• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 34 z 244
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 244

 #419468  autor: pawelpp
 27 lip 2010, 12:19
Raul, Pamiętaj - według Play "uznać" nie znaczy zgodzić się z twoimi roszczeniami, czyli zaproponują ci pakiet 10 minut. Ale przeproszą :-)
 #419471  autor: spiryt100
 27 lip 2010, 12:36
tricki pisze: "Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń z BOK, które wpłynęło do nas 20 lipca 2010 roku za pośrednictwem infolinii. Informujemy, iż udostępniamy bezpłatne kanały komunikacji (Play24, e-mail, POS), w związku z tym prośba o zwrot kosztów połączenia z BOK jest niezasadna. Po nieudanej próbie kontaktu, do Klienta został wysłany sms o treści: "Uprzejmie informujemy, ze zgłoszenie numer ......... zostalo rozwiązane. " Dziękujemy za zgłoszenie i ufamy, iż powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane kwestie. "
Kiedyś też tak miałem, bo nie przyznano Mi bonus za polecenie, którego w końcu nie otrzymałem i nie otrzymam, bo niby nikomu nic nie polecałem. Po 3-krotnej próbie połączenia zgłosiłem sprawę przez internet i dostałem 30 min do wszystkich sieci, a tutaj treść:

(...) Odnośnie do sprawy połączeń z numerami Obsługi Klienta Play, zawiadamiamy, że nasza infolinia jest czynna w godzinach od 8:00 do 24:00 siedem dni w tygodniu. Przepraszamy za długi czas oczekiwania na konsultanta. Zapewniamy, że nie było to działanie intencyjne lecz wynikało z przeciążenia linii. Jednocześnie przypominamy, że opłata za połączenia głosowe z numerami Obsługi Klienta *500, 790500500 wynosi 1 zł za zdarzenie bez względu na czas trwania połączenia. Istotne jest, że zdarzenie nie jest tu definiowane jako ilość spraw z jakimi dzwoni klient na Obsługę Klienta lecz jako jednorazowe połączenie z numerem Obsług i Klienta Play. Kwota 1 zł jest naliczona od zdarzenia czyli od połączenia z numerem *500, 790500500. Analiza reklamowanych przez Pana połączeń wykazała, że były one poprawnie wykonane a rozłączenie nie wynikało z nieprawidłowości leżących po stronie sieci. W związku z tym uznajemy Pana odwołanie za niezasadne. Zdajemy sobie sprawę, że powyższe rozwiązanie może być niesatysfakcjonujące. Jest nam przykro z powodu tymczasowego braku dostępu pracowników Obsługi Klienta Play w trakcie wykonywanych przez Pana połączeń. Dokładamy wszelkich starań by tego rodzaju sytuacja nie przydarzała się w przyszłości. W ramach rekompensaty proponujemy pakiet 30 minut na krajowe połączenia wychodzące ważny przez jeden Okres Rozliczeniowy. Jeżeli wyraża Pan zgodę na aktywowanie powyższego pakietu prosimy o kontakt i powołanie się na numer zgłoszenia xxxxxxxx.
 #419481  autor: pawelpp
 27 lip 2010, 13:11
spiryt100 pisze:Analiza reklamowanych przez Pana połączeń wykazała, że były one poprawnie wykonane a rozłączenie nie wynikało z nieprawidłowości leżących po stronie sieci. W związku z tym uznajemy Pana odwołanie za niezasadne.
P4Y, czy tak powinna działać sieć pretendująca do BIG4?
spiryt100 pisze: Zdajemy sobie sprawę, że powyższe rozwiązanie może być niesatysfakcjonujące. Jest nam przykro z powodu tymczasowego braku dostępu pracowników Obsługi Klienta Play w trakcie wykonywanych przez Pana połączeń. Dokładamy wszelkich starań by tego rodzaju sytuacja nie przydarzała się w przyszłości.
P4Y możesz nam powiedzieć jakich starań dokładacie? Pewnie to tajemnica? Ja sądzę, że żadnych, skoro problemy występują już od dawna.

