• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 25 z 244
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 244

 #415352  autor: yogurcik
 06 lip 2010, 21:24
Mam pytanko . Na stronie play 24 od jakiś 2 tyg brakuje zakładki usługi dla telefonów na abonament dla firm moje pytanie DLACZEGO ? Zgłosiłem w bok w problem nr 19352225 na razie brak odpowiedzi.

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #415418  autor: play4you2
 07 lip 2010, 09:43
yogurcik pisze:Zgłosiłem w bok w problem nr 19352225 na razie brak odpowiedzi.
Widzę, że to jest reklamacja. W takiej sytuacji, poczekaj na odpowiedź na nią. Jak ją otrzymasz, daj mi info, to sprawdzę ją. Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415436  autor: weissmann
 07 lip 2010, 11:27
Play4You2 - sprawa dla ciebie: zgłoszenie 19306079 - dotyczące wysyłania śmieciowych informacji SMS do mnie od Play - zgłoszenie nie wykonane bo dalej SMS dostawałem.

Zrobiłem kolejne zgłoszenie przez Play24 (nr 19549810), bo na *500 to szkoda czasu dzwonić raczej, wysłałem skargę do UKE na niezamówione treści reklamowe.

Swoją drogą, czy ktoś u was czyta w ogóle te zgłoszenia, a jak nawet czyta, to czy robi cokolwiek, czy tylko klika bezmyślnie "zamknij zgłoszenie"?

A jak już wysyłacie reklamy - włóżcie chociaż minimum wysiłku w to, bo wysyłacie do abonamentowców reklamy o pakietach we Fresh... ręce opadają.

I mam jeszcze jedno pytanie, czy w abonamencie (LongPlay) możliwa jest całkowita blokada numerów premium, i SMS premium, czy nie ma takiej możliwości?

 #415446  autor: play4you2
 07 lip 2010, 11:54
weissmann pisze:Play4You2 - sprawa dla ciebie: zgłoszenie 19306079 -
Hmm, w zasadzie z tego co widzę, to rzeczywiście wprowadzono blokadę na wysyłanie Ci takich SMS. Może to dziwnie zabrzmi (nie zrozum mnie źle), ale jesteś pewny, że otrzymujesz to od nas?? Na wiadomości wysyłane od innych dostawców nie mamy wpływu i w takich przypadkach, cofnięcie zgody na przetwarzanie danych powinienes wysłać do tego dostawcy.
weissmann pisze:Zrobiłem kolejne zgłoszenie przez Play24 (nr 19549810),
Dopiero wczoraj je otrzymaliśmy i jeszcze nikt się tym nie zajął. Zaraz powiem, aby ktoś wziął tą sprawę.
weissmann pisze:Swoją drogą, czy ktoś u was czyta w ogóle te zgłoszenia, a jak nawet czyta, to czy robi cokolwiek, czy tylko klika bezmyślnie "zamknij zgłoszenie"?
Zapewniam Cię, że są czytane. A czy możesz powiedzieć, o co dokłądnie chodzi?? Jeżeli o zamknięcie zgłoszenia nr 19306079 to było ok. Otrzymałeś prawidłową informację.
weissmann pisze:A jak już wysyłacie reklamy - włóżcie chociaż minimum wysiłku w to, bo wysyłacie do abonamentowców reklamy o pakietach we Fresh... ręce opadają.
Akurat w tym przypadku nie ma błędu. Kampania ta miała na celu zachęcić osoby posiadające Abonament, do zakupu usługi "Na Kartę", np. dla kogoś z rodziny, bliskiego lub innej. Pokazywane są oferty Pakietów, jako dające możliwości oszczędności i wygody. Jest to normalne działanie u każdego z Operatorów. To tak, jak wysyłane są oferty dla osób posiadających usługę na kartę, aby przeszły do Abonamentu.
weissmann pisze:I mam jeszcze jedno pytanie, czy w abonamencie (LongPlay) możliwa jest całkowita blokada numerów premium, i SMS premium, czy nie ma takiej możliwości?
Istnieje mozliwość blokady, ale tylko wysyłania takich SMS. Nie ma możliwości blokady otrzymywania ich (zwłaszcza z firm zewnętrznych).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415493  autor: patrix-83
 07 lip 2010, 13:58
michala1 pisze:
Patryk83żółwik pisze:Pod *108# pokazuje mi się stan pakietu Play ONLINE-0mb (dostępnego na nadajnikach własnych Play) a mi chodziło o sprawdzenie stanu PAKIETU INTERNET którego nie można sprawdzić żadnym krótkim kodem a pod *111# jest tylko pakiet Play ONLINE.

