• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 28 z 244
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 244

 #416717  autor: play4you2
 13 lip 2010, 14:28
Raul pisze:Chyba za szybko podziękowałem,
A czy możesz mi przypomnieć sprawę na pw? Z góry dziękuję.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #416782  autor: pib84
 13 lip 2010, 17:40
Witam, mam taki problem z Play, tak ok. roku temu (perfidnie, zaraz po przedłużeniu) została naliczona opłata za przesył danych mimo iż na moim koncie były jeszcze środki. Mam abonament PlayLajt w którym pakiet złotówek mogę wykorzystać na dowolny cel, w tym również na przesył danych. składałem wiele zgłoszeń i została nawet wystawiona faktura korygująca na kwotę 2,76zł, ale opłata za przesył danych była pobrana w wysokości 7,95zł. W związku z czym mam takie pytanie co stało się z tymi 5,19zł i dlaczego moje odwołanie (nr zgłoszenia: 11956648) zostało przez Lidera zespołu ds. obsługi klienta za niezasadne czemu akurat 2,76zł zostało mi zwrócone a nie 2,75zł. Dodam jeszcze, że za każdym razem kiedy dzwoniłem do BOK (co prawda dopiero po ok.0,5h rozmowy) pani stwierdzała w w końcu że faktycznie należy się zwrot całej kwoty i wstawiała do systemu zgłoszenie. Mam nadzieję, że uda mi się dowiedzieć dlaczego nie zwrócono mi tych 5,19zł, bo o odzyskaniu ich to już dawno zapomniałem.

P.S. Napisałem w tej sprawie również do rzecznika Play, bo na którymś w forów tak się przechwalał że potrafi pomóc, ale chyba jednak nie dał rady, bo nawet nie odpisał.

 #416871  autor: pawelpp
 14 lip 2010, 08:17
P4Y mam pytanie bardzo techniczne i nie dzwonię na OK bo pewnie mi nie odpowiedzą. Pytam, bo wczoraj nabrałem pewnych wątpliwości :)
Czy adres IP nadawany telefonowi przy połączeniu z internetem jest adresem publicznym?
Czy są blokowane jakieś porty UDP? Konkretnie chodzi mi o to, czy z komputera mogę nawiązać połączenie z komórką na dowolnym porcie UDP?
Czy są jakieś reguły bezpieczeństwa (firewall)?
Zależy mi na jak najszybszej odpowiedzi.

 #416889  autor: TrustNoOne
 14 lip 2010, 10:43
@ P4Y - mam pytanie odnośnie faktur elektronicznych. Mam takie od jakiegoś czasu i chciałem je otworzyć w programie Symfonia. Niestety przy wyborze pliku wyświetla się informacja, że plik jest uszkodzony i dlatego nie może go zweryfikować. Symfonia otwiera pliki ZIP. Czy idzie jakoś te pliki uruchomić? Jeśli można to proszę o małą instrukcję.

PS Symfonia dopytuje o hasło do pliku także tylko skąd je pobrać?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #417012  autor: Malibu
 14 lip 2010, 19:19
A ja mam pytanie odnośnie mojej reklamacji, czy coś się z nią dzieje?

 #417056  autor: osachorzow
 14 lip 2010, 23:09
Chciałbym zaproponować ogólnopolską zbiórkę pieniędzy na kursy czytania ze zrozumieniem dla pracowników obsługi klienta sieci Play! Bo to już przechodzi wszelkie granice absurdu! Czy ta zdolność nie jest weryfikowana w procesie rekrutacji? Czy P4 uważa ją za zbędną? Może telepolis udostępni jakiś numer konta do tego celu.... to dla naszego wspólnego dobra!

Reklamacja: Numer X (w play od 04.2009) polecił Play numerowi Y (w play od 05.2010), wszystkie warunki spełnione ale brak bonusu.

Odpowiedź: Reklamacja niezasadna, numer Y jest w Play od 04.2009 i nie należy się bonus.

Wniosek:
1. konsultant nie rozumie słów: polecany i polecający i/lub
2. nie potrafi sprawdzić kiedy nastąpiło włączenie numeru i/lub
3. nie widzi różnicy między numerem X i Y choć numery te mają nawet różne prefiksy

A ciągle wydaje mi się, że OK Play niczym mnie już nie zaskoczy...

PS.
Play2You2 szczegóły na PW.

 #417070  autor: ziomek19902
 15 lip 2010, 01:40
Witam :D Zainstalowałem u siebie w telefonie GGPLAY włączam wpisuje swój numer i hasło ładuje i pyta się czy aktywowałem usługę GGPLAY i pojawiają się ceny za 7 zł itd. I nic :twisted: Próbowałem też sms-em aktywować ale nie mogę nie wiem dlaczego;/;/;/ Proszę o pomoc pozdrawiam :cry: :cry: :cry:

Ziomek

 #417088  autor: krzysiekn
 15 lip 2010, 10:05
Kiedy zostanie zaktualizowana mapa zasięgu na http://internet.playmobile.pl/maps/ ?

