Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Kiedyś też tak miałem, bo nie przyznano Mi bonus za polecenie, którego w końcu nie otrzymałem i nie otrzymam, bo niby nikomu nic nie polecałem. Po 3-krotnej próbie połączenia zgłosiłem sprawę przez internet i dostałem 30 min do wszystkich sieci, a tutaj treść:tricki pisze: "Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń z BOK, które wpłynęło do nas 20 lipca 2010 roku za pośrednictwem infolinii. Informujemy, iż udostępniamy bezpłatne kanały komunikacji (Play24, e-mail, POS), w związku z tym prośba o zwrot kosztów połączenia z BOK jest niezasadna. Po nieudanej próbie kontaktu, do Klienta został wysłany sms o treści: "Uprzejmie informujemy, ze zgłoszenie numer ......... zostalo rozwiązane. " Dziękujemy za zgłoszenie i ufamy, iż powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane kwestie. "
P4Y, czy tak powinna działać sieć pretendująca do BIG4?spiryt100 pisze:Analiza reklamowanych przez Pana połączeń wykazała, że były one poprawnie wykonane a rozłączenie nie wynikało z nieprawidłowości leżących po stronie sieci. W związku z tym uznajemy Pana odwołanie za niezasadne.
P4Y możesz nam powiedzieć jakich starań dokładacie? Pewnie to tajemnica? Ja sądzę, że żadnych, skoro problemy występują już od dawna.spiryt100 pisze: Zdajemy sobie sprawę, że powyższe rozwiązanie może być niesatysfakcjonujące. Jest nam przykro z powodu tymczasowego braku dostępu pracowników Obsługi Klienta Play w trakcie wykonywanych przez Pana połączeń. Dokładamy wszelkich starań by tego rodzaju sytuacja nie przydarzała się w przyszłości.
To nic nie daje, pakiet jest ważny 30 dni, nie pamiętam kiedy go aktywowalem, więc chciałem sprawdzić, od czasu wprowadzenia większych pakietów internetowych na zasięgu Plusa w mobilnym Play24 znikła ważność pakietu internetowego, choć wcześniej była. Teraz nigdzie nie mogę sprawdzić ważności pakietu. Może coś z tym Play zrobi?Logith pisze:*108#, Wydaje mi się, że pakiety są ważne do końca miesiąca.kwistas pisze:Witam.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzić ważność pakietu internetowego?
Bo na Play24 czy w telefonie czy w kompie nie mogę sprawdzić ważności, mogę sprawdzić tylko ilość MB z pakietu.
Pozdrawiam,
PS. Gdzie jest play4you2, bo sam mam pytanko
A oto "odpowiedź" ze strony OK z 27.07.2010:Dnia 22.07.2010 wysłałem 4 MMS-y z numeru 602XXXXXX (Sony Ericsson XXXX) na numer 692XXXXXX (Samsung SGH-XXXX). Numer 692XXXXXX został obciążony kwotą 0,76 gr (czyli za każdy z odebranych MMS-ów po 0,19 gr)pomimo, że jedynie ODBIERAŁ wiadomości multimedialne. Uważam, że opłata ta została naliczona niesłusznie. Nie wiem też, za co została naliczona taka właśnie kwota. Czas wysłania poszczególnych MMS-ów z numeru 602XXXXXX: 00:52:32; 00:56:19; 01:00:11; 01:07:40. Natomiast na numerze odbierającym MMS-y pojawił się taki czas, a przy nim kwoty: 00:53:17; 00:57:06; 01:00:59; 01:08:56. Z tego, co mi wiadomo Play nie pobiera opłat za odebranie wiadomości MMS, a więc uważam, że to błąd ze strony sieci. Zaznaczam, że oba terminale są w sieci Play, w usłudze na kartę Fresh. Oba korzystają z oryginalnego profilu MMS, ściągniętego z Waszej strony internetowej. Numer 602XXXXXX podczas wysyłania wiadomości MMS znajdował się w zasięgu sieci macierzystej Play, zaś numer 692XXXXXX, odbierający MMS-y znajdował się na początku w roamingu Polkomtela i miał ustawiony ręczny pobór wiadomości MMS w sieci roamingowej, później został przełączony na automatyczny pobór wiadomości MMS w roamingu, a na sam koniec w ogóle został przelogowany do sieci macierzystej. Nic to jednak nie zmieniło, za każdym razem strona odbierająca (692XXXXXX) również ponosiła koszty. W obu terminalach mam ustawioną opcję zarówno potwierdzenia dostarczenia wiadomości MMS, jaki potwierdzenia odczytu tychże wiadomości. Zdarzenie miało miejsce w BXXXXXXX przy ulicy XX XXXXXXXXX X/XX. Zaznaczam, że kilka miesięcy temu również wysyłałem MMS-y korzystając dokładnie z tych samych ustawień MMS i tych samych terminali. Jednak strona odbierająca MMS-y nie została obciążona żądną opłatą.