Regulamin który zamieszczam poniżej nie mówi o żadnym krótkim kodzie na sprawdzenie a mówi za to że można pod *111# w której powinna być taka opcja ale jak zwykle Play coś zawalił i nie mam nic takiego i dlatego proszę was o pomoc i jednocześnie pytam czy wy też tak macie w abonamencie LONGPLAY?


http://blogplay.pl/2010/06/pakiety-inte ... -od-jutra/
Jeśli chcesz sprawdzać stan pakietów internetowych masz na Play 24 podane bezpośrednie kody:
- pakiety Online *108#
- pakiety Internet *107#

Pakietu "Tani internet" (dostępnego na nadajnikach Plusa) w LONGPLAY nie da się sprawdzić kodem *107# na moim numerze gdyż pojawia mi się komunikat "the service code is not valid" i wogóle nie ma możliwości sprawdzenia stanu tego pakietu zgodnie z tym co napisałem wcześniej, nawet pod *111#.
Jeśli chodzi o kod *108# to faktycznie da się nim sprawdzić stan Pakietu PlayOnline (dostępnego tylko na nadajnikach Play) ale to nie o ten pakiet się rozchodzi.


Prosiłem PLAY FOR YOU już dwa razy o pomoc jeśli chodzi o sprawdzanie stanu Pakietu Internet ale widzę że jestem olewany więc w takim razie proszę przynajmniej ciebie PLAY FOR YOU o monitoring zgłoszenia nr 19446186 które zgłosiłem telefonicznie do waszego BOK na temat powyższego problemu.
Czy możesz coś napisać dlaczego tak się dzieję że jedni mogą w LONGPLAY sprawdzić stan Pakietu Internet pod *107# a drudzy wogóle nie mają takiej możliwości?

 #415498  autor: weissmann
 07 lip 2010, 14:13
play4you2 pisze:
weissmann pisze:Play4You2 - sprawa dla ciebie: zgłoszenie 19306079 -
Hmm, w zasadzie z tego co widzę, to rzeczywiście wprowadzono blokadę na wysyłanie Ci takich SMS. Może to dziwnie zabrzmi (nie zrozum mnie źle), ale jesteś pewny, że otrzymujesz to od nas?? Na wiadomości wysyłane od innych dostawców nie mamy wpływu i w takich przypadkach, cofnięcie zgody na przetwarzanie danych powinienes wysłać do tego dostawcy.
Niestety kolego Play4You2, NIE założono, wczoraj otrzymałem SMS reklamujący usługę "Zbieraj minuty" odnoszący się do Fresha. To chyba od was, raczej Plus GSM by takiego czegoś nie przysyłał, co?
weissmann pisze:Zrobiłem kolejne zgłoszenie przez Play24 (nr 19549810),
Dopiero wczoraj je otrzymaliśmy i jeszcze nikt się tym nie zajął. Zaraz powiem, aby ktoś wziął tą sprawę.
weissmann pisze:Swoją drogą, czy ktoś u was czyta w ogóle te zgłoszenia, a jak nawet czyta, to czy robi cokolwiek, czy tylko klika bezmyślnie "zamknij zgłoszenie"?
Zapewniam Cię, że są czytane. A czy możesz powiedzieć, o co dokłądnie chodzi?? Jeżeli o zamknięcie zgłoszenia nr 19306079 to było ok. Otrzymałeś prawidłową informację.
play4you2 pisze:
weissmann pisze:A jak już wysyłacie reklamy - włóżcie chociaż minimum wysiłku w to, bo wysyłacie do abonamentowców reklamy o pakietach we Fresh... ręce opadają.
Akurat w tym przypadku nie ma błędu. Kampania ta miała na celu zachęcić osoby posiadające Abonament, do zakupu usługi "Na Kartę", np. dla kogoś z rodziny, bliskiego lub innej. Pokazywane są oferty Pakietów, jako dające możliwości oszczędności i wygody. Jest to normalne działanie u każdego z Operatorów. To tak, jak wysyłane są oferty dla osób posiadających usługę na kartę, aby przeszły do Abonamentu.
No więc, nie ma to znaczenia, ja ostatnio byłem zawalany taką ilością spamu/marketingu na maile, smsy, skrzynkę pocztową, że wydałem temu wszystkiemu wojnę.

