• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 19 z 244
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 244

 #412051  autor: dresiek
 22 cze 2010, 13:27
Witam!

Przeczytałem ostatnie 5-6 stron i nie ma nic na temat taryf bez telefonu w PLAY'u. Pytanie brzmi czy można w PLAY'u wziąść korzystniejsze warunki niz oni proponuja tutaj na stronie? Dzwoniąc do ich jakiegos punktu w centrali tak jak to w erze.

http://www.playmobile.pl/pl/play-abonam ... index.html

Chcialbym nadmienic ze bede sie przenosil z ERY (abonament).
Oczywiscie nie dowiem sie czy do 15 lipca beda nowsze oferty z tej seri bez telefonu :D .?

Pozdrawiam!

 #412160  autor: play4you1
 22 cze 2010, 21:30
Oferta, z której obecnie można skorzystać, to właśnie ta, która udostępniona została na stronie. Innych ofert bez telefonu nie ma:)

 #412164  autor: mimkas
 22 cze 2010, 21:46
Może się ktoś orientuje czy jest nadal możliwość przedłużenia umowy bez telefonu :?: Jeszcze kilka dni temu było to możliwe.. :wink: Czyżby to się cieszyło takim powodzeniem lub przynosiło zbyt duże straty :shock: , że Play po cichu wycofał sie z tego :?:

 #412173  autor: kwistas
 22 cze 2010, 22:10
Dziś byłem w salonie Play po przeniesienie numeru i gość przedłużał umowę z Play bez telefonu, więc raczej tak :)

 #412181  autor: mimkas
 22 cze 2010, 22:24
Dziś byłem w salonie Play po przeniesienie numeru i gość przedłużał umowę z Play bez telefonu, więc raczej tak :)
W takim razie byłoby wszystko w porządku, tylko nadal nic nie jest pewnego. Więc dlaczego znikły z ich strony regulaminy na ten temat? Oferta dostępna tylko dla wybranych i wtajemniczonych :?:

 #412227  autor: dresiek
 23 cze 2010, 08:21
play4you1 pisze:Oferta, z której obecnie można skorzystać, to właśnie ta, która udostępniona została na stronie. Innych ofert bez telefonu nie ma:)
Rozumiem, ale czy moze wejsc po 1 lipca jakas lepsza oferta?? Może ktos wie, bo widze ze tu ludzie dużo wiedzą :)

 #412260  autor: Mel
 23 cze 2010, 11:08
muchakk pisze:Przelicznik jest normalny, o ile minuty do wszystkich nie są wymienne na smsy tak złotówki możesz wydać na smsy, mmsy i rozmowy telefonicznie. MInuta połączenia to 29gr więc przy pakiecie 29złotowym masz 100 minut do wszystkich sieci :-)
Wielkie dzięki, o to mi właśnie chodziło :-)

 #412330  autor: play4you2
 23 cze 2010, 14:10
pawelpp pisze:i P4Y uciekli
Spokojnie, czuwamy nadal :mrgreen:
jakubvtt pisze:Play stwierdził że doładowanie zostało przyznane poprawnie, pomimo że miałem 3100 zamiast 4000MB
Wiesz, przeanalizowałem całą Twoją sprawę i przyznaję, że rzeczywiście doładowanie zostało zrealizowane prawidłowo. Kwota, jaką posłużyłeś się podczas doładowania dokładnie zasiliła odpowiednio ilość GB na Twoim koncie. Pamiętaj, że łączna suma GB wynika z tzw. konta podstawowego i Pakietu Złotówek (po odpowiednim przeliczeniu). Najpierw wykorzystujesz Pakiet Złotówek a później konto podstawowe. Łącznie wychodzi właśnie tyle, ile powinieneś dostać (precyzyjnie otrzymałeś 3,8 GB, zgodnie z Cennikiem Doładowań). Niemniej jednak, rekalamcja została przeterminowana, dlatego uznaliśmy Twoje racje, zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym. W innym przypadku reklamacja zostałaby odrzucona.