Pytam po raz kolejny (bo inni pytali już o to kilkukrotnie):Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, przesłane za pośrednictwem strony internetowej dnia 23 lipca 2010 roku, dotyczące płatności. Uprzejmie informujemy, że dokładna analiza Pani konta nie stwierdziła żadnych nieprawidłowości. Warto dodać, że momencie gdy użytkownik pobiera wiadomość MMS w roamingu pobierana jest opłata za pobieranie danych. (...) Z poważaniem, Marta S...... konsultant back office ds. obsługi klienta
No po prostu padłem! Jakoś wcześniej pomimo dostępności dla wszystkich klientów nie było problemu, żeby sms były podpisywane indywidualnie o_OSzanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 24 lipca 2010 r., dotyczące internetowej brakmi sms. Uprzejmie informujemy, że bramka sms jest ogólnie dostępna dla naszych Klientów w wyniku czego został stworzony ogólny numer telefonu 6671. W związku z powyższym nie możemy dokonać zmiany numeru. Jednocześnie zawiadamiamy, że sieć play jest bardzo mocno rozwijającą się siecią na Polskim rynku w związku z czym nie wykluczony jest fakt wprowadzenia nowej możliwości podpisywania wyłsnaych sms-ów własnym numerem telefonu. Dziękujemy za cenną sugestię. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Ryszard K. konsultant back office ds. obsługi klienta
Hahaha ja teżlwiczek pisze: No po prostu padłem!
Cóż - akurat w tym konkretnym przypadku udzielenie odpowiedzi wymaga odrobiny finezji: nie wiem dlaczego tak jest więc będę kombinował jak się da bo mudzę udzielić odpowiedzi (;pawelpp pisze:Hahaha ja też
bbdg pisze:Do: play4you2
Dzień dobry.
W związku z rozbieżnościami, o których czytam na tym forum a BOK play mam do Szanownego Pana pytanie.
Otóż posiadam mixturę 20,
stan konta >300 zł, ważność do 2012-02-28 (ilość doładowań zgodnie z umową dotrzymałem w związku z tym tak długi okres ważności).
Dziś zapytałem w BOK czy mogę przejść na play fresh. Dowiedziałem się, że tak ale kwota pozostała na koncie (czyli w moim przypadku ponad 300 zł) musi być wykorzystana w ciągu 30 dni po aktywowaniu play fresh. Jeśli to prawda to w mojej sytuacji to zupełnie nieopłacalne. Jednak czytając to forum znalazłem wypowiedzi, że te pieniądze nie powinny przepadać. W związku z tym mam pytanie jaka jest prawda gdyż nie chciałbym się rozczarować i stracić tych pieniędzy po przejściu na play fresh.
pozdrawiam
Adam
metpablo pisze:Play4you2 - dlaczego nie mogę ponownie aktywować promocji 30 minut za 6 złotych w Play Fresh, mimo że od aktywacji ostatniego takiego pakietu minęło ponad 30 dni? Nie tylko ja mam taki problem, zerknij tu: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... 4&start=45.
Poza tym coś nie tak jest z wprowadzeniem numeru osoby, której poleciło się Play poprzez stronę 24.playmobile.pl...
Posłałem już reklamacje w obu sprawach, ale może znajdziesz rozwiązanie wcześniej niż OK.
