• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 29 z 244
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 244

 #417788  autor: carolcia
 18 lip 2010, 17:57
oczywiście że mam potwierdzenie że zapłaciłam część rachunku i nawet więcej w sobotę przelałam na ich rachunek tę część co do której dotyczyła reklamacja wydrukowałam potwierdzenie i zaniosłam do punktu play pani przefaksowała ją do centrali i stwierdziła że i tak nic z tym nie może więcej zrobić i żebym zadzwoniła na biuro obsługi z niedziałającego telefonu kupiłam starter i zadzwoniłam po czym dowiedziałam się że oni też nie mogą nic poradzić bo nie zajmują się reklamacjami i żebym udała się do punktu sprzedaży itd kółeczko się kręci i nic .Aha pani poinformowała mnie jeszcze że od 05.06 2010 nie minęło 30 dni o dziwo umiem liczyć a reklamacja jest nadal rozpatrywana :?:

karolina

 #417806  autor: Tony Soprano
 18 lip 2010, 18:26
Dobra opiszę mój problem, bo BOK nie odpisuje, a może ktoś z forumowiczów ma pomysł.

Uruchomiłem sobie pakiet 100MB w Play Fresz za 5zł. Ściągnęło mi z konta, i po jakichś dwóch godzinach pakiet był aktywny (sprawdzałem przez play24 i miałem 100MB promocyjne) to była zeszła niedziela 11.VII. Z tego co sie orientuję to pakiet jest ważny 30 dni. (No to sobie surfowałem przez te dni tak żeby się zmieścić w 50MB tygodniowo bo akurat przez 2 tygodnie mam ograniczony dostęp do normalnego neta wifi w komórce)
Jeszcze patrzyłem w poniedziałek rano i miałem jakieś 98MB.
Nagle w piątek nie chce mi się łączyć z netem, wchodzę na play24 i patrzę, a tam mam 0zł na koncie (po uruchomieniu miałem jeszcze z 7zł) i również nie ma żadnych MB "Promocyjne MB w Pakiecie Play Online w telefonie" sprawdzam historię połączeń i od poniedziałku żarło mi normalnie kasę za kB powodując zjedzenie tych 7zł, natomiast pakiet zniknął, mimo że w historii jako zużyte z pakietu jest mnie niż 2MB.
Nigdzie nie ma śladu że miałem pakiet, poza tym że kasy nie ma i że w "Usługach" mam że tego pakiety już nie mogę wykorzystać (bo chyba jest limit 1/miesiąc).

Pisałem do nich, jeszcze brak odpowiedzi.

Spotkał się ktoś z czymś takim? Normalnie kradzież w biały dzień.

Ericsson S868, T28s | Siemens S25, S40 | Motorola K1 | SPV E650 | LG Cookie KP500 | Nokia 7650, 3330, 3310, 6210, 3510i, 6100, 6610i, 6310i, N95 8GB, E66 | Sony-Ericson T230, K700i, W200i, K750i, K800i, C702, C902

 #417837  autor: pawelpp
 18 lip 2010, 20:10
Tony Soprano pisze: Pisałem do nich, jeszcze brak odpowiedzi.
i długo jej nie otrzymasz
Tony Soprano pisze: Spotkał się ktoś z czymś takim? Normalnie kradzież w biały dzień.
Nie, ale zdarzało się, że środki z konta abonamentowego znikały.
Sprawdź, czy twój pakiet działa także w sieci Plus (wnioskuję po 5 zł za 100 MB, że nie). Jeżeli nie, to włącz blokadę transferu danych poza strefą Play (brak MMS po zalogowaniu do Plus).

 #417887  autor: Tony Soprano
 19 lip 2010, 00:44
mam włączoną blokadę, jak również zawsze sprawdzam tym kodem, czy jestem w zasięgu ich macierzystej sieci, czy nie.

Ericsson S868, T28s | Siemens S25, S40 | Motorola K1 | SPV E650 | LG Cookie KP500 | Nokia 7650, 3330, 3310, 6210, 3510i, 6100, 6610i, 6310i, N95 8GB, E66 | Sony-Ericson T230, K700i, W200i, K750i, K800i, C702, C902

 #417973  autor: Malibu
 19 lip 2010, 15:48
Czyżby nam play4you zaginął?

