• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 36 z 244
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 244

 #420283  autor: DanielR
 31 lip 2010, 20:41
marek_lubin pisze:czyli wychodzi na to że roamingu nie trzeba aktywować, tak?
Samej usługi Roaming, jako takiej aktywować w Play nie trzeba.
Trzeba natomiast aktywować usługę Tani roaming.
Można to zrobić np. wchodząc w swoim telefonie w menu Play, a następnie wybierając Tani Roaming.

 #420300  autor: marek_lubin
 31 lip 2010, 22:30
dobra to już wszystko rozumiem :)

wchodząc w tani roaming, cena smsów oczywiście się nie zmienia? Czy jest jakiś haczyk?

Jednak wi-fi w telefonie to zaleta, zawsze można z bramki pocisnąć smsy ;)

 #420324  autor: luccicare
 01 sie 2010, 00:40
p4y2, jakiś czas temu pomogłeś mi w zmniejszeniu limitu kredytowego na moim abonamencie. W skrócie, zwiększono mi bez mojej zgody na 1200. Na forach pojawiły się informacje o mega fakturach za transmisję danych i profilaktycznie chciałem mój limit zmniejszyć. Argumentowałem, że to bez szkody dla Play, sporadycznie otrzymywałem fakturę powyżej 100 PLN, więcej mogło być winą tylko jakichś błędów lub np. kradzieżą\zgubieniem telefonu. Walczyłem o to długo, w końcu udało się dzięki Tobie - mój limit został zmniejszony do 200 PLN. Napisałem nawet pochwałę, po prostu byłem zadowolony z załatwienia sprawy. Jeśli ktoś uważa, że to głupie niech pomyśli co się stanie np przy kradzieży lub gdy telefon zwariuje i zacznie w niekontrolowany sposób łączyć się z netem - w przypadku Play dużo osób się na to skarżyło, rachunki po 1000. Lepiej aby po przekroczeniu pewnej kwoty sim była zablokowana. Dziś zauważyłem, że nagle niespodziewanie mam limit 500 PLN. Szukam pozytywów, dobrze, że nie 1200 - staram się być pozytywnie nastawiony do świata :) . Ale na jakiej podstawie P4 zwiększa mi limit kredytowy bez mojej zgody, mimo że długo walczyłem o jego zmniejszenie, skąd też nadano mi akurat 500?

 #420338  autor: Logith
 01 sie 2010, 09:55
A gdzie można coś takiego sobie zastrzec? Chętnie zrobiłbym limit do 200 zł

Obrazek
Obrazek

 #420348  autor: Marens
 01 sie 2010, 11:52
marek_lubin pisze:Czy jest jakiś haczyk?
Tak, jakość "taniego roamingu" to porażka.
Przerabiałem to w Chorwacji w tamtym roku.
Bardzo kiepsko było słychać w porównaniu z standardowym roamingiem.

 #420350  autor: bleckwarrior
 01 sie 2010, 12:00
marek_lubin pisze: wchodząc w tani roaming, cena smsów oczywiście się nie zmienia? Czy jest jakiś haczyk?
cena sms-ów się nie zmienia. Nie ma tani roaming na nią żadnego wpływu.
pozdrawiam

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #420353  autor: marek_lubin
 01 sie 2010, 12:10
Ok wielkie dzięki za pomoc. :)

Generalnie z za granicy zazwyczaj w ogóle nie dzwonię, aczkolwiek wolę wiedzieć co i jak, bo różnie bywa.

Pozdrawiam.

 #420356  autor: luccicare
 01 sie 2010, 12:23
Logith pisze:A gdzie można coś takiego sobie zastrzec? Chętnie zrobiłbym limit do 200 zł
Nie mają na to chyba oficjalnej procedury, mi nie chcieli zmniejszyć tłumacząc to wprost interesami firmy p4. Z tego co zauważyłem zmniejszenie limitu jest czynnością niestandardową, dopiero jak pomógł p4y2 to poszło tak sprawnie, że aż byłem w szoku. Tylko, że znów bez mojej zgody zwiększono ten limit. Pewnie niestety tak działa system... :/ Obawiam sie, że nawet jak p4y2 pomoże, to i tak później mogą zwiększyć, nawet automatem, w końcu to interes firmy. Chociaż niech może sam powie jak to jest.

 #420409  autor: ukefake
 01 sie 2010, 18:13
znajomy ma zagwozdkę więc mam małe pytanie do play4mersów bo: co play może zrobić jeśli po uznanej reklamacji i korekcie na koncie klienta pojawia się "nadpłata" (celowo używam tu cudzysłowów żeby oddać specyfikę takiej kwoty)? jakie są opcje dla post- a jakie dla pre-paidu?

