Mam następujący problem, z którym chciałbym zwrócić się "do starych wyjadaczy", mających do czynienia z OK sieci Play, jak również do
play4you2.
Otóż jakiś czas temu wysłałem następujące zgłoszenie poprzez
Play24 (pominę mniej istotne fragmenty zgłoszenia i odpowiedzi ze strony OK w tej korespondencji):
Zauważyłem, że podczas połączeń z telefonami stacjonarnymi TP (w przypadku połączeń odebranych), rozmów z TP na komórkę w sieci Play, podczas rozmowy występuje efekt "echa". Objawia się on tym, że w słuchawce słyszę swój głos "podwójnie”, tak jakbym znajdował się obok dzwoniącej do mnie osoby - ona też słyszy tą utrudniającą rozmowę niedogodność. Sytuację taką zaobserwowałem na dwóch numerach TP, gdy dzwoniono do mnie kilkukrotnie. Gdy jednak to ja dzwonię z sieci Play na numery TP niedogodność ta nie występuje. Prób dokonywałem zarówno w przypadku korzystania z nadajników macierzystych P4, jaki roamingu Polkomtela. Problem stale występuje na dwóch numerach 6XX XXX XXX oraz 6XX XXX XXX. Połączenia wykonywane były z dwóch różnych komórek na dwa różne numery TP (jednego abonenta z mojego miasta, a drugiego mieszkającego w oddalonej o kilkanaście kilometrów wiosce). Dodać mogę, że w przypadku połączeń odebranych z sieci TP na komórkach w sieci Era problem ten nie istnieje. Proszę o ustosunkowanie się do powyżej opisanej przeze mnie sytuacji.
Od OK Play, w ostatnim
Komentarzu zamknięcia dostałem taką oto odpowiedź:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 14 maja 2010 r., dotyczące trudności związanych z wykonywaniem połączeń na numery stacjonarne. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku modernizacji sieci w trakcie połączeń z numerami stacjonarnymi może występować cisza, szumy bądź echo w słuchawce telefonu. Przepraszamy za powstałe niedogodności
i jednocześnie zapewniamy, że odpowiedni dział pracuje nam wyeliminowaniem wspomnianej usterki. Mamy również nadzieję, że w najbliższym czasie opisane przez Pana problemy ustąpią i będzie Pan mógł bez przeszkód wykonywać połączenia na numery stacjonarne. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie
www.24.playmobile.pl Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Marzena ............ młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
A więc mogę przyjąć, że Play uznał to zgłoszenie za
zasadne (?)
Niestety minęło dni kilka(naście), a powyższy problem występuje nadal.
I teraz zasadnicze pytanie: czy opłaca się w tej sprawie słać reklamację? Czy to coś da? Czy skórka warta jest wyprawki, szarpania się z OK?
Pytam celowo, bo każdy wie dobrze jak to z tą obsługą klienta w Play jest.