 #418046  autor: play4you2
 19 lip 2010, 21:07
Uff, trochę mnie nie było i od razu tyyyyle pytań :-). Ok, to po kolei 8).
pib84 pisze:Witam, mam taki problem z Play, tak ok. roku temu (perfidnie, zaraz po przedłużeniu) została naliczona opłata za przesył danych mimo iż na moim koncie były jeszcze środki.
W chwili zmiany potrzeba do 24 godzin, aby zostały przyznane Ci wszystkie odpowiednie środki, wynikające ze zmiany taryfy. Z tego co widziałem, niestety, jeszcze nie zdążyły się przyznać a zmiana była w trakcie, kiedy wykonywałeś te czynności. W tym przypadku przykro mi, ale reklamacja niezasadna.
pib84 pisze:czemu akurat 2,76zł zostało mi zwrócone a nie 2,75zł.
Tą sprawę dokładnie wyjaśniono Ci w odpowiedzi na zgłoszenie nr 11956648. Co do tej odpowiedzi nie mam żadnych zastrzeżeń.
pawelpp pisze:P4Y mam pytanie bardzo techniczne
muchakk Ci to dokładnie wyjaśnił.

Muchakk, dzięki
TrustNoOne pisze:@ P4Y - mam pytanie odnośnie faktur elektronicznych.
Wiesz co, nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, o co Ci chodzi, ale samego pliku technicznego, który jest wysyłany, nie otworzysz. On jest odpowiednio zaszyfrowany dla US. Ty Masz mozliwość podglądu (standardowo) i ten podgląd ewentualnie otworzyć. Zresztą jak dobrze kojarzę, te pliki systemowe w fv elektronicznej, chyba nie są ZIPowane.
TrustNoOne pisze:PS Symfonia dopytuje o hasło do pliku także tylko skąd je pobrać?
Jak wspomniałem, pliki są zaszyfrowane celowo (odpowiednio zabiezpieczone. Odpowiedni program do odszyfrowania posiada jedynie US).
Malibu pisze:A ja mam pytanie odnośnie mojej reklamacji, czy coś się z nią dzieje?
Dałem Ci info na PW w tej sprawie.
osachorzow pisze:Play2You2 szczegóły na PW.


Coż, dałem Ci info w tym temacie na PW.
ziomek19902 pisze:Witam Zainstalowałem u siebie w telefonie GGPLAY
Daj mi szczegółowe info na PW, podaj mi tylko twój numer telefonu (o ile chcesz oczywiście).
krzysiekn pisze:Kiedy zostanie zaktualizowana mapa zasięgu na http://internet.playmobile.pl/maps/ ?
Przekazałem info do odpowiddnich osób już jakiś czas temu. Dalej nie mam na to wpływu.
blazejek pisze:według nich to pewnie cała Polska ma zasięg PLAY 3G
Niedługo będzie :lol:.
lwiczek pisze:mógłbyś podać temat gdzieś dalej? (;
No niestety, w tej kwestii to tylko on może odpowiedzieć :(.
XPiotrX pisze:Kończy mi się pod koniec lipca umowa w Play (klient indywidualny). mam dwie opcje:
W zasadzie to polecam Ci zrobić cesję (na biznes) i wtedy przedłużyć Umowę jako Klient biznesowy. To będzie dla Ciebie korzystniejsze. Jeżeli chodzi o czas, to zgodnie z Porozumieniem cesjii, ma być zrealizowana maksymalnie w ciągu 30 dni. Jeszcze jedno, będąc Klientem "zwykłym", nie ma mozliwości przedłużenia Umowy z Ofertą biznesową.
metpablo pisze:Widzisz, nie wszyscy podzielają Twoje zdanie.
Jak wspomniałem, sprawa została przekazana.
Raul pisze:Pzypomniałem i co? I NIC.
W tej sprawie rozmawiał z Tobą telefonicznie nasz konsultant (w zasadzie konsultantka ;-)). Szczegóły są Ci znane.

carolcia pisze:witam mój problem to opóźniona odpowiedź na reklamację
Daj mi na PW chociaż numer zgłoszenia lub Twój numer telefonu. Sprawdzę co jest z tym zgłoszeniem. Opisz mi jeszcze krótko o co dokładnie chodziło.
Tony Soprano pisze:Dobra opiszę mój problem, bo BOK nie odpisuje, a może ktoś z forumowiczów ma pomysł.
Podobnie jak "carolcia", daj mi info na PW.
Malibu pisze:Czyżby nam play4you zaginął?
Ależ skąd, żyję :mrgreen:. Nie martwcie się, zawsze będę tu z wami :mrgreen:.


