• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 33 z 244
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 244

 #418750  autor: knopers
 23 lip 2010, 16:52
jojo pisze:Czasem trzeba kilkukrotnie dokonać takiej próby (najlepiej przy od razu ustawionym ręcznym wyborze sieci), zanim telefon poprawnie przełączy się na roaming Polkomtela.
A to ja tylko raz próbowałem. Może dlatego. Ale to i tak nie zmienia faktu, że znikam z tej sieci ze złotymi numerami abo MNP za 1 zł.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #418778  autor: slonik
 23 lip 2010, 19:14
Play4you2 - proszę o pomoc.
Oto opis sytuacji:
Zamówiłam przez e-spoh longplay 69 z telefonem Samsung Galaxy Lite. Zgodnie z regulaminem i pkt 7 powinnam w niepełnym i pełnym Okresie Rozliczeniowym mieć bezpłatny pakiet Internet w telefonie. Aktywacja pakietu to następny dzien po aktywacji między 00.00 a 01.00. Telefon został aktywowany dnia 15.07.2010r. zatem aktywacja dnia następnego to 16.07.2010r. pomiędzy 00.00 a 01.00. Pakiet do dnia dzisiejszego 17.07.2010r. nie jest aktywny a ponadto przy probie ściągania plików z marketu w dniu 16.07.2010r. w godzinach popołudniowych zafakturowano mi pieniądze. Wysłałam reklamację i dostalam odpowiedź:
"Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 17 lipca 2010 r., dotyczące dodatkowego pakietu internetowego. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że zgodnie z regulaminem Wyjątkowy Stan Darmowy w Long Play E-shop Dodatkowy Pakiet i8nterentowy jest dostępny dla modeli telefonów wymienionych w Załączniku numer 1 dla Indywidualnych Ofert Promocyjnych. Obecnie korzysta Pani z telefonu Samsung I 5700 (nie jest to ten sam model co Samsung I 5700 Galaxy lite) który nie jest wymieniony w załączniku numer 1. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety satysfakcji znajdującej się pod adresem ................ Państwa opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem .............. konsultant back office ds. obsługi klienta"

Wobec powyższego wysłałam kolejne zgłoszenie:
"Proszę o wytłumaczenie różnicy pomiędzy Samsung I 5700 a Samsung I 5700 Galaxy lite. Ja zamawiałam ten drugi zatem pisanie że nie powinien miec pakietu jest raczej niedorzeczne. Oto moje zamówienie w sklepie internetowym: 1. Samsung i5700 Galaxy Lite 2. LongPlay 69 + Wyjątkowy stan darmowy w LongPlay e-Shop zamówienie nr ................. więc dlaczego wmawiacie mi Państwo że nie mam tego telefonu? No chyba że dostałam inny niż zamawiałam?"

Proszę o wyjaśnienie sytuacji.

 #418863  autor: TrustNoOne
 24 lip 2010, 09:19
slonik pisze:Play4you2 - proszę o pomoc.
Ja bym tutaj zapytał o Załącznik nr 1. Powinien rozwiać wszelką wątpliwość. :)

[ Dodano: 2010-07-24, 09:32 ]
Właśnie wykonywałem gdzieś połączenie. Pomimo 2-krotnej próby miałem informację, że "Przepraszamy wybrany telefon nie odpowiada...". Udało mi się jak zadzwoniłem na nr Plusa do tej samej osoby (wcześniej z Play na Play). Podczas rozmowy okazało się, że zasięg był a żadna informacja o próbie połączenia nie dotarła (historia połączeń u odbiorcy). Rozumiem, że mógł to być na tyle krótki zanik zasięgu, że telefon nie zdołał tego zarejestrować. Po chwili otrzymałem 2 informacje, że odbiorca jest już dostępny a odbiorca, że próbowałem się z nim skontaktować. Pytanie teraz: dlaczego informacja o nieodebranym połączeniu i już w zasięgu przychodzą jako smsy klasy zero?

Quot capita, tot sententiae...

 #418867  autor: pawelpp
 24 lip 2010, 09:43
TrustNoOne pisze:Rozumiem, że mógł to być na tyle krótki zanik zasięgu, że telefon nie zdołał tego zarejestrować.

