Pablo-1986 pisze:Ha, ja dokładnie mam to samo. Reklamacja zgłoszona 17 maja nadal nie rozpatrzona.
też mieliśmy problem z Poleć Play Znajomemu. Tylko wyglądoało to tak: Na Play24 widniała informacja o przyznaniu bonusu i przyszły smsy informujące o jego przyznaniu. Owego bonusu jednak nigdy nie przyznano fizycznie.
Dwie reklamacje zostały odrzucone. Play twierdził, że wogóle nie nastąpiła aktywacja usługi i nie mają żadnych danych w systemie. Czy Play24 to nie ich system??
Po napisaniu do biura Rzecznika Play oraz powołaniu się na kontakt z Rzecznikiem Konsumentów... następnego dnia zadzwonił BOK i w ciągu dwóch dni był bonus na obu numerach telefonów.
Polecamy tylko takie rozwiązanie.
Nic innego do nich nie dociera. Cytat fragmentu mojej rozmowy w czasie składania reklamacji na *500:
"Może Pan wejść na moje konto na Play24?
Tak.
Widzi Pan info o przyznaniu bonusu przy Poleć Play Znajomemu?
Tak.
Tylko ten bonus nie został wogóle przyznany...
Nie mamy żadnych danych w systemie o aktywowaniu tej usługi.
A to co Pan widzi to nie jest wasz system?
Nie mamy żadnych informacji.
Nie sądzi pan że skoro na play24 widnieje info o przyznaniu bonusu to promocja jednak zostałą przeze mnie aktywowana?
Mogę panu odczytać jedynie regulamin promocji."