• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 23 z 244
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 244

 #414666  autor: damik
 03 lip 2010, 20:08
Mam 2 pytania.

1. Czy można przenieść numer do play za pomocą e-shop czy tylko w salonach play ; czy zamawiając w e-shop zachowane są warunki oferty http://dlafirm.playmobile.pl/pl/przenie ... index.html w abonamencie Firmowa 75 (chodzi mi o upust 20% ; 50 % na 13 mies + dodatkowy pakiet minut ...)

2. Czy w salonach play dostępna jest nokia E52 Navi (specjalna edycja z uchwytem samochodowym)?

Z góry dziękuję za odpowiedź

 #414668  autor: Malibu
 03 lip 2010, 20:34
play4you2 pisze:Dodam, że w Play udzielamy konkretnych odpowiedzi, ale nie będziemy za każdym razem odpowiadać w kółko na to samo.
Za mocno kusisz żeby to zostawić, przeczytaj sobie to co wysyłali mi konsultanci jako odpowiedzi na moje reklamacje i zgłoszenia, jeżeli to było konkretne, to kraków leży w mazowieckim :)

 #414675  autor: kuwejt
 03 lip 2010, 21:30
play4you2 pisze:
Pozwól, że nie będę udzielał odpowiedzi na twoje pytanie, gdyż nie uważam je za rzeczowe i dotyczące bezpośrednio Play.
Pytanie było jak najbardziej rzeczowe i zadane wprost - czy to iż będziesz udzialał się w tylko jednym temacie na forum telepolis to inicjatywa ogólnie Play czy Twoja?
Dotyczy bezpośrednio Play ponieważ pare spraw w tamtym temacie "wisi" i jest poruszanych przez użytkowników Play o małym staży na forum a co za tym idzie mogą nie wiedzieć iż Tobie (ew. Przełożonym) umyślało się odpowiadać tylko w jednym temacie.
play4you2 pisze: Twoje zdanie oparte jest prawdopodobnie jedynie na twoich subiektywnych spostrzeżeniach, które nijak mają się do zastosowanej rzeczywistości i nie poparte jest żadnymi dowodami lub czynnikami o tym stanowiącymi.
yyy ale jakie zdanie?? ja właśnie na ten temat nie mam żadnego zdania wręcz przeciwnie dręczą mnie niepewności i zastanawia mnie dlaczego tak się dzieje i dlatego zadałem to pytanie. (Po odpowiedzi i jej stylu mogę się domyśleć że dość kłopotliwe)
play4you2 pisze: Twoje zdanie oparte jest prawdopodobnie jedynie na twoich subiektywnych spostrzeżeniach
jak moje spostrzeżenia mogą być subiektywne? Spostrzegłem to co wszyscy czyli, że w tamtym temacie nie chcecię się wypowiadać nie wiem dlaczego tak się dzieje więc się po prostu zapytałem. Zastanawiam się jak powyższe "spostrzeżenie" może być subiektywne?? :lol:

Odpowiedzi się nie spodziewam lecz powyższe sprawy należało sprostować

Również pozdrawiam! :smt006

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #414677  autor: pawelpp
 03 lip 2010, 22:27
P4Y,
Czy odpowiedziałeś mi kiedykolwiek na pytanie kiedy zgłoszenia przestaną znikać z Play24? Nie, bo ciągle piszesz, że nad tym pracujecie. Kiedy skończą się problemy z dostępnością Play24? Też nigdy nie odpowiedziałeś na to pytanie. Jeżeli się mylę, tj. jeżeli podałeś chociaż przybliżoną datę zakończenia prac, to zacytuj mi twoją wypowiedź.
Na te pytania też nie przypominam sobie odpowiedzi:
Oczywiście, ale przyznaj, że ma to na celu tylko i wyłącznie
1) zniechęcenie klienta do złożenia reklamacji
2) wydłużenie okresu wypowiedzenia, ponieważ mogę się założyć, że większość klientów wypowiada umowę w ostatniej chwili i w rezultacie rozwiązują ją miesiąc lub dwa później (ze względu na czas przesłania listu do P4)
Po prostu nie ma racjonalnego wytłumaczenia, które nie wkurzyłoby klientów, dlatego na te posty nie odpowiedziałeś.

