• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #410983  autor: Vartan
 17 cze 2010, 20:06
Moze macie jakieś pomysły co mogę zrobić;> Podpisywałem w kwietniu umowę przedłużenia z Orange z telefonem. A od maja zaczęli do mnie dzwonić konsultanci w sprawie przedłuzenia. poinformowałem ich ze już umowę przedłużyłem, ale nadal do mnie dzwoniono. to zadzwoniłem do osoby z salonu u której tę umowę przedłużałem. Okazało się, że umowa została najprawdopodobniej zgubiona (umowę przedłużyłem 2 m-ce temu i nadal jej nie ma). Jeden z konsultantów z którym rozmawiałem na infolinii powiedział ze ta umowa z kwietnia została w systemie anulowana, gdyż nie dostali papierów, ale z adnotacją że dostałem telefon. Obecnie osoba z którą w salonie przedłużałem umowę zablokowała moje konto wprowadzając do systemu fikcyjną propozycję bez mojej wiedzy blokując mnie w ten sposób, tłumacząc się że wysłał reklamację do orange w tej sprawie, co ma dalej z tym robić. Jak myślicie co mam teraz zrobić?? żądać odblokowania czy jak??jakieś pomysły:)??bo niby skoro nie ma umowy to jak mogą twierdzić że dostałem telefon skoro nie ma na to papierka…??i w jaki sposób może mnie ten konsultant blokować…bez umowy chyba nie ma do tego podstawy…??
Ostatnio zmieniony 18 cze 2010, 12:07 przez Vartan, łącznie zmieniany 1 raz.

 #410985  autor: aga
 17 cze 2010, 20:14
Przecież umowa nie jest w jednym egzemplarzu. Jeżeli w Orange coś zgubili to masz jeszcze swój egzemplarz. Poza tym zgubienie jest mało prawdopodobne, bo konsultant nie wypisuje umowy ręcznie tylko generuje z systemu.

 #410986  autor: Vartan
 17 cze 2010, 20:20
no niby tak...ale przecież umowę podpisujesz ręcznie...a nie cyfrowo...potem warunki są wprowadzone do systemu...a umowa z podpisem idzie do orange...nie wiem w jaki sposób...czy kurierem czy faxem czy jak...no i dlaczego też umowa w systemie zostala oznaczona jako anulowana..??poczatkowo jak zgłosiłem to konsultantowi z którym przedłużałem umowę, zasugerował on żebym przyjechał i podpisał umowę na nowo...więc coś tu nie tak...niby przeciez umowę podpisałem..a on tu wciska żebym podpisał z nim nową umowę na tych samych warunkach...ale sie nie zgodziłem bo coś mi tu śmierdziało...dlatego się pytam...no i fakt nie jest podpisana w jednej wersji..ale w dwóch...jedna wersja dla orange druga dla mnie...ale co jeśli...powiedzmy też jej nie ma...to umowa tak na prawdę nie istnieje gdyż nie ma na nią żadnej podstawy...brak warunków z podpisem to brak takiej umowy...no i skoro uwazasz że jej zgubienie jest malo prawdopodobne....a jednak...konsultant sam zasugerowal że umowa zostala zgubiona, gdyż w systemie faktycznie oferta wprowadzona została, ale ją anulowano ze względu na brak dokumentów...przypominam że umowę przedlużyłem w połowie kwietnia...a teraz mamy już polowę czerwca...a konsultanci nadal do mnie dzwonili, dopóki nie zablokował mnie dla siebie ten pierwszy konsultant fikcyjną propozycją...
Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, 20:26 przez Vartan, łącznie zmieniany 1 raz.

 #410987  autor: aga
 17 cze 2010, 20:25
Zgłoś reklamacje, a jako podstawę załącz kserokopię swojej umowy. Tutaj raczej nikt ci nie pomoże w tej sprawie i musisz ją sobie sama wyjaśnić z Orange.

 #410988  autor: Vartan
 17 cze 2010, 20:29
no tak..ale słyszałem już o nie jednym takim przypadku, że po prostu w takiej sytuacji podpisywalo się nową umowę tak jakby tamtej starej w ogóle nie było;>

 #410991  autor: cesarz
 17 cze 2010, 20:39
Takie rzeczy jak zaginięcie umowy się zdarzają , koledze przy przedłużeniu też zgubili i walczył z tym chyba z 6 miesięcy . , a i tak musiał podpisać nową umowę . Kiedyś będąc w salonie Orange tylko spytałem się co dostanę w "Propozycji" na jeden z numerów . Później okazało się , że podpisałem nową umowę ! A ja robiłem wywiad i nie śpieszyło mi się do nowej umowy bez telefonu.

CNN

 #410993  autor: Vartan
 17 cze 2010, 20:41
no ale ja tak myślę żeby właśnie podpisać nową umowę;P stara była podpisana jeszcze na starym abo...a teraz w orange są animalsy;P i nei zależy mi żeby walczyć o uznanie starej..ale żeby po prostu podpisać nową...no i właśnie nie wiem czy ten konsultant z którym początkowo przedłużałem umowę mógł mnie teraz zablokować fikcyjną propozycją tak aby nikt do mnie nie dzwonił tłumaczac się ze niby musi się rozeznać w Orange co ma zrobić, a co niby ma zrobić skoro umowy nie ma;P tak twierdzi on, i inna konsultantka która do mnie dzwoniła...

