• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 17 z 244
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 244

 #410024  autor: TrustNoOne
 10 cze 2010, 21:19
emeswu pisze:Czy macie jakiś maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji?
Każdą reklamację (nie ważne czy Play) należy rozpatrzyć do 30 dni od momentu jej zarejestrowania. 26 maj to nie tak dawno. Masz jeszcze trochę czasu. Play też na jej rozwiązanie.

Pozdrawiam.
[moderacja]
Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 22:41 przez TrustNoOne, łącznie zmieniany 1 raz.

Quot capita, tot sententiae...

 #410081  autor: pawelpp
 11 cze 2010, 10:05
P4Y, nie sądzisz, że sposób rozwiązania 17965462 i wszystkich z nim powiązanych pozostawia WIELE do życzenia? :smt011
Chodzi o reklamację jakości połączenia - podałem wszystkie dane zgodnie z formularzem, mimo to w odpowiedziach prosi się mnie o wypełnienie go, czego ja konsekwentnie odmawiam (bo nie będę uzupełniał danych, które znajdują się już w treści reklamacji). Po miesiącu upomniałem się o uznanie zgłoszenia i wypłatę odszkodowania i po kolejnym miesiącu (!) dostałem w odpowiedzi.... formularz.

 #410082  autor: aree1987
 11 cze 2010, 10:17
Od 3 dni nie mogę na numerze mamy aktywować pakietu 100min. do play i stacjonarne. Po wklepaniu kodu bezpośrednio wyskakuje info, że serwis chwilowo niedostepny, to samo przez *111#, przez internet też się nie da po przy wejściu w zakładkę usługi wyskakuje jakiś błąd i numer tego błędu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

 #410133  autor: metpablo
 11 cze 2010, 15:04
pawelpp pisze:Chodzi o reklamację jakości połączenia - podałem wszystkie dane zgodnie z formularzem, mimo to w odpowiedziach prosi się mnie o wypełnienie go, czego ja konsekwentnie odmawiam (bo nie będę uzupełniał danych, które znajdują się już w treści reklamacji).
Najwyraźniej w BOKu Playa nie czytają zgłoszeń. Po prostu. U mnie było podobnie, z tym że zasugerowałem, że w tym a tym miejscu powinni sprawdzić konfigurację swojej sieci 2G. Nie odniosło rezultatu, więc na sztywno przełączyłem się na Plusa. Widać Playowi się nie opłaca, żeby ich własny zasięg był "skuteczny". Mi to wisi, płacę tyle samo za SD na Plusie co na Playu :-D

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #410139  autor: pawelpp
 11 cze 2010, 15:41
metpablo pisze:BOKu Playa nie czytają zgłoszeń.
To wiadomo od dawna, ale znalazłem metody, które zmuszają ich do przeczytania i zrozumienia:
1) im głupiej odpowiadają tym więcej zgłoszeń jest generowanych. W kolejnych zgłoszeniach warto napisać tylko "Dotyczy zgłoszenia: X,Y,Z,..." i jak najmniej zdradzać o co w nim chodziło.
2) Numerować pytania lub kwestie do wyjaśnienia
3) Poprosić o streszczenie treści zgłoszenia w więcej niż 3-4 zdaniach
4) Stosować magiczne formułki typu "proszę nie łączyć tego zgłoszenia z innymi", "proszę odpowiedzieć na wszystkie z poruszonych kwestii (są ponumerowane)", itp.
1) i 2) razem dają zaskakujące rezultaty :) - można uzyskać w miarę konkretną odpowiedź na pytania.