Mam nadzieję, że specjalista odpowie na moje zgłoszenia jak najszybciej. Nie obchodzi mnie treść tych odpowiedzi, bo wątpię w to, że uznacie moje racje. Jeżeli do wtorku, środy nie dostanę odpowiedzi - nie będę na nią czekał i zgłoszę wszystkie te sprawy do UKE i UOKiK. Oprócz kilku wiszących zgłoszeń mam przygotowanych kilka innych i odpowiednie pismo. Wiem, że zawsze grożę, ale tym razem wszystko sobie przygotowałem i zrobię to.
Problem w tym, że żadna ustawa nie zobowiązuje was do odpowiedzi na zgłoszenia w odpowiednim terminie, dlatego mogę się założyć, że wasz ekspert będzie je analizował przez kolejny miesiąc. Wiele razy prosiliście mnie o cierpliwość, ale ona się już skończyła. Nadużywacie jej i mojego zaufania. Z gorszym OK i gorszą jakością świadczenia usług nigdy nie miałem do czynienia. Proszę odsłuchaj sobie moją ostatnią rozmowę z OK (prowadzona była z innego numeru telefonu i nie jestem w stanie podać jego numeru ani przybliżonej daty). Zwykle staram się być miły i uprzejmy, bo przecież wszystkie te głupoty w zgłoszeniach nie są winą tych konsultantów, z którymi rozmawiam. Mam nadzieję, że nie jestem także przez nich postrzegany jako osoba chamska i ordynarna. Wydaje mi się, że ciężko mnie wyprowadzić z równowagi. Niestety podczas ostatniej rozmowy konsultantowi się to udało.

 #414699  autor: Varssaux
 03 lip 2010, 23:47
Od wczoraj nie dochodza do mnie smsy z Play (z innych sieci ok) Ja moge wysyłac smsy do wszystkich, rozmowy dzialaja. Mam tel w paly fresh. Od roku, na tej samej karcie sim. Zawsze było wszystko ok. Pomocy ;-(

 #414700  autor: XPiotrX
 03 lip 2010, 23:51
Mam pytanie dotyczące dostępności Samsunga Omnii HD w Play. Chciałem podpisać umowę i wziąć ten telefon, ale w eshopie od dłuższego czasu wyskakuje komunikat, że jest chwilowo niedostępny. Wiadomo jak długo będzie trzeba na niego czekać?

 #414706  autor: amigo007
 04 lip 2010, 01:37
Witam jest taki problem w play frash dotyczący niemożliwości aktywacji pod *111# pakietów play online w telefonie 100mb i 1gb. Nie ma ich tam w menu promocje i internet, jest tam 6 pozycji i brak tych 2-ch pakietów. Zgłosiłem to do bok i dostałem odpowiedź że są tam wszystkie pakiety, ale problem w tym że nie ma 100mb i 1gb (można je przez internet tylko aktywować). Brak też informacji o dacie ważności play online na komputerowym play24, a także na komórkowym mini play24 w telefonie (do niedawna jeszcze była data ważności). Teraz już nigdzie nie ma daty ważności play online w telefonie. Czy nie można tych rzeczy poprawić?

 #414722  autor: bleckwarrior
 04 lip 2010, 10:13
pawelpp pisze: Zwykle staram się być miły i uprzejmy, bo przecież wszystkie te głupoty w zgłoszeniach nie są winą tych konsultantów, z którymi rozmawiam. Mam nadzieję, że nie jestem także przez nich postrzegany jako osoba chamska i ordynarna. Wydaje mi się, że ciężko mnie wyprowadzić z równowagi. Niestety podczas ostatniej rozmowy konsultantowi się to udało.
ja tam postrzegam rozmowy z Tobą pozytywnie, trochę naciskasz- ale po części to rozumiem, nie rozumiem tylko jednej rzeczy ,ale akurat na forum tego nie napiszę, bo zaraz polecą na mnie gromy:P, może przy okazji na pw:)

[ Dodano: 2010-07-04, 10:16 ]
amigo007 pisze:Witam jest taki problem w play frash dotyczący niemożliwości aktywacji pod *111# pakietów play online w telefonie 100mb i 1gb. można tych rzeczy poprawić?
a próbowałeś po prostu kodami z użyciem *111#... je uruchomić?