 #420458  autor: bleckwarrior
 01 sie 2010, 23:55
ukefake pisze:znajomy ma zagwozdkę więc mam małe pytanie do play4mersów bo: co play może zrobić jeśli po uznanej reklamacji i korekcie na koncie klienta pojawia się "nadpłata" (celowo używam tu cudzysłowów żeby oddać specyfikę takiej kwoty)? jakie są opcje dla post- a jakie dla pre-paidu?
dla pre-paida masz 1 opcję, tylko i wyłącznie wykorzystać na aktywności.
Dla post-paida - rozliczyć na kolejne faktury, lub wysłać pismo na adres korespondencyjny z prośbą o zwrot pieniędzy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.
pozdrawiam

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #420463  autor: ukefake
 02 sie 2010, 00:08
bleckwarrior pisze: dla pre-paida masz 1 opcję, tylko i wyłącznie wykorzystać na aktywności.
dzięki za info. Ale jeszcze podrążę: czemu prepaidowcowi nie można zwrócić tej kasy na konto tak jak klientowi płacącemu abonament? W czym tkwi różnica?

 #420473  autor: bleckwarrior
 02 sie 2010, 08:54
ukefake pisze: dzięki za info. Ale jeszcze podrążę: czemu prepaidowcowi nie można zwrócić tej kasy na konto tak jak klientowi płacącemu abonament? W czym tkwi różnica?
ponieważ, kwota na koncie pre-paida nie jest kwotą nadpłaty - jedyne wytłumaczenie.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #420609  autor: ztomasz
 03 sie 2010, 00:54
Mam pytanie co moze byc powodem nie docierania do mnie wiadomosci wap push? Niedawno przenioslem sie do play i nie moge pobrac aplikacji ze strony mobilet.pl, ktora jest wlasnie przekazywana w formie wiadomosci wap push. W celu testu nawet zamowilem z jakiejs strony z gadzetami na telefon tapete i tez nic do mnie nie dotarlo. Dodam jeszcze ze polaczenie poprzez APN wap tez przestal u mnie dzialac i nowe konfiguracje ze strony play nic nie daja. Czy jest jakis ogolny problem po stronie play?
 #420610  autor: yundai
 03 sie 2010, 04:26
skonczyla mi sie umowa 31 lipca zatem automatycznie jak to napisac blackwarrior nastepuje przejscie na karte w innym poscie
zaznaczam umowe wypowiedzialem w kwietniu i w pismie zawarlem prozbe zeby numer przeszedl do fresh'a
1 sierpnia nie mialem rozmow wychodzacych przychodzacych ale to standard (to samo mialem przez 1 dzien tez w playu przy przejsciu z abo na fresh) wiec zadzwonilem na *500 tam tam powiedzieli oczywiscie zajmiemy sie ta sprawa natychmiast ( tel wykonalem z innego numeru,a z abonamentem nie zalegalem)
ale 2 dzien jest cos nie tak nadal to samo przeszedlem sie do salonu tam po sprawdzeniu w systemie okazalo sie ze "blyskotliwa" obsluga play wraz z koncem umowy wykasowala moj numer !!!
co mam teraz robic zeby sprawe szybko zalatwic
zaznaczam ze jestem na etapie szukania pracy i kazda mozliwosc odebrania telefonu w mojej sytuacji jest wazna
na szczescie mam pisemko z prozba z przejsciem na fresh i tak tego nie zostawie
ciekawe kiedy "natychmiast" nastapi i jakie odszkodowanie dostane

 #420616  autor: carolcia
 03 sie 2010, 08:47
Witam mam problem z rozpatrzeniem reklamacji nr18612263 od 05.06 2010 piszą tylko że po zapoznaniu się ze sprawą zakończą postępowanie i nic wysłałam dwa listy polecone i też nic do tego kilka ponagleń ile można czekać na uznanie reklamacji ???sami nie trzymają się swoich regulaminów i zbywają jak tylko mogą może ktoś mi pomoże??

karolina

 #420622  autor: 3m
 03 sie 2010, 10:07
Mam problem (Nr zgłoszenia: 20237548). Nie mam możliwości zablokowania łączności poza strefą taniego internetu. Dostałem odpowiedź, ze były przejsciowe problemy i jest już ok, ale problem w ogóle nie został rozwiazany!

 #420624  autor: ukefake
 03 sie 2010, 10:10
bleckwarrior pisze:ponieważ, kwota na koncie pre-paida nie jest kwotą nadpłaty - jedyne wytłumaczenie.

