• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #413778  autor: fox00
 29 cze 2010, 17:25
Czy u was też to samo ??

"Przepraszamy ale zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Zapraszamy później" i tak od kilku dni.
Ostatnio zmieniony 01 lip 2010, 15:30 przez fox00, łącznie zmieniany 1 raz.
 #413780  autor: bleckwarrior
 29 cze 2010, 17:43
fox00 pisze:Czy u was też to samo ??

"Przepraszamy ale zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Zapraszamy później" i tak od kilku dni.
Pozostaje Tobie zgłosić ta sytuację do sieci, na dzień dzisiejszy nie ma żadnej awarii związanej ze wspomniana promocja. Proponuję zgłosić przez play 24, lub CC.

pozdrawiam

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #413788  autor: fox00
 29 cze 2010, 18:06
Przez Play24 również nie można tego aktywować. Zgłosiłem w Biurze Obsługi.

 #413792  autor: bleckwarrior
 29 cze 2010, 18:16
fox00 pisze:Przez Play24 również nie można tego aktywować. Zgłosiłem w Biurze Obsługi.
chodziło mi,że możesz zrobić zgłoszenie przez play 24- tego,że nie można uruchomić to wiem:). Po sprawdzeniu, dostaniesz odpowiedż w jaki sposób będziesz miał możliwość uruchomienia tej usługi,w przypadku awarii, bedzie ona usunięta.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #413822  autor: Marens
 29 cze 2010, 20:35
bleckwarrior pisze:Po sprawdzeniu, dostaniesz odpowiedż w jaki sposób będziesz miał możliwość uruchomienia tej usługi,w przypadku awarii, bedzie ona usunięta.
Wyręczę Was
Kod: Zaznacz cały
Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące promocji Poleć Play Znajomemu, które wpłynęło do nas 23 czerwca 2010 roku za pośrednictwem infolinii Play. Uprzejmie informujemy, iż obecnie ustawienia na koncie są poprawne. Prosimy o ponowne wykonanie próby aktywacji promocji. Po nieudanej próbie kontaktu telefonicznego, do Klienta wysłano sms'a o treści: " Witamy, informujemy, ze zgloszenie o nr xxxxxxxx zostalo rozwiazane aby zapoznac sie z jego trescia prosimy o kontakt pod nr 48790500500 lub *500. "
Nikt nie dzwonił, nikt nie wysłał SMSa.
Jak nie działało tak nie działa nadal.

 #413948  autor: fox00
 30 cze 2010, 14:35
Kolejny dzień a usługa nadal nie do aktywowania :(

 #414278  autor: osachorzow
 01 lip 2010, 18:49
Ja przed wczoraj aktywowałem promocję przez play24, sms do dziś nie przyszedł a na play24 nie widać żeby promocje były aktywne na którymkolwiek telefonie (nie można potwierdzić przez www polecenia). Spróbowałem jednak potwierdzić polecenie na telefonie i wbiłem ten magiczny kod i o dziwo pojawiła się informacja: dziękujemy za potwierdzenie polecenia od numeru ..... tak więc promocja działa, tylko na play24 coś spieprzyli ;) jutro zasilę drugi telefon i zobaczę czy bonusy przyjdą :D

 #414628  autor: play4you2
 03 lip 2010, 15:31
fox00 pisze:Kolejny dzień a usługa nadal nie do aktywowania
Czy nadal masz kłopot z uruchomieniem tej usługi? Jak tak, to napisz mi pw, albo zamieść informacje w temacie "tu znajdziesz pomoc - Play". Tak na przyszłość, jak bedziesz posiadał jakiekolwiek pytania dotyczące Play lub miał jakieś problemy, zapraszam Cię do tego tematu. Prowadzony jest przez pracowników sieci Play i wielu osobom już udzieliłem informacji związanymi z Play.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #414632  autor: Prezesek
 03 lip 2010, 16:00
"Poleć play znajomemu".... cała usługa od A do Z to porażka!! Ponad miesiąc temu dodałem numery. Na jednym z nich w Play24 pisze "Bonus przyznano", na drugim "Sprawdzanie spełnienia warunków". Kasy nie mam do dziś, chociaż podobno bonus przyznano. Tylko w PLAY takie jaja :lol: Reklamację napisałem 2 czerwca i jej statut to dalej "Rozpatrywanie" w połowie czerwca przysłali pismo pocztą, że potwierdzają przyjęcie reklamacji i w chwili obecnej sprawdzają wszystko... W Play trzeba mieć stalowe nerwy. A o rekompensacie to już nawet nie mówię, pewnie znowu zaproponują ten "pakiet" 10 minut do wszystkich sieci, który jest wart 2,9 zł :roll: i nic więcej! Ha ha za takie grosze, za zmarnowany czas, nerwy, brak środków na koncie i wynikające z tego problemy.... to ja Dziękuję! :|

 #414683  autor: Pablo-1986
 03 lip 2010, 22:45
Ha, ja dokładnie mam to samo. Reklamacja zgłoszona 17 maja nadal nie rozpatrzona.

Dobry humor podstawą dnia.

 #414719  autor: uwazny
 04 lip 2010, 09:59
Pablo-1986 pisze:Ha, ja dokładnie mam to samo. Reklamacja zgłoszona 17 maja nadal nie rozpatrzona.
też mieliśmy problem z Poleć Play Znajomemu. Tylko wyglądoało to tak: Na Play24 widniała informacja o przyznaniu bonusu i przyszły smsy informujące o jego przyznaniu. Owego bonusu jednak nigdy nie przyznano fizycznie.

