• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #420328  autor: tottinho10
 01 sie 2010, 08:53
Od 1 Sierpnia miała mi się zwiększyć prędkość z 1mb/s na 6mb/s. Owszem w okienku przy logowaniu zamiast 1.3mb, wyskakuje, ze 7.6mb. Ale na speedtescie i wszędzie gdy pobieram prędkość jest nadal idealna jak na 1mb/s. 120-130kb/s. A mówili, że na tej linii mogę na 100% wziąć 6mb/s. W czym problem?

 #420329  autor: poziom
 01 sie 2010, 09:09
Zamiast stękać, zadzwoń na infolinie. Na poczekaniu konsultant przypisze ci do loginu 6mbit i po rozłącz/połącz dostaniesz zamawianą prędkość. :D

 #420330  autor: tottinho10
 01 sie 2010, 09:12
A to muszą mi nowy login dać?

 #420332  autor: poziom
 01 sie 2010, 09:14
Nie, przypiszą tylko w systemie do starego nową prędkość.
W tej chwili jesteś ograniczony do 1mbit na danych do logowania i tyle.

A tak ogólnie, to pierwszy wypadł w niedzielę, wątpię aby pracowali na pełnych obrotach w dni wolne. :D

 #420333  autor: tottinho10
 01 sie 2010, 09:17
Ale ja płace i wymagam! I nie obchodzi mnie czy 1-wszy wypadł w Niedzielę. Czy w Boże Narodzenie. Mają robić!

 #420342  autor: emarcin
 01 sie 2010, 11:09
Człowieku wyluzuj! Czy ten jeden dzień to całe życie? Każdy płaci i wymaga, a jak wiesz różnie wychodzi. Nie ty pierwszy i nie ty ostatni także spokojnie i dużo melisy na przyszłość polecam.

 #420344  autor: tottinho10
 01 sie 2010, 11:15
Każdy dzień może być ostatnim w życiu. Nie znasz dnia, ani godziny. Chcę sobie pobrać parę filmów a tu cały czas 130kb/s!

 #420345  autor: aizo
 01 sie 2010, 11:16
Po pierwsze zmienili Ci na DO 6 mb a nie na 6mb.

Jest niedziela, to pierwszy dzień.Jak sytuacja się nie poprawi jutro czy pojutrze dzwoń na infolinie

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #420346  autor: butterfly
 01 sie 2010, 11:33
tottinho10, może ziółek zaparzyć? Życzę Ci pracy na infolinii i równie miłych niedzielnych klientów.

 #420347  autor: tottinho10
 01 sie 2010, 11:43
butterfly pisze:tottinho10, może ziółek zaparzyć? Życzę Ci pracy na infolinii i równie miłych niedzielnych klientów.
Możesz zaparzyć. Już prawie 12 jest i dalej 1mb! Po południu dzwonie na infolinie jak się nic nie zmieni. Nie po to brałem większą prędkość.

 #420358  autor: butterfly
 01 sie 2010, 12:33
Jutro sobie filmy ściągniesz... Narwany piracie. Nic Ci nie będzie.

 #420360  autor: poziom
 01 sie 2010, 12:35
To zadzwoń na infolinie, na co czekasz? tam nikt nie straszy a sprawę załatwisz w ciągu 2-3minut.

pozdr.

 #420361  autor: luccicare
 01 sie 2010, 12:37
tottinho10 pisze:Ale ja płace i wymagam! I nie obchodzi mnie czy 1-wszy wypadł w Niedzielę. Czy w Boże Narodzenie. Mają robić!
a ile płacisz? I czy to co płacisz pokryje chociaż dzienne wynagrodzenie pracownika który miałby Ci to zmienić. Trochę realnego myślenia, wymagasz chyba więcej niż firmy które płacą miesięcznie nawet z 10000 PLN. Wyluzuj trochę :)

Chociaż nie byłoby chyba trudne napisanie skryptu który automatycznie zmieniałby prędkość na loginie ze wskazaną datą, nawet jeśli byłaby to niedziela, czy pierwszy dzień Wielkanocy.