Dalej nie ma tam miejscowości podanych przez rzecznika prasowego jako pokryte sygnałem 3G.
Jeśli chodzi o mapkę 'play domowy' (zasięg 2G) to chyba nigdy nie była aktualizowana... Pokrycie m.in. na Podhalu (małopolskie) jest prawie pełne, tak jak u innych operatorów, a tutaj w ogóle nie ma zaznaczonego pokrycia z wielu stacji.

 #417091  autor: pawelpp
 15 lip 2010, 10:15
Wczoraj prosiłem o szybka pomoc w sprawie internetu. Ewidentnie Play nie wie, co to znaczy szybko, bo do tej pory nikt się ze mną nie kontaktował.
Eksperci tak wnikliwie zajmują się moją reklamacją, że trwa to już 55 dni.

[ Dodano: 2010-07-15, 10:30 ]
krzysiekn pisze:Kiedy zostanie zaktualizowana mapa zasięgu na http://internet.playmobile.pl/maps/ ?
A ja bym chciał, żeby znalazła się tam taka mapa, jaką mają dostępną pracownicy Play :).

 #417196  autor: blazejek
 15 lip 2010, 18:43
według nich to pewnie cała Polska ma zasięg PLAY 3G
Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 14:49 przez blazejek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #417204  autor: user_delete19
 15 lip 2010, 19:33
play4you2, napisałem do rzecznika jak poleciłeś o numer sms wysyłanych z bramki ale bez echa - mógłbyś podać temat gdzieś dalej? (;

 #417309  autor: XPiotrX
 16 lip 2010, 10:46
Kończy mi się pod koniec lipca umowa w Play (klient indywidualny). mam dwie opcje:
-zakończyć starą umowę i podpisać nową dla klienta biznesowego lub
-podpisać cesję (przenieść abonament z klienta indywidualnego na biznesowego) i wtedy przedłużyć umowę.

I teraz takie są moje pytania:
1. Czy druga opcja jest wykonalna w szybkim czasie? Tzn. czy nie ma jakiegoś okresu karencji po cesji?
2. Jak wyglądać ma pismo o rozwiązanie umowy? Czy mogę je złożyć w salonie czy muszę wysyłać pocztą? Szukałem w internecie informacji i znalazłem sprzeczne. Czy ktoś kto ma rozeznanie mógłby jednoznacznie odpowiedzieć jak to wygląda teraz?

 #417312  autor: ciuchcia
 16 lip 2010, 10:59
pawelpp pisze:P4Y mam pytanie bardzo techniczne i nie dzwonię na OK bo pewnie mi nie odpowiedzą. Pytam, bo wczoraj nabrałem pewnych wątpliwości
Czy adres IP nadawany telefonowi przy połączeniu z internetem jest adresem publicznym?
Czy są blokowane jakieś porty UDP? Konkretnie chodzi mi o to, czy z komputera mogę nawiązać połączenie z komórką na dowolnym porcie UDP?
Czy są jakieś reguły bezpieczeństwa (firewall)?
Zależy mi na jak najszybszej odpowiedzi.
z tego co mi wiadomo:
IP jest publiczny (co latwo mozna sprawdzic)
nie sa blokowane zadne porty
Nie ma zadnych ograniczen jesli chodzi o firewall

tak mi kiedys powiedziano na infolinii, w praktyce pamietam, ze jakies porty mialem pozamykane, ale nic co szczegolnie by mi utrudnialo korzystanie z uslugi.

 #417319  autor: muchakk
 16 lip 2010, 11:16
Adres IP w telefonie jak i w Play Online jest adresem publicznym z zablokowanymi wszystkimi portami dla połączeń przychodzących.

 #417347  autor: metpablo
 16 lip 2010, 12:54
play4you2 pisze:
metpablo pisze:Zerknij sobie na komentarz zamknięcia zgłoszenia nr 19634709.
Sprawdziłem tą odpowiedź. Cóż moge powiedzieć, pozwól, że tego nie skomentuję. Sprawę już przekazałem do przełozonego tej osoby. Mam tylko pytanie, już tak poza tą kwestią obsługi. Czy na dzień dzisiejszy nadal odczuwasz tego typu utrudnienia, jakie opisywałeś w tym zgłoszeniu?