 #410251  autor: jakubvtt
 14 cze 2010, 17:49
Witam.
Dnia 12.05.2010 złożyłem reklamację odnośnie nieprawidłowego doładowania konta w Play Online na Kartę. Zgłoszenie cały czas wisiało jako zarejestrowane. Dopiero Play4You2 popchnął mi zgłoszenie i zmieniło status na rozpatrywane. Dziś jest 14.06.2010 czyli minęło ponad 30 dni od momentu jego zgłoszenia ale PLAY ma to gdzieś ponieważ na chwilę jak piszę ten post zgłoszenie jest nadal rozpatrywane. Widać że BOK PLAY to czysta żenada :!: Totalnie zlewacie ludzi i robicie wielką łachę. Mam prosić kogoś na kolanach żeby łaskawie przeczytał moje zgłoszenie :?: To są zwyczajne kpiny, mieć tak w poważaniu ludzi. Dobrze że to tylko prepaid, przynajmniej podjąłem decyzję zmiany dostawcy internetu bo na PLAY nie można liczyć, jest po prostu dziecinna :evil: Mam się modlić czy doładujecie następnym razem prawidłowo konto limitem 4GB za 50zł czy może dostanę 2GB a może wcale nie doładujecie i stwierdzicie że wszystko gra. Przepraszam nic nie stwierdzicie bo nawet nie przeczytacie żadnego zgłoszenia. Tak wygląda obsługa w PLAY, to nawet nie jest FIKCJA to czysta FANTAZJA.

 #410426  autor: Marens
 15 cze 2010, 12:00
Opowieść z cyklu przenoszenie numeru: :smt021
Kod: Zaznacz cały
Przepraszamy abonent wybranego numeru nie przyjmuje połączeń przychodzących.
Tak i tak jest jakiś progres gdyż rano był komunikat
Kod: Zaznacz cały
Nie ma takiego numeru.
edit 21:00
Poszły dwa zgłoszenia i numer jest już online.
Widzę, że jest jakaś poprawa z BOK P4.

 #410589  autor: sql
 15 cze 2010, 21:51
Czy korzystając z oferty " LongPlay 1 zł MNP" przy przedłużaniu umowy traktowany jestem jak stały klient? Chodzi mi dokładniej czy mogę przedłużyć umowę w taryfie LongPlay bez telefonu z gratisowym "Stanem Darmowym" od abonamentu 34,50zł

 #410650  autor: bleckwarrior
 16 cze 2010, 07:58
sql pisze:Czy korzystając z oferty " LongPlay 1 zł MNP" przy przedłużaniu umowy traktowany jestem jak stały klient? Chodzi mi dokładniej czy mogę przedłużyć umowę w taryfie LongPlay bez telefonu z gratisowym "Stanem Darmowym" od abonamentu 34,50zł
w związku z tym,że ta oferta trwa dopiero około miesiąca- na dzień dzisiejszy jeszcze tego nikt nie wie:)
pozdrawia

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #410703  autor: pawelpp
 16 cze 2010, 13:02
i P4Y uciekli ;)

 #410710  autor: Andrzej24
 16 cze 2010, 13:18
aree1987 pisze:Od 3 dni nie mogę na numerze mamy 100min. do play i stacjonarne. Po wklepaniu kodu bezpośrednio wyskakuje info, że serwis chwilowo niedostepny, to samo przez *111#, przez internet też się nie da po przy wejściu w zakładkę usługi wyskakuje jakiś błąd i numer tego błędu. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Nie jesteś sam Ja okł. tygodnia temu miałem to samo lecz ze stanem darmowym. Zacząłem go włączać i system się zaciął. Nie mogłem sprawdzić czy jestem już wstanie darmowym czy, nie. Zaryzykowałem i doładowałem konto za 30 zł i stan darmowy działał, lecz zakładka usługi dalej nie działała. Trwało to może tydzień. W końcu naprawili i teraz działa jakby lepiej i szybciej. Na dodatek problem z przelogowywaniem do Plusa ustąpił. Mam tylko taką nadzieję, że więcej takich usterek nie będzie.

 #410758  autor: jakubvtt
 16 cze 2010, 16:37
Witam.
Zakończyła się moja sprawa dotycząca reklamacji doładowania w Play Online na Karte. Play stwierdził że doładowanie zostało przyznane poprawnie, pomimo że miałem 3100 zamiast 4000MB i nie ma tutaj żadnego błędu z ich strony, jednak przyznali mi brakujące 900MB o które wnioskowałem, z tytułu przekroczenia przez nich terminu 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jest to polubowne załatwienie sprawy.

Pozostaje jednak niesmak co będzie przy następnym doładowaniu, czy znowu nie powtórzy się taka sytuacja.