Pzdr.
Pijo pisze:Czy mieliście problem z Poczta Głosową ?
W zasadzie w obrębie poczty nie było nic robione. Jak posiadasz z nią kłopoty, zgłoś to w indywidualnym zgłosazeniu do rozpatrzenia.
pietro90 pisze:Jak to jest z przenoszeniem nr do Play Fresh? Trzeba placic za wydanie karty?
Kumpel ostatnio przenosil nr do Play Abonament i zaplacil przy tym 30 zl.
Jest to absolutnie niemożliwe. Przejście na kartę jest bezpłatne (po rozwiązaniu Umowy). Podpisanie nowego kontraktu, może wiązać się z opłatą aktywacyjną. Zresztą to niemożliwe, aby Twój kolega przeszzedł na Ofertę "Play Abonament", ponieważ nie mamy już jej u siebie chyba od roku jak nie dłużej :wink:. No chyba że, chodziło Ci po prostu o "jakiś" abonamnet. Z opłatą może też wiązać się zaległa fv, którą może otrzymać po rozwiązaniu Umowy za Okres Rozliczeniowy miniony.
Chemicalifornia pisze:A ostatnio dzwonią z zastrzeżonego i ani nie mówią, że jestem nagrywany, ani nie pytają o hasło abonenckie. Nic.
W zasadzie jak masz rozwiązaną Umowę, mogą kontaktować się z Tobą konsultanci w celach czysto marketingowych, ale też powinni się przedstawiać i informować, w jakiej dokładnie sprawie dzwonią. Jeżeli Chcesz, napisz mi na pw info z Twoim numerem tel. i opisz krótko sprawę. Sprawdzę to, czy są to telefony od nas.
pawelpp pisze:Zaczynałem ten wątek setki razy
Wiesz, już wielokrotnie wyjaśnialiśmy Ci Twoje sprawy. Owszem, czasami dostawałeś nie do końca "mądre" odpowiedzi, ale te sprawy już też były wyjaśnione. Powiem Ci szczerze, że w tej chwili, to nawet już chyba ja nie wiem do końca, o co Ci chodzi? Jeżeli ciągle o to samo (kwestia sieci, zasięgu itp.) to odpowiedź już na ten temat uzyskałeś i nic innego nie usłyszysz. Jeżeli masz inne pytania, zadaj je na nowo, w oddzielnym wątku jako zgłoszenie.

Pzdr.
cubus33 pisze:kiedy najwcześniej można przedłużyć dwuletnią umowę ?
Na 3 miesiące wcześniej (nie posiadając żadnych zadłużeń).
mickelk pisze:Czy PLAY sobie jakies jaja robi
Wybacz, nastąpiła pomyłka. W imieniu firmy, mogę Cię tylko za to przeprosić i poprosić o ponowne zgłoszenie sprawy. Chcę Ci tylko jezszcze coś wyjaśnić. To, o co prosisz to jest cofnięcie zgody marketingowej(o ile taką wyraziłeś) na otrzymywanie wiadomości marketingowych. Niemniej jednak, nie będziesz otrzymywał tylko tych wiadomości wysyłanych od nas. Jeżeli choć raz pobierałes np. grę lub brałeś udział w jakimś konkursie, wysyłając SMS pod numer 7****, to istnieje duża szansa, że nadal będziesz otrzymywał jakieś propozycje dotyczące np. udziału w konkursie lub zakupie gier. Dzieje się tak dlatego, ponieważ jest to dostawca zewnętrzny i niestety nie mamy wpływu na to, jak on działa. Samo złożenie sprzeciwu u nas, nie skutkuje złozeniem sprzeciwu u tego dostawcy. Żeby tak się stało, musiałbyś oddzielnie wysłać do takiego dostawcy sprzeciw i wtedy zgodnie z prawem, powinien Cię wykreślić z listy. To tak w gwoli krótkich wyjaśnień, żebyś wiedział na jakiej zasadzie to działa.
dresiek pisze:Rozumiem, ale czy moze wejsc po 1 lipca jakas lepsza oferta??
Jak napisał p4y1, wszystko to, co jest na naszej stronie, obowiązuje w chwili obecnej. Jeżeli pytasz o inne oferty, przykro mi, ale jest to Tajemnica Telekomunikacyjna i na ten temat nic nowego się nie dowiesz. Wszelkie informacje udzielane na ten temat możesz potraktować jako spekulacje, nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów :-)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #412364  autor: DanielR
 23 cze 2010, 15:51
play4you2 pisze:Pijo napisał/a:
Czy mieliście problem z Poczta Głosową ?