 #419484  autor: Raul
 27 lip 2010, 13:23
pawelpp pisze:Raul, Pamiętaj - według Play "uznać" nie znaczy zgodzić się z twoimi roszczeniami, czyli zaproponują ci pakiet 10 minut. Ale przeproszą :-)
Dlatego będę czekał na poprawna fakturę.

 #419488  autor: kwistas
 27 lip 2010, 13:42
Logith pisze:
kwistas pisze:Witam.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzić ważność pakietu internetowego?
Bo na Play24 czy w telefonie czy w kompie nie mogę sprawdzić ważności, mogę sprawdzić tylko ilość MB z pakietu.
*108#, Wydaje mi się, że pakiety są ważne do końca miesiąca.

Pozdrawiam,

PS. Gdzie jest play4you2, bo sam mam pytanko :P
To nic nie daje, pakiet jest ważny 30 dni, nie pamiętam kiedy go aktywowalem, więc chciałem sprawdzić, od czasu wprowadzenia większych pakietów internetowych na zasięgu Plusa w mobilnym Play24 znikła ważność pakietu internetowego, choć wcześniej była. Teraz nigdzie nie mogę sprawdzić ważności pakietu. Może coś z tym Play zrobi?

 #419612  autor: DanielR
 27 lip 2010, 22:53
play4you2 - chciałbym abyś się do tego odniósł:
Dnia 22.07.2010 wysłałem 4 MMS-y z numeru 602XXXXXX (Sony Ericsson XXXX) na numer 692XXXXXX (Samsung SGH-XXXX). Numer 692XXXXXX został obciążony kwotą 0,76 gr (czyli za każdy z odebranych MMS-ów po 0,19 gr)pomimo, że jedynie ODBIERAŁ wiadomości multimedialne. Uważam, że opłata ta została naliczona niesłusznie. Nie wiem też, za co została naliczona taka właśnie kwota. Czas wysłania poszczególnych MMS-ów z numeru 602XXXXXX: 00:52:32; 00:56:19; 01:00:11; 01:07:40. Natomiast na numerze odbierającym MMS-y pojawił się taki czas, a przy nim kwoty: 00:53:17; 00:57:06; 01:00:59; 01:08:56. Z tego, co mi wiadomo Play nie pobiera opłat za odebranie wiadomości MMS, a więc uważam, że to błąd ze strony sieci. Zaznaczam, że oba terminale są w sieci Play, w usłudze na kartę Fresh. Oba korzystają z oryginalnego profilu MMS, ściągniętego z Waszej strony internetowej. Numer 602XXXXXX podczas wysyłania wiadomości MMS znajdował się w zasięgu sieci macierzystej Play, zaś numer 692XXXXXX, odbierający MMS-y znajdował się na początku w roamingu Polkomtela i miał ustawiony ręczny pobór wiadomości MMS w sieci roamingowej, później został przełączony na automatyczny pobór wiadomości MMS w roamingu, a na sam koniec w ogóle został przelogowany do sieci macierzystej. Nic to jednak nie zmieniło, za każdym razem strona odbierająca (692XXXXXX) również ponosiła koszty. W obu terminalach mam ustawioną opcję zarówno potwierdzenia dostarczenia wiadomości MMS, jaki potwierdzenia odczytu tychże wiadomości. Zdarzenie miało miejsce w BXXXXXXX przy ulicy XX XXXXXXXXX X/XX. Zaznaczam, że kilka miesięcy temu również wysyłałem MMS-y korzystając dokładnie z tych samych ustawień MMS i tych samych terminali. Jednak strona odbierająca MMS-y nie została obciążona żądną opłatą.
A oto "odpowiedź" ze strony OK z 27.07.2010:
Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, przesłane za pośrednictwem strony internetowej dnia 23 lipca 2010 roku, dotyczące płatności. Uprzejmie informujemy, że dokładna analiza Pani konta nie stwierdziła żadnych nieprawidłowości. Warto dodać, że momencie gdy użytkownik pobiera wiadomość MMS w roamingu pobierana jest opłata za pobieranie danych. (...) Z poważaniem, Marta S...... konsultant back office ds. obsługi klienta
Pytam po raz kolejny (bo inni pytali już o to kilkukrotnie):
Czy ludzie odpowiadający na zgłoszenia w OK Play posiadają umiejętność czytania ze zrozumieniem?! Coraz bardziej w to wątpię... :cry:

