malomowny18 pisze:Eh kurcze, szkoda że nie da się tego przez tel załatwić
Widzę, że informacje udzialne przez osoby na forum chyba nie są do końca jasne dla Ciebie. Postaram się to Ci wyjaśnić w jednym wątku, punkt po punkcie.
Cesja:
1. Cesję mogą dokonać osoby (lub przedsiębiorcy), którzy wyrażają chęć przejęcia praw i obowiązków z jednego użytkownika (lub Abonenta) na siebie. Mówiąc prościej, jak Chcesz mieć numer telefonu tylko na siebie, nie masz innego wyjścia
2. Nie wiem jak wygląda cesja w Erze, ale w Play jest banalnie prosta. Wystarczy, że udasz się z tatą do Salonu, spiszecie odpowiednie dokumenty i załątwione, numer należy do Ciebie (upraszczając wypowiedź). Dodam, że cesja jest bezpłatna.
3. Jeżeli nie chcesz zrobić cesji, potrzebne Ci będzie TYLKO notarialne upoważnienie. Tata Cię upoważnia, Ty idziesz do Notariusza, płacisz mu za "pieczątkę" i już masz odpowiednie upoważnienie. UWAGA, takie napisane przez tatę tylko w domu, nie potwierdzone przez Notariusza JEST NIEWAŻNE.
Przeniesienie numeru:
1. Udajesz się do salonu Play (koniecznie z Tatą, no chyba że masz to upoważnienie lub jak zrobisz cesję w Erze, to przyjdź tylko Ty)
2. Mówisz Sprzedawcy, że chcesz przenieść numer do Play
3. Tata (lub ty, to zależy od aktualnego stanu prawnego) wypełniacie sotsowne dokumenty. Polecam wybrać opcję z "pełnomocnictwem" po naszej stronie. Dzięki temu, całą procedruą przeniesienia numeru będziemy my sie wtedy zajmować.
4. Po wypełnieniu dokumentów, czekamy na potwierdzenie ich w Erze. Trwa to zazwyczaj góra 1 ddzień. Bardzo ważne, wypełniając dokuemnty w salonie Play, pamiętaj, aby prawidłowo podać "typ kontraktu", jaki masz w Erze. Jeżeli jest to abonament, powiedź to naszemu Sprzedawcy. Jeżeli się pomylisz w dokumentach, Era nie odda nam Twojego numeru
5. Numer możesz przenieść nawet w ciągu 24 godzin (roboczych), nieważne, czy masz tam abonament, czy też nie. W tym wypadku tzw. okres wypowiedzenia nie jest stosowany.
6. Przeniesiony numer doładowujesz odpowiednią kwotą (jeżeli jest to na kartę) i już. Witamy w Play

.
W każdym z etapów, możesz liczyć na fachową pomoc naszych Sprzedawców. Są zobowiązaniu udzielić Ci
wszelkich odpowiedzi na
wszystkie Twoje pytania, związane z naszą siecią i planami taryfowymi.
Oferta:
1. Generalnie zapraszam Cię na naszą stronę
www.playmobile.pl. Zamieszczone tam są wszystkie nasze oferty i promocje, napisane w bardzo przystępny sposób. Jeżeli nie będziesz wiedział czegoś, lub będzie dla Ciebie niejasne, zapraszam Cię na pw do mnie, wtedy dokładnie wyjaśnię Ci wszystkie Twoje wątpliwości.
Telefon:
1. Podobnie jak powyżej, na tej stronie masz również zamieszczone telefony i dokładny opis do każdego z nich. Są też informacje o wytrzymałości baterii i wiele innych. Dodatkowo, będąc w naszym Salonie, jak powiesz naszemu Sprzedawcy jakie są Twoje oczekiwania względem telefonu, z całą pewnością pomoże Ci dokonać wyboru najlepszego modelu, spełniającego Twoje oczekiwania.
Umowa w Erze:
1. Jeżeli już nie masz Umowy w Erze (jak piszesz, skończył Ci się okres zastrzeżony), to żadne konsekwencje nie powinny Cię spotkać, jeżeli rozwiążesz z nimi Umowę. Ale UWAGA! Jeżeli chcesz przenieść numer, pod ŻADNYM pozorem nie składaj u nich sam wypowiedzenia. Jeżeli tak zrobisz, przeniesienie numeru nie będzie możliwe i zostanie on odłączony w Erze (w tym przypadku z zachowaniem Okresu Wypowiedzenia - prawdopodobnie). Jak go Ci odłączą, to już go nie odzyskasz.
Reasumując, sam wniosek o przeniesienie numeru jest już wypowiedzeniem, ale to my za Ciebie załatwiamy te sprawy (pod warunkiem, że założysz sprawę z pełnomocnictwem, o czym napisałem powyżej).
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.