W zasadzie w obrębie poczty nie było nic robione. Jak posiadasz z nią kłopoty, zgłoś to w indywidualnym zgłosazeniu do rozpatrzenia.
play4you2 - co oznacza Twoje stwierdzenie "w zasadzie"...? Mógłbyś sie rozwinąć, czy to "święta tajemnica". :wink:

Dziwi mnie ta zabawa. Namęczyłem się, nagrałem własne powitanie :-D , a tu zonk!
Co ciekawe (i co zresztą jeszcze bardziej mnie wkurzyło), na numerze którego już nie używam, a też ustawiłem nagranie z informacją, iż ten numer jest już nieaktualny, Poczta Głosowa działa tak jak należy! :evil:

 #412373  autor: play4you2
 23 cze 2010, 16:13
jojo pisze:play4you2 - co oznacza Twoje stwierdzenie "w zasadzie"...?
To samo co nic. Po prostu nic mi nie wiadomo na ten temat, żeby było cokolwiek robione. Być może dla poszczególnych użytkowników coś się stało, ale na ten temat nie mam żadnych informacji. Dlatego napisałem, aby każdy, kto ma według jego opinii jakiś kłopot z pocztą, napisał zgłoszenie do nas i się tym wtedy zajmiemy. Ogólnie w skali kraju poczta działa prawidłowo i nie odnotowaliśmy jakiś utrudnień.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #412454  autor: TrustNoOne
 23 cze 2010, 21:08
raulllllll pisze:Moje pytanie jest czy ktos wie ile bedzie kosztowac abonament na kolejne 12 msc?
Może następnym razem zapytasz o nazwę oferty? Wtedy tylko odpalisz pdf i po sprawie..

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-06-23, 21:15 ]
Mel pisze:Domyślam się (być może błędnie), że przelicza się je na minuty. Ale w jakim stosunku?
Może sprawdź Cennik i zobacz po ile w twoim abonamencie jest minuta?

Czasami tak się zastanawiam jak czytam te wszystkie posty na różnych forach czy ludzie potrafią czytać...

Ja nie mam takich problemów z Plusem czy Playem gdyż zawsze zanim coś podpiszę pytam o nazwę promocji, szczegóły itp gdyż wszystko tam jest zapisane.. Później jedyne do czego można się doczepić to jakość usług różnego rodzaju...

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #412571  autor: metpablo
 24 cze 2010, 13:23
play4you2 pisze:
mickelk pisze:Czy PLAY sobie jakies jaja robi
Wybacz, nastąpiła pomyłka. W imieniu firmy, mogę Cię tylko za to przeprosić i poprosić o ponowne zgłoszenie sprawy. Chcę Ci tylko jezszcze coś wyjaśnić. To, o co prosisz to jest cofnięcie zgody marketingowej(o ile taką wyraziłeś) na otrzymywanie wiadomości marketingowych. Niemniej jednak, nie będziesz otrzymywał tylko tych wiadomości wysyłanych od nas. Jeżeli choć raz pobierałes np. grę lub brałeś udział w jakimś konkursie, wysyłając SMS pod numer 7****, to istnieje duża szansa, że nadal będziesz otrzymywał jakieś propozycje dotyczące np. udziału w konkursie lub zakupie gier. Dzieje się tak dlatego, ponieważ jest to dostawca zewnętrzny i niestety nie mamy wpływu na to, jak on działa. Samo złożenie sprzeciwu u nas, nie skutkuje złozeniem sprzeciwu u tego dostawcy.
mickelk poczytaj ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Szczególnie polecam art. 24
Art. 24.
1. Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezamówione informacje handlowe, podlega karze grzywny.
2. Ściganie wykroczenia, o którym mowa w ust. 1, następuje na wniosek pokrzywdzonego.
Play coś za często popełnia błędy. Jeśli za kilka zapłaci, to może bardziej się ogarnie.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #412619  autor: Raul
 24 cze 2010, 15:43
Mam dość. Przedłużałem umowę, rozmyśliłem się po 4 dniach, po 7 Play otrzymał pismo (mam potwierdzenie odbioru 10 czerwca) . Od tego czasu zgłaszam problemy (nowy abonament jest włączony mimo rezygnacji) internetem, przez konsultantów i nikt nie chce pomóc. Szczytem wszystkiego był dziś konsultant który stwierdził, że on ma datę wpływu pisma 17 czerwca i że w takim razie zrywam umowę z karą! Na pytanie czy czytał moje zgłoszenia odpowiedział , że tylko jedno. Czy któryś z P4Y może mi pomóc i od początku do końca przeprowadzić?