 #411006  autor: ciuchcia
 17 cze 2010, 21:33
Zabrzmi nieuczciwie ... i takie bedzie. Mozesz sprobowac podpisac nowe przedluzenie z nowym telefonem. Przeciez jednoczesnie nie mozna miec 2 aneksow na jednym numerze. Tylko do tego jest potrzebne anulowanie fikcyjnego zamowienia. Popelnili blad - ich strata.

 #411011  autor: Vartan
 17 cze 2010, 21:40
no właśnie...tylko czy konsultant mógł zablokować moje konto fikcyjną propozycją??i czy moge teraz zażądać aby mnie odblokował i tak??przecież ta umowa pierwsza przedlużajaca z kwietnia w systemie jest już anulowana, więc chyba nie mogł mnie blokować bez mojej zgody...wiem ze to nie uczciwe...ale nie ja pierwszy jestem w takiej sytuacji na pewno;P

 #411018  autor: Kaczy
 17 cze 2010, 21:53
Vartan pisze:tylko czy konsultant mógł zablokować moje konto fikcyjną propozycją?
Może. Mi kiedyś tak zablokowali możliwość przedłużenia umowy. Na szczęście kobieta w salonie była pomocna, zadzwoniła w pewne miejsce i po paru dniach mogłem przedłużać umowę.

...::: Made for loneliness :::...

 #411024  autor: Vartan
 17 cze 2010, 22:05
a w jakiej sytuacji Ci numer zablokowano propozycją??

 #411040  autor: Corsini
 17 cze 2010, 23:05
ciuchcia pisze:Popelnili blad - ich strata.
Nie ma takiej opcji :) Orange na tym nie straci.

Jeszcze tak może doprecyzuję że oferta przedłużeniowa jest porozumieniem stron i klient nie ma środków aby narzucać takową operatorowi. Jeśli operator nie chce przedłużyć to go się nie zmusi. A tutaj nie będzie chciał dopóki sprawa nie zostanie rozwiązana.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #411041  autor: Vartan
 17 cze 2010, 23:17
no ale jeśli nie będą chcięli to przecież mogę np wyemigrować do innego operatora...no chyba że by chcięli przedlużyć bez tel (bo go dostałem już na to pierwsze przedłużenie;P )...

 #411049  autor: ciuchcia
 17 cze 2010, 23:56
Vartan pisze:no ale jeśli nie będą chcięli to przecież mogę np wyemigrować do innego operatora
no i zeby tu walka jeszcze nie bylo, ze umowa sie znajdzie, a Ty bedziesz u innego operatora i kare dostaniesz. Dlatego najlepiej byloby podpisac kolejny anex z nowym telefonem w nowej taryfie.

Ewentualnie mozesz isc w zaparte, ze nie podpisywales umowy i nie brales zadnego telefonu :)

 #411076  autor: Vartan
 18 cze 2010, 08:26
no teoretycznie tak:) zawsze mogę poczekać aż mi się umowa skończy i potem po prostu wykupić nowe abo gdzie indziej;P no ale czy potem orange nie będzie mnie ściagać że brałem drugą umowę z telefonem;P ale w sumie przecież ta pierwsza została anulowana (ale z dopiskiem że dostalem telefon) i wątpię żeby papierek znalazł się po ponad 2 miesiącach;P

 #411498  autor: BL9393
 20 cze 2010, 09:07
w systemie albo aneks jest, albo go nie ma.
Sam dopis że był pobrany telefon i brak aneksu w systemie operatora w żaden sposób nie zobowiązuje. Jeśli aneksu nie ma operator, to nie masz nowego zobowiązania ;)
Możesz zadzwonić na *100 i poprosić o przesłanie Ci kopi aneksu dla potwierdzenia czy znajduje się on w archiwum centertela.

czas na Orange

 #411504  autor: ProPozycja
 20 cze 2010, 09:34
Vartan pisze:no właśnie...tylko czy konsultant mógł zablokować moje konto fikcyjną propozycją??i czy moge teraz zażądać aby mnie odblokował i tak??przecież ta umowa pierwsza przedlużajaca z kwietnia w systemie jest już anulowana, więc chyba nie mogł mnie blokować bez mojej zgody...wiem ze to nie uczciwe...ale nie ja pierwszy jestem w takiej sytuacji na pewno;P
Jeżeli jesteś zablokowany to teoretycznie możesz drugi raz przedłużyć umowę i dostać nowy tel :) Twoja umowa prawdopodobnie nie została wprowadzona. Gdyby była to nikt nie mógłby Ciebie zablokować bo wyskoczyłby błąd zamówienia "OM". Jeżeli taki błąd wyskakuje w aplikacji jest to jednoznaczne z tym, że klient ma zapisane warunki ale ma złą datę zobowiązanie i widnieje jako uprawniony klient. Tak to wyglądałoby moim zdaniem. Ale to są moje "suche" dywagacje. Może być też tak, że zostałeś jakoś inaczej zablokowany :)

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #411506  autor: BL9393
 20 cze 2010, 09:36
blokada najczęściej następuje przez salony, zapisują ofertę, ale nie generują aneksu i sobie oferta wisi w systemie...

czas na Orange

 #411511  autor: ProPozycja
 20 cze 2010, 10:36
BL9393 pisze:blokada najczęściej następuje przez salony, zapisują ofertę, ale nie generują aneksu i sobie oferta wisi w systemie...
Dokładnie. Jest to dość popularne, niestety :)

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #411680  autor: Corsini
 21 cze 2010, 01:27
Ale się namnożyło tego Orange tutaj!

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE