• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 30 z 244
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 244

 #418214  autor: play4you2
 20 lip 2010, 19:15
pozycz1 pisze:Witam, mam pewien problem z wasza siecia
Prawdopodobnie Masz ustawione w telefonie jakieś automatyczne odświeżanie lub posiadasz jakiś program, który łączy się z siecą. Jeżeli tak jest, to opłaty są naliczone prawidłowo. W tym przypadku reklamacja jest niezasadna. Niemniej jednak, możesz poprosić o sprawdzemnie (co też zrobiłeś), czy użycie było również widoczne w naszych sesjach rozliczeniowych. Jak odpowiedzieliśmy, że tak, to niestety, ale sprawa jest niezasadna. Sprawdź proszę telefon i posiadane aplikacje.
Zgodnie z radą blazejka, również sugeruję blokadę połączeń z internetem. Może to się jednak wiązać z tym, że niektóre usługi (np. MMS) mogą Ci działać nieprawidłowo. Jednak, jeżeli założymy Ci blokadę na Twoją prośbę, wówczas nie będziesz mógł zareklamować tego faktu (nieprawidłowego działania jakiejś usługi z tego powodu). Decyzja należy do Ciebie.

Ja sugeruję Ci, abyś na początku sprawdził telefon, posiadane aplikacje i wszystkie ustawienia, jakie w nim masz. Zwróć się ewentualnie o pomoc do któregoś z naszych Sprzedawców w Salonie.
pib84 pisze:Dziękuję za odpowiedź ale, nadal czegoś tu nie rozumiem.
Niestety, ale nadal stwierdzam, że żadnego błędu nie było. Odpowiedź była prawidłowa. Zostało to zweryfikowane przez Dział Sieci, który nie dopatrzył się żadnych nieprawidłowości. Wybacz, ale więcej w tej sprawie nie mogę dyskutować. Szczegóły są Ci znane, decyzja również. Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418216  autor: user_delete19
 20 lip 2010, 19:42
play4you2 pisze:
lwiczek pisze:mógłbyś podać temat gdzieś dalej? (;
No niestety, w tej kwestii to tylko on może odpowiedzieć :(.
Nie chodzi mi już nawet o dostanie odpowiedzi jako takiej (chociaż jakbyś mu napomknął, żeby na maila odpisał bym zły nie był (; ) co o zaproponowanie tego jako 'rozszerzenia funkcjonalności', z reszta jak z moimi poprzednimi uwagami (: No chyba że web to nie Twoja działka?

 #418218  autor: play4you2
 20 lip 2010, 19:54
lwiczek pisze: No chyba że web to nie Twoja działka?
W zasadzie nie zajmuje się wdrażaniem innowacji, jednak jak najbardziej jestem w stanie przekazać takie informacje odpowiednim osobom. Już chyba Ci pisałem kilka stron wcześniej, że na bieżąco przekazuję Twoje pomysły. Jak nie powiedziałem, to sorry :-). Niemniej jednak, jak nie napiszę ptowierdzenia, to nie oznacza że nie zająłem się sprawą :-). Spokojnie, p4y2 czuwa 8).

Co do Marcina, podeślę mu maila "przypominającego".

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418219  autor: Logith
 20 lip 2010, 19:55
a moje pytanko, a moje.. Play4you2, bardzo proszę o jakiś głos w tej sprawie ;-)
Pozdrawiam,

Obrazek
Obrazek

 #418220  autor: user_delete19
 20 lip 2010, 19:57
play4you2 pisze:Spokojnie, p4y2 czuwa .
Super, dzięki! (:

 #418228  autor: play4you2
 20 lip 2010, 20:37
Logith pisze:"Wymiana z tytułu niezgodności" , to ile macie czasu na naprawę/wymianę telefonu?
14 dni?
Tak jak napisałeś, zgodnie z Ustawą, 14 dni od daty złożenia.
Logith pisze:to co, jak czytam w prawach konsumenta to wtedy automatycznie moje oczekiwanie zostaje spełnione i telefon zostaje wymieniony na nowy?
W zasadzie uproszczając to w wielim skrócie, to tak. Są pewne wyjątki, ale zbyt dużo o tym pisać. Generalnie należy się wymiana.
Logith pisze:I tu nastepne pytanko, jeśli tak to na jaki, taki sam? Czy inny?, a jak takiego nie ma na stanie?
Na taki sam. Jak nie ma, to na zbliżony z parametrami do telefonu wymienianego. Nie powinien być jednak gorszy od poprzednika pod względem technologicznym. Jednak, bardzo rzadko się zdarza, aby nie było jakiegoś modelu. Zresztą w ogóle się rzadko zdarza, żebyśmy wymieniali telefony. Pamiętaj proszę, że ta ustawa ma również pewne wymogi prawne, co do Klienta, których niedotrzymanie (lub niezastosowanie się do nich) spowoduje to, że już z tzw. "Wymiany z tutyłu niezgodności" nie będziesz mógł skorzystać.