Nie możecie po prostu zrobić ptaszka w Play24 w usługach: CHCĘ/NIE CHCĘ otrzymywać wiadomości reklamowych/promocyjnych od P4 sp. z o.o.? Naprawdę, niektórzy odbierają duże ilości połączeń/SMS, lub czekają na ważny kontakt od klienta np. jadąc samochodem, i nawet ten 1-2 SMS dziennie potrafi zdenerwować. Uszanujcie to.
play4you2 pisze:
weissmann pisze:I mam jeszcze jedno pytanie, czy w abonamencie (LongPlay) możliwa jest całkowita blokada numerów premium, i SMS premium, czy nie ma takiej możliwości?
Istnieje mozliwość blokady, ale tylko wysyłania takich SMS. Nie ma możliwości blokady otrzymywania ich (zwłaszcza z firm zewnętrznych).

Pzdr.
Czyli rozumiem, że mogę napisać zgłoszenie na Play24, aby całkowicie zablokowano mi wychodzące połączenia Premium i SMS Premium, i każda próba zadzwonienia / wysłania sms o podwyższonej płatności skończy się niepowodzeniem, i pieniądze nie zostaną naliczone za to? I będzie to dotyczyło również wysyłania / dzwonienia na premium w roamingu za granicą?

 #415514  autor: play4you2
 07 lip 2010, 14:59
weissmann pisze:Niestety kolego Play4You2, NIE założono, wczoraj otrzymałem SMS reklamujący usługę "Zbieraj minuty" odnoszący się do Fresha. To chyba od was, raczej Plus GSM by takiego czegoś nie przysyłał, co?
W zasadzie tak można sądzić. Napisz może uzupełnienie do tego zgłoszenia, z jakiego numeru dostałeś tą informację.
weissmann pisze:Czyli rozumiem, że mogę napisać zgłoszenie na Play24,
Jak najbardziej, możesz.
weissmann pisze:każda próba zadzwonienia / wysłania sms o podwyższonej płatności skończy się niepowodzeniem,
Po założeniu blokady, tak powinno być.
weissmann pisze:I będzie to dotyczyło również wysyłania / dzwonienia na premium w roamingu za granicą?
Powiem tak. Nasze numeru premium nie są zazwyczaj dostępne zagranicą i na odwrót. Jednak, jeżeli będziesz w zasięgu zagranicznego Operatora i akurat jakimś trafem zagranicą będzie dostępny taki sam numer premium jak i w Polsce (co raczej jest mało prawdopodobne), to wówczas blokada nie działa, ponieważ korzystasz z infrastruktury Operatora zagranicznego, a nie naszej (czy nawet Plusa). Dlatego odradzam "eksperymentowania" z numerami premium zagranicą, gdyż pamiętaj o tym, że jak uda Ci się coś takiego wysłać, zapłacisz zgodnie z Cennikiem, ale tamtego Operatora, nie naszym.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415698  autor: kartusa
 08 lip 2010, 08:03
Mam takie pytanie (o ile to nie tajemnica):
Czy Samsung Galaxy S w Play wydany będzie w wersji "pełnej" (tzn. nie okrojony z programów, bez możliwości aktualizacji), czy też w takiej formie jak Wave (brak programu do nawigacji, brak gierek, niemożność aktualizacji firmware'a)?

