• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

 #416818  autor: Xander99
 13 lip 2010, 20:55
A w Simplusie też to działa ?

 #416819  autor: kowcio
 13 lip 2010, 21:01
Xander99 pisze:A w Simplusie też to działa ?
Nie działa...

 #416823  autor: thonka
 13 lip 2010, 21:06
kowcio pisze:Nie działa...
do czasu, az prepaidowcy tez beda abonentami ;) jeszcze bodaj miesiac.

Poprawiłem cytowanie z "thonka" na "kowcio" ;)
Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 21:23 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #416982  autor: Vieslav
 14 lip 2010, 18:16
pracownicy Orange dzwonia do klientów z nr zastrzezonych
Gdzie ty widziałeś pracownika Orange dzwoniącego z zastrzeżonego?! Do mnie zawsze dzwoni 510100100 zarówno na stacjonarny, na którym jest aktywny ACR jak i na komórkę, gdzie oczywiście się dodzwonią z zastrzeżonego z racji braku blokady. A czy odbiorę to już inna bajka... :-)

 #416984  autor: Mila89
 14 lip 2010, 18:19
Vieslav pisze:
pracownicy Orange dzwonia do klientów z nr zastrzezonych
Gdzie ty widziałeś pracownika Orange dzwoniącego z zastrzeżonego?! Do mnie zawsze dzwoni 510100100 zarówno na stacjonarny, na którym jest aktywny ACR jak i na komórkę, gdzie oczywiście się dodzwonią z zastrzeżonego z racji braku blokady. A czy odbiorę to już inna bajka... :-)
A jesteś klientem biznesowym? :wink:
Ja jestem pracownikiem orange i moge ci zagwarantować ze do klientów biznesowych dzwonimy z nr zastrzezonych :-)

 #416985  autor: thonka
 14 lip 2010, 18:23
Mila89 pisze:Ja jestem pracownikiem orange i moge ci zagwarantować ze do klientów biznesowych dzwonimy z nr zastrzezonych :-)
pytanie czy jestes pracownikiem bezposrednio w orange czy orange was wynajmuje od jakiejs firmy do swiadczenia uslug CC...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #416989  autor: Mila89
 14 lip 2010, 18:27
Coś pomiędzy :)
Nie jestem w oddziale Orange tj na wejsciu do budynku nie ma napoisu "Orange" Ale dzialamy na zasadach Oddzialu Orange (rozliczanie sie, plany itp) w przeciwienstwie do firm ktore robia na zasadzie outsourceingu(jak kolwiek sie to slowo pisze :P)
Za bardzo nie moge wchodzic w szczegoly :)

Zato moge wam wyjasnic dlaczego nr jest zastrzezony... otoz moj oddzial odpowiada za NOWE AKTYWACJE i teraz gdyby nr byl widoczny to pan "Kowalski" po nieodebraniu poleczenia zobaczylby nr i by oddzwonil... a wtedy mamy prace calkowicie sparalizowana

 #416990  autor: Pijo
 14 lip 2010, 18:34
Mila89 pisze:oś pomiędzy
PBC sp. z.o.o = Podpisz Bez Czytania :-D

 #416991  autor: kerim36
 14 lip 2010, 18:35
Mila89,

to nie problem.
nr z Orange w bramce banku Eurobank jest tak skonstruowany, ze numer sie wyswietla, ale oddzwonic na niego sie nie da :)
Takze zapewne to tylko kwestia skonfigurowania bramki, a bardziej centrali do ktorej jest podlaczona.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #416995  autor: Mila89
 14 lip 2010, 18:42
To nie chodzi jak sadze o konfiguracje nr tylko konfiguracje systemu... my pracujemy na takim systemie ktory dopuszcza polaczenia przychodzace.... gdybym wam dal nr do mojego oddzialu to byscie sie bez trudu dodzwonili(moze nawet ze mna byscie pogadali :P) Ale zeby uniknac takich sytuacji nr jest zastrzezony.... Ale klienci juz sie w wiekszosci przyzwyczaili ze jak dzwoni nr zastrzezony to dzwoni Orange :-)

Ps to byl moj post nr 100 a twoj kerim nr 800 :P

 #416996  autor: amigo007
 14 lip 2010, 18:43
Podpowiem może jeszcze że jak ktoś ma telefon z symbianem, to może ściągnąć darmową aplikację blacklist poprzez którą można zablokować skutecznie połączenia zastrzeżone.

 #416998  autor: Pijo
 14 lip 2010, 18:49
amigo007 pisze:Podpowiem może jeszcze że jak ktoś ma telefon z symbianem, to może ściągnąć darmową aplikację blacklist poprzez którą można zablokować skutecznie połączenia zastrzeżone.
amigo007, czujesz różnicę pomiędzy ACR a blacklist?

 #417001  autor: amigo007
 14 lip 2010, 18:55
Czuję. W blacklist nie ma żadnego komunikatu, tylko przerzuca od razu na pocztę głosową. Jednak dopóki wszyscy operatorzy nie udostępnią tego typu usług u siebie, może to być często jedyne rozwiązanie.

 #417010  autor: Vieslav
 14 lip 2010, 19:12
Mila89, z reguły firmy zewnętrzne proponujące nowe aktywacje dzwonią z zastrzeżonych. Raz tylko konsultant ery zadzwonił do mnie z numeru prezentowanego.

 #417068  autor: st.konsultant
 15 lip 2010, 01:22
Od 14 lipca usluga blokowania numerów zastrzeżonych jest również dostępna w Erze. Na razie można ją włączyć ją tylko poprzez BOA. Usługa jest oczywiście bezpłatna.

 #417069  autor: Pijo
 15 lip 2010, 01:26
st.konsultant pisze:Od 14 lipca usluga blokowania numerów zastrzeżonych jest również dostępna w Erze. Na razie można ją włączyć ją tylko poprzez BOA. Usługa jest oczywiście bezpłatna.
W prepaid też jest/będzie dostępna?

 #417095  autor: Vieslav
 15 lip 2010, 10:59
Czekamy na Orange, ale chyba nie spieszy im się z uruchomieniem tej usługi :evil: .

EDIT:
Era już oficjalnie uruchomiła usługę. Co z Orange?! :evil:

 #424010  autor: thonka
 19 sie 2010, 17:56
Mila89 pisze:Ale dzialamy na zasadach Oddzialu Orange (rozliczanie sie, plany itp)
czyli najzwyczajniej w swiecie jestescie dilerem orange (jak np. Tell), ktory ma tylko KKB i siedzicie nosem w panoramie firm, albo yellow pages, obdzwaniacie ludzi z zastrzezonego, a potem jezdzicie do ew. klientow, lub zajmujecie sie juz tymi przez was pozyskanymi...
zadna nowosc i tajemnica dla kogos kto choc troche zna sie na branzy.
barteks2 pisze:Jak można włączyć tą usługę w PLAY?
na stronie nie widze zadnych informacji o kodach, wiec zapewne w play24 albo przez BOK

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #439497  autor: Spioszek
 05 lis 2010, 04:27
Od wczoraj możliwe jest wkońcu aktywowania ACR w Playu, bez problemu przez Play24 aktywowałem tą usługe, i działa znakomicie, rozmówca który dzwoni z zastrzeżonego dostaje informacje głosową że nie życze sobie rozmów z ukrytym numerem, komunikak najpierw po polsku potem po angielsku:), to teraz czekam aż PLUS w ofertach Prepaid włączy taką usługe, ponieważ jest dostępna tylko w Abo :(