 #420369  autor: emarcin
 01 sie 2010, 13:14
tottinho10 pisze:Już prawie 12 jest i dalej 1mb!
Czy ty masz 10 lat? Poczekaj do jutra jak nic się nie polepszy zadzwoń do nich z pewnością tutaj nikt ci więcej już nie pomoże w tym "problemie"

 #420374  autor: tottinho10
 01 sie 2010, 13:21
luccicare pisze:
tottinho10 pisze:Ale ja płace i wymagam! I nie obchodzi mnie czy 1-wszy wypadł w Niedzielę. Czy w Boże Narodzenie. Mają robić!
a ile płacisz? I czy to co płacisz pokryje chociaż dzienne wynagrodzenie pracownika który miałby Ci to zmienić. Trochę realnego myślenia, wymagasz chyba więcej niż firmy które płacą miesięcznie nawet z 10000 PLN. Wyluzuj trochę :)

Chociaż nie byłoby chyba trudne napisanie skryptu który automatycznie zmieniałby prędkość na loginie ze wskazaną datą, nawet jeśli byłaby to niedziela, czy pierwszy dzień Wielkanocy.
A co on będzie to cały dzień robił, ze mam dzienne pokryć ;) Pewnie góra 5-10minut. A tyle to na pewno płacę. Dzwonię już do infolinii z 15minut i ciągle ta muzyczka Chopina czy cholera wie kogo...

Dodzwoniłem się. Powiedzieli, że mam 6mb już od 28Lipca... ja mówię a to ciekawe... Techników przyślą...
Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 13:59 przez tottinho10, łącznie zmieniany 1 raz.

 #420378  autor: luccicare
 01 sie 2010, 13:35
Nie czepiaj się słówek, pisałem o całokształcie. Po prostu wyluzuj trochę :) Jest niedziela, idz na spacer, nie wiem jaka jest u Ciebie pogoda, może basen, jezioro? Jeśli do jutra Ci nie zmienią to dopiero zacząłbym eskalować i się denerwować :) Daj spokój ludziom w niedzielę (dzień święty święcić itd. itp. etc.), i tak są pewnie wkurzeni, że muszą pracować w niedzielę. Ta prędkość to chyba nie sprawa Twojego życia. Wyluzuj!!! :)

W Twoim przypadku ciekawe jest to, ze tp stanęła na wysokości zadania i mimo weekendu zwiększyła Ci synchro, opóźnia się Netia. Karol Wieczorek na swoim blogu twierdzi, że zawsze jest odwrotnie, aż podam mu linka, ciekawe czy coś odpowie i czy w ogóle dopuści do publikacji na blogu;-)
Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 13:42 przez luccicare, łącznie zmieniany 1 raz.

 #420380  autor: Maniiiek
 01 sie 2010, 13:39
tottinho10 pisze:
luccicare pisze:
tottinho10 pisze:Ale ja płace i wymagam! I nie obchodzi mnie czy 1-wszy wypadł w Niedzielę. Czy w Boże Narodzenie. Mają robić!
a ile płacisz? I czy to co płacisz pokryje chociaż dzienne wynagrodzenie pracownika który miałby Ci to zmienić. Trochę realnego myślenia, wymagasz chyba więcej niż firmy które płacą miesięcznie nawet z 10000 PLN. Wyluzuj trochę :)

Chociaż nie byłoby chyba trudne napisanie skryptu który automatycznie zmieniałby prędkość na loginie ze wskazaną datą, nawet jeśli byłaby to niedziela, czy pierwszy dzień Wielkanocy.
A co on będzie to cały dzień robił, ze mam dzienne pokryć ;) Pewnie góra 5-10minut. A tyle to na pewno płacę. Dzwonię już do infolinii z 15minut i ciągle ta muzyczka Chopina czy cholera wie kogo...
Taaa... bo Ty jesteś ich jedynym klientem... Po drugiej stronie też siedzi człowiek, a nie jakiś twój niewolnik. Z reszta mamy ustawowo wolne niedziele a te swoje wymagania możesz sobie pod ... sweter wsadzić. Swoją droga skoro już tak płacisz i wymagasz to może byś za te filmy zapłacił?

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #420382  autor: luccicare
 01 sie 2010, 14:04
tottinho10 pisze:
Dodzwoniłem się. Powiedzieli, że mam 6mb już od 28Lipca... ja mówię a to ciekawe... Techników przyślą...
To rzeczywiście ciekawe, po co techników mają przysyłać jak synchro masz dobrą. Nie dogadałeś się co do istoty problemu, ostrzegałem - niedziela :) Jeszcze wstawią Ci BMT i przez swoją nadgorliwość w ogóle 6 Mb/s nie będziesz miał, a wystarczyło zaczekać do jutra.