Pewnie tak było, ALE... mnie się często zdarza, kiedy telefon jest ustawiony na automatyczny wybór operatora, że staję się niedostępny, a telefon pokazuje zasięg. Tylko trwa to kilka-kilkanaście godzin.
TrustNoOne pisze:dlaczego informacja o nieodebranym połączeniu i już w zasięgu przychodzą jako smsy klasy zero?
Już kilka osób to zauważyło :)

 #418874  autor: TrustNoOne
 24 lip 2010, 10:29
pawelpp pisze:Tylko trwa to kilka-kilkanaście godzin.
Ja na szczęście nie posiadam problemów z Playem a takie chwilówki uważam za dopuszczalne. Jednak warto takie sprawy zgłaszać aby to wyeliminować. Mam tylko nadzieje, że ktoś z P4 (pomimo, że nie jest to zgłoszeniem/reklamacją) po otrzymaniu takich informacji jak choćby z Telepolis bierze to sobie do "serca" i sprawdza chociaż wyrywkowo (nie mam na myśli czytać wykresów z monitora a sprawdzać praktycznie). Teoria teoria a praktyka to co innego.
Jedna rzecz już poprawili. Przelogowywanie się z Play na Plus. Kiedyś było dobrze i szybko, niedawno było tak, że po którejś próbie mi się udało. Mam nadzieje, że na zmianę (powrót) wpłynęło oburzenie abonentów/użytkowników wypowiadających się w internecie gdyż teraz przelogowanie to kwestia chwili. :) Swoją drogą co do szybkiej zmiany sieci moim zdaniem najlepiej wypadają SE. Samsungi szkoda gadać. Dziwię się, że robią taką furorę.. Chyba tylko ze względu na bajery.. Nokia jak to Nokia, zatrzymała się dawno temu a właściwie cofnęła (bateria już nie tak dobra i zasięg kiepsko łapie). Piszę to z własnego doświadczenia.

Quot capita, tot sententiae...

 #418882  autor: DanielR
 24 lip 2010, 11:28
TrustNoOne pisze:Pytanie teraz: dlaczego informacja o nieodebranym połączeniu i już w zasięgu przychodzą jako smsy klasy zero?
Ja np. sprawdzałem u siebie wczoraj. I o ile Już w zasięgu przyszło do mnie w formie SMS-a klasy 0, to już Informację o próbie połączenia dostałem jako zwykły SMS (oczywiście z reklamami usług Play gratis :wink:).

 #418930  autor: user_delete19
 24 lip 2010, 15:23
ciagnąc watek bramki sms (tak, wiem jestem nudny i marudny, ale działa mi to na nerwy :P ) - odpowiedź na zgłoszenie do BOK:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 20 lipca 2010 r.,
dotyczące bramki SMS. Uprzejmie informujemy, że wiadomości z bramki SMS wysyłane są z
ednego numeru ze względu na konfigurację bramki. Nie mam możliwości przypisania do niej numeru telefonu.
W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej,
e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszamy do wypełnienia ankiety satysfakcji znajdującej się pod adresem <ciach>. Państwa opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem Barbara F<ciach> konsultant back office ds. obsługi klienta
W odpowiedzi zasugerowałem przywrócenie poprzedniej konfiguracji, bo obecna jest o kant 4. liter potłuc, zwłaszcza że za te sms płacę normalnie :P

 #419088  autor: poop
 25 lip 2010, 14:51
Ja chcę tylko przedstawić swoje ostatnie przykre doświadczenia z Play (wcześniej bardzo lubiłem tę sieć i nie miałem żadnych zastrzeżeń, teraz to się niestety zmieniło...).
Pokrótce jak to straciłem 2900 darmowych SMS-ów i jaki jest świetny wybór telefonów.

