy. Chociaż niech może sam powie jak to jest.Logith pisze:A gdzie można coś takiego sobie zastrzec? Chętnie zrobiłbym limit do 200 zł
dla pre-paida masz 1 opcję, tylko i wyłącznie wykorzystać na aktywności.ukefake pisze:znajomy ma zagwozdkę więc mam małe pytanie do play4mersów bo: co play może zrobić jeśli po uznanej reklamacji i korekcie na koncie klienta pojawia się "nadpłata" (celowo używam tu cudzysłowów żeby oddać specyfikę takiej kwoty)? jakie są opcje dla post- a jakie dla pre-paidu?
ponieważ, kwota na koncie pre-paida nie jest kwotą nadpłaty - jedyne wytłumaczenie.ukefake pisze: dzięki za info. Ale jeszcze podrążę: czemu prepaidowcowi nie można zwrócić tej kasy na konto tak jak klientowi płacącemu abonament? W czym tkwi różnica?
bleckwarrior pisze:ponieważ, kwota na koncie pre-paida nie jest kwotą nadpłaty - jedyne wytłumaczenie.
proponuję sprawdzić dziś bo może jednak twój numer się pojawił. takie rzeczy tylko w play.yundai pisze:przeszedlem sie do salonu tam po sprawdzeniu w systemie okazalo sie ze "blyskotliwa" obsluga play wraz z koncem umowy wykasowala moj numer !!!
co mam teraz robic zeby sprawe szybko zalatwic
zaznaczam ze jestem na etapie szukania pracy i kazda mozliwosc odebrania telefonu w mojej sytuacji jest wazna
na szczescie mam pisemko z prozba z przejsciem na fresh i tak tego nie zostawie
ciekawe kiedy "natychmiast" nastapi i jakie odszkodowanie dostane
Witam,Sig pisze:Mój Tata dostał właśnie drugą wiadomość marketingową od Play, pierwsza o XTRA numerze druga o jakiś super fotach bez opłat za transfer. Przy przenoszeniu numeru do Play wyraźnie podkreślał brak zgód, co zresztą widać na kopii dokumentów. Reklamacja w P24 napisana, w zalezności od odpowiedzi i od tego czy jeszcze jakiś spam będzie przychodził - chętnie napiszę wniosek do UKE. Nie pdoaję szczegółów, zeby nie ułatwiać Play pracy i nie być 'specjalnie' traktowanym. Ciekawi mnie bardzo odpowiedź z OK. Jeżeli dpowiedź nie przyjdzie w ciągu 30 dni, to można uznać, ze reklamacja jest załątwiona pozytywnie, tak?
Niezależnie od tego czy odsłuchasz czy też nie opłata zostanie naliczona normalnie jak za odebrane połaczenie. A więc jak chcesz uniknąć dodatkowych opłat-pocztę najlepiej wyłaczyć.cycek12 pisze:jak wylaczyc opcje internetu w nokia 6720 bo bylem za granica i kilka razy nie wiem w jaki sposob polaczalem sie z netem , chyba automatycznie sie wlaczal przy uruchamianiu jakiejs aplikacjii i poplynalem na pare zlotych i na przyszlosc nie chce miec kolejnych niespodzianek
a czy placi sie za rozmowe przychodzaca jesli nie odbierzesz telefonu a ktos nagra ci sie na poczte glosowa mimo ze jej nie odsluchasz?