Niestety zostalem oszukany przez konsultanta przy przedluzaniu umowy . Próbuje dochodzić właśnie obiecanych przez tego czlowieka , pakietów, od których zreszta uzalezniłem prolongate . Cała sytuacje opisze po zakonczeniu sporu.
Chciałbym jednak ostrzec Was, jesli uwazacie , że nagrywanie rozmów w czyms Wam pomoże poniewaz z odpowiedzi na reklamacje , którą otrzymałem wynika, że zapis negocjacii jest tylko dla Plusa o ile wogole został sporzadzony.
Przechodzac do głównego pytania:
Czy oreintuje sie ktoś z Was ile czasu maja na odpowiedz na odwołannie od nieuznanej reklamacji. Na infolini poinformowano mnie, iz nie ma żadnego ustawowego terminu na odpowiedz od Dyrektora Departamentu Reklamacji. Wydaje sie to dość dziwne i niewiarygodne.
Prosze o odpowiedż kogoś zorientowanego.
Chciałbym jednak ostrzec Was, jesli uwazacie , że nagrywanie rozmów w czyms Wam pomoże poniewaz z odpowiedzi na reklamacje , którą otrzymałem wynika, że zapis negocjacii jest tylko dla Plusa o ile wogole został sporzadzony.
Przechodzac do głównego pytania:
Czy oreintuje sie ktoś z Was ile czasu maja na odpowiedz na odwołannie od nieuznanej reklamacji. Na infolini poinformowano mnie, iz nie ma żadnego ustawowego terminu na odpowiedz od Dyrektora Departamentu Reklamacji. Wydaje sie to dość dziwne i niewiarygodne.
Prosze o odpowiedż kogoś zorientowanego.