[ Dodano: 2010-07-04, 10:17 ]
XPiotrX pisze:Mam pytanie dotyczące dostępności Samsunga Omnii HD w Play. Wiadomo jak długo będzie trzeba na niego czekać?
niestety takich informacji to my nie mamy:/

[ Dodano: 2010-07-04, 10:18 ]
Varssaux pisze:Od wczoraj nie dochodza do mnie smsy z Play (z innych sieci ok) Ja moge wysyłac smsy do wszystkich, rozmowy dzialaja. Mam tel w paly fresh. Od roku, na tej samej karcie sim. Zawsze było wszystko ok. Pomocy ;-(
zgłoś na BOK, innej możliwości nie widzę- no chyba,że była to tylko chwilowa sytuacja i "usterka" minęła

[ Dodano: 2010-07-04, 10:21 ]
pawelpp pisze:Po prostu nie ma racjonalnego wytłumaczenia, które nie wkurzyłoby klientów, dlatego na te posty nie odpowiedziałeś.

ja tylko tyle dodam w tym temacie. Pawle niektóre rzeczy, sytuację wymagają weryfikacji, prac nad nimi - czasami nie da się podać konkretnego terminu. Myślę,że Ty też w życiu takie sytuacje miałeś, więc ja zawsze uważam, że lepiej nie ściemniać z konkretną datą, jak się jej nie potrafi podać- to chyba jeszcze bardziej irytuje

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #414729  autor: amigo007
 04 lip 2010, 11:45
Bleckwarrior ale tu nie do końca chodzi o mnie (jak mówię ja przez internet aktywowałem pakiet), może i można dłuższym kodem to aktywować nie szukałem tego kodu. Ale stawiam się w sytuacji użytkownika który nie ma internetu i nie zna kodów na aktywację pakietów zna tylko kod *111#. A tam jest do aktywacji 6 pakietów internetowych w tym tylko jeden play online 500mb. Poza tym brak jest widoczności daty ważności play online na play24 (obydwie wersję przez play wap i normalna w komputerze).

 #414737  autor: bleckwarrior
 04 lip 2010, 13:12
amigo007 pisze:Bleckwarrior ale tu nie do końca chodzi o mnie (jak mówię ja przez internet aktywowałem pakiet), może i można dłuższym kodem to aktywować nie szukałem tego kodu. Ale stawiam się w sytuacji użytkownika który nie ma internetu i nie zna kodów na aktywację pakietów zna tylko kod *111#. A tam jest do aktywacji 6 pakietów internetowych w tym tylko jeden play online 500mb. Poza tym brak jest widoczności daty ważności play online na play24 (obydwie wersję przez play wap i normalna w komputerze).
ciężko mi się ustosunkować, bo nie mam fresh-a karty żeby to sprawdzić, nie wiem też czy sprawdzałeś na jednej karcie, czy na więcej? Jeśli na jednej to proponuje zrobić jeszcze jedno zgłoszenie, że u Ciebie nie ma takiej możliwości, jak najwięcej to poproś playfor2 aby przekazał, ja nie mam jak i komu niestety

