• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 73 z 96
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 96

 #411532  autor: DiAbOlO
 20 cze 2010, 12:37
6 kart SIM i od razu korporacja?? Litości :twisted: :twisted: :twisted:
Jeśli chcesz wziąć najmniejszy abonament, to nie oczekuj hiper-zniżek i miliona minut z biznesowym telefonem wartym 1-2k zł.
Staż w sieci możesz oprawić w ramkę i powiesić na ścianie, bo tyle on ma tu do rzeczy.
I na koniec, przewertuj sobie forum. Najpierw sam szukasz, a jak nie znajdziesz, to pytasz... Bo coś mi się wydaje, że czekasz na "złoty deszcz" odpowiedzi...

...:::DiAbOlO:::...

 #411620  autor: dieseled
 20 cze 2010, 21:11
panie to nie moj wymysl tylko ery! wiec ty wyluzuj nie mam punktow era premia ani innych gadzetow! bo majac tel na firme i wiecej niz 5 kart sim w erze jestes korporacja!

 #411663  autor: natalia.natalia
 21 cze 2010, 00:06
dieseled, są doradcy biznesowi, z nimi możesz negocjować. Musisz poszukać kogoś w swoim rejonie, no chyba że jesteś z lubuskiego to wtedy pomogę :)

 #411719  autor: dieseled
 21 cze 2010, 11:13
hmm a jestes w stanie jakos mi sprecyzowac czego moge sie spodziewac :) ? przy negocjacji?

Np znizke stala na abo? interesuje mnie multimedialna taryfa 139brutto z iphone 3gs 45pln 3lata. Tylko interesowal by mnie nizszy abo i cena za phona moze byc ta sama. A robil by mnie np rabat XXpln msc na abo i byloby good

jestem w stanie cos takiego otrzymac?:)

 #411723  autor: natalia.natalia
 21 cze 2010, 11:23
taryfa multimedialna nie podlega negocjacji

 #411737  autor: dieseled
 21 cze 2010, 12:03
a pakiet nowa firma 270 jest abo za 120 brutto tylko tel 1700 na 2 lata. juz nie wspomne ze 330min a w multimedialnej 600min do wykorzystania + necior 2 giga a po wyczerpaniu tylko obnizenie predkosci


tylko to zadna oferta ten pakiet nowa firma :) za 1700 mam nowy phone na allegro :)

 #411828  autor: bebe
 21 cze 2010, 16:26
Zaobserwowałem ciekawą rzecz w Zdzi-erze, oczywiście niepozytywną. Postanowiłem zrobić test i chciałem dowiedzieć się jak konsultanci wciskają umowę przedłużeniową, która jak wszyscy wiemy jest beznadziejna. Wynik testu: oferta jest przedstawiana jako ach i och, jaka to świetna promocja, dużo minut i wszystko fajnie. Tylko, że konsultanci w ogóle nie mówią, że minuty nie są do Play!!! To jest jawne oszukiwanie klienta i wydaje mi się, że UKE powinien zająć się sprawą. Test przeprowadziłem w 3 salonach ery i wszędzie sytuacja wyglądała tak samo. Jednym słowem ŻAL!!!

 #411850  autor: thonka
 21 cze 2010, 17:47
bebe, wszedzie kaza wciskac ten sam marketingowy tekst i tego nie zmienisz.
masz swoj rozum, pytasz, czytasz cennik i warunki umowy.
nie pasuje, nie przedluzasz. przeciez nikt nikogo na sile nigdzie nie trzyma.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #411882  autor: krzyszsz
 21 cze 2010, 19:49
thonka, tak z czystej ciekawości- czy jesteś pracownikiem któregokolwiek z operatorów? Jasne, powinno się czytać i dopytywać o wszystko ale spójrzmy prawdzie w oczy: kto ma czas i ochotę aby wszystko dokładnie śledzić i sprawdzać. Przecież podpisujemy całe mnóstwo dokumentów, zawieramy coraz to nowe umowy. Sam mam teczkę grubości 6 cm pełną różnych dokumentów, umów, regulaminów etc. Wydaje mi się, że pracownicy Ery powinni informować klienta o tym, że w nowej ofercie nie ma minut wliczonych do Play. Oczywiście, masz rację, nikt nikogo nie zmusza i nie trzyma na siłę ale czy nie uważasz, że "zatajanie" takich szczegółów przy podpisywaniu kontraktu najczęściej na 2 lata (w dodatku rynek telekomunikacyjny bardzo szybko się zmienia) jest niezbyt uczciwe? Ludzie reagują na słowa: super oferta, 1000 minut do wszystkich* sieci i nie pytają o więcej bo i po co, skoro dostają aż 1000 minut. Takie jest moje zdanie i również uważam, że jakieś organy winny zająć się tą kwestią (niekoniecznie nakładając jakieś kary ale obligując Erę do rzetelnego przedstawiania oferty).