Opowiem może całą historię:
Zadzwoniła do mnie Pani z ofertą abonamentową, jednak powiedziałem, że interesuje mnie tylko oferta MIX i od razu zapytałem czy ma do zaoferowania coś więcej niż w salonie, trochę się zdziwiła chyba pytaniem, ale powiedziała niepewnym głosem, że na pewno większy wybór telefonów, poprosiłem, żeby zadzwoniła na następny dzień i wybiorę sobie telefon.
Następnego dnia Pani dzwoni, ja mam wypisane kilka modelów, podaję pierwszy "nie ma", drugi "tej marki w ogóle nie mamy", podałem chyba z 5 modeli telefonów, ciągle słysząc odpowiedź "nie ma". Wszystkie oczywiście w cenniku dostępnym przy ofercie Mixtura na stronie WWW. Dopiero przy 6 modelu już całkowicie zrezygnowany okazało się, że jest. To jest właśnie ta lepsza oferta telefonów niż w salonie. Boję się, co by było w salonie...
Teraz druga sprawa, jest promocja dla użytkowników Play Fresh, że jeśli są dłużej niż 90 dni, to podczas migracji do Mixtury dostają pakiet darmowych SMS-ów zależnie od taryfy (30 zł - 100 SMS-ów, 50 zł - 200 SMS-ów, 80 zł - 300 SMS-ów). Wypytałem o tę promocję panią sprzedającą mi Mixturę, tak potwierdziła, że dostanę te SMS-y.
Po tym jak przyjechał kurier i zmieniła mi się taryfa na Mixturę, doładowałem konto za 30 zł i w tym momencie powinno mi zostać przyznane darmowe 100 SMS-ów. Zadzwoniłem do BOK-u pierwszy raz, przedstawiłem problem, czekałem z 7 min na melodyjce, w końcu Pani powiedziała, że promocja mi nie przysługuje. Próbowałem jej wytłumaczyć, że Pani sprzedająca mi usługę potwierdziła, że mi przysługuje, jednak nic do niej nie docierało. Rozłączyłem się, przeczytałem wszystkie regulaminy jeszcze raz i zadzwoniłem ponownie po raz drugi, tym razem odebrała inna pani. Oczywiście po przedstawieniu problemu znów z 5-6 minut melodyjki, pani poinformowała mnie, że oczywiście usługa mi przysługuje, jednak jest aktywowana do 24h od doładowania i jeśli nie zostanie aktywowana to, żeby wtedy jeszcze raz zadzwonić. Później wyjechałem i nie miałem czasu, zadzwoniłem po tygodniu po raz trzeci (oczywiście pakiet nie został aktywowany). Znów przedstawienie problemu i kilkuminutowa melodyjka. Pani poinformowała mnie, że promocja dotyczy tylko wtedy, gdy umowa zostaje podpisana w salonie. I jeśli jakaś pani przez telefon obiecała mi tę promocję, to zgłosi to gdzieś wyżej i zostanie przeprowadzony odsłuch rozmowy.
2 dni później zadzwonił Pan, że zrobili odsłuch i Pani zawierająca ze mną umowę telefonicznie wprowadziła mnie w błąd i w ramach rekompensaty dostanę JEDEN jednorazowy pakiet 100 SMS-ów do wszystkich sieci.

Czyli:
Ogólnie nikt nic nie wie w tym BOK-u i każdy mówi co innego.
Pani, która zawiera umowy nie zna dokładnie zasad promocji, które sprzedaje!
Straciłem: 3 zł na 3-krotne połączenie z BOK-iem, oraz dodatkowo 2900 SMS-ów, które powinienem dostawać po 100 przy każdym doładowaniu (umowa na 30 doładowań). Powinienem dostać łącznie 3000 SMS-ów, dostałem jednorazowo 100 SMS-ów.

A gdybym poszedł do salonu nie było by problemów. No i jeszcze ta "bogatsza oferta" niż w salonie.
Piszę to jako przestroga dla osób, które również będą chciały telefonicznie lub przez Internet poddać się migracji...

 #419110  autor: ppp1ppp
 25 lip 2010, 16:42
proszę o ustosunkowanie się do postu link

 #419191  autor: damik
 25 lip 2010, 23:20
Podpisałem umowę na Abonament dla firm 75 z przeniesieniem numeru. Mam pytanie jak będą liczone minuty. Dodam ze przeniesienie numeru nastąpi 20.07 więc do konca okresu rozliczeniowego zapłacę abonament za ten okres procentowo. Jak będą liczone darmowe minuty w niepełnym okresie rozliczeniowym?
 #419346  autor: tricki
 26 lip 2010, 19:00
prośba do play4you:
Obsługa BOK doprowadza do białej gorączki. Próbowałem połaczyc sie z bok telefonicznym play, niestety dwukrotnie po usłyszeniu automatu rozłaczało mnie, narażając na koszt 2zł. Po raz trzeci udało się połaczyć i w trakcie tej rozmowy poprosiłem o zwrot tych środków. Konsultantka założyła sprawę na którą poniżej załaczam odpowiedź:

"Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń z BOK, które wpłynęło do nas 20 lipca 2010 roku za pośrednictwem infolinii. Informujemy, iż udostępniamy bezpłatne kanały komunikacji (Play24, e-mail, POS), w związku z tym prośba o zwrot kosztów połączenia z BOK jest niezasadna. Po nieudanej próbie kontaktu, do Klienta został wysłany sms o treści: "Uprzejmie informujemy, ze zgłoszenie numer ......... zostalo rozwiązane. " Dziękujemy za zgłoszenie i ufamy, iż powyższa odpowiedź w pełni wyczerpuje poruszane kwestie. "

Jestem wściekły na maksa. Kiepska jakość i obsługa biura spowodowała że po dwóch latach pożegnałem sie z play online. Jak tak dalej sytuacja sie będzie rozwijać kolejne 5 numerów zmieni sieć.

Proszę o pomoc Pana Play4you.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #419351  autor: osachorzow
 26 lip 2010, 19:29
tricki, nie licz na pomoc p4y w tej kwestii. Wypowiadali się już na ten temat wielokrotnie: opłata jest za połączenie i koniec. To NIE jest opłata za skuteczne połączenie! Przecież Play może Cię rozłączać od razu po połączeniu z *500 i kasować po 1zł i będzie to jak najbardziej zgodne z cennikiem. Nic z tym nie zrobisz... taki jest Play.

 #419359  autor: Ruben
 26 lip 2010, 20:13
osachorzow pisze:tricki, nie licz na pomoc p4y w tej kwestii. Wypowiadali się już na ten temat wielokrotnie: opłata jest za połączenie i koniec. To NIE jest opłata za skuteczne połączenie! Przecież Play może Cię rozłączać od razu po połączeniu z *500 i kasować po 1zł i będzie to jak najbardziej zgodne z cennikiem. Nic z tym nie zrobisz... taki jest Play.
no nie przesadzaj, przecież P4Y2 wypowiadał się, że nie mają żadnego problemu z rozłączaniem połączeń z BOKiem :mrgreen: a jeśli występują, to ma to charakter incydentalny (coś jak 6 w LOTTO) :wink: widać tricki jest szczęściarzem.

A teraz całkiem poważnie, tricki tak jak pisze osachorzow, tak jest w Play i kasy za połączenia nie zwrócą, co najwyżej usłyszysz, że masz zły telefon, który rozłącza samoczynnie połączenia. W odpowiedziach od BOK możesz natknąć się naprawdę na niezłe kwiatki. Na przyszłość reklamuj przez Play24, poczekasz miesiąc i przeważnie coś odpisują i najwyżej 10min. dostaniesz :)

Jako wzorowe zachowanie operatora w tej kwestii podam przykład BOK Heyah, jak dla mnie najlepszego BOK z jakim miałem do czynienia. Za każde połączenie, w którym zgłaszałem telefonicznie problem wynikający z winy operatora otrzymywałem zwrot kosztów + mała rekompensata. Widać można, trzeba tylko chcieć.

 #419366  autor: TrustNoOne
 26 lip 2010, 20:44
Dzwoniłem dziś na infolinię Play i też nie mogłem się połączyć. Za pierwszym razem komunikat się w połowie urwał i nastąpiła cisza więc się rozłączyłem a za drugim razem komunikat był do końca po czym nastąpiła cisza.

Quot capita, tot sententiae...

 #419367  autor: pawelpp
 26 lip 2010, 20:58
TrustNoOne pisze:Dzwoniłem dziś na infolinię Play i też nie mogłem się połączyć.
hahaha i co P4Y, tylko ja mam problemy ze zrywającymi się połączeniami?
Nie ma co... szczęściarze z nas :)
Nawet wiem, co P4Y odpowie - wszyscy mieliście dzisiaj problemy z zasięgiem a infolinia i jej niedoinformowani "eksperci" są święci.
Na koniec dodam, że na możliwie szybką interwencję w kwestii zablokowanych połączeń przychodzących czekam już prawie 2 tygodnie, a na odpowiedź na jedną z reklamacji 2 miesiące i 5 dni. P4Y, list z UKE dotarł do pani Edyty G.-K. czy się zagubił?

