• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #415421  autor: InezZ
 07 lip 2010, 10:05
Witam wszystkich forumowieczów - a szczególnie tych, którzy mają (chyba coraz bardziej wątpliwą) przyjemność koszystać z PlayOnline.
Od 3-4 dni mam problemy z moim PlayOnlinem. Przy pierwszym połączeniu - po uruchomieniu kompa - łączy sie przez jakieś 2 minuty, potem co 30-40 minut zrywa połączenie, Strony ładują się "godzinę" - to dzięki temu, że przesył skacze max. na 300-400 kb/s. Dodam tylko, że wcześniej było w miarę ok (tj. ok w rozumieniu PlayOnline, który jak każdy wie nie jest najbystrzejszym bezprzewodowcem na rynku..., za to jest w miarę tani...), nie zmieniałam miejsca położenia kompa, a nawet teraz, gdy dane chodzą jak zółw i zrywa połoczenie poziom sygnału cały czas minimum 97%, a prawie cały czas 99%.
Czy ktoś z Was też zauważył takie problemy??
Ps. Już tak kiedyś miałam, kazali mi wtedy zminić kartę, zmieniłam i nic się nie poprawiło, a potem po jakimś tygodniu wszystko wróciło do normy, teraz znów to samo. Moze powinni nam obniżyć abo. skoro zmniejszają użyteczność swojej usługi.
Pozdrawiam ;)

Są komórki i jest Nokia... ;)

 #415429  autor: Forest150
 07 lip 2010, 10:46
Też mam play online więc mogę się wypowiedzieć. Więc play nie jest najlepszą siecią pod względem jakości i co chwila konfigurują swoje nodeB bo użytkowników przybywa a sieć się zapycha i dlatego... Ale tak dla pewności możesz zrobić reinstalkę programu play online i jedynie co możesz zrobić to czekać na poprawę bo do BOK nie ma po co dzwonić :D

 #415432  autor: InezZ
 07 lip 2010, 10:59
No, na pomysł zainstalowania Online'a od nowa jakoś nie wpadłam zatem spróbuję, a co do BOK, to rzeczywiście przez lata doswiadczeń z Play juz sie nauczyłam, że nie warto nawet wybierać numeru...
Umowa na PlayOnline właśnie mi sie kończy i przez te problemy nie mam ochoty jej przedłużać, ale jakoś nie widzę cenowo odpowiadajacej alterantywy :/. Mam Online w promocji dla abonentów Play 10GB za 45 pln i nie znajduję na rynku niczego podobnego, choć i oferta Play staje sie coraz mniej atrakcyjna, bo obowiązująca już teraz oferta dla abonentów to jakoś 55 pln za 10GB zamiast wcześniejszego 45 pln. Także trzeba będzie sie rozejrzeć, bo jak dalej mnie tak będzie rozłączać to :smt011 , no cóż... sam pewnie wiesz jak to jest denerwujące..., ale spróbuję przeinstalowac i zobaczymy czy będzie poprawa, zaczynam sama trzymać za to kciuki :wink:
Pozdrawiam i dzięki za pomysł.

Są komórki i jest Nokia... ;)

 #415433  autor: Forest150
 07 lip 2010, 11:20
Dla abonentów co zrobią replaya net będzie kosztował cały czas 45zł więc u Ciebie cena się nie zmieni. A co do mojego komentarza na temat play online to ja Ci powiem że jestem zadowolony :) wiem trudno w to uwierzyć ale tak jest.
Obrazek
To jest wynik z przed chwili a mieszkam na wsi 8km od nadajnika a pogoda nie zachwyca. Nie mam na co narzekać :) A jeszcze małe pytanko jaki posiadasz modem :?:

 #415441  autor: Patryk_
 07 lip 2010, 11:45
InezZ pisze:Mam Online w promocji dla abonentów Play 10GB za 45 pln i nie znajduję na rynku niczego podobnego
Multimo Mobile (Orange) 7 GB = 55 zł ?
Albo szukaj cesji iPlusa z krótkim okresem umowy,a potem przedłużenie z rabatem 50%.
Ja bym ponownie się z Playem nie wiązał.