Pozdrawiam

Krzyszsz

 #411891  autor: thonka
 21 cze 2010, 20:18
krzyszsz, po to jest umowa i cennik by w nich wyczytac jak co schodzi i do jakich sieci.
gwarantuje Tobie, ze gdy zapytasz konsultanta czy minuty obowiazuja tez do play, to niechetnie, ale powie Tobie, ze nie i nikt tu nic nie zataja.
inna sprawa jest fakt, ze konsultanci wielu rzeczy nie mowia, bo nie moga prosto z mostu powiedziec jakie oferta ma minusy. gdyby tak robili to z pewnoscia bylby to jeden z ostatnich dni pracy takiego konsultanta.
z reszta dla przykladu: http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_ ... en_telefon
jest napisane bardzo wyraznie jak sa liczone minuty i do kogo obowiazuja.

a co do pytania na poczatku: nie, nie pracuje dla zadnego operatora.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #411932  autor: xyzw
 21 cze 2010, 22:23
Do znajomego kilka dni temu dzwonił pan z BOA.
Zaproponował mu standardowe warunki (http://www.era.pl/pl/biznes/moje_konto/ ... taryfy_npb), polecił jakiś telefon (jeden z pierwszych pozycji w cenniku-te za "1zł"), ale za wyższą cenę niż w cenniku (różnica była kilku złotych) :shock: Dziwna sytuacja z tą ceną.
Mnie też niedługo kończy się umowa. Nie mam sprecyzowanych warunków co do abonamentu, zależy mi na zniżce na jakiś fajny telefon (z 488 lub 188 zł). Mam koło 1000 punktów EP. Czy w SUK jest szansa, że sami zaproponują jakieś lepsze warunki abonamentowe (tak jak pisałem wcześniej, nie mam jakichś wygórowanych wymagań) i dostanę obniżkę na telefon? Jak wywnioskowałem z lektury tego tematu, że podczas rozmowy z konsultantem "pierwszej linii" nie mam szans na coś takiego.
Aha, czy spodziewać się, że tak jak mój znajomy, na początku dostanę typową ofertę?
Umowę przedłużałem już kilka razy, ale niewiele pamiętam z tamtych negocjacji. Ale sami piszecie, że staż nie jest tu istotny.
I jeszcze jedno: przedłużać teraz, czy czekać na promocję urodzinową (jest we wrześniu?)?Mam czas do października.

 #411956  autor: st.konsultant
 21 cze 2010, 23:13
xyzw pisze:Do znajomego kilka dni temu dzwonił pan z BOA.
Zaproponował mu standardowe warunki (http://www.era.pl/pl/biznes/moje_konto/ ... taryfy_npb), polecił jakiś (jeden z pierwszych pozycji w cenniku-te za "1zł"), ale za wyższą cenę niż w (różnica była kilku złotych) :shock: Dziwna sytuacja z tą ceną.
Mnie też niedługo kończy się umowa. Nie mam sprecyzowanych warunków co do abonamentu, zależy mi na zniżce na jakiś fajny telefon (z 488 lub 188 zł). Mam koło 1000 punktów EP. Czy w SUK jest szansa, że sami zaproponują jakieś lepsze warunki abonamentowe (tak jak pisałem wcześniej, nie mam jakichś wygórowanych wymagań) i dostanę obniżkę na telefon? Jak wywnioskowałem z lektury tego tematu, że podczas rozmowy z konsultantem "pierwszej linii" nie mam szans na coś takiego.
Aha, czy spodziewać się, że tak jak mój znajomy, na początku dostanę typową ofertę?
Umowę przedłużałem już kilka razy, ale niewiele pamiętam z tamtych negocjacji. Ale sami piszecie, że staż nie jest tu istotny.
I jeszcze jedno: przedłużać teraz, czy czekać na promocję urodzinową (jest we wrześniu?)?Mam czas do października.

Z lektury tego tematu powinieneś wywnioskować, bo wiele razy było pisane, że nie ma żadnych szans na obniżkę ceny telefonu. Nawet SUK tego nie może. 1000 pkt Era Premia nie da Ci nic. Minimalna ilość obniżająca o 50 zł aparat to 2000 punktów.

Różnica w cenie telefonu podanej przez konsultanta a tej z cennika zapewne wzięła się z opłaty kurierskiej.


Co do wcześniejszych postów, to każdy konsultant ma obowiązek przy opisie oferty, poinformować, że minuty nie są do Playa. Jeżeli tego nie zrobi i zostanie przyłapany (wiadomo, że wszystkich się sprawdzić w 100% nie da) ponosi finansowe konsekwencje.

 #411965  autor: Baluu
 22 cze 2010, 00:55
Ale może powiedział że są do wszystkich w Erze, Plusie, Orange i stacjonarne. I to też jest prawda. :)

Można przekazać klientowi informacje właściwą bez używania słowa Play - które źle brzmi.

