Odnośnie mojej wypowiedzi z
tego posta, w skrócie:
zamówienie w Netii BSA 20Mbps w kwietniu, od maja działa 1Mbps, przy przełączaniu na ADSL2+ technicy twierdzą, że 20Mbps może być niestabilne (tłumienie 19-20dB), więc zmiana na 10Mbps (które powinno hulać bez problemu). Na początku czerwca okazało się, iż TP odpowiedziała brakiem możliwości technicznych i umowa została zerwana ze skutkiem na koniec czerwca (dalej działało tylko jako 1Mbps w trybie ADSL2+).
I tak sobie czekając na zakończenie umowy, powoli kombinując już skąd by tu wyciągnąć jakieś ciekawe łącze z internetem, 16.06 router się rozłączył i połączył już z prędkością 10Mbps

. Potestowałem dwa dni, działa stabilnie, wyciąga max ile można, rozłączam, podłączam i działa. No to dzwonię do Netii, a tam wielkie zdziwienie

jak to pomimo BMT na cokolwiek powyżej 1Mbps działa mi 10Mbps. W końcu uwierzyli, więc chcę wycofać tą rezygnację z umowy i tu zonk - zgłoszenie poszło do TP i koniec, nie da rady, pozostaje czekać na rozłączenie linii i ponowne zamówienie usługi

.
I tutaj znowu z pomocą przyszedł p. Karol z blogu Netii - jeden komentarz z opisem sytuacji i w ciągu kilkunastu godzin sprawa załatwiona. Jak widać jak się chce, to się da - szkoda, że szeregowemu konsultantowi na infolinii zabrakło chęci

. Tak więc jak ktoś ma problemy z Netią, niech próbuje zasięgnąć pomocy na blogu

...
Narka i pozdruffka - abes99