A i sorry, że nie odpowiedziałem od razu 8). Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418231  autor: Logith
 20 lip 2010, 20:47
Widzisz, jest taka sprawa.
Moja nokia kilka dni po zakupie wylądowała w serwisie regenersis. Oczywiście , z tytułu niezgodności towaru z umową. Powodem był brak wbudowanego flesza. Potwierdzono to, ze wcale tam go nie było, wymieniono górną klapkę(z szybka od flesza) i flesza. Dostałem telefon po ok. tygodniu bo było jakieś tam święto, potem wolne i całą naprawa dlatego trwała tydzień. Dokładnie tydzień temu do salonu play zaniosłem ponownie telefon. Zrobić chciałem to wcześniej, ponieważ usterka pojawiła się prawie od razu po powrocie z serwisu, ale pojawiłą się na chwilę, póżniej ustała. Póżniej znów nastapiła i zdecydowałem się zanieśc, okazało się, że mają remont salonu i trwało to 1.5 tygodnia. Usterką tą jest niedziałający mikrofon. Jednego dnia działa, drugiego dnia nie. I tak róznie, loteria. Oczywiście kontaktowałem się z supportem nokia, (powiedzieli, ze mikrofon albo moze działac, albo definitywnie nie - dziwne) Tydzien temu zaniosłem telefon do salonu, przyjęto na niezgodnośc towaru z umową. Na stonie Regenersis sprawdzam po IMEI i na razie nie mają go w bazie. Dzwoniłem wczoraj, powiedzieli, ze taki telefon do nich nie trafił.
Nie wiem co robić, czy iść do salonu (może zapomnieli wysłać? ), a może dwie Panie po prostu zwlekają celowo, bo jakoś po tej pierwszej reklamacji mnie nie polubiły jakoś.. :evil:
Sam już nie wiem co robić. Tym razem był zastępczy samsung, ale ten szrot nawet dnia nie trzyma na baterii, poza tym jakoś nie chcę trzymać telefonu wartego może 50 zl, gdzie jak coś się z nim stanie płacę 600 zł. (Oczywiście, zapis rozumiem, ale nie jest on adekwatny do stanu tego telefonu, bo jest on w stanie opłakanym)


Pozdrawiam,

Obrazek
Obrazek

 #418235  autor: play4you2
 20 lip 2010, 20:52
Logith pisze:Nie wiem co robić, czy iść do salonu (może zapomnieli wysłać? ), a może dwike Panie po prostu zwlekają celowo, bo jakoś po tej pierwszej reklamacji mnie nie polubiły jakoś..
W zasadzie możesz tą sprawę zlecić na naszej infolinii (lub za pomocą Play24), żeby sprawdzili, co się dzieje z telefonem (czy jest w naprawie czy też może nie). Podaj wtedy koniecznie adres Salonu i model telefonu. Dobrze by bylo, jakbyś miał też jego IMEI, ale jak nie, to nie szkodzi. Dowiemy się wówczas, co się dzieje z Twoim telefonem. Zresztą Salon powinien Cię poinformować, że telefon jest juz do odbioru jakby co. A może już jest naprawiony, tylko nie zadzwonili do Ciebie? Trudno mi jest teraz coś wywnioskować. Ja bym sugerował jednak udać się do tego Salonu, ale decyzja oczywiście należy do Ciebie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418245  autor: Logith
 20 lip 2010, 21:15
Ale na infolinni Regenersis dostałem wiadomośc, że telefon o danym nr. IMEI w ogóle nie trafił do nich do serwisu. Tak samo sprawdzam sam wpisując go na stronie.
Nie ukrywam, że zależy mi na wydaniu kompletnie nowego telefonu, bo z tym jest jak widać coś nie tak..