Uff, to chyba odpowiedziałem na wszystkie pytania :wink:. Jakby co, to zadawajcie mi je również na PW. W miarę możliwości postaram się na nie szybko odpowiedieć. Z pewnością odpowiem na każde pytanie.


Pozdrawiam serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418056  autor: Malibu
 19 lip 2010, 21:48
P4y, wiesz że nie daruję tego mojego cytatu z czesławem który nie wie na co się powołuje- czy zechesz się do tego ustosunkować, co Czesław miał na myśli? bo regulaminu to on chyba na pocztówkach nawet nie widział....

 #418070  autor: Juventus82
 19 lip 2010, 22:45
Witam. Nie pisałbym może tego na forum. Proszę was jednak o pomoc. Podpisałem umowę 1 czerwca na przeniesienie numeru,który przeszedł 12 lipca.Dostałem regulamin od sprzedawcy z regulaminem z 26 marca 2010 r z rozpiską co dostanę,a że 46 minut a ze na 3 miesiące stan darmowy. Tymczasem nie dostałem nic poza złotówkami. O to pismo i odpowiedź.

Status zamknięcia:

15.07.2010

Data zamknięcia:

15.07.2010

Opis:

Witam.Według waszego regulaminu: "W pierwszym niepełnym Okresie Rozliczeniowym minuty w ramach usługi „Nieograniczone połączenia w Play” są przyznawane pomiędzy godziną 00:00 a 01:00 pierwszego dnia kalendarzowego następującego po dniu, w którym nastąpiła aktywacja Numeru MSISDN. Liczba minut w ramach usługi „Nieograniczone połączenia w Play” jest proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego Okresu Rozliczeniowego." Tak samo gdzie jest pakiet 46 minut do wszytkich,zgodnie z regulaminem z 26 marca "stan darmowy w long play mnp" juz powiniem go miec!!Wiec gdzie jest? Żądam natychmiastowego włączenia obu usług i w ramach rękompensaty wydłużenia o 1 miesiąc gratisowości obu pakietów. Komentarz dodany 2010-07-15 14:18:42 przez TRA_ZYNDA, Sylwia zgodnie z warunkami umowy Kient powinien mieć przyznane "nieograniczone połączenia do Play" na 3 pełne okresy rozliczeniowe. Nie otrzymał tej promocji. Proszę o sprawdzenie nieprawidłowości. Z góry dziękuję. =============================

Komentarz zamknięcia:
Komentarz:

Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: XXXXXXXXXXXXXXX Warszawa, 15 lipca 2010 roku Nr zgłoszenia: 19765978 XXXXXXXXX Nr telefonu: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące usługi „Stan darmowy w Play” oraz pakietu minut do wszystkich, które otrzymaliśmy od Pana 13 lipca 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej. Zawiadamiamy, iż przy promocji „LongPlay TELEFON w MNP”, którą wybrał Pan przy podpisywaniu umowy o numerze XXXXXXXXXXXX dnia 1 czerwca 2010 roku usługa „Stan darmowy w Play” oraz pakietu minut do wszystkich nie przysługują. Zgodnie z postanowieniami powyższego regulaminu promocji, które Pan zaakceptował podpisując umowę otrzymuje Pan zgodnie z punktem, „2. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej osoby, o których mowa w pkt 1 powyżej otrzymają rabat w wysokości 50% na Abonament 3. Dodatkowo w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej osoby, o których mowa w pkt 1 niniejszej Oferty Promocyjnej otrzymają możliwość Bezpłatnego korzystania z usługi „Muzyka na czekanie” przez pierwszy niepełny i następujący po nim pełny Okres Rozliczeniowy;” W związku z powyższym Pana oczekiwania dotyczące przyznania usługi „Stan darmowy w Play” oraz pakietu minut do wszystkich, a tym samym reklamację, zmuszeni byliśmy uznać za niezasadne. Ufamy, iż nasza dalsza współpraca z Panem będzie przebiegać pomyślnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji. W razie dodatkowych pytań prosimy o kolejny kontakt z nami telefoniczny pod numerem *500 (48790500500 z telefonu spoza sieci Play) bądź pisemny (faksem +48 22 319 44 11; listowny: skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204; drogą mailową: [email protected].). Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Jacek MXXXXXXXX specjalista ds. obsługi klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE. P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.