 #410759  autor: Marens
 16 cze 2010, 16:38
i P4Y uciekli ;)
Mam wrażenie, że e-maile czytają... :wink:
Byłby to wyjątkowy zbieg okoliczności gdyby 3 zgłoszenia przez dział techniczny były "zauważone" w ciągu 2-3godzin. Tyle musiałem średnio czekać na poprawienie kilku poważnych błędów w tym roaming Plusa i problem z połączeniami przychodzącymi.
Andrzej24 pisze:Nie mogłem sprawdzić czy jestem już wstanie darmowym czy, nie.
Wczoraj aktywowałem SD na 2 nowo przeniesionych numerach.
Wszystkie kody poprawnie działają.

Mam pytanie odnośnie „Poleć Play Znajomemu”
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... jomemu.pdf
Kod: Zaznacz cały
W przypadku osób będących Użytkownikami ofert na kartę należy spełnić następujące warunki:
a. Korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej 5 dni od Aktywacji;
b. dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu ostatnich 30 dni; 
Jeśli numery zostały wczoraj podłączone do sieci i doładowane za 30zł to jak w Poniedziałek wklepię *111*69*1*numer Osoby Poleconej# to obydwa numery dostaną po 15zł, czy dopiero po następnym doładowaniu?

 #410930  autor: pawelpp
 17 cze 2010, 14:55
Pytanie:
Dotyczy: 18740705 Oczekuję wyczerpującej i możliwie dokładniej odpowiedzi na pytania zawarte w treści zgłoszenia. Proszę nie traktować tego zgłoszenia jako odwołanie. Proszę jedynie na odpowiedź na zadane pytania. Oraz na jeszcze jedno: czy konsultant przeczytał treść zgłoszenia?
Odpowiedź:
Uprzejmie informujemy, ze odpowiedź została zawarta w zgłoszeniu: 18740705 Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podtrzymujemy opinię wydaną w odpowiedzi na sprawę numer 17868439 z dnia 9 czerwca 2010 roku. Jednocześnie informujemy, że wyczerpał Pan postępowania reklamacyjnego.
Na odpowiedzi w nim zawarte czekam od co najmniej dwóch miesięcy.
Treść wcześniejszego zgłoszenia:
Dotyczy: 17868439 W komentarzu zamknięcia reklamacji nie znajdują się wyjaśnienia, o które prosiłem w jej treści. Trudno uznać Państwa odpowiedź za rozpatrzenie odwołania. Zgodnie z ustawą o języku polskim "Języka polskiego używa się w obrocie prawnym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej pomiędzy podmiotami polskimi oraz gdy jedną ze stron jest podmiot polski. Dotyczy to w szczególności nazewnictwa towarów i usług, ofert, reklamy, instrukcji obsługi, informacji o właściwościach towarów i usług, warunków gwarancji, faktur, rachunków i pokwitowań. Podmiotem polskim w rozumieniu ustawy jest: * 1) osoba fizyczna mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, * 2) osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej " Na tej podstawie proszę o udostępnienie w języku polskim informacji na temat właściwości usługi głosowej. Pytam więc po raz kolejny jakie są normy realizowane przez P4 dotyczące świadczenia usług głosowych na terytorium RP? Na stronie ETSI nie znalazłem treści tych norm w języku polskim. Jeżeli się tam znajdują, to proszę o podanie bezpośredniego odnośnika, pod którym znajdę zrozumiałe, nadające się do przeczytania tłumaczenie. Proszę także o wyjaśnienie następujących kwestii: 1) Jeżeli pakiet danych 500 MB zostanie dla mnie udostępniony w sieci Polkomtel, to przestawię swój telefon w automatyczny wybór operatora. Chciałbym, aby w takim wypadku państwo zagwarantowali mi, że będę zawsze dostępny w sieci, jeżeli tylko mój telefon będzie pokazywał iż ma zasięg. 2) Skoro warunki świadczenia mogą się nieznacznie różnić od siebie, to proszę o wskazanie takich miejsc w X na ul. Y, w których usługi są realizowane prawidłowo w oparciu o Państwa własna infrastrukturę. 3) Proszę o możliwie najdokładniejsze sprecyzowanie zapisu "o jakości zgodnej z normami ETSI". Czy te normy przewidują, że w odległości kilkuset metrów od nadajnika klient może nie mieć zasięgu sieci 2G i 3G wewnątrz budynku?! 4) Zapisy regulaminowe mówią tylko o sytuacjach, w których topologia terenu nie pozwala na prawidłowe realizowanie połączeń. W sieci P4 tam, gdzie jest ona dostępna występują problemy w małym stopniu związane z topologią terenu, a bardziej z przeciążeniem sieci. W takim przypadku na podstawie ustawy Prawo Telekomunikacyjne mam prawo dochodzić swoich roszczeń z tytułu nieprawidłowego wykonywania usług telekomunikacyjnych. Podtrzymuję swoje żądania.
Odpowiedź:
Informujemy, że podtrzymujemy opinię wydaną w odpowiedzi na sprawę numer 17868439 z dnia 9 czerwca 2010 roku. Jednocześnie informujemy, że wyczerpał Pan drogę postępowania reklamacyjnego.
 #410942  autor: prof.theodor
 17 cze 2010, 15:33
Witam, mam pytanie dlaczego tak się dzieje, że nie mogę ściągnąć załącznika będąc w zasięgu Plusa muszę za każdym razem przełączać się na zasięg Play. Mam nadzięję, że zna koś odpowiedź i że da się coś z tym zrobić.