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #414761  autor: pawelpp
 04 lip 2010, 14:35
bleckwarrior pisze: ja tam postrzegam rozmowy z Tobą pozytywnie, trochę naciskasz- ale po części to rozumiem, nie rozumiem tylko jednej rzeczy ,ale akurat na forum tego nie napiszę, bo zaraz polecą na mnie gromy:P, może przy okazji na pw:)
Czekam na wiadomość :)
bleckwarrior pisze:ja tylko tyle dodam w tym temacie. Pawle niektóre rzeczy, sytuację wymagają weryfikacji, prac nad nimi - czasami nie da się podać konkretnego terminu. Myślę,że Ty też w życiu takie sytuacje miałeś, więc ja zawsze uważam, że lepiej nie ściemniać z konkretną datą, jak się jej nie potrafi podać- to chyba jeszcze bardziej irytuje
Jeżeli chodzi o czas odpowiedzi na zgłoszenia - przykro mi, ale do odpowiedzi na większości z nich się nie przykładacie. Dopiero jak napiszę 10te zgłoszenie o takiej samej treści albo drążę temat przez kilka zgłoszeń, to dostanę konkretną odpowiedź i ktoś się tym zainteresuje. W takim przypadku - potrzebujecie czasu na weryfikację. Niestety większość zgłoszeń jest otwarta przez tydzień a w odpowiedzi dostaję np. kolejny formularz i z mojego punktu widzenia to wynik tylko i wyłącznie braków kadrowych.
Jeżeli chodzi o Play24, to nie zgodzę się z tobą całkowicie. Zajmuję się zawodowo znajdowaniem i rozwiązywaniem problemów z aplikacjami internetowymi w firmie dużo większej od Play. Jest bug, jest określony maksymalny termin jego naprawienia w zależności od priorytetu biznesowego, trudności i szacowanego czasu pracy. Zwykle jest to kilka dni. W Play24 są błędy i skoro widzę, że problem występuje od kilku tygodni, to znaczy, że nikogo nie interesuje jego rozwiązanie. Z resztą rak samo jest ze zgłoszeniami. Moim zdaniem wystarczy kilka, kilkadziesiąt minut aby przeczytać zgłoszenie i wszystkie z nim powiązane. Dział techniczny także może sprawdzić niedogodności powiedzmy w ciągu dnia. Więc całość nie powinna trwać dłużej niż 3 dni, pod warunkiem, że jest odpowiednia kadra, która nie jest zawalona setkami innych tasków.

 #414773  autor: ukefake
 04 lip 2010, 16:44
pawelpp pisze:Jeżeli do wtorku, środy nie dostanę odpowiedzi - nie będę na nią czekał i zgłoszę wszystkie te sprawy do UKE i UOKiK.
i prawdopodobnie niepotrzebnie - chyba że chcesz żeby spędzili nad tym trochę czasu: na 99% uke odpowie ci, że zasadniczo masz rację i ... na tym koniec. jestem natomiast ciekaw czy oprócz zwykłego odzewu uokik coś z tym jednak zrobi. Jeśli będziesz w polsce to proponuję udać się jeszcze do rzecznika praw konsumentów. Z tego co słyszałem play nie będzie pisał do niego takich bzdur jakie czasem wysyła do uke, że o klientach nie wspomnę.