1) Nie Pani, a Pan. Rozumiem, że numer zarejestrowany jest na kobietę ale przecież podpięty jest do konta, do którego ma dostęp i zarazem je obsługuje - mężczyzna.

2) To ma być dokładne przeanalizowanie problemu?
Pytam Ciebie play4you2: Czy w sieci Play pobierana jest oplata za odebranie wiadomości MMS w jakimkolwiek roamingu, a przede wszystkim krajowym roamingu operatora Polkomtel? Moim zdaniem nie. A wydaje mi się, że ta Pani w ogóle nie zakminiła o jakim roamingu mowa (choć wyjaśniłem jej to bardzo dokładnie). :twisted:

Wysłałem już kolejne zgłoszenie w tej samej sprawie, w którym raz jeszcze dokładnie wyjaśniłem problem - czekam na odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 23:11 przez DanielR, łącznie zmieniany 2 razy.

 #419618  autor: user_delete19
 27 lip 2010, 22:59
ciągnąc wątek bramki sms (tak, jestem marudny d-: ):

Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 24 lipca 2010 r., dotyczące internetowej brakmi sms. Uprzejmie informujemy, że bramka sms jest ogólnie dostępna dla naszych Klientów w wyniku czego został stworzony ogólny numer telefonu 6671. W związku z powyższym nie możemy dokonać zmiany numeru. Jednocześnie zawiadamiamy, że sieć play jest bardzo mocno rozwijającą się siecią na Polskim rynku w związku z czym nie wykluczony jest fakt wprowadzenia nowej możliwości podpisywania wyłsnaych sms-ów własnym numerem telefonu. Dziękujemy za cenną sugestię. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Ryszard K. konsultant back office ds. obsługi klienta
No po prostu padłem! Jakoś wcześniej pomimo dostępności dla wszystkich klientów nie było problemu, żeby sms były podpisywane indywidualnie o_O

 #419634  autor: pawelpp
 28 lip 2010, 00:33
lwiczek pisze: No po prostu padłem!
Hahaha ja też :D
P4Y to chyba my nie potrafimy wyrażać swoich myśli. Ci z OK po prostu nie potrafią zrozumieć o co nam chodzi. Jak myślisz... bardziej odpowiednie byłoby zorganizowanie kursów wyraźnego i zrozumiałego formułowania swoich myśli dla kilku osób z tego forum, czy kursów czytania ze zrozumieniem dla wszystkich pracowników Back Office?
Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 09:45 przez pawelpp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #419643  autor: user_delete19
 28 lip 2010, 06:42
pawelpp pisze:Hahaha ja też
Cóż - akurat w tym konkretnym przypadku udzielenie odpowiedzi wymaga odrobiny finezji: nie wiem dlaczego tak jest więc będę kombinował jak się da bo mudzę udzielić odpowiedzi (;

 #419682  autor: play4you2
 28 lip 2010, 11:11
bbdg pisze:Do: play4you2
Dzień dobry.
W związku z rozbieżnościami, o których czytam na tym forum a BOK play mam do Szanownego Pana pytanie.

Otóż posiadam mixturę 20,
stan konta >300 zł, ważność do 2012-02-28 (ilość doładowań zgodnie z umową dotrzymałem w związku z tym tak długi okres ważności).