 #412833  autor: ukefake
 25 cze 2010, 10:22
metpablo pisze:mickelk poczytaj ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Szczególnie polecam art. 24
Cytat:
Art. 24.
1. Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezamówione informacje handlowe, podlega karze grzywny.
2. Ściganie wykroczenia, o którym mowa w ust. 1, następuje na wniosek pokrzywdzonego.
treści marketingowe może wysyłać wiele podmiotów niezależnie od siebie - nie tylko operator. Innymi słowy jeśli zastrzegłeś u opa żeby nie otrzymywać od NIEGO takich smsów to nie będzie ich wysyłał (o ile nie wystąpi błąd ;) ) natomiast jeśli choć raz korzystałeś z serwisu 7xxx to zgodnie z każdym regulaminem firmy która obsługuje taki numer wyrażasz automatyczną zgodę na otrzymywanie ofert. Operator nie ma z tym nic wspólnego - trzeba interweniować bezpośrednio do nadawcy takich smsów - to właśnie wynika z cytowanego fragmentu.

 #412850  autor: pawelpp
 25 cze 2010, 12:09
play4you2 pisze:Wiesz, już wielokrotnie wyjaśnialiśmy Ci Twoje sprawy. Owszem, czasami dostawałeś nie do końca "mądre" odpowiedzi, ale te sprawy już też były wyjaśnione.
Czasami? Hm... czasami to zdarzają się wyjątki, że dostanę odpowiedź związaną z treścią pytania. I to forum jest chyba jedynym sposobem na uzyskanie konkretnej odpowiedzi. OK jest po prostu żałosne.
play4you2 pisze:Powiem Ci szczerze, że w tej chwili, to nawet już chyba ja nie wiem do końca, o co Ci chodzi?
Tak - ciągle chodzi o to samo czyli o zasięg i przeciążenie sieci. Cały czas wychodzę z założenie, że jeżeli P4 nie potrafi świadczyć usług, to ja nie chcę z nich korzystać i za nie płacić.
play4you2 pisze:Jeżeli masz inne pytania, zadaj je na nowo, w oddzielnym wątku jako zgłoszenie.
Haha... OK ale to i tak nic nie daje. Macie standardowe szablonowe odpowiedzi a PT i rozporządzenia interpretujecie po swojemu. Aktualnie jestem za granicą i obiecuję, że jak tylko wrócę do kraju to pofatyguje się do UOKiK ze zgłoszeniami 18176760, 19110943, 19205415 (i kilkoma innymi). Takie działania z waszej strony uważam za celowe.
Skoro odpowiadacie mi na wszystkie pytania to proszę wytłumacz mi to:
1. telefon jest sprawdzony bezpośrednio u producenta i dodatkowo w serwisie - nie wykazano nieprawidłowości. Mogę to powtórzyć nawet dzisiaj.
2. telefon za granicą nie gubi zasięgu, jakość połączeń nawet w budynkach jest bardzo dobra, przy przełączaniu pomiędzy sieciami nie ma takiej sytuacji żebym był niedostępny po przełączeniu i nie muszę restartować telefonu
3. w Polsce przy przełączaniu pomiędzy P4/Plus bywa, że jestem niedostępny a telefon pokazuje zasięg. Dziwne, że akurat tylko w Polsce ten problem występuje?
Jeżeli to coś nie tak z moim telefonem to go wymieńcie, bo kupiłem go u was. Dajcie mi taki, za pomocą którego będę mógł normalnie rozmawiać (będzie zgodny z umową). Ale nie zrobicie tego, bo z telefonem jest wszystko w porządku. Nie trzeba być ekspertem żeby to stwierdzić.

 #412881  autor: ukefake
 25 cze 2010, 14:10
pawelpp, o ile mnie pamięć nie myli to od lipca br będzie możliwość składania pozwów zbiorowych (min 10 osób z takim samym pozwem). Może warto zebrać znajomych i sprawdzić co operator miałby do powiedzenia przed sądem?