 #414781  autor: play4you2
 04 lip 2010, 17:51
damik pisze:Mam 2 pytania.
W zasadzie w e-shop nie do końca jest to możliwe, gdyż trzeba podpisać stosowną Umowę. Co do 2 pytania, daj mi info w poniedziałek, to dokładnie to zweryfikuję.
Malibu pisze:Za mocno kusisz żeby to zostawić,
Ok, zdarzają się nam wpadki (ale już o tym wielokrotnie pisałem). Akurat jesteś ( i niektórzy inni też) tego przykładem. Niemniej jednak, jest to znikomy procent wszystkich zgłoszeń (szczegółów wam nie podam). Tak przy okazji, dziękuję za pw. Dalsze informacje już znasz.
kuwejt pisze:Odpowiedzi się nie spodziewam lecz powyższe sprawy należało sprostować
Moja wypowiedź jest jedyną, jaką możesz uzyskać w tym temacie. Więcej w tej sprawie nie zamierzam się wypowiadać. Pzdr.
Varssaux pisze:Od wczoraj nie dochodza do mnie smsy z Play
Jeżeli problem nie ustąpił, zrób zgłoszenie. Jak nadal nie będziesz miał sprawy rozwiązanej (po zrobieniu zgłoszenia i jego rozwiązaniu), daj mi info na pw.
XPiotrX pisze:Mam pytanie dotyczące dostępności Samsunga Omnii HD w Play
Przypomnij mi się z tą sprawą na pw w poniedziałek. Nie obiecuję, że coś uda mi się zdobyć, ale przynajmniej spróbuję.
ukefake pisze:i prawdopodobnie niepotrzebnie
Każdy ma prawo skorzystać z pomocy UKE i inncy instytucji prawnych (państwowych). Nie oznacza to jednak, że sprawa nagle przybierze inny obrót.
ukefake pisze:Z tego co słyszałem play nie będzie pisał do niego takich bzdur jakie czasem wysyła do uke, że o klientach nie wspomnę.
Odpowiadamy zgodnie ze stanem faktycznym sprawy i nie ważne, kto do nas pisze. Jeżeli jest nasz błąd, piszemy o tym, jeżeli nie ma, to nie przyznajemy się do niegto, przekazując stosowne dowody (identycznie jak w reklamacji czy odwołaniu). Nie ma znaczenia, czy pisze UOKiK czy UKE czy te może Rzecznik lub Klient. Sprawę badamy tak samo i wykonujemy te same czynności weryfikujące. Więcej niestety wam nie powiem na ten temat. Proszę was też o niezadawanie mi pytań dodatkowych, abym szczegółowo wyjaśnił tą kwestię, gdyż nie udzielę na nie odpowiedzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #414790  autor: yundai
 04 lip 2010, 19:42
dzieki play4you moja reklamacja zostala rozpatrzona w kilka godzin
sprawa dotyczyla anulowania podpisania aneksu poza lokalem
cytuje
Szanowny Panie, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą, jak również za zgłoszenie dotyczące anulowania aneksu oraz rozwiązania umów. W odpowiedzi na zgłoszenia, które otrzymaliśmy drogą mailową 7 maja 2010 roku, 28 czerwca 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej oraz 2 czerwca 2010 roku za pośrednictwem punktu sprzedaży poniżej przedstawiamy decyzję w przedmiotowej sprawie. Przykro nam bardzo z powodu zaistniałej sytuacji. Pragniemy poinformować, że umowa dla numeru 660 XXX XXX zostanie rozwiązana z dniem 30 czerwca 2010 roku. Aneks został anulowany. Jednocześnie przepraszamy za długi czas oczekiwania na naszą odpowiedź.

i co z tego ze reklamacje mi uznali skoro nie wykonali nadal mam abonament jeszcze 1 lipca zablokowali rozmowy wychodzace i przychodzace po kolejnym zgloszeniu oidblokowali

nie wiem co jeszcze wymysla zebym zostal w tej sieci

uwaga
jesli przechodzicie z abonamentu na karte to usuwane jest konto play24 ze wszystkimi zgloszeniami i nie ma mozliwosci jego odzyskania jedynie zalozenie nowego bez historii starego

Od moda: nie używaj koloru czerwonego, ten kolor jest zarezerwowany dla obsługi forum
Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 19:48 przez yundai, łącznie zmieniany 1 raz.

 #414842  autor: TrustNoOne
 04 lip 2010, 21:57
yundai pisze:jesli przechodzicie z abonamentu na karte to usuwane jest konto play24 ze wszystkimi zgloszeniami i nie ma mozliwosci jego odzyskania jedynie zalozenie nowego bez historii starego
To logiczne gdyż dotyczy nowego / innego rodzaju konta.

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #414926  autor: patrix-83
 05 lip 2010, 09:24
Jeśli chodzi o sprawdzenie stanu wykorzystania PAKIETU INTERNET to pod *108# pokazuje mi się stan pakietu Play ONLINE-0mb (dostępnego na nadajnikach własnych Play) a mi chodziło o sprawdzenie stanu PAKIETU INTERNET którego nie można sprawdzić żadnym krótkim kodem a pod *111# jest tylko pakiet Play ONLINE.

