Ba! przez pewien czas w play też były normalne sms...Ruben pisze:Niestety zauważyłem to samo.Rezo pisze:Od pewnego czasu znów dostaję info o nieodebranym połączeniu w formie USSD zamiast zwykłego smsa. Czy to oznacza że Play powrócił do poprzedniej (uciążliwej) formy informowaniu o nieodebranych połączeniach?
Pod prośbą jojo podpisuję się rękami i nogami. Takie rozwiązania stosują inni operatorzy więc nie jest to trudne chyba a nie uwierzę, że Play ma gorszą kadrę.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Genralnie mam taka prośbę, jak komuś nie działa prawidowo usługa inforująca o nieodebranym połączeniu (jest przekazywana w formie USSD), przekażcie nam informacje na ten temat, zróbcie zgłoszenie. Sprawdzimy, co może być wówczas tego przyczyną.
Pzdr.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Od dzisiejszego wieczora dostaję zwykły sms z informacją o nieodebranym połączeniu. Wygląda na to że wszytko jest już w porządku 

wlasnie przetestowalem i tez dostalem normalnego sms - hurra! (:
witam, mam pytanko.
otóż chodzi o to że podpisałem umowe z play 21 czerwca, operator ma obowiązek aktywować kartę sim w terminie do 10 dni roboczych, mi ją aktywowali dopiero 8 lipca, w regulaminie jest napisane że jesli operator nie aktywuje karty w danym terminie to mogę odstąpić od umowy, tylko teraz kwestia tego czy bede za to płacił kare umowną i czy też w tym przypadku muszę oddawać telefon który kupiłem. Nigdzie nie mogę się o tym dowiedzieć. Proszę o jakieś rady i z góry dzięki.
otóż chodzi o to że podpisałem umowe z play 21 czerwca, operator ma obowiązek aktywować kartę sim w terminie do 10 dni roboczych, mi ją aktywowali dopiero 8 lipca, w regulaminie jest napisane że jesli operator nie aktywuje karty w danym terminie to mogę odstąpić od umowy, tylko teraz kwestia tego czy bede za to płacił kare umowną i czy też w tym przypadku muszę oddawać telefon który kupiłem. Nigdzie nie mogę się o tym dowiedzieć. Proszę o jakieś rady i z góry dzięki.
Gdyby trzymać się twardo zapisów to telefon tak czy inaczej jest Twój a umowa zostałaby zakończona ( trzeba było w porę od niej odstąpić) bez żadnej kary z powodu tego, że operator Play nie stanął na wysokości zadania i w nie potrafił uaktywnić karty SIM ( tak nawiasem mówiąc 14 dni roboczych to stanowczo za długo jak na proces aktywacyjny). Nie sądzę jednak, żeby teraz Play pozwolił Ci się z siecią rozstać tak bez kasy na pożegnanie ( tym bardziej ,że karta SIM teraz działa i minęło już kilkanaście dni).
Orfi
Może to nie ten temat, ale muszę napisać bo to co dzisiaj się zdarzyło u mnie z Playem to istna parodia
Przez około 2 godziny dzisiaj (dla czepialskich wczoraj) w mojej części miasta nie było prądu. Mam 3 karty Play abo MNP za 1 zł i jednego fresza. Żadna z nich nie miała zasięgu. O dziwo, gdy włączyli z powrotem prąd zasięg nagle się pojawił
Nie piszę tego jako problem, ale jako coś dziwnego, może ktoś coś takiego też miał 



Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej
Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300
+wiele na dłużej lub krócej
Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300
Do: play4you2
Dzień dobry.
W związku z rozbieżnościami, o których czytam na tym forum a BOK play mam do Szanownego Pana pytanie.
Otóż posiadam mixturę 20,
stan konta >300 zł, ważność do 2012-02-28 (ilość doładowań zgodnie z umową dotrzymałem w związku z tym tak długi okres ważności).
Dziś zapytałem w BOK czy mogę przejść na play fresh. Dowiedziałem się, że tak ale kwota pozostała na koncie (czyli w moim przypadku ponad 300 zł) musi być wykorzystana w ciągu 30 dni po aktywowaniu play fresh. Jeśli to prawda to w mojej sytuacji to zupełnie nieopłacalne. Jednak czytając to forum znalazłem wypowiedzi, że te pieniądze nie powinny przepadać. W związku z tym mam pytanie jaka jest prawda gdyż nie chciałbym się rozczarować i stracić tych pieniędzy po przejściu na play fresh.
pozdrawiam
Adam
Dzień dobry.
W związku z rozbieżnościami, o których czytam na tym forum a BOK play mam do Szanownego Pana pytanie.
Otóż posiadam mixturę 20,
stan konta >300 zł, ważność do 2012-02-28 (ilość doładowań zgodnie z umową dotrzymałem w związku z tym tak długi okres ważności).
Dziś zapytałem w BOK czy mogę przejść na play fresh. Dowiedziałem się, że tak ale kwota pozostała na koncie (czyli w moim przypadku ponad 300 zł) musi być wykorzystana w ciągu 30 dni po aktywowaniu play fresh. Jeśli to prawda to w mojej sytuacji to zupełnie nieopłacalne. Jednak czytając to forum znalazłem wypowiedzi, że te pieniądze nie powinny przepadać. W związku z tym mam pytanie jaka jest prawda gdyż nie chciałbym się rozczarować i stracić tych pieniędzy po przejściu na play fresh.
pozdrawiam
Adam
Witam,
takie pytanie , aktywowalem pakiet 100MB na nadajnikach play (play fresh) , polaczenia przez apn internet widac odrazu na koncie , poprzez apn wap chociaz nabilem tam pewnie z 30MB nie pojawiaja się , kiedy to bedzie rozliczone bo nie chcial bym sie odudzić nagle z ujemnym kontem
takie pytanie , aktywowalem pakiet 100MB na nadajnikach play (play fresh) , polaczenia przez apn internet widac odrazu na koncie , poprzez apn wap chociaz nabilem tam pewnie z 30MB nie pojawiaja się , kiedy to bedzie rozliczone bo nie chcial bym sie odudzić nagle z ujemnym kontem

Miejscowość ok. 20 tys. mieszkańców.Logith pisze:A próbowałeś przełączyć się na zasięg Plus GSM?
Duża to miejscowość?
Próbowałem się przełączyć na zasięg Plusa. Owszem, na wyświetlaczu pojawiał mi się operator roamingowy Plus GSM, ale zasięgu nie było. W ogóle ani nie mogłem wykonać połączenia, ani się dodzwonić na żadne numer. Dosłownie 1-2 minut po włączeniu prądu zasięg od razu był, zasięg Play.
Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej
Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300
+wiele na dłużej lub krócej
Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300
Play4you2 - dlaczego nie mogę ponownie aktywować promocji 30 minut za 6 złotych w Play Fresh, mimo że od aktywacji ostatniego takiego pakietu minęło ponad 30 dni? Nie tylko ja mam taki problem, zerknij tu: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... 4&start=45.
Poza tym coś nie tak jest z wprowadzeniem numeru osoby, której poleciło się Play poprzez stronę 24.playmobile.pl...
Posłałem już reklamacje w obu sprawach, ale może znajdziesz rozwiązanie wcześniej niż OK.
EDIT: możesz mi jeszcze wskazać gdzie w tym regulaminie (10 PLN za 5 PLN) jest info, że pakiet mogę aktywować tylko raz? Bo dostaję info, że "przekroczyłem limit aktywacji usługi"... http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... za_5zl.pdf
Oczywiście reklamacja też poszła w tej sprawie
Poza tym coś nie tak jest z wprowadzeniem numeru osoby, której poleciło się Play poprzez stronę 24.playmobile.pl...
Posłałem już reklamacje w obu sprawach, ale może znajdziesz rozwiązanie wcześniej niż OK.
EDIT: możesz mi jeszcze wskazać gdzie w tym regulaminie (10 PLN za 5 PLN) jest info, że pakiet mogę aktywować tylko raz? Bo dostaję info, że "przekroczyłem limit aktywacji usługi"... http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... za_5zl.pdf
Oczywiście reklamacja też poszła w tej sprawie

Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, 12:01 przez metpablo, łącznie zmieniany 2 razy.
Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.
Sam Plus miał zasięg. Ale Play nie miał zasięgu ani na swoim zasięgu, ani na roamingowym Plusa. Dziwne to dla mnie. Ale to świadczy o sieci. I tak te numery abonamentowe wynoszę niedługo gdzie indziej, są złote i może ładnie pójdą w innej sieci 

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej
Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300
+wiele na dłużej lub krócej
Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300
Ale czy na pewno prawidłowo i do końca dokonałeś przelogowania na zasięg roamingowy Polkomtela?knopers pisze:Sam Plus miał zasięg. Ale Play nie miał zasięgu ani na swoim zasięgu, ani na roamingowym Plusa. Dziwne to dla mnie.
Czasem trzeba kilkukrotnie dokonać takiej próby (najlepiej przy od razu ustawionym ręcznym wyborze sieci), zanim telefon poprawnie przełączy się na roaming Polkomtela.