Dziś zapytałem w BOK czy mogę przejść na play fresh. Dowiedziałem się, że tak ale kwota pozostała na koncie (czyli w moim przypadku ponad 300 zł) musi być wykorzystana w ciągu 30 dni po aktywowaniu play fresh. Jeśli to prawda to w mojej sytuacji to zupełnie nieopłacalne. Jednak czytając to forum znalazłem wypowiedzi, że te pieniądze nie powinny przepadać. W związku z tym mam pytanie jaka jest prawda gdyż nie chciałbym się rozczarować i stracić tych pieniędzy po przejściu na play fresh.
pozdrawiam
Adam

Witam,

tak po przejsciu na Fresha ważnośc konta wynosi 30 dni, jednkaże jak doładujesz się w ciągu tych 30 dni to ważność pozostałych środków na koncie wydłuzy się o rok.

Pozdrawiam,

P4Y2

[ Dodano: 2010-07-28, 11:30 ]
metpablo pisze:Play4you2 - dlaczego nie mogę ponownie aktywować promocji 30 minut za 6 złotych w Play Fresh, mimo że od aktywacji ostatniego takiego pakietu minęło ponad 30 dni? Nie tylko ja mam taki problem, zerknij tu: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... 4&start=45.

Poza tym coś nie tak jest z wprowadzeniem numeru osoby, której poleciło się Play poprzez stronę 24.playmobile.pl...

Posłałem już reklamacje w obu sprawach, ale może znajdziesz rozwiązanie wcześniej niż OK.

EDIT: możesz mi jeszcze wskazać gdzie w tym regulaminie (10 PLN za 5 PLN) jest info, że pakiet mogę aktywować tylko raz? Bo dostaję info, że "przekroczyłem limit aktywacji usługi"... http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... za_5zl.pdf

Oczywiście reklamacja też poszła w tej sprawie :-D

1.INFO DOT PAKIETU 10 zł za 5 zł.

Pkt 9. Regulaminu "Jednorazowo można mieć aktywny tylko jeden „Pakiet 10 zł za 5 zł”.

2. odnośnie do Poleć Play znajomemu-zgłoś to do OK, bo jeżeli coś się "zacięło" to musimy ręcznie zweryfikować czy zostały spełnione wszystkie warunki regulaminu przez osobe p olecającą jak i przez osobę poleconą.

3. odp udzieliłem na http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=419685#419685


Pozdrawiam,

P4Y2

[ Dodano: 2010-07-28, 11:40 ]
ppp1ppp pisze:proszę o ustosunkowanie się do postu link
Odp udzielona.

Pzdr,

P4Y2

[ Dodano: 2010-07-28, 11:43 ]
tricki pisze:prośba do play4you:
Obsługa BOK doprowadza do białej gorączki. Próbowałem połaczyc sie z bok telefonicznym play, niestety dwukrotnie po usłyszeniu automatu rozłaczało mnie, narażając na koszt 2zł. Po raz trzeci udało się połaczyć i w trakcie tej rozmowy poprosiłem o zwrot tych środków. Konsultantka założyła sprawę na którą poniżej załaczam odpowiedź:

"Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń z BOK, które wpłynęło do nas 20 lipca 2010 roku za pośrednictwem infolinii. Informujemy, iż udostępniamy bezpłatne kanały komunikacji (Play24, e-mail, POS), w związku z tym prośba o zwrot kosztów połączenia z BOK jest niezasadna. Po nieudanej próbie kontaktu, do Klienta został wysłany sms o treści: "Uprzejmie informujemy, ze zgłoszenie numer ......... zostalo rozwiązane. " Dziękujemy za zgłoszenie i ufamy, iż powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane kwestie. "

Jestem wściekły na maksa. Kiepska jakość i obsługa biura spowodowała że po dwóch latach pożegnałem sie z play online. Jak tak dalej sytuacja sie będzie rozwijać kolejne 5 numerów zmieni sieć.

Proszę o pomoc Pana Play4you.
Witam,

zajmuje się juz tą sprawą. Dostałeś info na PW.