Pzdr.
Widzisz, nie wszyscy podzielają Twoje zdanie. Np. pani Marta S., która udzieliła odpowiedzi na zgłoszenie nr 19736075 "podtrzymała decyzję" z komentarza zamknięcia zgłoszenia 19634709. Widać to problem systemowy a nie jednostkowy. Możesz napisać na forum jakie zgłoszenia/reklamacje przyjmuje Play odnośnie Play Online, tzn. sprzed ilu dni? Swoją drogą przekazuję sprawę do TrudnegoKlienta.pl

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #417356  autor: blazejek
 16 lip 2010, 14:28
do XPiotrX:

Z cesją bedzie dłużej, bo trwa ona nawet kilka miesięcy (no niestety tak czasem bywa), a żeby wypowiedzieć umowę teraz już tylko poczta zostaje, w salonie nie mają obowiązku przyjmować rezygnacji od kilku miesięcy

 #417359  autor: Raul
 16 lip 2010, 14:59
play4you2 pisze:
Raul pisze:Chyba za szybko podziękowałem,
A czy możesz mi przypomnieć sprawę na pw? Z góry dziękuję.

Pzdr.
Pzypomniałem i co? I NIC.

 #417437  autor: Malibu
 16 lip 2010, 21:14
Play4you, okazuje się, że nie tylko zmieniłem płeć ale i imię (zgłoszenie numer 18970277, Szanowny Panie Andrzeju- jaki k...a Andrzeju?), zgłoszenie numer: 19361780 treść zupełnie rozbieżna w tym co odpisaliście mi w tej najnowszej reklamacji.... poza tym promocja replay na święta? jakie święta? Boże Ciało?! i na koniec pytanie konkursowe-
Co autor miał na myśli?? " W przypadku podtrzymania decyzji informujemy, iż Umowa dla numeru 48791370486 zostanie rozwiązana z dniem 30-09-2010 z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §14 pkt. 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów. Z poważaniem Czesław"
Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do internetu dla abonentów:
§ 14. Reklamacje
"pisemnego potwierdzania wniesienia reklamacji.
5. Reklamacja powinna określać:
a) imię i nazwisko lub nazwę Abonenta wraz z adresem zamieszkania albo siedziby;
b) określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego Okresu Rozliczeniowego;
c) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
d) Numer MSISDN, którego reklamacja dotyczy;
e) datę zawarcia Umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia Usługi Telekomunikacyjnej – w przypadku reklamacji dotyczącej niedotrzymania z winy Operatora określonego w Umowie terminu rozpoczęcia świadczenia tych usług;
f) czytelny podpis Abonenta w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej;
g) w przypadku, gdy Abonament żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności – wysokość żądanej kwoty oraz numer rachunku bankowego bądź adresu właściwego do przesłania wpłaty albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych należności wynikających z Umowy"

Czy ktokolwiek zna w P4 wasze własne regulaminy? Bo jeżeli nie to ja się powołuję na
§ 14. Reklamacje
3. Za dzień wniesienia reklamacji pisemnej przyjmuje się datę wpływu zgłoszenia reklamacyjnego na adres korespondencyjny lub numer faksu Operatora, datę wskazaną w potwierdzeniu przyjęcia wiadomości elektronicznej wysłanej na adres poczty elektronicznej OK lub datę wskazaną na formularzu przyjęcia reklamacji dostępnym na stronie WWW Operatora.
i w związku z tym żądam wypłaty 2 000 000 ojro ;) na moje konto, skoro nikt nie umie czytać a odpisują te osoby na reklamację to może nikt się nie zorientuje...

Jadąc dalej tym tropem:
(to z tej najnowszej odpowiedzi na reklamację- 05.07.2010: "Zapewniamy, że stale szkolimy naszych pracowników aby takie zdarzenia nie miały miejsca. Zaistniała sytuacja nie była naszym celowym działaniem."
Jeżeli szkolenia są nieskuteczne, co widac na przykładzie nie tylko moich przeżyć z Plejem i waszą Nieobsługą Klienta i działem Back Officu, którego pracownicy nie czytają nawet reklamacji (lub czytają bez zrozumienia-jak kto woli) to albo szkolenia nie są skuteczne albo czas pomyśleć o wymianie kadry albo o szkoleniu z czytania ze zrozumieniem.

A rekompensatę w wysokości 600 MB (dokładnie tyle) przy załatwianiu jednej reklamacji przez trzy miesiące, spędzeniu kilku godzin na połączeniach z nieobsługą klienta, nieznajomości regulaminu przez pracowników i straconym czasie na rozmowach z osobami które poczuły się chyba w pewnym momencie jak obsługujące petentów uważam za conajmniej śmieszną. Zacznijcie ponosić odpowiedzialność za niewiedzę pracowników.
Przypominam również, że Kodeks Pracy przewiduje karanie pracowników- jeżeli rzeczywiście wam tak zależy na dobrej obsłudze klientów to może czas na prawdę przeszkolić pracowników (tych zajmujących się płatnościami z prawa bankowego, tych od reklamacji zapoznać z rozporządzeniem ministra infrastruktury w sprawie reklamowania usług telekomunikacyjnych, i innymi aktami prawnymi- przecież one nie gryzą, a pracowników infolinii (nie mylić z obsługą klienta- nie ma to nic wspólnego) z zakresu kultury osobistej, profesjonalnej obsługi klienta) i przede wszystkim- pracowników od góry do dołu z formą żeńską, męską i nijaką oraz ogólnie z językiem polskim- w którejś reklamacji ktoś mi napisał, że "w przeciągu"- w przeciągu to wieje i się przeziębić można co najwyżej, a załatwić coś można w ciągu.