Philips Savy DB -> Siemens C35i -> Siemens MT50 -> SE T310 -> Nokia 3120 -> SE K508 -> (Samsung Z400 + SE K510) -> Nokia E71 -> LG Swift 7

 #415729  autor: metpablo
 08 lip 2010, 10:14
Play4you - możecie zajrzeć do tego wątku?. Coś ostatnio z problemami działa Play Online w Warszawie. A obsługa klienta jak zwykle olewa sprawę i spuszcza na bambus - vide zgłoszenie nr 19386147. Czy pora żegnać się z Play Online na kartę i skorzystać z konkurencyjnego Orange Free na kartę?

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #415733  autor: pawelpp
 08 lip 2010, 10:31
weissmann, z tymi SMSami jest tak: przy podpisywaniu umowy możesz nie wyrazić zgody na ich otrzymywanie i w każdej chwili możesz taką zgodę cofnąć. Wiadomo, że operator ciebie poinformuje, że zajmie to kilka dni. Zwykle trzeba dzwonić do nich kilka razy, że wyłączyli SMSy reklamowe. Wiadomo, że dla nich wysyłanie tych SMSów jest opłacalne, bo być może skusisz się na którąś z usług albo konkurs. Dlatego nie robią tego od razu o ile w ogóle to robią. Taką samą historię miałem i w Play i w Orange.
48 dzień czekam na rozpatrzenie reklamacji.

 #415738  autor: weissmann
 08 lip 2010, 10:39
pawelpp pisze:weissmann, z tymi SMSami jest tak: przy podpisywaniu umowy możesz nie wyrazić zgody na ich otrzymywanie i w każdej chwili możesz taką zgodę cofnąć. Wiadomo, że operator ciebie poinformuje, że zajmie to kilka dni. Zwykle trzeba dzwonić do nich kilka razy, że wyłączyli SMSy reklamowe. Wiadomo, że dla nich wysyłanie tych SMSów jest opłacalne, bo być może skusisz się na którąś z usług albo konkurs. Dlatego nie robią tego od razu o ile w ogóle to robią. Taką samą historię miałem i w Play i w Orange.
Mnie to nie interesuje co Play sobie tam robi, raz zgłosiłem i miało być wyłączone. Potem przyszedł znowu jakiś SMS, napisałem więc skargę do UKE, i drugie zgłoszenie na Play24, że obciążę ich od tej pory opłatą 10zł za każdy wysłany SMS/telefon marketingowy od nich, będzie to odliczane od bieżącego rachunku.

A jak spróbują (bezprawnie) "egzekwować" w/w opłatę, to spotkamy się w sądzie, i bez problemu wygram, wygrywałem już cięższe sprawy (min. z Polkomtelem). I zapłacą karę jeszcze, i koszty sądowe, i zabawa w kotka i myszkę się skończy.
pawelpp pisze:48 dzień czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Pisz do UKE, dokładnie opisz problem, mi ostatnio pomogli dosyć szybko.

 #415777  autor: Marens
 08 lip 2010, 13:34
Mam takie pytanie, co się stanie jeśli w przypadku Long Play 1 wyślę wniosek o rezygnacje z e-faktury?

1) Umowa zostanie mi wypowiedziana?
2) Utracę pakiet minut / stan darmowy a pozostanie czysty abonament 1zł?

 #415779  autor: kerim36
 08 lip 2010, 13:40
Kod: Zaznacz cały
W przypadku gdy w okresie, o którym mowa w lit. e niniejszego punktu Abonent odwoła
zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, dalsze korzystanie z usługi nie
będzie moŜliwe.
tak wiec umowy nie rozwiaza, ale wylacza wybrana usluge dodatkowa

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #415857  autor: TrustNoOne
 08 lip 2010, 19:04
@ Play4You - czy możesz zgłosić problem z Play24? Sądzę, że coś się u was posypało (nie tylko u mnie się to stało). Zauważyłem dziś, że historia połączeń się nie zgadza. Tzn. jakieś połączenia są, przejdę na 2 stronę, wrócę na 1 i już nie wszystkie są. Po powtórnym zalogowaniu się nadal nie ma tych co wyparowały. I to nie pojedyncze połączenie a kilka..