[ Dodano: 2010-07-07, 11:46 ]
InezZ pisze:Czy ktoś z Was też zauważył takie problemy??
Takie problemy to właściwie norma w tej sieci, a im większe miasto, tym gorzej.

 #415443  autor: bleckwarrior
 07 lip 2010, 11:48
InezZ pisze: choć i oferta Play staje sie coraz mniej atrakcyjna, bo obowiązująca już teraz oferta dla abonentów to jakoś 55 pln za 10GB zamiast wcześniejszego 45 pln. Także trzeba będzie sie rozejrzeć, bo jak dalej mnie tak będzie rozłączać to :smt011 , no cóż... sam pewnie wiesz jak to jest denerwujące..., ale spróbuję przeinstalowac i zobaczymy czy będzie poprawa, zaczynam sama trzymać za to kciuki :wink:
Pozdrawiam i dzięki za pomysł.
obecnie oferta jest nadal 45- 55 było jakieś 2-3 tygodnie tylko. Fakt porównywalnej oferty nie ma (pod względem cenowym:D) -a na resztę musisz sobie odpowiedzieć, co dla Ciebie ważniejsze.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 07:13 przez bleckwarrior, łącznie zmieniany 1 raz.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #415448  autor: InezZ
 07 lip 2010, 11:58
Forest150, znów dobra informacja - ta o niezmienianej cenie - dzięki, choć powiem szczerze, że będę teraz musiała troche pokombinować bo mam tak, że umowa na tel i inernet kończy mi się tego samego dnia i chciałam wypowiedzieć obie i wziąć abonament bez telefonu, drugi z kolei ale w cenie pierwszego (najtańszego) - i to byłoby o 10 pln mniej niż teraz płacę abo. za telefon, a playa online wziąć ponownie jako abonent (promocja) za te 55 pln i wtedy w zasadzie wychodzi tyle samo ile płacę teraz, ale skoro online mógłby zostać na tym poziomie 45 pln (pod warunkiem że nadal 10GB), to jest szansa na 10 pln w kieszeni miesięcznie..., oj trzeba będzie trochę pogłówkować jak to zrobić ... :wink:
Co do PlayOnline to ja też jestem zadowolona przez jakieś 80% czasu posuadania tej usługi, ale w momentach, gdy tak jak od kilku dni wciąż mnie rozłącza, po prostu nerwowo wychodze z siebie... :smt011 :evil: , ale jak napisałam cenowo PlayOnline nie ma chyba konkurencji.
Mnie na speedteście wyszło około 1,2 mb/s odbiór i około 101 kb/s wysyłanie, ale ja mieszkam w Warszawie niedaleko nadajnika na mokotowie, więc powinno być najlepiej jak być może :wink: Modem mam Huawei E870 expresscard'a i działa ok, chociaż po 16 miesiącach codziennego działania diody zaczęły zmieniać kolory jak chcą, bez względu na to cz coś jest pobierane czy nie :? :wink:
Generalnie jestem zdania, że płacenie kolosalnych sum (u Konkurencji Playa) za kilka GB to przesada, a innym wyjściem z sytuacji moze być tylko "stały" internet i ewentualnie router. Ja muszę mieś internet bezprzewodowy, także przy tej ilości danych (10GB) PlayOnline jest bezkonkurencyjny, no, dla mnie przynajmniej :)
Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 12:21 przez InezZ, łącznie zmieniany 1 raz.