Oczekuję, że tym razem ktoś się przyłoży do reklamacji którą przesłałem i będę ją przesyłać dalej dopóki ktoś nie odpisze na pełną treść reklamacji (w razie potrzeby mogę ją przesłać w formie pliku mp3 np.)

[ Dodano: 2010-07-16, 21:21 ]
Play4you, skorzystałem z wujka Google i znalazłem w kilka sekund wiele szkoleń z czytania ze zrozumieniem (nie urażając żadnego z pracowników p4 oczywiście) może warto wysłać kilka (kilkanaście, kilkadziesiąt) osób na takie szkolenie, myślę (moje subiektywne odczucie) iż błyskawicznie wzrósłby poziom obsługi reklamacji i zgłoszeń...ale to moje subiektywne odczucie, jeżeli się tym zainteresujecie mogę przesłać linki :) Sam zresztą też kilkukrotnie oferowałem, iż przyjadę i przeprowadzę szkolenie z literkami i z czytaniem a nawet to, że mogę reklamację przesłać w formie pliku dźwiękowego (w dowolnym formacie do wyboru)- niestety żaden z pracowników nie wykazał zainteresowania.

 #417500  autor: carolcia
 17 lip 2010, 08:26
witam mój problem to opóźniona odpowiedź na reklamację a właściwie jej brak zgłoszenie było w dniu 05.06.2010 i do tej pory nic oprócz tego że wyłączyli mi telefony .chodziło o nie zapłacenie części rachunku do której dotyczyła reklamacja resztę rachunków zapłacone regularnie.minęło ustawowych 30 dni na odpowiedź więc myślałam że reklamacja została uznana a tu niespodzianka bo teraz zostałam bez telefonu pomóżcie

karolina

 #417513  autor: Malibu
 17 lip 2010, 10:20
Reklamacja, reklamacja i jeszcze raz reklamacja inaczej p4 nie nauczy się powaznie traktować swoich klientów, pisz reklamację za reklamacją (tylko podawaj w nich wszystkie niezbędne dane, bo inaczej po trzech tygodniach dostaniesz taką odpowiedź
"Witamy serdecznie,
dziękujemy za zgłoszenie dotyczące logowania do Play24, które otrzymaliśmy za pośrednictwem poczty elektronicznej 3 czerwca 2010 roku.
Uprzejmie informujemy, że w celu rozpatrzenia niniejszego zgłoszenia konieczne jest podanie hasła do swojego konta w Play, bądź trzech innych danych z wymienionych poniżej:
- adresu zameldowania bądź korespondencyjnego,
- numeru Dowodu Osobistego bądź numeru Pesel,
- adresu kontaktowego e-mail,
- kontaktowego numeru telefonu.
Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa własności i interesów naszych Klientów. Informacje o koncie mogą być udostępnione wyłącznie osobom do tego uprawnionym. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia 18571463, a wtedy wszystkie informacje zostaną Panu udzielone.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do ponownego kontaktu dogodną formą (telefon 790500500 lub *500 z telefonu Play, faks + 48 22 319 44 11, e-mail: [email protected], list: skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204, dowolny Punkt Sprzedaży).
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety satysfakcji znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/2f3e710b2635ef61370d6 ... g?uid=5137. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas.




Z poważaniem,
Agata"

Ja dostałem taki szit po 24 dniach od złożenia reklamacji, trzy i pół tygodnia trwało zanim konsultanci play zorientowali się, że nie mają kompletu danych- nie chcę wiedzieć ile zajmuje im w takim razie rozpatrzenie reklamacji ( o ile kiedykolwiek jakąkolwiek przeczytali)

Jak reklamacja nie pomoże to kolejna, daruj sobie dzwonienie na obsługę klienta bo usłyszysz ni mniej ni więcej jak to, że infolinia jest od informowania a nie od rozwiązywania problemów- po groma zatem nazwali to obsługą klienta?

Czy informowali Ciebie o tym, że zablokują ci połączenia? (sms, telefon, etwas?)
Ile czasu minęło od terminu płatności faktury?
Czy masz potwierdzenie tego, że wpłynęła opłata za tę część rachunku której nie dotyczyła reklamacja?
  • Strona 28 z 244
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 244
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 244