Mi się też bardzo często zdarzało, że Neostrada się rozłączała na kilka minut i się łączyło znowu. Kilkanaście interwencji w Błękitnej Linii pomogło. W tym czasie wysłano do nas 2 razy monterów. Za pierwszym razem przyjechali jacyś ciecie (dosłownie ciecie, bo chyba wzięli pierwszych lepszych ludzi z ulicy aby tylko klientom oczy zamydlić, że ktoś był) a za drugim razem już jacyś mający pojęcie o tym co robią. Zbadali całą linię w domu i była ok, więc dalej interweniowaliśmy w TP, w końcu ktoś się za to wziął i coś zrobili na linii, sprawdzili łącza i coś zrobili ale nazwy tego nie pamiętam. Próbuj, może uda Ci się szybciej niż moim rodzicom...
Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej
Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300