EDIT: możesz mi jeszcze wskazać gdzie w tym regulaminie (10 PLN za 5 PLN) jest info, że pakiet mogę aktywować tylko raz? Bo dostaję info, że "przekroczyłem limit aktywacji usługi"... http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... za_5zl.pdf
Oczywiście reklamacja też poszła w tej sprawie
Odp udzielona.ppp1ppp pisze:proszę o ustosunkowanie się do postu link
Witam,tricki pisze:prośba do play4you:
Obsługa BOK doprowadza do białej gorączki. Próbowałem połaczyc sie z bok telefonicznym play, niestety dwukrotnie po usłyszeniu automatu rozłaczało mnie, narażając na koszt 2zł. Po raz trzeci udało się połaczyć i w trakcie tej rozmowy poprosiłem o zwrot tych środków. Konsultantka założyła sprawę na którą poniżej załaczam odpowiedź:
"Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń z BOK, które wpłynęło do nas 20 lipca 2010 roku za pośrednictwem infolinii. Informujemy, iż udostępniamy bezpłatne kanały komunikacji (Play24, e-mail, POS), w związku z tym prośba o zwrot kosztów połączenia z BOK jest niezasadna. Po nieudanej próbie kontaktu, do Klienta został wysłany sms o treści: "Uprzejmie informujemy, ze zgłoszenie numer ......... zostalo rozwiązane. " Dziękujemy za zgłoszenie i ufamy, iż powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane kwestie. "
Jestem wściekły na maksa. Kiepska jakość i obsługa biura spowodowała że po dwóch latach pożegnałem sie z play online. Jak tak dalej sytuacja sie będzie rozwijać kolejne 5 numerów zmieni sieć.
Proszę o pomoc Pana Play4you.
Logith pisze:*108#, Wydaje mi się, że pakiety są ważne do końca miesiąca.kwistas pisze:Witam.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzić ważność pakietu internetowego?
Bo na Play24 czy w telefonie czy w kompie nie mogę sprawdzić ważności, mogę sprawdzić tylko ilość MB z pakietu.
Pozdrawiam,
PS. Gdzie jest play4you2, bo sam mam pytanko
Witam,Raul pisze:Chcę się upewnić, reklamację słać na adres w Komornikach ale w nagłówku pisac do Play Taśmowa?
Dzwoniłem do UKE i już wiem , że musicie uznać moją reklamację. A to miło będzie otrzymać od was pismo z przeprosinami
Witam,jojo pisze:play4you2 - chciałbym abyś się do tego odniósł:
A oto "odpowiedź" ze strony OK z 27.07.2010:Dnia 22.07.2010 wysłałem 4 MMS-y z numeru 602XXXXXX (Sony Ericsson XXXX) na numer 692XXXXXX (Samsung SGH-XXXX). Numer 692XXXXXX został obciążony kwotą 0,76 gr (czyli za każdy z odebranych MMS-ów po 0,19 gr)pomimo, że jedynie ODBIERAŁ wiadomości multimedialne. Uważam, że opłata ta została naliczona niesłusznie. Nie wiem też, za co została naliczona taka właśnie kwota. Czas wysłania poszczególnych MMS-ów z numeru 602XXXXXX: 00:52:32; 00:56:19; 01:00:11; 01:07:40. Natomiast na numerze odbierającym MMS-y pojawił się taki czas, a przy nim kwoty: 00:53:17; 00:57:06; 01:00:59; 01:08:56. Z tego, co mi wiadomo Play nie pobiera opłat za odebranie wiadomości MMS, a więc uważam, że to błąd ze strony sieci. Zaznaczam, że oba terminale są w sieci Play, w usłudze na kartę Fresh. Oba korzystają z oryginalnego profilu MMS, ściągniętego z Waszej strony internetowej. Numer 602XXXXXX podczas wysyłania wiadomości MMS znajdował się w zasięgu sieci macierzystej Play, zaś numer 692XXXXXX, odbierający MMS-y znajdował się na początku w roamingu Polkomtela i miał ustawiony ręczny pobór wiadomości MMS w sieci roamingowej, później został przełączony na automatyczny pobór wiadomości MMS w roamingu, a na sam koniec w ogóle został przelogowany do sieci macierzystej. Nic to jednak nie zmieniło, za każdym razem strona odbierająca (692XXXXXX) również ponosiła koszty. W obu terminalach mam ustawioną opcję zarówno potwierdzenia dostarczenia wiadomości MMS, jaki potwierdzenia odczytu tychże wiadomości. Zdarzenie miało miejsce w BXXXXXXX przy ulicy XX XXXXXXXXX X/XX. Zaznaczam, że kilka miesięcy temu również wysyłałem MMS-y korzystając dokładnie z tych samych ustawień MMS i tych samych terminali. Jednak strona odbierająca MMS-y nie została obciążona żądną opłatą.