Regulamin który zamieszczam poniżej nie mówi o żadnym krótkim kodzie na sprawdzenie a mówi za to że można pod *111# w której powinna być taka opcja ale jak zwykle Play coś zawalił i nie mam nic takiego i dlatego proszę was o pomoc i jednocześnie pytam czy wy też tak macie w abonamencie LONGPLAY?

http://blogplay.pl/2010/06/pakiety-inte ... -od-jutra/



PlayForYou, BLACKWARRIOR-czy możecie się w powyższej kwestii wypowiedzieć i pomóc mi jakoś w temacie jak sprawdzić stan wykorzystania PAKIETU INTERNET w abonamencie LONGPLAY?

 #414975  autor: ukefake
 05 lip 2010, 12:09
play4you2 pisze:Odpowiadamy zgodnie ze stanem faktycznym sprawy i nie ważne, kto do nas pisze. Jeżeli jest nasz błąd, piszemy o tym, jeżeli nie ma, to nie przyznajemy się do niegto, przekazując stosowne dowody (identycznie jak w reklamacji czy odwołaniu). Nie ma znaczenia, czy pisze UOKiK czy UKE czy te może Rzecznik lub Klient. Sprawę badamy tak samo i wykonujemy te same czynności weryfikujące.
dziękuję za odzew - a przechodząc do meritum: znam przypadki że klientowi odmawialiście uznania reklamacji a na to samo zapytanie z uke (z uwzględnieniem tych samych argumentów) od razu sprawa była załatwiana, bez żadnych odwołań, sądów itp. Dodatkowo widziałem odpowiedź dla uke w której nie było nawiązania do ŻADNEJ kwestii o którą prosił UKE. Przy drugiej próbie poszło lepiej gdyż załatwianie "niemożliwej" do załatwienia spawy od razu dostało przyspieszenia. O to samo klient prosił was bezskutecznie 3 miesiące a po interwencji UKE ... mówisz-masz. Nie twierdziłbym inaczej posiłkując się przeczytanymi opiniami w necie. Znam te konkretne sprawy i gdybym nie zobaczył papierów to bym nie uwierzył, że firma ma swoje własne regulaminy i prawo tak bardzo w ... "poważaniu".
Twoja propaganda (zresztą sądząc po uciszaniu niezadowolonych bardzo skuteczna) nie zmieni faktów. I zapewne jak i Ty chciałbym, żeby poprawa następowała w sferze faktów a nie zaklinania rzeczywistości. Wątpię, żeby pawelpp dostał od was odpowiedź na którą tak długo czeka lub żeby zniknęły przyczyny jego obecności na tym forum. Ale to zależy od firmy i od tego czy w ramach dobrego PR-u rozwiąże jego bolączki. A może jednak dacie radę?

 #415004  autor: pawelpp
 05 lip 2010, 14:29
Widzę, że mój kolejny post także został ignorowany.
P4Y, mam nowe pytanie :)
Wczoraj dzwoniłem do OK w calu uzyskania pewnych informacji. Dzwoniłem z kilku telefonów w tej samej lokalizacji. Problem był ten sam - w kilka sekund po nawiązaniu połączenia, było ono zrywane. Kiedy wreszcie udało mi się porozmawiać, konsultantka potwierdziła - są problemy z realizacją połączeń do OK. Kiedy i czy zostanie ten problem naprawiony?

 #415011  autor: play4you2
 05 lip 2010, 14:47
pawelpp pisze:Kiedy i czy zostanie ten problem naprawiony?
Cieszy mnie Towje nowe pytanie :lol:. Tak na poważnie, z tymi problemami to zbyt mocno wyolbrzymiła (jeżeli tak to określiła) sprawę. Owszem, mieliśmy chwilowe "zawieszenie", ale wszystko już działa. Generalnie, dziwi mnie nawet fakt, że to odczułeś, bo trwało to raptem chwilę. No cóż, widocznie masz chyba to "szczęście" trafiać na dosłownie chwilowe zawieszki, które praktycznie nie są odczuwalne przez innych. Trzeba miec na prawdę "fuksa", aby na coś takiego trafić :-).