Pozdrawiam,

p4Y2

[ Dodano: 2010-07-28, 11:49 ]
Logith pisze:
kwistas pisze:Witam.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzić ważność pakietu internetowego?
Bo na Play24 czy w telefonie czy w kompie nie mogę sprawdzić ważności, mogę sprawdzić tylko ilość MB z pakietu.
*108#, Wydaje mi się, że pakiety są ważne do końca miesiąca.

Pozdrawiam,

PS. Gdzie jest play4you2, bo sam mam pytanko :P

jestem, jestem. Miałem wolne:) dużo się tego nazbierało....

Pzdr,
P4Y2

[ Dodano: 2010-07-28, 11:57 ]
Raul pisze:Chcę się upewnić, reklamację słać na adres w Komornikach ale w nagłówku pisac do Play Taśmowa?
Dzwoniłem do UKE i już wiem , że musicie uznać moją reklamację. A to miło będzie otrzymać od was pismo z przeprosinami :)
Witam,

reklamacje należy wysyłać na P4 Sp. z o. o., skr.pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204. W nagłówku nie musisz pisać Tasmowa-bo i po co. To trafia do działu reklamacji.

Pozdrawiam,

P4Y2

[ Dodano: 2010-07-28, 12:06 ]
jojo pisze:play4you2 - chciałbym abyś się do tego odniósł:
Dnia 22.07.2010 wysłałem 4 MMS-y z numeru 602XXXXXX (Sony Ericsson XXXX) na numer 692XXXXXX (Samsung SGH-XXXX). Numer 692XXXXXX został obciążony kwotą 0,76 gr (czyli za każdy z odebranych MMS-ów po 0,19 gr)pomimo, że jedynie ODBIERAŁ wiadomości multimedialne. Uważam, że opłata ta została naliczona niesłusznie. Nie wiem też, za co została naliczona taka właśnie kwota. Czas wysłania poszczególnych MMS-ów z numeru 602XXXXXX: 00:52:32; 00:56:19; 01:00:11; 01:07:40. Natomiast na numerze odbierającym MMS-y pojawił się taki czas, a przy nim kwoty: 00:53:17; 00:57:06; 01:00:59; 01:08:56. Z tego, co mi wiadomo Play nie pobiera opłat za odebranie wiadomości MMS, a więc uważam, że to błąd ze strony sieci. Zaznaczam, że oba terminale są w sieci Play, w usłudze na kartę Fresh. Oba korzystają z oryginalnego profilu MMS, ściągniętego z Waszej strony internetowej. Numer 602XXXXXX podczas wysyłania wiadomości MMS znajdował się w zasięgu sieci macierzystej Play, zaś numer 692XXXXXX, odbierający MMS-y znajdował się na początku w roamingu Polkomtela i miał ustawiony ręczny pobór wiadomości MMS w sieci roamingowej, później został przełączony na automatyczny pobór wiadomości MMS w roamingu, a na sam koniec w ogóle został przelogowany do sieci macierzystej. Nic to jednak nie zmieniło, za każdym razem strona odbierająca (692XXXXXX) również ponosiła koszty. W obu terminalach mam ustawioną opcję zarówno potwierdzenia dostarczenia wiadomości MMS, jaki potwierdzenia odczytu tychże wiadomości. Zdarzenie miało miejsce w BXXXXXXX przy ulicy XX XXXXXXXXX X/XX. Zaznaczam, że kilka miesięcy temu również wysyłałem MMS-y korzystając dokładnie z tych samych ustawień MMS i tych samych terminali. Jednak strona odbierająca MMS-y nie została obciążona żądną opłatą.
A oto "odpowiedź" ze strony OK z 27.07.2010:
Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, przesłane za pośrednictwem strony internetowej dnia 23 lipca 2010 roku, dotyczące płatności. Uprzejmie informujemy, że dokładna analiza Pani konta nie stwierdziła żadnych nieprawidłowości. Warto dodać, że momencie gdy użytkownik pobiera wiadomość MMS w roamingu pobierana jest opłata za pobieranie danych. (...) Z poważaniem, Marta S...... konsultant back office ds. obsługi klienta
Pytam po raz kolejny (bo inni pytali już o to kilkukrotnie):
Czy ludzie odpowiadający na zgłoszenia w OK Play posiadają umiejętność czytania ze zrozumieniem?! Coraz bardziej w to wątpię... :cry:

1) Nie Pani, a Pan. Rozumiem, że numer zarejestrowany jest na kobietę ale przecież podpięty jest do konta, do którego ma dostęp i zarazem je obsługuje - mężczyzna.

2) To ma być dokładne przeanalizowanie problemu?
Pytam Ciebie play4you2: Czy w sieci Play pobierana jest oplata za odebranie wiadomości MMS w jakimkolwiek roamingu, a przede wszystkim krajowym roamingu operatora Polkomtel? Moim zdaniem nie. A wydaje mi się, że ta Pani w ogóle nie zakminiła o jakim roamingu mowa (choć wyjaśniłem jej to bardzo dokładnie). :twisted:

Wysłałem już kolejne zgłoszenie w tej samej sprawie, w którym raz jeszcze dokładnie wyjaśniłem problem - czekam na odpowiedź.
Witam,

odbieranie MMSów w roamingu NIE JEST PŁATNE!!! prześlij mi na PW numer zgłoszenia-zajmę się nim.

Pozdrawiam,

P4Y2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #419704  autor: DanielR
 28 lip 2010, 12:55
play4you2 pisze:Witam,

odbieranie MMSów w roamingu NIE JEST PŁATNE!!! prześlij mi na PW numer zgłoszenia-zajmę się nim.
Oczywiście. Poczekam tylko na odpowiedź z OK na moje drugie zgłoszenie w tej sprawie. Zobaczę jak rozwiążą ten problem i wtedy prześlę Ci numer/y zgłoszenia.

 #419718  autor: metpablo
 28 lip 2010, 13:58
play4you2 pisze:
meptablo pisze: EDIT: możesz mi jeszcze wskazać gdzie w tym regulaminie (10 PLN za 5 PLN) jest info, że pakiet mogę aktywować tylko raz? Bo dostaję info, że "przekroczyłem limit aktywacji usługi"... http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... za_5zl.pdf

1.INFO DOT PAKIETU 10 zł za 5 zł.

Pkt 9. Regulaminu "Jednorazowo można mieć aktywny tylko jeden „Pakiet 10 zł za 5 zł”.
Może niezbyt jasno się wyraziłem - wcześniejszy pakiet dawno skończył swoją ważność, więc nie było mowy o usiłowania włączenia w jednym czasie kolejnego pakietu. Na szczęście dziś bez problemu aktywowałem kolejny pakiet 10 za 5 (choć odpowiedzi od OK jeszcze nie mam) :-D

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.
 #419835  autor: neomycyna
 29 lip 2010, 08:40
Witam, mieszkam w Zamościu w sieci play jestem od lutego. W obrębie starego miasta (centrum) szczególnie w budynkach występuje problem z zasięgiem sieci play połączenia są kiepskie, zrywane a co najgorsze zbieram opr za "znowu nie mogę się do ciebie dodzwonić". Sprawa wielokrotnie zgłaszana do BOK-i tu zaczyna się szopka-"Ma Pan ustawione logowanie do plusa proszę ustawić tryb automatyczny"-ok ale wtedy jest jak opisałem i w praktyce nie mogę używać telefonu-"My nie odpowiadamy za jakość plusa"-?? itd, itp.Po to wybrałem play aby korzystać ze wszystkich usług w tym z internetu a z tego nie mogę korzystać bo nie ma zasięgu choć powinien. Dodam że wielu moich znajomych narzeka na podobne problemy.Obsługa BOK-"Pan zrobi to i to"-robię i co? i nic i tak w kółko.Telefon z BOK-przepraszam teraz nie mogę proszę za chwile-oczywiście nikt nie zadzwoni ponownie a sprawa jest zamykana.Dzwonie do BOK-"sprawa zamknięta, może Pan dochodzić roszczeń na drodze sądowej", "nie stwierdziliśmy awarii sieci" itd,itp.
Czuję się po prostu oszukany i muszę stwierdzić że w orange tego nie było-zasięg był taki jak było napisane, w BOK byli normalni ludzie nikt nie wysyłał mnie do sądu i w każdą sprawę można było rozwiązać a w PLAY? pół roku w kółko to samo i tak ma byc?