Dwie reklamacje zostały odrzucone. Play twierdził, że wogóle nie nastąpiła aktywacja usługi i nie mają żadnych danych w systemie. Czy Play24 to nie ich system??

Po napisaniu do biura Rzecznika Play oraz powołaniu się na kontakt z Rzecznikiem Konsumentów... następnego dnia zadzwonił BOK i w ciągu dwóch dni był bonus na obu numerach telefonów.

Polecamy tylko takie rozwiązanie.
Nic innego do nich nie dociera. Cytat fragmentu mojej rozmowy w czasie składania reklamacji na *500:
"Może Pan wejść na moje konto na Play24?
Tak.

Widzi Pan info o przyznaniu bonusu przy Poleć Play Znajomemu?
Tak.

Tylko ten bonus nie został wogóle przyznany...
Nie mamy żadnych danych w systemie o aktywowaniu tej usługi.

A to co Pan widzi to nie jest wasz system?
Nie mamy żadnych informacji.

Nie sądzi pan że skoro na play24 widnieje info o przyznaniu bonusu to promocja jednak zostałą przeze mnie aktywowana?
Mogę panu odczytać jedynie regulamin promocji."

 #416580  autor: osachorzow
 12 lip 2010, 20:27
Dziś po południu minie 48h od spełnienia wszystkich warunków przyznania bonusu i oczywiście nadal go nie ma :/ coś czuję że to będzie kolejny wielki problem dla play.... mam nadzieję, że uda się to wyjaśnić szybciej niż moją ostatnią reklamację, którą P4 analizowało 4 miesiące a tylko dzięki pomocy p4y udało się to zakończyć.

[ Dodano: 12-07-2010, 20:26 ]
Minęło 10 dni i bonusu jak nie było tak nie ma :/ Kolejna wirtualna promocja Play... wcześniej za doładowanie 10zł miałem otrzymać stan darmowy na 10 dni i oczywiście też nie dostałem. P4 to naprawdę inna sieć niż inne... chyba nigdzie nie ma takiego bajzlu jak tam :(

 #417276  autor: Marens
 15 lip 2010, 23:59
osachorzow pisze:Minęło 10 dni i bonusu jak nie było tak nie ma :/ Kolejna wirtualna promocja Play...
Mam ten sam problem.

 #417277  autor: osachorzow
 16 lip 2010, 00:01
Marens, to życzę więcej szczęścia przy rozpatrywaniu reklamacji :) Ja trafiłem na wybitnie nierozgarniętą "specjalistkę", która nie potrafi sprawdzić od kiedy numer działa w Play podając datę aktywacji numeru polecającego jako datę aktywacji numeru polecanego :roll:

 #417278  autor: Marens
 16 lip 2010, 00:10
osachorzow pisze:Ja trafiłem na wybitnie nierozgarniętą "specjalistkę", która nie potrafi sprawdzić od kiedy numer działa w Play podając datę aktywacji numeru polecającego jako datę aktywacji numeru polecanego :roll:
Napisałem do Play4You2, bo więcej będą mnie kosztować telefony do BOK niż warty jest bonus. Już dzwoniłem kilka razy w tej kwestii i usłyszałem że to musi być numer spoza sieci Play. Zapytałem czy może być TakTak to czy mi doładują za 15zł. Drugi raz ktoś się rozłączył, trzeci... Dzwoniłem spoza telefonu Play, bo miałem trochę minut do wygadania.

 #417658  autor: pawelf
 18 lip 2010, 01:06
Marens pisze:
osachorzow pisze:Ja trafiłem na wybitnie nierozgarniętą "specjalistkę", która nie potrafi sprawdzić od kiedy numer działa w Play podając datę aktywacji numeru polecającego jako datę aktywacji numeru polecanego :roll:
Napisałem do Play4You2, bo więcej będą mnie kosztować telefony do BOK niż warty jest bonus. Już dzwoniłem kilka razy w tej kwestii i usłyszałem że to musi być numer spoza sieci Play. Zapytałem czy może być TakTak to czy mi doładują za 15zł. Drugi raz ktoś się rozłączył, trzeci... Dzwoniłem spoza telefonu Play, bo miałem trochę minut do wygadania.
Bez urazy... ale ten program nie działa...niestety ,ale ktoś się pogubił....z tym tylko iż to nie jest wina klienta...

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #417846  autor: aizo
 18 lip 2010, 20:56
Czyli to lipa tak??


Kurde a chciałem skorzystać. Kumpel przenosi z Orange numer.
Szkoda bo chcieliśmy skorzystać

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #417847  autor: osachorzow
 18 lip 2010, 21:01
aizo, możesz spróbować - a nuż zadziała... opcji że coś działa w P4 nie można wykluczać, w prawdzie są to w zasadzie zdarzenia incydentalne ale są ;) Jeśli nie to możecie potem wysyłać reklamacje przez play24 i przy odrobinie szczęścia (prawdopodobieństwo jak w przypadku prawidłowego włączenia promocji) zostanie ona uznana i otrzymacie bonus.

 #420643  autor: aizo
 03 sie 2010, 11:32
Będę korzystał z tej promocji(10) dalej jest lipa jeśli chodzi o jej działanie?

Jak lepiej wprowadzić dane?Przez www czy z pozycji telefonu za pomocą kodów?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #420655  autor: muchakk
 03 sie 2010, 12:39
Aktywuj przez telefon. Usługa u mnie działa prawidłowo.