• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #411281  autor: silesiaster
 18 cze 2010, 21:46
Witam

Mam telefon stacjonarny w tpsa - nie korzystam z niego właściwie do dzwonienia - sluży raczej do odbierania telefonów. Denerwuje mnie to, że co miesiąc do tepsy musze wpłacać abonament > 50zł choć właściwie nie wykonuję połączeń. W związku z tym postanowiłem rozwiązać umowę z tpsa i przenieść numer do jakiegoś innego operatora. Gdzie abonament byłby znikomy - albo przynajmniej racjonalny i adekwatny do wydzwonionych minut. Prosiłbym bardzo o pomoc w znalezieniu konkretnego rozwiązania. Najchętniej przeniósłbym numer do jakiejś oferty na karte - ale czy możliwe jest przeniesinie numeru stacjonarnego na telefon komórkowy?

Pozdrawiam

 #411322  autor: elkanguro
 19 cze 2010, 01:00
A masz na tej linii internet ADSL? Jeśli nie, to polecam przenieś numer do Orange na plan taryfowy Orange Strefa. Jest to numer stacjonarny działający w sieci telefonii komórkowej Orange w specjalnym planie taryfowym. Abonament miesięczny 20zł, w tym wliczone 60 minut do wykorzystania na połączenia stacjonarne. http://www.orange.pl/portal/map/map/pos ... 6902005007 Chyba najtańsza aktualnie oferta telefonu stacjonarnego nie licząc telefonii internetowej VoIP.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #411743  autor: Rafix
 21 cze 2010, 12:07
W Multimedii jest chyba też 60minut za 17zł

Nokia 5130 -> Siemens MC60 -> SE K700i -> SE W580i -> Samsung S7350 -> SE Xperia Neo V -> Xperia L ->

Siemano! Jest luźno! :smt006
Kocie dziecka

 #413057  autor: Tony Soprano
 26 cze 2010, 12:36
A jak jest właśnie aktualnie z przeniesieniem nr. np do Play stacjonarnego, albo Netii, albo Orange, czy trzeba dalej płacić tepsie za dzierżawę łączy?

Bo też by mnie coś takiego interesowało. Ale dziś w dobie przenosin numerów w 24h, w dobie przepisów idących w stronę konsumentów spotkałem się z czymś takim na jesieni, gdy koleżanka chciała założyć samą Neostradę (na osiedlu gdzie nie miała stacjonarki z tp) i kazali jej dokupić abo z telefonem. W Netii też aby mieć neta musiała mieć telefon (skończyło się na Play Online). Trochę to chore w dzisiejszych czasach.

Ericsson S868, T28s | Siemens S25, S40 | Motorola K1 | SPV E650 | LG Cookie KP500 | Nokia 7650, 3330, 3310, 6210, 3510i, 6100, 6610i, 6310i, N95 8GB, E66 | Sony-Ericson T230, K700i, W200i, K750i, K800i, C702, C902

 #413108  autor: micaxa
 26 cze 2010, 16:38
Tony Soprano pisze:A jak jest właśnie aktualnie z przeniesieniem nr. np do Play stacjonarnego, albo Netii, albo Orange, czy trzeba dalej płacić tepsie za dzierżawę łączy?

Nie, jeśli przenosisz numer to TP nic nie płacisz.

A w drugiej kwestii jesli chcieli was zmusic do zamowienia telefonu z abonamentem to poprostu naciąganie, TP wymaga zeby na linii na ktorej jest internet byl aktywny numer ( czyli umowa naabonament u nich albo u innego opa) ale mozna tez poprostu placic haracz za utrzymanie lacza ( obecnie cos okolo 30 zl) ale wtedy nie do TP tylko do tego u ktorego jest to BSA :D

 #413127  autor: Vieslav
 26 cze 2010, 18:05
micaxa, Przecież linia sama się nie utrzyma, awarie same się nie usuną. Dyskusja na ten temat jest podobna do ostatniej afery o "darmowe smsy", które przecież nic nie kosztują operatora. Tylko zapominacie o konieczności dostarczania zasilania, konserwacji, usuwaniu usterek, nawet utrzymywaniu infolinii. Gdy masz aktywny numer, chociażby z abonamentem za 10zł to z założenia jesteś zarobkiem dla opa, bo będzie zarabiał na połączeniach przychodzących do ciebie.

 #413492  autor: micaxa
 28 cze 2010, 14:57
Vieslav pisze:Przecież linia sama się nie utrzyma
No dokładnie, tak jak pisałem- dlatego wymagane jest albo płacenie za jej utrzymanie, albo płacenie abonamentu za telefon u jakiegokolwiek operatora WLR. A co do usuwania awarii, umowy BSA i WLR sa zawierane na takiej zasadzie ze TP ma obowaizek wyslac swoich ludzi i to oni problemy usuwają.