 #412923  autor: DanielR
 25 cze 2010, 18:33
Zauważyłem właśnie, że Play nad dniach aktywował mi usługę Połączenia Oczekującego w Play Fresh (!). Ten wykrzyknik to nie przesada, bo okazuje się, że w tej chwili działa ona wraz z Pocztą Głosową.
Sam wielokrotnie próbowałem uaktywnić te usługę w Play Fresh i nie dało rady.
Teraz działa i to przy aktywnej Poczcie Głosowej.
Właśnie sprawdziłem jak. A wiec zarówno, gdy dzwoni do mnie ktoś z sieci Play, jaki też z obcej sieci (w tym przypadku Heyah) słyszy (zadaje się dwukrotnie) komunikat o zajętości linii z prośbą o chwilę cierpliwości (komunikat jest po Polsku i Angielsku). Następnie daje się usłyszeć (chyba) trzy sygnały połączenia i następuje przekierowanie na Pocztę Głosową. Wreszcie!
Zdaje mi się, że ta "przypadkowa" dezaktywacja Poczty Głosowej mogla mieć jakiś związek z konfiguracja usług dodanych na moim koncie. Na szczęście Poczta Głosowa już działa.

 #413032  autor: Jedrker
 26 cze 2010, 01:18
Mnie bardzo zastanawia jedna sprawa !!
Złożyłem pisemne wypowiedzenie usług telekomunikacyjnych (miałem abonament) na wypowiedzeniu zaznaczyłem, że nie chcę aby mój numer był przeniesiony do play fresh, z dniem 1 czerwca numer miał być odłączony od sieci, jakim prawem do dnia dzisiejszego numer jest obecny więc w taryfie play fresh ?
Co do płatności to play szybko sobie przypomina że ten czy tamten jest coś winny, i nie wywiązuje się z umowy, ale co na to jak na wypowiedzeniu zaznaczałem opcję że nie nie chcę play fresha a tu nagle mam numer przeniesiony na kartę ? :twisted:

 #413039  autor: uszatywp3
 26 cze 2010, 10:25
Jedrker pisze:Mnie bardzo zastanawia jedna sprawa !!
Złożyłem pisemne wypowiedzenie usług telekomunikacyjnych (miałem abonament) na wypowiedzeniu zaznaczyłem, że nie chcę aby mój numer był przeniesiony do play fresh, z dniem 1 czerwca numer miał być odłączony od sieci, jakim prawem do dnia dzisiejszego numer jest obecny więc w taryfie play fresh ?
Co do płatności to play szybko sobie przypomina że ten czy tamten jest coś winny, i nie wywiązuje się z umowy, ale co na to jak na wypowiedzeniu zaznaczałem opcję że nie nie chcę play fresha a tu nagle mam numer przeniesiony na kartę ? :twisted:
Jak mnie pamięć nie myli PLAY zawsze po rozwiązaniu umowy ( jeśli numerr nie jest przenoszony do innej siieci) przenoi numer do fresha. Po 30 dniach jeśli nie doładujesz go zostanie wyłączony.

Siemens C65=>Siemens S65=>LG U8210=>Nokia 1600=>Samsung i600=>HTC BlueAngel(MDA III)=>Nokia E51=>Siemens S65=>LG KS20=>Galaxy Spica=>SE Xperia X10 => HTC Mozart=> Motorola Razr XT910=> Samsung GT-I9300

 #413048  autor: Piescoch66
 26 cze 2010, 11:37
Jedrker pisze:Złożyłem pisemne wypowiedzenie usług telekomunikacyjnych (miałem abonament) na wypowiedzeniu zaznaczyłem, że nie chcę aby mój numer był przeniesiony do play fresh, z dniem 1 czerwca numer miał być odłączony od sieci
Warto sprawdzić stan konta promocyjnego. Przenoszący z abonamentu do fresza otrzymują tam 30minut do wszystkich.
Jedrker pisze:jakim prawem do dnia dzisiejszego numer jest obecny więc w taryfie play fresh ?
Poniosłeś jakieś szkody w związku z tym "bezprawiem"?
  • Strona 19 z 244
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 244
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 244