• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 22 z 244
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 244

 #414054  autor: user_delete19
 30 cze 2010, 20:56
Cos wam dzisiaj strona nie śmiga - po zalogowaniu do play24 pod chrome i opera są jakieś krzaki na górze (;

Btw. sugestia - klikając w 'bramka sms' niech przenosi do bramki sms a nie wizytówki... co za *** to wymyślił?! ok, może za pierwszym razem się może przydać, ale później to się raczej sms wysyła >:

 #414172  autor: pawelpp
 01 lip 2010, 12:13
lwiczek pisze:Btw. sugestia - klikając w 'bramka sms' niech przenosi do bramki sms a nie wizytówki... co za *** to wymyślił?! ok, może za pierwszym razem się może przydać, ale później to się raczej sms wysyła >:
Kolejna sugestia - skoro SMSy są już płatne to przydałyby się raporty doręczeń.

 #414345  autor: rmpogorzelski
 01 lip 2010, 22:45
Na stronie głównej playa nie ma jeszcze nowego cennika play fresha który powinni umieścić 1 lipca w związku ze zmianą ceny smsów w roamingu.
Nie ma też starego cennika.
Więc używam oferty do której cennika nie ma wglądu. :smt005
Niby nic, ale tak nie powinno być. Tym bardziej że jest już nowy cennik do mixa.

 #414351  autor: DanielR
 01 lip 2010, 23:10
rmpogorzelski pisze:Na stronie głównej playa nie ma jeszcze nowego cennika play fresha który powinni umieścić 1 lipca w związku ze zmianą ceny smsów w roamingu.
Nie ma też starego cennika.
Więc używam oferty do której cennika nie ma wglądu. :smt005
Niby nic, ale tak nie powinno być. Tym bardziej że jest już nowy cennik do mixa.
Tak? To zajrzyj tu: >>KLIK<<

 #414355  autor: k111
 01 lip 2010, 23:23
Może ktoś z Was znalazł się już w takiej sytuacji i będzie mógł mi coś podpowiedzieć, a mianowicie: wraz z dniem 1.062010 przeszedłem z abonamentu One Play 45 na Play Fresh, doładowałem konto za 5 zł, po prau dniach kupiłem kod za 30 zł, ale najpierw wbiłem kod by mieć stan darmowy. No i wyskoczyła informacja, że usługa jest dla mnie niedostępna. Ponadto nie działa mi internet pomimo dobrej konfiguracji tel i po zalogowaniu do play24 zawsze wyskakuje błąd i nie mogę zarządzać kontem. Najdziwniejsze jest to, że będąc w salonie playa miła Pani powiedziała, że ma mnie w systemie jako abonenta One Play! Po chwili zmieniło się to na Play Fresh (tak powiedziała). Napisała reklamację, ktoś z playa zadzwonił i powiedział, że przekaże sprawę technikom. Czas 7 dni minął, więc poszedłem do salonu z kolejną reklamacją i znowu w systemie jest, że mam abo! Własnie wpisałem kod *111*49*1# i mam informację, że mam abonament One Play 45..... Pomimo dwóch reklamacji nie ma żadnej zmiany...
Jedyny plus tej całej sprawy to to, że spora część rozmów które wykonam nie jest naliczana !!!! Np. po wykonaniu 3 telefonów (razem jakieś 10 minut poza play) po dwóch dniach niedzwonienia nigdzie sprawdziłem konto - nie odjęło ani grosza... Za smsy pobiera normalnie, za rozmowy czasem tak czasem nie...
Może ktoś pomoże ?? Bardzo zależy mi na czasie gdyż 15.06 mam wyjazd na 3 miesiące za granicę i potem zostaje mi tylko droga meilowa, a tak to wątpie żebym się z nimi dogadał :(

 #414357  autor: DanielR
 01 lip 2010, 23:28
Mam następujący problem, z którym chciałbym zwrócić się "do starych wyjadaczy", mających do czynienia z OK sieci Play, jak również do play4you2.