 #410957  autor: Pijo
 17 cze 2010, 16:57
Czy mieliście problem z Poczta Głosową ? Mimo, ze miałem wyłączone wszystkie przekierowania (po za ktoś dzwonil) i kazdy kto do mnie dzwomił automatycznie po jednym beepie był przekierowywany na numer 790200200. i słyszał komunikat " Wprowadz numer skrzynki poczty głosowej .." (czy jakoś tak) . Ja dzwoniąc ze swojego numeru na Pocztę Głosową również słyszałem identyczny komunikat , zamiast "nie masz nowych wiadomości"

Czy ktoś jeszcze zauważył problem z Pocztą Głosową?

Ja wyłączyłem te cholerstwo przez BOK.

 #410961  autor: DanielR
 17 cze 2010, 17:10
Pijo pisze:Czy mieliście problem z Poczta Głosową ? Mimo, ze miałem wyłączone wszystkie przekierowania (po za ktoś dzwonil) i kazdy kto do mnie dzwomił automatycznie po jednym beepie był przekierowywany na numer 790200200. i słyszał komunikat " Wprowadz numer skrzynki poczty głosowej .." (czy jakoś tak) . Ja dzwoniąc ze swojego numeru na Pocztę Głosową również słyszałem identyczny komunikat , zamiast "nie masz nowych wiadomości"

Czy ktoś jeszcze zauważył problem z Pocztą Głosową?

Ja wyłączyłem te cholerstwo przez BOK.
Tak, ja na jednym z numerów mam podobnie!
Dlatego też powyżej zadałem pytanie play4you2, czy czasem znów nie "grzebią" w swojej sieci - tym razem przy Poczcie Głosowej.
Nie chciałem się na razie w tym temacie rozpisywać, bo wciąż czekam co odpowie mi p4y2.

 #410963  autor: user_delete26
 17 cze 2010, 17:48
Jak to jest z przenoszeniem nr do Play Fresh? Trzeba placic za wydanie karty?
Kumpel ostatnio przenosil nr do Play Abonament i zaplacil przy tym 30 zl.

 #410979  autor: bleckwarrior
 17 cze 2010, 19:50
pietro90 pisze:Kumpel ostatnio przenosil nr do Play Abonament i zaplacil przy tym 30 zl.
za co zapłacił? - z całą pewnościa nie za kartę.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #411055  autor: Chemicalifornia
 18 cze 2010, 00:17
Mam problem jakiś czas temu skończyła mi się umowa w P4 i Play dzwoni do mnie, żeby przedłużyć mi umowę.
Ale do tej pory dzwonił jawnie albo jako BOK, albo z jakiegoś numeru i zawsze pytał o hasło abonenckie.
A ostatnio dzwonią z zastrzeżonego i ani nie mówią, że jestem nagrywany, ani nie pytają o hasło abonenckie. Nic.
Przy okazji mam drugi.
Play też mnie dręczy telefonami konkursowymi z zastrzeżonego. Jak to wyłączyć?

3210>6210>6210>6310i>6021>K800i>iPhone3GS&E66>GalaxyNoteII&E6-00> One M9 & Xperia Z1 & Galaxy Note II
In all those mysteries you're taken by surprise
You never thought to see that look was in his eyes
  • Strona 17 z 244
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 244
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 244