Wszystko fajnie,ale ja wciąż nie wiem o jaki regulamin chodzi konsultantowi? No oczywiście podpisałem i chce respektowania regulaminu.znalazłem 2 jeden z 26 marca a drugi 18 czerwca i 1 i 2 mówi o tym,że mam na 3 miesiące stan darmowy i te 46 minut. Mogłem być sobie w erze,ale mi się zachciało playa to mam teraz. Sam sobie winny jestem... .A może ja się mylę?Nie wiem,Pomóżcie!!!!!!Pozdrawiam

 #418089  autor: metpablo
 20 lip 2010, 00:14
play4you2 pisze:
metpablo pisze:Widzisz, nie wszyscy podzielają Twoje zdanie.
Jak wspomniałem, sprawa została przekazana.
Ja ze swojej strony też ją przekazałem - serwisowi TrudnyKlient.pl
Pozdrawiam, życząc sobie i innym, by kompetencje pracowników OK rosły wprost proporcjonalnie albo nawet szybciej niż liczba abonentów Play.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #418108  autor: Raul
 20 lip 2010, 08:57
play4you2 pisze:
Raul pisze:Pzypomniałem i co? I NIC.
W tej sprawie rozmawiał z Tobą telefonicznie nasz konsultant (w zasadzie konsultantka ;-)). Szczegóły są Ci znane.
Konsultantka rozmawiała ze mna w innej sprawie, ponad 2 tygodnie temu. W tej miał się ktoś zgłosić a minęło już 30 dni które macie na rozpatrzenie reklamacji. Proszę głupot nie pisać!

Może ktoś chce złożyć pozew zbiorowy? Jak znajdzie się 10 osób to może i coś w końcu zrobią.

 #418115  autor: pawelpp
 20 lip 2010, 10:10
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:P4Y mam pytanie bardzo techniczne
muchakk Ci to dokładnie wyjaśnił.

Muchakk, dzięki
Szkoda tylko, że forumowicz odpowiada szybciej niż "obsługa klienta", która prosiłem o szybką reakcję. Od 14go zgłoszenie wisi jako rozpatrywane. W takim razie zadam pytanie: a na jakiej podstawie blokujecie internetowe połączenia przychodzące? Czy jest możliwość zdjęcia tej blokady a jeżeli tak, to dlaczego trwa to już prawie tydzień?
Jutro miną już 2 miesiące, a reklamacja nadal nie rozpatrzona. Ciekawy jestem jak ustosunkujecie się do 29go na pismo z UKE :D, skoro macie problem z odpowiedzią dla klienta.
Widzę, że do waszych ekspertów nadal nie trafia, że zamknięcie zgłoszenia wcale nie znaczy, że zostało ono rozwiązane. P4Y, co w przypadku, kiedy w odpowiedzi na reklamacje dostałem informację, że odpowiedź zostanie udzielona w innym zgłoszeniu, odpowiedź nie została w nim udzielona, a na prośbę wypłaty odszkodowania po 30 dniach dostałem odpowiedź, że konsultant źle zrozumiał treść reklamacji i że bardzo przepraszacie i tak wam bardzo przykro, że proponujecie 10 minut :D
Zgłoszenie dotyczące Play24 (nie zawsze wyświetlają się zgłoszenia) wisi już 20 dni, a problem jest wam znany od kilku miesięcy. Ja, mimo iż nie znam waszego systemu, potrafię wymienić co najmniej dwie przyczyny tych błędów. Widzę, że wasi eksperci do tej pory nie potrafią sobie z tym poradzić :)