Powtórzę: miałem na myśli środki które klientowi się należą po uznanej reklamacji a jeszcze firma nic z nimi nie zrobiła. Z jakich powodów odmawia się prawa do zwrotu na konto? Oczekuję kompetentnej odpowiedzi podpartej regulaminem. Jeśli przedstawiciele firmy potrzebują więcej czasu żeby to sprawdzić to chętnie zaczekam - tylko proszę o informację ile czasu wam to zajmie.
yundai pisze:przeszedlem sie do salonu tam po sprawdzeniu w systemie okazalo sie ze "blyskotliwa" obsluga play wraz z koncem umowy wykasowala moj numer !!!
co mam teraz robic zeby sprawe szybko zalatwic
zaznaczam ze jestem na etapie szukania pracy i kazda mozliwosc odebrania telefonu w mojej sytuacji jest wazna
na szczescie mam pisemko z prozba z przejsciem na fresh i tak tego nie zostawie
ciekawe kiedy "natychmiast" nastapi i jakie odszkodowanie dostane
proponuję sprawdzić dziś bo może jednak twój numer się pojawił. takie rzeczy tylko w play.
a co do odszkodowania: wysokość odszkodowania określa regulamin playfresh (z tego co pamiętam bierze się wysokość doładowań za 3 ostatnie miesiące i wylicza proporcjonalnie do ilości dni w których nie miałeś świadczenia usług). dodatkowo jeśli play będzie miał dobrą wolę to dostaniesz 10 lub 30 minut do wszystkich na 30 dni. Jeśli nadal będziesz czuł się pokrzywdzony to tylko sprawa w sądzie.

 #420659  autor: user_delete19
 03 sie 2010, 13:19
@play4you2 - możecie poprawić, żeby blokada transferu danych w roamingu nie dotyczyła APN dla mms? zarówno w roamingu krajowym plusa jak również w roamingu zagranicznym taka blokada tylko przeszkadza :/

 #420672  autor: bh91
 03 sie 2010, 13:51
Witam. Zamierzam przejść z simplusa na play MIXtura. Czy wystarczą do podpisania umowy:

Umowa o pracę (poprzednia na pół roku oraz aktualna na następny rok [w tej samej fimie])
Dowód osobisty
dokument potwierdzający zakończenie umowy abonamentowej dla mojego numeru (podpisanej przez ojca gdyż to na niego była umowa)
Dokument rejestracji tego numeru już na moje dane.

Czekam na zaświadczenie o zatrudnieniu ale księgowa zapomina zawsze a ja pracuje nocami :)

Pozdrawiam!

 #420719  autor: play4you2
 03 sie 2010, 16:38
Sig pisze:Mój Tata dostał właśnie drugą wiadomość marketingową od Play, pierwsza o XTRA numerze druga o jakiś super fotach bez opłat za transfer. Przy przenoszeniu numeru do Play wyraźnie podkreślał brak zgód, co zresztą widać na kopii dokumentów. Reklamacja w P24 napisana, w zalezności od odpowiedzi i od tego czy jeszcze jakiś spam będzie przychodził - chętnie napiszę wniosek do UKE. Nie pdoaję szczegółów, zeby nie ułatwiać Play pracy i nie być 'specjalnie' traktowanym. Ciekawi mnie bardzo odpowiedź z OK. Jeżeli dpowiedź nie przyjdzie w ciągu 30 dni, to można uznać, ze reklamacja jest załątwiona pozytywnie, tak?
Witam,

chetnie zajmę się sprawą. Prześlij mi na PW numer zgłoszenia.

Pozdrawiam,

P4Y2

[ Dodano: 2010-08-03, 16:42 ]
cycek12 pisze:jak wylaczyc opcje internetu w nokia 6720 bo bylem za granica i kilka razy nie wiem w jaki sposob polaczalem sie z netem , chyba automatycznie sie wlaczal przy uruchamianiu jakiejs aplikacjii i poplynalem na pare zlotych i na przyszlosc nie chce miec kolejnych niespodzianek

a czy placi sie za rozmowe przychodzaca jesli nie odbierzesz telefonu a ktos nagra ci sie na poczte glosowa mimo ze jej nie odsluchasz?
Niezależnie od tego czy odsłuchasz czy też nie opłata zostanie naliczona normalnie jak za odebrane połaczenie. A więc jak chcesz uniknąć dodatkowych opłat-pocztę najlepiej wyłaczyć.

Pozdrawiam,

P4Y2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 36 z 244
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 244
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 244