A poza tym burza w szklance wody...

Era, Plus, Orange mają około 40 milionów SIM a żenujący Play ma zaledwie 6% całego rynku w Polsce...

Więc o czym tu mowa???

Znam wiele osób które podpisały w Playu umowę ze względu na telefon który sprzedali a karta sim leży w szufladzie.
A otrzymane minuty wydzwaniają do W3 i Play i tak nic nie zarobi na tym.

[[Baluu]]

 #411971  autor: krzyszsz
 22 cze 2010, 06:43
thonka, ale w sytuacji gdy dzwoni do mnie konsultant to ja raczej nie mam przed sobą ani cennika, ani regulaminu. Nie mam nic poza zapewnieniami konsultanta, który proponuje najlepszą ofertę na świecie, przygotowaną specjalnie dla nas. Ludzie się często nabierają niestety a potem mogą być niemile zaskoczeni. Tylko tyle.
st. Konsultant. jeżeli to co mówisz jest prawdą to w tym momencie nie mam już nic do zarzucenia Erze. Wiadomo, wszystkich nie możesz kontrolować ale dobrze, że taki obowiązek w ogóle jest.
Baluu. to jest nie tyle prawda co manipulacja i gra słowami. ja coś takiego oceniam jednoznacznie: jako wprowadzanie w błąd. i dlaczego żenujący Play? Sam nie mam aktywacji w Play (siedzę od wieluuuu lat w TT) ale cenię ich za to, że ruszyli rynek telekomunikacyjny. I akurat mnie nie boli, że mają ileś procent udziału w rynku, czy że rozdają startery czy jeszcze coś innego. Ja im życzę jak najlepiej. Poza tym w tej chwili nie ma praktycznie możliwości sprawdzić do kogo się dzwoni (Plus, Era, Orange, Play etc.). Rynek się zmienia a podpisując umowę na 2 lata trudno jest przewidzieć, czy jak to mówisz ten żenujący Play nie będzie miał za rok 15-20% rynku? I co wtedy? Ja bym wolał mieć pełną swobodę dzwonienia. Bo jeżeli jest tak jak mówisz to co szkodziło Erze dać minuty do Play skoro tam nikt nie dzwoni i to niszowa oferta na rynku?

 #412052  autor: Baluu
 22 cze 2010, 13:31
Fakt Play zmienił rynek. Dobrze zrobił, ale ja oceniam Playa od każdej strony. Od technicznej też - Ich stacje są montowane w śmieszy dla mnie sposób - brak profesjonalizmu. Oby szybko, tanio i kiepsko.

Widziałeś BTSy Ery, Plusa i Orange?? Są wykonane solidnie a stacje Playa to lekki wiatr zawieje i poskładają się domki z kart...

Tu na forum w technikaliach były wiele razy zamieszczane zdjęcia jak antena sektorowa wychodzi w światło radiolinii, albo kąty anten są totalnie ŹLE ustawione.

Era, Plus i Orange używają najleprzego sprzętu do stacji Ericsona albo Nokii a Play?? Huawei która nie ma najleprzej renomy.

Znam wiele miejsc gdzie sieć Play jest tragiczne skonfigurowana... Coś więcej??
Albo się za coś zabieramy i robimy to dobrze, albo nie robimy tego wcale.

A poza tym w pakietach promocyjnych w Erze minuta w pakiecie kosztuje okolo 25 groszy więc ma na tym Era zarobek około 7 groszy na minucie a w przypadku jak by te minuty były też do Play to byłaby strata 15 gr.

Ja wiem, że Era też zarabia na połączeniach odbieranych i pewnie będą zaraz głosy na forum że to się wyrównuje ale... każda firma jest od tego aby zarabiać a nie od tego aby dokładać do biznesu...

[[Baluu]]

 #412073  autor: krzyszsz
 22 cze 2010, 14:28
Jeżeli oceniasz sieć od strony technicznej to ok. Ja się na tym zupełnie nie znam i nie wypowiadam się. Co do minut. Wcześniej Era jakoś mogła dać minuty do Play a jeżeli jest tak ja mówisz to przecież i tak nikt do Play nie dzwoni więc w czym problem? Poza tym, jeżeli są tacy stratni to przecież nie musieli dawać dokładnie tyle samo minut do pozostałych sieci, a mogli zastosować jakiś przelicznik np. 1 minuta do Play/CP/etc/= 2 albo 3 minuty do Era/Plus/Orange. Oczywiście, nie wymagam aby dopłacali do interesu ale wydaje mi się, że takie różnicowanie nie jest do końca uczciwe wobec klientów. Na przełomie roku będą kończyły się dwie aktywacje w Erze i jeżeli nie poprawią oferty to przykro mi bardzo ale chyba przeniosę te numery do Orange albo Plusa ponieważ cenię sobie swobodę, której Era na dzień dzisiejszy nie jest mi w stanie zaoferować.