Otóż jakiś czas temu wysłałem następujące zgłoszenie poprzez Play24 (pominę mniej istotne fragmenty zgłoszenia i odpowiedzi ze strony OK w tej korespondencji):
Zauważyłem, że podczas połączeń z telefonami stacjonarnymi TP (w przypadku połączeń odebranych), rozmów z TP na komórkę w sieci Play, podczas rozmowy występuje efekt "echa". Objawia się on tym, że w słuchawce słyszę swój głos "podwójnie”, tak jakbym znajdował się obok dzwoniącej do mnie osoby - ona też słyszy tą utrudniającą rozmowę niedogodność. Sytuację taką zaobserwowałem na dwóch numerach TP, gdy dzwoniono do mnie kilkukrotnie. Gdy jednak to ja dzwonię z sieci Play na numery TP niedogodność ta nie występuje. Prób dokonywałem zarówno w przypadku korzystania z nadajników macierzystych P4, jaki roamingu Polkomtela. Problem stale występuje na dwóch numerach 6XX XXX XXX oraz 6XX XXX XXX. Połączenia wykonywane były z dwóch różnych komórek na dwa różne numery TP (jednego abonenta z mojego miasta, a drugiego mieszkającego w oddalonej o kilkanaście kilometrów wiosce). Dodać mogę, że w przypadku połączeń odebranych z sieci TP na komórkach w sieci Era problem ten nie istnieje. Proszę o ustosunkowanie się do powyżej opisanej przeze mnie sytuacji.
Od OK Play, w ostatnim Komentarzu zamknięcia dostałem taką oto odpowiedź:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 14 maja 2010 r., dotyczące trudności związanych z wykonywaniem połączeń na numery stacjonarne. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku modernizacji sieci w trakcie połączeń z numerami stacjonarnymi może występować cisza, szumy bądź echo w słuchawce telefonu. Przepraszamy za powstałe niedogodności i jednocześnie zapewniamy, że odpowiedni dział pracuje nam wyeliminowaniem wspomnianej usterki. Mamy również nadzieję, że w najbliższym czasie opisane przez Pana problemy ustąpią i będzie Pan mógł bez przeszkód wykonywać połączenia na numery stacjonarne. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Marzena ............ młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
A więc mogę przyjąć, że Play uznał to zgłoszenie za zasadne (?)

Niestety minęło dni kilka(naście), a powyższy problem występuje nadal.
I teraz zasadnicze pytanie: czy opłaca się w tej sprawie słać reklamację? Czy to coś da? Czy skórka warta jest wyprawki, szarpania się z OK?
Pytam celowo, bo każdy wie dobrze jak to z tą obsługą klienta w Play jest. :wink:

 #414376  autor: user_delete19
 02 lip 2010, 00:37
Kolejna sugestia - skoro SMSy są już płatne to przydałyby się raporty doręczeń.
O, dobre! To ja jeszcze poproszę książkę adresową bo pamiętanie wszystkich numerów jest średnio wygodne >:

 #414386  autor: play4you2
 02 lip 2010, 08:11
jojo pisze:A więc mogę przyjąć, że Play uznał to zgłoszenie za zasadne (?)
Z tej informacji, którą otrzymałeś, można tak wnioskować i tak zresztą jest. Kwestia połączeń z numerami stacjonarnymi (jak i ich odbierania) rzeczywiście pojawiła się jakiś czas temu. Nie dotyczy ona jednak całej Polski. Przeważnie są to mniejsze miejscowości i obrzeża miasteczek. Niemniej jednak, nie ma na to reguły. Rzeczywiście sprawą zajmowały się stosowne osoby, ale z tego co mi wiadomo, sprawa chyba powinna być już załatwiona. Generalnie problem ten występował zazwyczaj dla numerów zaczynających się na 222, 223, 227, 523. Sprawę zgłoszono do dostawcy (danego Operatora) i [powinno być już w porządku.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #414404  autor: pawelpp
 02 lip 2010, 09:55
jojo pisze:czy opłaca się w tej sprawie słać reklamację? Czy to coś da? Czy skórka warta jest wyprawki, szarpania się z OK?
Odpowiem w stylu Stevea Jobsa:
Tak - zadasz im troche trudu
Nie
Tak - dla własnej (i mojej :) ) satysfakcji

[ Dodano: 2010-07-02, 10:29 ]
P4Y, czy odpowiedź na zgłoszenie 18176760 dostanę w ciągu następnych kilku dni czy będę musiał czekać kilka miesięcy? Aż tak dogłębnie je analizujecie? Nie ma po co - 30 dni minęło.

 #414420  autor: play4you2
 02 lip 2010, 10:58
pawelpp pisze:P4Y, czy odpowiedź na zgłoszenie 18176760 dostanę w ciągu następnych kilku dni
Jak już wspomniałem, otrzymasz je w stosownym czasie. Nie mam w tej chwili już nic więcej do dodania w tej sprawie.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-07-02, 11:04 ]
jojo pisze:I teraz zasadnicze pytanie: czy opłaca się w tej sprawie słać reklamację? Czy to coś da? Czy skórka warta jest wyprawki, szarpania się z OK?
Powiem tak. Nie mogę zabronić Ci składania reklamacji ani zlecania jakichkolwiek zgłoszeń. Masz do tego absolutne prawo. Co do wyniku końcowego reklamacji, mimo że poinformowaliśmy o niedogodnościach, usługi telekomunikacyjne są mimo to świadczone. W związku z tym, z pewnością nie należą się żadne odszkodowania lub upustu z tego tytułu, gdyż sprawa dotyczy bardziej jakości, a nie świadczenia usług w dosłownym tego słowa rozumieniu. Przypominam, że usługi te są świadczone. Ewentualna rekompensata za to zdarzenie może być (choć nie MUSI) przyznana bardzo indywidualnie. Żeby teraz nie było, iż nie widzę problemu, chcę powiedzieć jedynie to, że zależy nam bardzo na rozwiązaniu tej sprawy, ale końcowe rozwiązanie nie zależy tylko i wyłącznie od nas. Interweniujemy w odpowiedni sposób i dążymy do tego, aby utrudnienia te zostały usunięte jak najszybciej. Jak już też wspomniałem, z tego co mi wiadomo, już nie powinno to występować. Jednak, jeżeli ktoś nadal ma z tym kłopoty, zachęcam mimo wszystko do złożenia stosownego zgłoszenia (nie zapominając przy tym o wypełnieniu szablonu z konsultantem lub osobiście).
Ostatnio zmieniony 02 lip 2010, 11:09 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #414423  autor: pawelpp
 02 lip 2010, 11:06
play4you2 pisze:Jak już wspomniałem, otrzymasz je w stosownym czasie.
Jak dla mnie najbardziej stosowny czas na odpowiedź na to zgłoszenie był przed 21.06.10 czyli przed upływem miesiąca od jego zgłoszenia. Tymczasem właśnie wtedy zaczęto w ogóle nad nim pracować.

[ Dodano: 2010-07-02, 12:38 ]
P4Y, ustosunkujesz się do postów o:
- niedostępności Play24 (413946)
- wypowiedzeniu umowy (413973)
??

Kiedy zgłoszenia przestaną znikać z (i ewentualnie choć nie zawsze pojawiać się na) Play24? Nigdy?

[ Dodano: 2010-07-02, 13:16 ]
lwiczek pisze:O, dobre! To ja jeszcze poproszę książkę adresową bo pamiętanie wszystkich numerów jest średnio wygodne >:
Nie pogniewałbym się, gdyby Play ściągnął wszystko co związane z bramkami SMS z Orange:
- darmowe SMSy i MMSy
- mBox
+ płatne SMSy i MMSy
+ bezpłatny pakiet SMS i MMS
+ raporty
+ książka adresowa (w sumie już istnieje na Play24 - wystarczyłoby ją podłączyć do bramki)

 #414556  autor: patrix-83
 02 lip 2010, 23:16
Jak sprawdzić stan pakietu internet w abonamencie LongPlay (tego nowego pakietu działającego na nadajnikach Plusa) ponieważ pod *111* jest możliwość sprawdzenia tylko pakietu Play Online a nie ma możliwości sprawdzenia Pakietu Internet?

 #414560  autor: muchakk
 02 lip 2010, 23:30
Powinno się dać pod *108#

 #414564  autor: patrix-83
 02 lip 2010, 23:46
Pod *108# pokazuje mi się stan pakietu Play ONLINE-0mb (dostępnego na nadajnikach własnych Play) a mi chodziło o sprawdzenie stanu PAKIETU INTERNET którego nie można sprawdzić żadnym krótkim kodem a pod *111# jest tylko pakiet Play ONLINE.

Regulamin który zamieszczam poniżej nie mówi o żadnym krótkim kodzie na sprawdzenie a mówi za to że można pod *111# w której powinna być taka opcja ale jak zwykle Play coś zawalił i nie mam nic takiego i dlatego proszę was o pomoc i jednocześnie pytam czy wy też tak macie w abonamencie LONGPLAY?


http://blogplay.pl/2010/06/pakiety-inte ... -od-jutra/

 #414590  autor: kuwejt
 03 lip 2010, 12:08
play4you2 w temacie Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd. pisze:
TrustNoOne pisze:@ Play4You - czy jest możliwość zaktywowania tej usługi blokującej połączenia z numerów zastrzeżonych?
Moi drodzy, przypominam po raz kolejny, że odpowiedzi udzielam TYLKO w temacie "Tu znajdziesz pomoc - Play". Wszelkie pytania, sugestie, wątpliwości zawarte w tym temacie, nie będą poruszane przeze mnie.

Pozdrawiam.
Sam sobie to wymyśliłeś, czy to może wytyczne odgórne ponieważ nazwa tamtego tematu i jego niebywale szybki wzrost mogą być nie na rękę :?: :D

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #414625  autor: play4you2
 03 lip 2010, 15:23
kuwejt pisze: Sam sobie to wymyśliłeś, czy to może wytyczne odgórne
Ten temat powstał z myślą o Klientach sieci Play (i nie tylko), posiadających jakieś pytania lub wątpliwości. Również dla tych, którzy spotkali się z niewłaściwą lub niewystarczającą pomocą w ich sprawie. Jest również dla takich osób jak ty, które po prostu chcą zamieścić jakąś opinię dot. Play i jego działań.

Pozwól, że nie będę udzielał odpowiedzi na twoje pytanie, gdyż nie uważam je za rzeczowe i dotyczące bezpośrednio Play. Twoje zdanie oparte jest prawdopodobnie jedynie na twoich subiektywnych spostrzeżeniach, które nijak mają się do zastosowanej rzeczywistości i nie poparte jest żadnymi dowodami lub czynnikami o tym stanowiącymi. Niemniej, szanuję twoje zdanie i oczywiście masz prawo tak myśleć, mówić i sądzić. To moja jedyna i ostatnia wypowiedź w tym temacie. Na dalsze twoje pytania tego typu, nie będę już udzielał informacji.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #414642  autor: pawelpp
 03 lip 2010, 17:08
Widzę, że P4Y mnie znów ignoruje....
Cóż tak to jest jak chce się uzyskać konkretne odpowiedzi od kogokolwiek z Play.

 #414647  autor: play4you2
 03 lip 2010, 17:32
pawelpp pisze:Widzę, że P4Y mnie znów ignoruje....
W temacie "Play24" jak i wypowiedzenia umowy wypowiadałem się już wielokrotnie. Zapraszam do zapoznania się z historią moich wypowiedzi. Nie zamierzam powtarzać za każdym razem moich wypowiedzi. Jak zadasz zupełnie nowe pytanie, z chęcią Ci na nie odpowiem.
Dodam, że w Play udzielamy konkretnych odpowiedzi, ale nie będziemy za każdym razem odpowiadać w kółko na to samo. Jak otrzymałeś już od nas rzeczową odpowiedź, zachęcam Cię jeszcze raz się z nią zapoznać i przeanalizować. Od razu dodam, że kilka ostatnich odpowiedzi (np. ta, którą wkleiłeś) było rzeczowych i konkretnych i nie będę tego dodatkowo komentował, ze względu na fakt, że doskonale wiesz, jakie jest nasze stanowisko w poruszanych przez Ciebie sprawach. Na zgłoszenia, które jeszcze oczekujesz odpowiedzi, niedługo je otrzymasz, zaraz po rozwiązaniu tych spraw. Osoba która aktualnie rozpatruje te sprawy jest doskonałym specjalistą, więc o końcową odpowiedź jestem całkowicie spokojny.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 22 z 244
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 244
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 244