Pytam po raz kolejny (bo inni pytali już o to kilkukrotnie):Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, przesłane za pośrednictwem strony internetowej dnia 23 lipca 2010 roku, dotyczące płatności. Uprzejmie informujemy, że dokładna analiza Pani konta nie stwierdziła żadnych nieprawidłowości. Warto dodać, że momencie gdy użytkownik pobiera wiadomość MMS w roamingu pobierana jest opłata za pobieranie danych. (...) Z poważaniem, Marta S...... konsultant back office ds. obsługi klienta
Czy ludzie odpowiadający na zgłoszenia w OK Play posiadają umiejętność czytania ze zrozumieniem?! Coraz bardziej w to wątpię...![]()
1) Nie Pani, a Pan. Rozumiem, że numer zarejestrowany jest na kobietę ale przecież podpięty jest do konta, do którego ma dostęp i zarazem je obsługuje - mężczyzna.
2) To ma być dokładne przeanalizowanie problemu?
Pytam Ciebie play4you2: Czy w sieci Play pobierana jest oplata za odebranie wiadomości MMS w jakimkolwiek roamingu, a przede wszystkim krajowym roamingu operatora Polkomtel? Moim zdaniem nie. A wydaje mi się, że ta Pani w ogóle nie zakminiła o jakim roamingu mowa (choć wyjaśniłem jej to bardzo dokładnie).![]()
Wysłałem już kolejne zgłoszenie w tej samej sprawie, w którym raz jeszcze dokładnie wyjaśniłem problem - czekam na odpowiedź.
Oczywiście. Poczekam tylko na odpowiedź z OK na moje drugie zgłoszenie w tej sprawie. Zobaczę jak rozwiążą ten problem i wtedy prześlę Ci numer/y zgłoszenia.play4you2 pisze:Witam,
odbieranie MMSów w roamingu NIE JEST PŁATNE!!! prześlij mi na PW numer zgłoszenia-zajmę się nim.
Może niezbyt jasno się wyraziłem - wcześniejszy pakiet dawno skończył swoją ważność, więc nie było mowy o usiłowania włączenia w jednym czasie kolejnego pakietu. Na szczęście dziś bez problemu aktywowałem kolejny pakiet 10 za 5 (choć odpowiedzi od OK jeszcze nie mam)play4you2 pisze:meptablo pisze: EDIT: możesz mi jeszcze wskazać gdzie w tym regulaminie (10 PLN za 5 PLN) jest info, że pakiet mogę aktywować tylko raz? Bo dostaję info, że "przekroczyłem limit aktywacji usługi"... http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... za_5zl.pdf
1.INFO DOT PAKIETU 10 zł za 5 zł.
Pkt 9. Regulaminu "Jednorazowo można mieć aktywny tylko jeden „Pakiet 10 zł za 5 zł”.
Macie w Zamościu na pewno jakąś lokalną gazetę, poza tym są lokalne dodatki gazet ogólnopolskich. Spróbuj ich zainteresować tematem. P4, jak każda duża firma (a P4 jest w dodatku jest jak panna na wydaniu), będzie dbała o swój wizerunek i może nawet wezmą sie konkretniej za poprawę jakości sieci w Twoim mieście.neomycyna pisze:Witam, mieszkam w Zamościu w sieci play jestem od lutego. W obrębie starego miasta (centrum) szczególnie w budynkach występuje problem z zasięgiem sieci play połączenia są kiepskie, zrywane a co najgorsze zbieram opr za "znowu nie mogę się do ciebie dodzwonić". Sprawa wielokrotnie zgłaszana do BOK-i tu zaczyna się szopka
oczywiście chodzi o roaming krajowy.jojo pisze:Oczywiście. Poczekam tylko na odpowiedź z OK na moje drugie zgłoszenie w tej sprawie. Zobaczę jak rozwiążą ten problem i wtedy prześlę Ci numer/y zgłoszenia.play4you2 pisze:Witam,
odbieranie MMSów w roamingu NIE JEST PŁATNE!!! prześlij mi na PW numer zgłoszenia-zajmę się nim.
play, przecież cały czas o tym piszę... O to właśnie mi chodzi. W spisie połączeń na Play24 numer odbierający ma wykazane połączenia wysłane (?). A jedyne co wysyłał (na numer, z którego została wcześniej wysłana wiadomość MMS), to informacja o przeczytaniu tejże wiadomości. A zarówno informacja o odebraniu i przeczytaniu wiadomości jest bezpłatna.play4you2 pisze: oczywiście chodzi o roaming krajowy.