Obrazek
Obrazek

 #418249  autor: nemo2009
 20 lip 2010, 21:35
Logith pisze:Regenersis
To jest jeden z najgorszych serwisów w Polsce,więc twoje kłopoty to nie rzadkość.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
 #418252  autor: Juventus82
 20 lip 2010, 21:48
Witam ponownie. Play4you wskazał mi regulamin o który chodzi. Na inne pytania już nie odpowiedział. Spójrzcie teraz mechanizmy oszukaństwa sieci play. Przenosiłem numer 1 czerwca z ery, konsultant podsunął mi regulamin z dnia 26 marca 2010 stan darmowy Longplay (link http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 010.pdfmnp) tymczasem w umowie wpisał (link http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... NP_2010.pd)longplay telefon mnp .Teraz okazuje się ze jest regulamin z 16 marca 2010 r o nazwie Longpaly telefon mnp. Oba dotyczą tego samego różnią się nazwą stan darmowy i telefon i 16 v 26 marca.Niemniej w 1 nie dostajesz nic a w drugim 46 minut i stad darmowy na 3 miesiące. I teraz powiedzcie jak na coś takiego wpaść jak konsultant zaznacza kółeczkiem liczbe minut i mówi że stan darmowy pozniej trzeba wyłaczyć bo bedzie kosztował 19 zł. Jestem nie ufny,ale nawet nie wiedziałem że istnieje jakis tam inny regulamin wydany 10 dni wczesniej,no szok po prostu szok.Co tu robić?

[ Dodano: 2010-07-20, 22:15 ]
Witam. Spójrzcie teraz na mechanizmy oszukaństwa sieci play. Przenosiłem numer 1 czerwca z ery, konsultant podsunął mi regulamin z dnia 26 marca 2010 stan darmowy Longplay (link http://www.playmobile.pl/...03_2010.pdfmnp) tymczasem w umowie wpisał (link http://www.playmobile.pl/...010.pd)longplay telefon mnp .Teraz okazuje się ze jest regulamin z 16 marca 2010 r o nazwie Longpaly telefon mnp. Oba dotyczą tego samego różnią się nazwą stan darmowy i telefon i 16 v 26 marca.Niemniej w 1 nie dostajesz nic a w drugim 46 minut i stad darmowy na 3 miesiące. I teraz powiedzcie jak na coś takiego wpaść jak konsultant zaznacza kółeczkiem liczbe minut i mówi że stan darmowy pozniej trzeba wyłaczyć bo bedzie kosztował 19 zł. Jestem nie ufny,ale nawet nie wiedziałem że istnieje jakis tam inny regulamin wydany 10 dni wczesniej,no szok po prostu szok.Na reklamacje i odwolanie napisali ze to moja wina bo wiedziałem co podpisuje, to zastanówcie się ilu z was wpadło by na to,że sprzedawca podsuwa wam nie ten regulin. Przeciez róznią sie datą o 10 dni i nieznacznie nazwą. Może gdyby na tym z 26 marca pisało ze ten jest dla osob bez telefonu,ale nic tam nie pisze, nic . Nie wiem trzeba mieć neta przy sobie zebys sledzić te wszystkie regulaminy. Osoby podpisujące nowe umowy 1 czerwca otrzymywały stan darmowy na 3 miechy i 120 minut,ja skoro przenosiłem numer mialem otrzymac to samo plus rabat na 6 miesiecy na 50%. Wydawało się to logiczne ,jak ktos mi podsunął ten regulamin,mam go w teczce z innymi dokumentami,a tu zonk. No skandal,po prostu skandal. Nawet jeśli pomylił sie sprzedawca(raczej watpie) to na reklamacjach mają cię w d.... .A udowodnij im teraz ze to prawda.Szok no po prostu szok.
Apeluje:Omijajcie tą firmę z daleka!!!!!!!!!!!Nie warto dla tych kilkunastu minut wiecej naprawde nie warto!!!!!!!

 #418264  autor: weissmann
 20 lip 2010, 22:35
nemo2009 pisze:
Logith pisze:Regenersis
To jest jeden z najgorszych serwisów w Polsce,więc twoje kłopoty to nie rzadkość.
Potwierdzam, Regenersis to jedna wielka kupa, naprawdę lepiej wydać kilka zł u jakiegoś zdolnego pana Mietka w dobrym małym serwisie z telefonami, niż tracić czas na dojazdy, telefony, użeranie się z idiotami w tej firmie. Nie polecam zdecydowanie.