neomycyna
 #419837  autor: metpablo
 29 lip 2010, 08:53
neomycyna pisze:Witam, mieszkam w Zamościu w sieci play jestem od lutego. W obrębie starego miasta (centrum) szczególnie w budynkach występuje problem z zasięgiem sieci play połączenia są kiepskie, zrywane a co najgorsze zbieram opr za "znowu nie mogę się do ciebie dodzwonić". Sprawa wielokrotnie zgłaszana do BOK-i tu zaczyna się szopka
Macie w Zamościu na pewno jakąś lokalną gazetę, poza tym są lokalne dodatki gazet ogólnopolskich. Spróbuj ich zainteresować tematem. P4, jak każda duża firma (a P4 jest w dodatku jest jak panna na wydaniu), będzie dbała o swój wizerunek i może nawet wezmą sie konkretniej za poprawę jakości sieci w Twoim mieście.

Osobiście Ci współczuję. Sam używam PF tylko do dzwonienia i SMSowania, a to dużo lepiej idzie po sieci 2G Plusa niż 2G Playa. Kiedyś próbowałem zgłaszać miejsca, w których występują problemy z jakością własnej sieci Playa, ale po paru zderzeniach z OK Playa (czasem miałem wrażenie, jakby to była ściana) odpuściłem sobie.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #419842  autor: play4you2
 29 lip 2010, 09:24
jojo pisze:
play4you2 pisze:Witam,

odbieranie MMSów w roamingu NIE JEST PŁATNE!!! prześlij mi na PW numer zgłoszenia-zajmę się nim.
Oczywiście. Poczekam tylko na odpowiedź z OK na moje drugie zgłoszenie w tej sprawie. Zobaczę jak rozwiążą ten problem i wtedy prześlę Ci numer/y zgłoszenia.
oczywiście chodzi o roaming krajowy.:)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #419844  autor: Claudec
 29 lip 2010, 09:29
metpablo, ja do OK Play zgłaszam się tylko jeśli to konieczne.
Sprawa zasięgu to zbyt ciężki temat dla pracowników Play, lepiej darować sobie dzwonienie do Play i tracenie kasy.
Pamiętam jak ludzie narzekali na przełączanie się pomiędzy Play a Plusem, play4you2 oczywiście zapewniał że to nie jest wina Play.
Po wysłaniu emaila do rzecznika nagle ustąpił problem (tylko na numerze który zgłosiłem w mailu).
play4you2, dużo dla nas tutaj robisz, ale nie wierze w niektóre teksty.
Te zrywanie połączeń na które ludzie narzekają to wina waszej kiepskiej konfiguracji sieci. Telefon wybiera przekaźnik z którego ma slaby zasięg a później zrywa połączenia, lub są przerwy w rozmowie.
Sam nie raz na wyświetlaczu telefonu widzę CHRZANOW | LUBIAZ | TRZEBINIA.
Te miasta są oddalone od Łazisk Górnych o 50km, jak można mówić o dobrej jakości rozmów na czymś takim?
Na szczęście coraz rzadziej widuje te odlegle miejscowości na wyświetlaczu telefonu.
Jednak nie dziwie się, że ludzie na sztywno Plusa wybierają a wy im to chcecie jak najbardziej utrudnić.