A nadal je masz?? Nie sądzę, ponieważ nie mam absolutnie żadnych informacji o jakichkolwiek utrudnieniach. Czasami też dzieje się tak (utrudnienia w nawiązaniu połączenia), z powodu dużego obciążenia infolinii. Niestety, na to nie mamy większego wpływu, ale staramy się, aby te niedogodności jak najmniej was dotykały. Zresztą są to na prawdę baaaaardzo sporadyczne przypadki. Zazwyczaj brak nawiązania połączenia (lub jego trudności) wiąże się z aktualnym miejscem, gdzie ktoś przebywa. Chodzi o ogólnie pojęte znaczenie zasięgu i dostępności usług. Wiadomo, im lepszy zasięg, tym jakość usług nie odbiega od norm (tłumacząc bardzo potocznie).


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #415027  autor: pawelpp
 05 lip 2010, 15:45
play4you2 pisze:Cieszy mnie Towje nowe pytanie :lol:.
Szkoda, że stare pozostają bez odpowiedzi (w szczególności przedostatni post).
play4you2 pisze: Tak na poważnie, z tymi problemami to zbyt mocno wyolbrzymiła (jeżeli tak to określiła) sprawę.
No nie wiem... Na pytanie czy często się tak zdarza odpowiedziała tylko głębokim westchnieniem :). Ale dzięki jej rozbrajającej szczerości postanowiłem nie składać kolejnej reklamacji na połączenie z OK, która skończyłaby się kolejnym "idź do sądu".
play4you2 pisze: Owszem, mieliśmy chwilowe "zawieszenie", ale wszystko już działa. Generalnie, dziwi mnie nawet fakt, że to odczułeś, bo trwało to raptem chwilę. No cóż, widocznie masz chyba to "szczęście" trafiać na dosłownie chwilowe zawieszki, które praktycznie nie są odczuwalne przez innych. Trzeba miec na prawdę "fuksa", aby na coś takiego trafić :-).
A nadal je masz?? Nie sądzę, ponieważ nie mam absolutnie żadnych informacji o jakichkolwiek utrudnieniach. Czasami też dzieje się tak (utrudnienia w nawiązaniu połączenia), z powodu dużego obciążenia infolinii. Niestety, na to nie mamy większego wpływu, ale staramy się, aby te niedogodności jak najmniej was dotykały. Zresztą są to na prawdę baaaaardzo sporadyczne przypadki. Zazwyczaj brak nawiązania połączenia (lub jego trudności) wiąże się z aktualnym miejscem, gdzie ktoś przebywa. Chodzi o ogólnie pojęte znaczenie zasięgu i dostępności usług. Wiadomo, im lepszy zasięg, tym jakość usług nie odbiega od norm (tłumacząc bardzo potocznie).
Pzdr.
Szczęście to ja mam, niestety nie w kwestii wyboru operatora :). P4Y, problemy z połączeniami z OK są od dłuższego czasu. Tak jak napisałeś - wynikają głównie z obciążenia "infolinii" :). Widocznie call center się nie wyrabia... Na to też są sposoby, np. więcej węzłów, serwerów i ludzi do pracy. A co będzie jak będziecie mieć na 3 mln tylko 13 mln klientów? Zgadzam się, że to może być wina zasięgu, itp, ale w takich przypadkach (i tych wynikających z przeciążenia linii) nie powinny być pobierane opłaty za połączenie. Dyskusja na ten temat już była - wiem, ale po raz kolejny chciałem wyrazić swoje niezadowolenie.
Dzisiaj mija 45 dni od złożenia reklamacji i ciągle nie jest rozpatrzona.
  • Strona 23 z 244
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 244
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 244