 #418294  autor: TrustNoOne
 21 lip 2010, 00:12
@ P4Y - mam taką małą propozycję aby na Play24 i pod *111# informacje o liczbie danych do wykorzystania były podawane w zaokrągleniu do 100 kB a nie jak do tej pory 1MB. Czy jest to realne do zrobienia tak jak jest w innych sieciach?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #418307  autor: pawelf
 21 lip 2010, 08:06
weissmann pisze:
nemo2009 pisze:
Logith pisze:Regenersis
To jest jeden z najgorszych serwisów w Polsce,więc twoje kłopoty to nie rzadkość.
Potwierdzam, Regenersis to jedna wielka kupa, naprawdę lepiej wydać kilka zł u jakiegoś zdolnego pana Mietka w dobrym małym serwisie z telefonami, niż tracić czas na dojazdy, telefony, użeranie się z idiotami w tej firmie. Nie polecam zdecydowanie.

Tylko że z nimi nie ma co sie użerać bo i tak nie wygrasz...80% telefonów wraca z adnotacją że jest zalany...zanim wyślesz telefon ,zapytaj do jakiego serwisu idzie bo jak do w/w to faktycznie lepiej samemu lub Mietkowi dać .
Dziwię się tylko iż taki Producent jak Nokia może pozwolić sobie na takie dziadostwo w postaci takiego serwisu.
Typowe problemy 1.telefon zalany 2-wraca z tą samą usterką lub wcale nie działą. 3 aparat uszkodzony z winy użytkownika(szczególnie 6500,6600) 4.Przedłużająca się naprawa bo czegoś im brakuje ,ale jak wróci to po tygodniu i tak się nadaje do serwisu 4.Głupi przypadek z trafnością naprawy i telefon działa, ale to jest tylko ok 15%.
Trzeba mieć " mocny i dobry " telefon by oddać go do naprawy w tym serwisie.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #418311  autor: emerson
 21 lip 2010, 08:52
Pytanie do P4Y:
1.Po jakim czasie można wnioskować o przeksięgowanie wpłaconej kaucji na poczet faktur? W niby BOK mam sprzeczne informacje: raz,że po trzech miesiącach, za drugim razem że po zakończeniu umowy. Jak to jest? Bo jeśli po zakończeniu umowy, a np.przedłużam umowę to wynika z tego,że nigdy jej się nie odzyska.
2.Od ponad 2 miesięcy czekam na rozpatrzenie zgłoszenia.Jak wysłałem interwencję to dostałem bzdurną odpowiedź:
"Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 7 lipca 2010 roku, dotyczące terminu rozwiązania zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że Pańska reklamacja zawarta w zgłoszeniu numer: 18008427 została przekierowana do odpowiedniego działu i jest w trakcie rozpatrywania. Przepraszamy za długi termin oczekiwania na rozwiązanie zgłoszenia. Dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3 ... ?uid=22680. Wyrażona opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem, [xxxx xxxx] konsultant back office ds. obsługi klienta "

I co mi z tego, skoro dalej ma status "rozpatrywane". Numer tego zgłoszenia to 18008427


[Prosze o nie podawanie danych osobowych.. Admin]
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez emerson, łącznie zmieniany 2 razy.

 #418323  autor: Raul
 21 lip 2010, 10:36
Czy umowa zawierana na odległość musi zawierać pełny cennik usług pod kara nieważności?

Czytam: Przed zawarciem umowy na odległość przedsiębiorca obowiązany jest podać nam informację o:
* swojej nazwie, a w przypadku konieczności zapłaty z góry, także adres;
* podstawowych cechach towaru lub usługi;
* cenie towaru lub usługi wraz ze wszystkimi podatkami;
* kosztach dostawy;
* sposobach płatności, dostawy lub spełnieniu świadczenia;
* istnieniu prawa odstąpienia od umowy;
* kosztach wykorzystania środka porozumiewania się na odległość, gdy są skalkulowane inaczej niż przy zwykłych połączeniach;
* terminie, w którym oferta lub cena pozostają wiążące.