Są komórki i jest Nokia... ;)

 #415449  autor: keq
 07 lip 2010, 12:01
mam troszke podobna sytuacje z play, ale w moim przypoadku to juz nic nie jest mozliwe do naprawienia :) rozmaiwalem juz z przedstawicielem na ten temat bodajze z play4you2. Poziom sygnalu ~75%, czesto pojawiaja mi sie komunitakty typu "blad xxx (xxx-jakis numer bledu). bardzo czesto musze re-instal robic aplikacji,czasem zdarza sie tak,ze nie moge nic zrobic i internetu nie ma :) w sierpni konczy mi sie umowa i bede musial zakonczyc wspolprace z P4

 #415456  autor: InezZ
 07 lip 2010, 12:14
[quote="bleckwarrior]obecnie oferta jest nadal 45- 55 było jakioeś 2-3 tygopdnie tylko. Fakt porównywalnej oferty nie ma (pod względem cenowym:D) -a na resztę musiśz sobie odpowiedzieć, co dla Ciebie ważniejsze[/quote]

Bleckwarrior, rzeczywiście sprawdziłam i masz absolutną rację - PlayOnline dla Abonentów znów 45 pln (tj. -35pln od normala)
http://www.playmobile.pl/pl/internet/pr ... index.html
także zrobię pewnie tak jak planowałam na poczatku i wypowiem oba, i zapisze się od nowa i w ten prosty sposób 10 pln w kieszeni (na zamianie abo. na telefon na nizszy),
a dodatkowo dostane za jakąś złotówkę nowy modem, tak w razie czego pewnie sie przyda.

Na lepszą ofertę z Play (w ramach przedłużania umowy) nie licze oczywiście, bo korzystam z doświadczenia znajomych, którzy nie otrzymując nic lepszego odchodzili z Play "na złość" tej firmie, za to że nie umiała ich zatrzymać ;) To moje pierwsze kończenie sie umów z Play. Ciekawa jestem czy w ogóle zadzwonia jak otrzymają wypowiedzenie, które juz leży na miom biurku, i czeka tylko na nadanie listem poleconym na poczcie.

Ja, jak przedstawiam powyżej, zostaję w Play, ale nie żebym nie miała zastrzeżeń do usług / szczególnie internet jest niedopracowany i kiepski, ale jak już pisałam "cena czyni cuda..." ;)

Są komórki i jest Nokia... ;)

 #415472  autor: Forest150
 07 lip 2010, 12:57
InezZ, jeżeli nie zależy Ci na telefonie to przedłuż obie umowy w ten sposób jeżeli podpiszesz umowę na replay longplay bez telefonu to będziesz miała 50% zniżki na całą umowę i umowa tylko na 12 miesięcy więc dużo zaoszczędzisz... I neta replay i wtedy 10zł zostanie z neta i 50% abo jakiego sobie tam wybierzesz :)

 #415727  autor: metpablo
 08 lip 2010, 10:09
Ja miałem podobną sytuację jak autor wątku 30 czerwca (też w Warszawie). Przyznam jednak, że był to pierwszy raz od kiedy korzystam z Play Online (na kartę). Sprawę zgłosiłem do BOKu, ale jak zawsze zamiast odpowiedzi dostałem mega formularz do wypełnienia. Mam szczerze dosyć takiego olewania problemów klientów przez OK Playa. Dlatego rozważam ucieczkę do Orangee Free na kartę (za 100 PLN jest 7 GB do wykorzystania przez 5 miesięcy, co mi w zupełności wystarczy). I tylko ciekaw jestem jak hula Orange Free w Warszawie (Targówek) - ma ktoś jakieś doświadczenia?

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #415732  autor: ciuchcia
 08 lip 2010, 10:24
dlaczego olewania ? przeciez kazdy operatora ma mega formularze, z tym ze jak dzwonisz do operatora to Ci zadaje 100 pytan i nie musisz go wypelniac. Pamietam przypadki z UPC i Tele2, gdzie tez musialem takie cos wypelniac (telefonicznie) ... z tego co wiem w TP jest (bylo) to samo ;)

 #415993  autor: metpablo
 09 lip 2010, 11:50
Dobra, wypełniłem ten formularz i przesłałem zgłoszenie. Tylko mam jakieś dziwne wrażenie, że analiza nie wykaże żadnych nieprawidłowości w działaniu sieci...