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #415912  autor: user_delete19
 09 lip 2010, 00:00
play4you2, dlaczego zrezygnowaliście z podawania wlasnego numeru użytkownika wysylajacego sms z waszej bramki sms?! teraz jest to jakieś śmieszne 6671.
Rozumiałbym jeszcze, gdyby były one darmowe, ale są one normalnie rozliczane jak wysyłane z telefonu! :evil:

 #415951  autor: play4you2
 09 lip 2010, 09:46
kartusa pisze:Czy Samsung Galaxy S w Play wydany będzie w wersji "pełnej"
Przykro mi, ale takiej informacji nie mogę udzielić.
TrustNoOne pisze:@ Play4You - czy możesz zgłosić problem z Play24?
Wiesz co, ja wszystkie wasze sugestie zgłaszam na bieżąco do odpowiednich osób. Swoją drogą, składajcie trównież i wy zawiadomienia o problemach z Play 24. Jak wyskakują wam błędy (numery błędów), róbcie proszę "screena" i przekazujcie go nam w zgłoszeniu. To znacznie pomaga odnaleść ewentualne przyczyny błędów.
lwiczek pisze:play4you2, dlaczego zrezygnowaliście z podawania wlasnego numeru użytkownika wysylajacego sms z waszej bramki sms?!
Wybacz, ale nie podano mi szczegółów tego rozwiązania. Bnapisz może do naszego Rzecznika, być może udzieli Ci odpowiedzi. Ja w tej sprawie nie będę się wypowiadał.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415952  autor: pawelpp
 09 lip 2010, 09:50
weissmann pisze:
pawelpp pisze:48 dzień czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Pisz do UKE, dokładnie opisz problem, mi ostatnio pomogli dosyć szybko.
Obszerne pismo do UKE przed chwilą zostało wysłane :)
A to tylko pierwsza część...

49 dzień czekania na rozpatrzenie reklamacji.

 #415969  autor: metpablo
 09 lip 2010, 10:30
play4you2, ponowię pytanie, co się dzieje z Play Online w Warszawie? Dlaczego nagle zaczęły się problemy ze stabilnością połączeń?

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #415983  autor: play4you2
 09 lip 2010, 11:09
metpablo pisze:play4you2, ponowię pytanie, co się dzieje z Play Online w Warszawie? Dlaczego nagle zaczęły się problemy ze stabilnością połączeń?
Powiem tak. Ja nie zauważyłem masowych zgłoszeń w sprawie stabilności w PO. Nie ma też jakiś awarii lub modernizacji. Prosiłbym Cię o indywidualne zgłoszenie tego przypadku na naszą obsługę. Nie zapomnij proszę wypełnić stosownej formatki. Jeżeli jej nie posiadasz, daj mi info na PW, to prześlę Ci pytania w niej zawarte.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415988  autor: weissmann
 09 lip 2010, 11:20
@Play4You2 - dwója dla waszej firmy.

Przed chwilą ponownie, pomimo dwukrotnych monitów o wyłączenie reklam, dostałem śmieciowy SMS z numeru 80333 o treści (żebyś nie udawał że to nie od was):

"Play: Komunikat specjalny! na nr 691xxxxxx padł BONUS w DZISIEJSZEJ GRZE o 3.000zł. Odpisz BONUS na darmowy nr 80333 a zadzwonimy do Ciebie!"

No i dzięki temu SMS wasza firma jest 10zł do tyłu, odliczone z następnego rachunku za abonament. SMS sobie zachowam dla ewidencji w UKE. Powodzenia w dalszym wysyłaniu śmieci! :)

HAHAHAHAHA bo padnę: tzw. "rozwiązanie" zgłoszenia nr 19549810 w Play24 (druga próba wyłączenia SMS marketingowych, rozwiązane dzisiaj):

" Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące blokady otrzymywania SMSów Marketingowych, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 06 lipca 2010 roku. Uprzejmie informujemy, że ponownie została założona Blokada na otrzymywanie SMSów Marketingowych na numerze: 48691xxxxxx. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności."

OH RLY? "ponownie", czyli co, wcześniej nie była, albo macie taki burdel, że sami nie wiecie czy była czy nie.

Ręce i nie tylko ręce opadają. Mam nadzieję że UKE ruszy tę sprawę i dowali wam porządną karę za takie naigrywanie się z klienta, bo z wami to już widzę nie ma co rozmawiać w tym temacie.
  • Strona 25 z 244
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 244
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 244