 #419386  autor: TrustNoOne
 26 lip 2010, 22:30
pawelpp pisze:wszyscy mieliście dzisiaj problemy z zasięgiem a infolinia i jej niedoinformowani "eksperci" są święci.
Wiesz, dzwoniłem niedawny czas temu do BOKu Plusa i czekałem z 5 minut (aż konsultantka się poradzi swojego wsparcia) słuchając melodyjkę niskiej jakości. Kiedyś tak nie było. Więc albo poziom i jakość obsługi mocno spadł albo trafiłem na nową osobę. Uważam, że osoby które odbierają połączenia mają prawo czegoś nie wiedzieć nawet jeśli chodzi o ofertę operatora dla którego pracują. To osoby, które pracują już dalej czyli tak zwane grupy eksperckie powinny wyjaśniać to czego nie wiedzą konsultanci. Ja spokojnie odczekałem te kilka minut gdyż nie wszyscy wszystko wiedzą. Oczywiście konsultantka (Plusa) wróciła z taką samą wiedzą (żadną) więc napisałem e-mail. Korona mi z głowy nie spadła. Trochę dystansu życzę. Choć jestem zdania, że operator POWINIEN zwracać środki za takie nieudane próby połączeń z BOK lub połączenia z musu czyli np gdy coś się technicznego stało i dzwonię się dowiedzieć. Od samego początku jak tylko posiadam telefony w tej sieci (Plus) to za każde połączenie mi zwracali.

Quot capita, tot sententiae...

 #419426  autor: kwistas
 27 lip 2010, 01:30
Witam.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzić ważność pakietu internetowego?
Bo na Play24 czy w telefonie czy w kompie nie mogę sprawdzić ważności, mogę sprawdzić tylko ilość MB z pakietu.

 #419432  autor: pawelpp
 27 lip 2010, 08:39
TrustNoOne pisze:Uważam, że osoby które odbierają połączenia mają prawo czegoś nie wiedzieć nawet jeśli chodzi o ofertę operatora dla którego pracują.
Zgadzam się. Z drugiej strony, jeżeli udzielają informacji, to jest ona wiążąca. Powinni więc udzielać pewnych informacji. Nie zawsze tak jest. W mojej wypowiedzi bardziej chodziło mi o sposób funkcjonowania OK Playa - OK to nie Obsługa Klienta tylko infolinia. Też miałem telefony u innych operatorów i nie spotkałem się z czymś takim, że konsultant jedyne co może zrobić w razie wystąpienia problemów to napisać zgłoszenie. Grupy eksperckie... może nie miałeś okazji z nimi "rozmawiać"... Obyś nie miał. Procedury Play są tak skonstruowane, że z mojego punktu widzenia siedzi tam jedna wielka banda d*, którzy nie potrafią przeczytać ze zrozumieniem zgłoszenia a tym bardziej go rozwiązać. Ignorują klienta i spławiają tak jak to tylko jest możliwe. Odpowiedź na proste pytanie przeważnie zajmuje im około 2 tygodni. I to ma być wysoki standard?

 #419434  autor: Logith
 27 lip 2010, 08:57
kwistas pisze:Witam.
Czy jest jakaś możliwość sprawdzić ważność pakietu internetowego?
Bo na Play24 czy w telefonie czy w kompie nie mogę sprawdzić ważności, mogę sprawdzić tylko ilość MB z pakietu.
*108#, Wydaje mi się, że pakiety są ważne do końca miesiąca.

Pozdrawiam,

PS. Gdzie jest play4you2, bo sam mam pytanko :P

Obrazek
Obrazek

 #419452  autor: Raul
 27 lip 2010, 11:23
Chcę się upewnić, reklamację słać na adres w Komornikach ale w nagłówku pisac do Play Taśmowa?
Dzwoniłem do UKE i już wiem , że musicie uznać moją reklamację. A to miło będzie otrzymać od was pismo z przeprosinami :)
  • Strona 33 z 244
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 244
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 244