 #418134  autor: play4you2
 20 lip 2010, 13:20
Malibu pisze:czy zechesz się do tego ustosunkować, co Czesław miał na myśli?
W zasadzie moja wypowiedź w tej kwestii nic nie zmieni, więc nie widzę sensu, aby się do tego ustosunkowywać.
Juventus82 pisze:Wszystko fajnie,ale ja wciąż nie wiem o jaki regulamin chodzi konsultantowi?
Wiesz co, podeślij mi na spokojnie numer tego zgłoszenia (tak wiem, jest w Twoim opisie, ale potrzebuję go na PW) i bardzo krótki opis sprawy. Zajmę się tym. Dam Ci wyjaśnienia.
Raul pisze:Proszę głupot nie pisać!
Wybacz, ale doskonale wiem, o czym z Tobą rozmawiała i nie mogę się zgodzić z Twoją wypowiedzią. Nie mogę ujawniać szczegółów rozmowy, jednak wyjaśniliśmy Ci pewne kwestie i ustaliliśmy dalszy etap działania. Prszę Cię o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
pawelpp pisze:a na jakiej podstawie blokujecie internetowe połączenia przychodzące?
Ja tego nie napisałem... Żadnych połączeń nie blokujemy. Jedyna blokada jaka może zostać założona to ta, w przypadku braku płatności za fv (jeżeli masz Abonament). Na tym zakończę moją wypowiedź.
pawelpp pisze:Ciekawy jestem jak ustosunkujecie się do 29go na pismo z UKE ,
Jeżeli je otrzymamy, z pewnością się do tego ustosunkujemy.
pawelpp pisze:P4Y, co w przypadku, kiedy w odpowiedzi na reklamacje dostałem informację, że odpowiedź zostanie udzielona w innym zgłoszeniu, odpowiedź nie została w nim udzielona, a na prośbę wypłaty odszkodowania po 30 dniach dostałem odpowiedź, że konsultant źle zrozumiał treść reklamacji i że bardzo przepraszacie i tak wam bardzo przykro, że proponujecie 10 minut
Jeżeli tak było, to rzeczywiście przepraszam. Co do rekompensaty, nie będę wypowiadał się w temacie jej wartości lub zasadności. Nie ingeruję w ustalaną wysokość rekompensacyjną.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #418136  autor: pawelpp
 20 lip 2010, 13:29
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:a na jakiej podstawie blokujecie internetowe połączenia przychodzące?
Ja tego nie napisałem... Żadnych połączeń nie blokujemy. Na tym zakończę moją wypowiedź.
Ja nie potrafię inaczej nazwać braku możliwości nawiązania połączenia z telefonem komórkowym. I potrafię to udowodnić.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Ciekawy jestem jak ustosunkujecie się do 29go na pismo z UKE ,
Jeżeli je otrzymamy, z pewnością się do tego ustosunkujemy.
haha jeszcze się okaże, że poczta nie dostarcza pism z UKE :) co za pech...
play4you2 pisze: Jeżeli tak było, to rzeczywiście przepraszam. Co do rekompensaty, nie będę wypowiadał się w temacie jej wartości lub zasadności. Nie ingeruję w ustalaną wysokość rekompensacyjną.
To już ustaliliśmy - UKE twierdzi, że w przypadku braku odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni, nie możecie negocjować zasadności lub wysokości rekompensaty zaproponowanej przez klienta. Ponieważ konsultant na INFOLINII potwierdził, że jest to ostateczne stanowisko Play w tej sprawie, jutro wyślę odpowiednie pismo do UKE. To są po prostu kpiny...

 #418146  autor: Malibu
 20 lip 2010, 13:44
p4you, chodzi mi o to, że może Czesław ma jakiś tajemny regulamin którego ja nie mam albo wywróżył z fusów coś o czym ja nie wiem ale wydaje mi się, że czytać umiem i chciałbym, żeby ktoś z pracowników p4 zweryfikował czy inni pracownicy też umieją.