Przy okazji, dostałem odpowiedź, oczywiście reklamacji nie przyjęto (twierdząc, że to nawet nie może być traktowane jako reklamacja mimo , że jest zgłoszone w play24?????) , ale na szczęście prawo jest po mojej stronie i ta sprawa dla Play jest przegrana.

 #418334  autor: blazejek
 21 lip 2010, 11:46
Emerson: Mi przeksięgowali po trzech miesiącach ale lepiej zgłoś to pisemnie

 #418340  autor: play4you2
 21 lip 2010, 12:13
Juventus82 pisze: I teraz powiedzcie jak na coś takiego wpaść jak konsultant zaznacza kółeczkiem liczbe minut i mówi że stan darmowy pozniej trzeba wyłaczyć bo bedzie kosztował 19 zł.
Hmm, nie chcę podważać Twoich słó, ale sam napisałeś, że Cię o tym poinformowano. Czyli jak dobrze rozumiem, powinieneś wiedzieć, jaki tak na prawdę masz Regulamin i jaką wybrałeś promocję. Jednak jeżeli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na złożóną reklamację, zgłoś to do nas raz jeszcze. Masz prawo do złożenia odwołania od reklamacji.

TrustNoOne pisze:@ P4Y - mam taką małą propozycję
Przekazałem.
emerson pisze:1.Po jakim czasie można wnioskować o przeksięgowanie wpłaconej kaucji na poczet faktur?
Najwcześniej po 3 miesiącach, nie oznacza to jednak, że musimy wyrazić zgodę na przeksięgowanie tej kwoty na poczet fv.

emerson pisze:2.Od ponad 2 miesięcy czekam na rozpatrzenie zgłoszenia.
Sprawę zgłosiłem. Mała prośba, nie wymieniaj danych osobowych jak wklejasz treść pisma. Jest to niezgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
Raul pisze:Czy umowa zawierana na odległość musi zawierać pełny cennik usług pod kara nieważności?
Jeżeli nawet nie były podane, a Ty zgodziłeś się na jej zawarcie, wówczas kwestia rozwiązania Umowy nie będzie wchodziła w grę, ponieważ zaakceptowałeś warunki uwzględnjuone na Umowie. Dodatkowo, i tak masz prawo do rozwiązania Umowy w terminie do 10 dni, pod warunkiem, że nie przystąpiłeś do niej i nie zacząłeś korzystać z usługi. Wówczas prawo odstąpienia od Umowy również Cię nie obowiązuje.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

re

 #418345  autor: Juventus82
 21 lip 2010, 12:44
play4you2 pisze:
Juventus82 pisze: I teraz powiedzcie jak na coś takiego wpaść jak konsultant zaznacza kółeczkiem liczbe minut i mówi że stan darmowy pozniej trzeba wyłaczyć bo bedzie kosztował 19 zł.
Hmm, nie chcę podważać Twoich słó, ale sam napisałeś, że Cię o tym poinformowano. Czyli jak dobrze rozumiem, powinieneś wiedzieć, jaki tak na prawdę masz Regulamin i jaką wybrałeś promocję. Jednak jeżeli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na złożóną reklamację, zgłoś to do nas raz jeszcze. Masz prawo do złożenia odwołania od reklamacji.

No przecież podał mi regulamin z 26 marca , skad mogłem wiedziec ze jest jakis z 16 , być moze nie jestem pierwsza osobą która jest robiona tak w konia,moze jest jakas dyrektywa by podsuwac klientom inny regulamin,w koncu róznia sie nie wiele

 #418355  autor: weissmann
 21 lip 2010, 13:28
Ja tu może powtórzę pytanie do P4Y2 co do numerów połączeń i SMS o podwyższonej płatności. Chciałbym całkowicie zablokować SMS i połączenia premium, czyli:
- połączenia głosowe oraz wideo na *4xx, *7xx;
- SMS oraz MMS na 7xx, 9xxx (numery z max. 6 cyfr);

Rozumiem że po napisaniu w/w zgłoszenia na Play24, zostanie założona blokada na w/w przeze mnie numery.

I jeszcze pytanie do P4Y2, czym będzie skutkować próba wysłania SMS/MMS czy zadzwonienia na numery objęte blokadą? Rozumiem, że taka próba będzie nieskuteczna i żadnych kosztów się nie poniesie? Pytam w kontekście ewentualnej kradzieży telefonu i takich prób.
  • Strona 30 z 244
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 244
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 244