Pozdrawiam

 #412242  autor: thonka
 23 cze 2010, 09:27
jezeli mozecie, zakonczcie watek techniczny oraz rozwoju telekom w ostatnich latach, bo nie jest to odpowiedni temat.
nie chce ingerowac w wasze posty, ani tym bardziej ich usuwac, bo badz co badz zawieraja jakas sensowna tresc.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #412243  autor: waeren
 23 cze 2010, 09:33
Baluu pisze:Znam wiele miejsc gdzie sieć Play jest tragiczne skonfigurowana... Coś więcej??
Albo się za coś zabieramy i robimy to dobrze, albo nie robimy tego wcale.
Wywody na podstawie czego? Skąd wiesz jak jest skonfigurowana sieć, masz do niej wgląd, czyli jesteś administratorem? Jeżeli tak to sam źle to skonfigurowałeś, jeżeli nie, to są to populistyczne teksty rodem z parlamentu:) Nie bronię Play chociaż mam abo w Play, przeniosłem po 8 latach w Plusie, szczególnej różnicy w jakości nie widzę, może dlatego że w mieście gdzie Play ma swoje nadajniki, ale to nie moje zmartwienie...
Baluu pisze:Znam wiele osób które podpisały w Playu ze względu na który sprzedali a karta sim leży w szufladzie.
A otrzymane minuty wydzwaniają do W3 i Play i tak nic nie zarobi na tym.
Kolejna wypowiedź świadcząca o kompetencji piszącego. To jak to jest w końcu karty sim leżą w szufladzie czy wydzwaniają te minuty do W3? Jedno drugiemu zaprzecza, a poza tym właśnie Play zarabia tym więcej im więcej jego użytkownicy dzwonią do W3, bo działa to i na odwrót, wtedy też ludzie dzwonią z W3 do Play, a to generuje przychód a nie wewnątrz sieciowe, ale szkoda mi już komentować takich żenujących wypowiedzi.
Baluu pisze:Albo się za coś zabieramy i robimy to dobrze, albo nie robimy tego wcale.
No właśnie, albo wiemy co piszemy, albo nie piszemy wcale....

[ Dodano: 2010-06-23, 09:37 ]
thonka pisze:jezeli mozecie, zakonczcie watek techniczny oraz rozwoju telekom w ostatnich latach, bo nie jest to odpowiedni temat.
nie chce ingerowac w wasze posty, ani tym bardziej ich usuwac, bo badz co badz zawieraja jakas sensowna tresc.
przepraszam thonka ale jak czytam takich domorosłych speców to mnie krew ...nie będę już drążył tematu...nie wyrzucaj tego posta....

P.S. Twój komentarz wskoczył prawie równo z moim bo inaczej bym się wstrzymał... :twisted:

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #412460  autor: krzyszsz
 23 cze 2010, 21:19
thonka, masz słuszność. nieco odchodzimy od tematu. W każdym razie, przez długi czas uważałem, że oferta abonamentowa Ery (dla stałych abonentów) była bardzo dobra. Różne usługi dodatkowe, naprawdę dużo minut do wszystkich sieci, zniżka na abonament (chociaż pamiętam, że ostatnia oferta dla stałych była dyskusyjna z tego względu, że telefony były znacznie droższe niż w ofercie podstawowej [wiem, wiem punkty EP] oraz, że abonamenty mimo iż ze zniżką, zawierały mniej minut niż dla nowych klientów [w jednym abonamencie różnica bodajże 80 minut na niekorzyść stałych klientów]). Generalnie, uważam, że propozycje dla stałych klientów były najlepsze z W3. Szkoda, że Era przygotowała nowe taryfy w moim odczuciu gorsze niż wcześniej. Wymienialność minut w UE tylko na numery stacjonarne, przelicznik 1:1 dla wszystkich usług (chociaż z drugiej strony dochodzą MMS i MB) oraz najcięższy mój zarzut czyli brak minut do Play i Cyfrowego Polsatu. Dzisiaj rozglądałem się za nową ofertą w Plusie i Orange i stwierdzam z żalem, że oferty mają przeciętne. Play na razie nie biorę pod uwagę. Jak sądzicie, Era pójdzie po rozum do głowy z okazji swoich urodzin zmieni coś w ofercie?

 #412553  autor: AmaK
 24 cze 2010, 11:44
Witam

Dzisiaj dostałem następującą ofertę od Ery:

Pakiet Biznes 230 tańszy o 50% przez cały okres trwania umowy i do tego iPhone 3GS 16GB za 300zł.

Da się z nimi coś więcej wynegocjować?

Pozdrawiam
  • Strona 73 z 96
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 96
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 96