Nie może tutaj działać prawo biurowe, że jeżeli coś leży na biurku dłużej niż 10 minut, to osoba na której biurku to leży staje się ekspertem

 #418163  autor: ukefake
 20 lip 2010, 15:09
pawelpp pisze:haha jeszcze się okaże, że poczta nie dostarcza pism z UKE co za pech...
niektóre delegatury mogą być zawalone tak dużą ilością zgłoszeń, że interwencje do operatora uke może wysyłać prawie po miesiącu. Jeśli play jeszcze nie otrzymał żadnego sygnału od uke to wcale mnie to nie dziwi. (czyli prawie 30 dni na wysłanie + prawie 30 dni na odpowiedź, razem prawie 2 miesiące, w najgorszym razie). Natomiast dziwny jest stoicki spokój play4mersów w sprawie przeterminowanej reklamacji. Ale może dzięki temu ktoś inny się tym w końcu zajmie i załatwi? Może cuda się zdarzają ;)

 #418165  autor: pozycz1
 20 lip 2010, 15:14
Witam, mam pewien problem z wasza siecia otoz ostatnio przyszedl mi zawrotny rachunek wiec zaczolem sprawdzac historie po czym stwierdzilem ze to wszystko sa jakies dziwne polaczenia z internetem , "Transmisja danych strefa Play" i notorycznie sa doliczane jakies KB nieraz nie duzo po 10 20kb nieraz wiecej po 100 stopare ale ostatnio to juz przegiencie pewnego raz 12mb pozneij chyab 7mb lacznie 42mb czy jakos tak normalnie szoko. Poszedlem zlozycz reklamacje do punktu. Pani tez byla zdziwiona a jak jej pokazalem historie polaczenie i notoryczne polaczenia z jakas strefa play powiedziala ze faktycznie cos jest nie tak i zlozymy reklamacje dolaczymy do tego ten biling itp. No i dzis patrze ze w play24 jest odpowiedz: " Sprawdziliśmy Pana konto. Zrealizowane aktywności w okresie od 21 maja 2010 roku do 17 czerwca 2010 roku zostały poprawnie wykonane. Pobrano opłatę zgodnie z Cennikiem. Ze strony sieci nie odnotowaliśmy nieprawidłowości. Reklamacja została uznana za niezasadną"

no krew mnie zalewa przeciez ja nie mowie ze zle policzyliscie tylko pytam sie dla czego to policzyliscie ze niby kozystam codzienie z internetu ?? co to ma byc jakas strefa play to jest nei normalen tym bardziej ze gdy faktycznei kozystalem z internetu w telefnie to nazywalo sie to inaczej niz transmija dany play tylko przesyl dany czy jakos tak juz nei pamietam ale jesli zajdzie koniecznosc moge to sprawdzic.

prosze o pomoc z razie czego moge dostarczyc te wykazy polaczenie bo to od poczatku tak mam ze maliczane sa jakies oplaty internetowepaktycznie dizen w dzien po pare kilo nigdy nie zwracalem na to uwagi bo nigdy nie bylo przegiecia z tymi rachunkami i nawet ich na oczy nie widze poniewz jest to telefon na firme i to nie jest jedyny abonament jaki mamy w waszej firmie.

gry

 #418176  autor: Logith
 20 lip 2010, 16:04
Witam, Ja natomiast mam pytanko co do reklamacji telefonu:
-Gdy zareklamuję telefon zakupiony w Play na abonament,z tytułu niezgodności towaru z umową. W Play chyba macie już druki i to się nazywa "Wymiana z tytułu niezgodności" , to ile macie czasu na naprawę/wymianę telefonu?
14 dni? - A jeżeli będzie to trwało dłużej? - to co, jak czytam w prawach konsumenta to wtedy automatycznie moje oczekiwanie zostaje spełnione i telefon zostaje wymieniony na nowy? I tu nastepne pytanko, jeśli tak to na jaki, taki sam? Czy inny?, a jak takiego nie ma na stanie?