Dodam jeszcze ze w moim mieście są 2 przekaźniki GSM i 3 UMTS

 #419850  autor: Ruben
 29 lip 2010, 10:07
neomycyna, wiem o co chodzi, bo przerabiałem to samo. Ja ustawiłem na sztywno 2G Plusa i problem z jakością połączeń zniknął. Niestety w tym przypadku pakiety internetowe są droższe ale ja akurat nie korzystam.
To, że Play nie widzi problemów ze swoją siecią, to nie dziwi. W ich ocenie wszystko działa wzorowo a jeśli cos nie działa, to przeważnie ma charakter incydentalny a najczęściej jest to wina naszych telefonów.
Korzystasz z zasięgu 2G Play czy 3G ?
Tak jak pisze metpablo, sprawę mozna próbować nagłaśniać w lokalnych mediach (na dobrym PR bardziej im zależy), bo jako indywidualny klient jesteś dla P4 nikim, chociaż przedstawiciele P4 na forum będą temu zaprzeczać.
Reasumując, żeby uzyskać lepszą jakość połączeń to wybierz zasięg Plusa a jak zależy Ci na internecie, z którym masz problemy, to trzeba zmienić operatora, bo na poprawę szybką nie liczyłbym.
Ja złą jakość na 2 G Play zgłaszałem ponad 2lata temu i pomimo zapewnień poprawy dalej jest fatalnie chociaż w innych lokalizacjach zauważyłem poprawę.

 #419865  autor: DanielR
 29 lip 2010, 11:01
play4you2 pisze: oczywiście chodzi o roaming krajowy.:)
play, przecież cały czas o tym piszę... O to właśnie mi chodzi. W spisie połączeń na Play24 numer odbierający ma wykazane połączenia wysłane (?). A jedyne co wysyłał (na numer, z którego została wcześniej wysłana wiadomość MMS), to informacja o przeczytaniu tejże wiadomości. A zarówno informacja o odebraniu i przeczytaniu wiadomości jest bezpłatna.
Żeby to sprawdzić (chociaż jestem tego pewien, to chciałem się jednak upewnić na zapas) specjalne kilka dni temu wysłałem te same MMS-y na numer w sieci Heyah (oryginalny profil MMS Heyah) ze stanem konta 0,09 zł, na którym też ustawiłem sobie potwierdzenie odbioru i odczytu wiadomości. Ani grosz nie zeszedł z konta Heyah, bo i nie miał prawa zejść.

 #419870  autor: Sig
 29 lip 2010, 11:31
Mój Tata dostał właśnie drugą wiadomość marketingową od Play, pierwsza o XTRA numerze druga o jakiś super fotach bez opłat za transfer. Przy przenoszeniu numeru do Play wyraźnie podkreślał brak zgód, co zresztą widać na kopii dokumentów. Reklamacja w P24 napisana, w zalezności od odpowiedzi i od tego czy jeszcze jakiś spam będzie przychodził - chętnie napiszę wniosek do UKE. Nie pdoaję szczegółów, zeby nie ułatwiać Play pracy i nie być 'specjalnie' traktowanym. Ciekawi mnie bardzo odpowiedź z OK. Jeżeli dpowiedź nie przyjdzie w ciągu 30 dni, to można uznać, ze reklamacja jest załątwiona pozytywnie, tak?

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #419873  autor: cycek12
 29 lip 2010, 11:45
jak wylaczyc opcje internetu w nokia 6720 bo bylem za granica i kilka razy nie wiem w jaki sposob polaczalem sie z netem , chyba automatycznie sie wlaczal przy uruchamianiu jakiejs aplikacjii i poplynalem na pare zlotych i na przyszlosc nie chce miec kolejnych niespodzianek

a czy placi sie za rozmowe przychodzaca jesli nie odbierzesz telefonu a ktos nagra ci sie na poczte glosowa mimo ze jej nie odsluchasz?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 12:26 przez cycek12, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 34 z 244
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 244
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 244