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #416407  autor: bleckwarrior
 12 lip 2010, 07:21
metpablo pisze:Dobra, wypełniłem ten formularz i przesłałem zgłoszenie. Tylko mam jakieś dziwne wrażenie, że analiza nie wykaże żadnych nieprawidłowości w działaniu sieci...
to się okaże, a co do formularzy to nie rozumiem również waszego oburzenia, nie są one robione dla waszej złośliwości - ja dla odmiany z "miłym konsultantem"- wypełniałem szablon, telefonicznie przez 15 minut- odpowiedziałem mu na wszystkie pytania- a po tygodniu dowiedziałem się,że nie ma takiego zgłoszenia - i to nie był BOK play...

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #416436  autor: kerim36
 12 lip 2010, 09:58
bleckwarrior pisze:a co do formularzy to nie rozumiem również waszego oburzenia, nie są one robione dla waszej złośliwości -
bo, poniewaz, gdyz, skoro "doswiadczeni" uzytkownicy w zgloszeniu np przez play24 calosc danych z formularza wpisuje w tresc zgloszenia, a play i tak odsyla standardowa formulke z prosba o wypelnienie formularza - istne ctrl+c, ctrl+v.

i mozna teraz dyskutowac kto jest zlosliwy...

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #416548  autor: ciuchcia
 12 lip 2010, 17:36
kerim36, a ten temat juz byl - i calkiem ciekawe wnioski z niego plynely :) prawo telekomunikacyjne mowi, ze operator ma prawo poprosic o dodatkowe dane do rozpatrzenia zgloszenia/ reklamacji, ale nie ma prawa narzucic Ci formu ich przekazania. Wiec skladasz w formie luznego opowiadania wszytkie dane, ktorych chce operator (musisz wyraznie zaznaczyc ze to reklamacja) - prawdopdoobnie zostaniesz poproszony o wypelnienie formularza ... czekasz 30 dni, skladasz ponowna reklamacje zaznaczajac, ze uplynelo juz 30 dni od poprzedniej. Chociaz bys chcial otrzymywac rozowe faktury ;p musza Ci wtedy przyznac racje ;p W sumie nie wiem co to by mialo na celu w przypadku problemu technicznego, ale moze wtedy jakas wyzsza rekompensate sie uda wyciagnac, albo moze wrecz korekte czesci abonamentu (jesli w pierwszej reklamacji takiej rekompensaty sobie zażyczysz.

 #416554  autor: kerim36
 12 lip 2010, 17:46
ciuchcia,

prawo prawem, a zycie zyciem.
rozumiem, ze po 30 dniach reklamacje uznaje sie na uwzgledniona, ale nie oznacza to, ze w ramach rekompesaty chce 100tys zl i je dostane :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #416556  autor: ciuchcia
 12 lip 2010, 18:01
tak wiem .... kiedys napisalismy reklamacje do firmy telekomunikacyjnej (wiedzac, ze nie odpowiedza w terminie), ze uzytkownik telefonu jest chory na jakas tam chorobe (zmyslona oczywiscie) i dostaje atakow gdy patrzy na bialy kolor i chcemy dostawac zielone faktury :D Dostalismy odpowiedz, ze reklamacja zostala uznana za zasadna, ale z przyczyn technicznych dostarczanie zielonych faktur nie jest mozliwe :)

 #416666  autor: metpablo
 13 lip 2010, 11:02
ciuchcia pisze:kerim36, a ten temat juz byl - i calkiem ciekawe wnioski z niego plynely :) prawo telekomunikacyjne mowi, ze operator ma prawo poprosic o dodatkowe dane do rozpatrzenia zgloszenia/ reklamacji, ale nie ma prawa narzucic Ci formu ich przekazania.
Nie warto uzupełniać tych danych, chyba nie warto słać reklamacji do Playa. Współczuję tym, którzy mają umowy na czas określony. Oto jaką dostałem odpowiedź po wypełnieniu wspaniałego playowego formularza:
Sandra K. pisze:Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem strony internetowej dnia 9 lipca 2010 roku, dotyczące problemów z Play Online. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej prosimy o podanie dokładnych i aktualnych informacji dotyczących przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem.
Przy takiej obsłudze klienta ja z Play Online na kartę rezygnuję.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.