Liczę na odpowiedź także play4you :P

Pozdrawiam, :wink:
Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 17:00 przez Logith, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
Obrazek

 #418180  autor: pib84
 20 lip 2010, 16:25
Witam ponownie,
Dziękuję za odpowiedź ale, nadal czegoś tu nie rozumiem.
Pobrane dane to:
23.07.2009 15:27:39 - 20 kB za 0,10zł z pakietu złotówek
23.07.2009 15:27:51 - 1180 kB za 5,90zł poza poza abonamentem
23.07.2009 15:37:35 - 90kB poł. bezpł.
23.07.2009 15:50:56 - 20 kB za 0,10zł z pakietu złotówek
23.07.2009 17:24:07 - 20 kB za 0,10zł z pakietu złotówek
23.07.2009 17:24:19 - 410 kB za 2,05zł poza poza abonamentem
24.07.2009 15:34:49 - 80 kB poł. bezpł.
24.07.2009 15:35:02 - 350 kB za 0,10zł z pakietu złotówek.
Jak to się działo, że za część danych były pobierane opłaty, podczas gdy za inne nie. Do tego różnice w czasie pomiędzy pakietami za które musiałem zapłacić poza abonamentem są liczone w sekundach, ponadto w pakiecie złotówek cały czas były dostępne środki.
To które dane zostały źle rozliczone (w sensie te 2,76zł co Play zwrócił)
Może nie fortunnie się wyraziłem nowa umowa była podpisana 30.06.2009 (fakt, stara kończyła się dopiero 20.07) zatem nawet od 20.07 do 23.07. to minęło więcej niż 24h, a poza tym nie zmieniałem abonamentu.
A odpowiedź: "ponieważ tylko wskazana kwota została rozliczona na koncie dla numeru ********* w sposób nieprawidłowy" niewiele wyjaśnia.

 #418191  autor: pawelpp
 20 lip 2010, 16:56
ukefake pisze:Natomiast dziwny jest stoicki spokój play4mersów w sprawie przeterminowanej reklamacji. Ale może dzięki temu ktoś inny się tym w końcu zajmie i załatwi? Może cuda się zdarzają ;)
Pozwolę sobie zacytować pismo z UKE:
Proszę o ustosunkowanie się do podnoszonych zarzutów oraz podjęcie działań w celu usunięcia problemów Skarżącego, a także o przesłanie odpowiedzi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Łodzi w terminie do dnia 29 lipca 2010
Interwencja nastąpiła po... trzech dniach od zgłoszenia.
Ktoś się tym już zajmuje... od dwóch miesięcy. Już kolejne dwie reklamacje są rozpatrzone po terminie i tak, jak napisałem - czekam na reakcję do jutra.

Zapytałem także UKE o to, czy punkt Regulaminu mówiący o konieczności dostarczenia wypowiedzenia listownie jest zgodny z prawem. Otóż JEST :-( , ale...
Zgodnie z powyższym, skuteczność wypowiedzenia umowy, jako jednostronnej czynności prawnej, uzależnione jest od chwili dojścia jej treści do wiadomości drugiej strony. Ze względu na interes jak i bezpieczeństwo obrotu a także ułatwienia dowodowe, domniemywa się, że adresat zapoznał się z treścią oświadczenia, gdy doszło ono do niego w taki sposób, że powzięcie o nim wiadomości stało się możliwe. Należy więc podkreślić, że art. 61 kodeksu cywilnego nie wymaga, by adresat fizycznie zapoznał się z treścią złożonego oświadczenia. Decydującym czynnikiem jest sama możliwość zapoznania się z oświadczeniem. Proszę także pamiętać, iż to na składającym oświadczenie (wypowiedzenie) spoczywa ciężar dowodu, że doszło ono do adresata w sposób umożliwiający mu zapoznania się z jego treścią.

 #418192  autor: blazejek
 20 lip 2010, 16:59
Do pozycz1:

Zanim sprawa się wyjaśni, proponowałbym poprosić o całkowite zablokowanie internetu na Twoim numerze, po co ma się rachunek ciągle powiększać, sprawdź w telefonie czy nie masz żadnych automatycznych aktualizacji, może poczta albo nawigacja... A w Playu, tak mi się wydaje, powinni móc sprawdzić z jakimi stronami się łączysz, ale wiesz, na zwrot kasy raczej nie licz
  • Strona 29 z 244
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 244
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 244