Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
79
Rejestracja
27 maja 2010, 18:08
Lokalizacja
Polska
Raczej nie.Andrzej24 pisze:A czy jest możliwa rejestracja wypełniając blankiet pobrany z internetu i wysłanie go pocztą?
W innych sieciach jest taka możliwość. A w Play?
W zasadzie wziąłem, chodzi tylko o to, jak szybko ktoś na to zareaguje i tak samo jest w przypadku Play 24 i zgłoszenia telefonicznego.TrustNoOne pisze:nie wziąłeś (jeśli mogę takiej formy użyć) pod uwagę czynnika ludzkiego..
Hmm, to niestety nie umiem Ci na to odpowiedzieć. Z technicznego punktu widzenia nie powinno mieć to żadnego znaczenia.TrustNoOne pisze:A jednak dziwnym trafem przez telefon połączenie jest lepsze.. Stabilniejsze.
Hmm, co do odpowiedzi powiem że to... TajemnicaTrustNoOne pisze:Z utęsknieniem czekam na LTE... i mam nadzieję, że Play pomimo zaprzeczeń podniesie w najbliższych kilku miesiącach limit prędkości i ilości danych..
Ależ nawet w to nie wątpię. Po prostu przekazałem Ci informacje, które są adekwatne do zdarzenia na chwilę obecną. Lokaqlizacja może nie ma znaczenia, ale gęstość nadajników już tak. Choć oczywiście zgodzę się z Tobą, że nie musi.TrustNoOne pisze:znam zasadę działania BTSów czy NodeB. Trochę czytam wiadomości w internecie..
TrustNoOne pisze:Najbardziej te ciemne...
Niestety nie, ponieważ dane te należy zweryfikować również z Twoim Dowodem Osobistym i dokonuje tego nasz Sprzedawca w Salonie.Andrzej24 pisze:A czy jest możliwa rejestracja wypełniając blankiet pobrany z internetu i wysłanie go pocztą?
A czy ta rejestracja będzie tyle samo warta? Wiesz w Play24 też możesz się zarejestrować a nie jest to ta sama rejestracja co w Salonie...Pijo pisze:Wystarczy zalogować się na Plus Online i wypełnić dane. I tyle.
Hmm to dziwne (wierzę Tobie) gdyż Plus musiał jakoś potwierdzić, że jesteś tym za kogo się podajesz. Nawet przy MNP nie podawałeś żadnych danych osobiście?Pijo pisze:Trzy Simplusy po takiej rejestracji przeniosłem do innej sieci.
zazwyczaj 48 godziny:)muchakk pisze:To teraz ja mam pytanie. Dzisiaj dokonałem ostatniego doładowania Play Mixtura Pro 50 (umowa podpisana w listopadzie ubiegłego roku). Byłem dzisiaj w salonie z zamiarem przejścia na abo, niestety zostałem poinformowany, że w systemie jeszcze tego nie widać i że mam czekać do 30 dni. Chciałbym właśnie spytać ile to zazwyczaj trwa i czy jestem wstanie sam sprawdzić kiedy mogę udać się po abonament?
rejestracja w play24 nie jest niestety rejestracją karty, na dzień dzisiejszy tylko i wyłącznie w punkcie możecie zarejestrować play fresh-a.TrustNoOne pisze: A czy ta rejestracja będzie tyle samo warta? Wiesz w Play24 też możesz się zarejestrować a nie jest to ta sama rejestracja co w Salonie...
muchakk pisze:To teraz ja mam pytanie. Dzisiaj dokonałem ostatniego doładowania Play Mixtura Pro 50 (umowa podpisana w listopadzie ubiegłego roku). Byłem dzisiaj w salonie z zamiarem przejścia na abo, niestety zostałem poinformowany, że w systemie jeszcze tego nie widać i że mam czekać do 30 dni. Chciałbym właśnie spytać ile to zazwyczaj trwa i czy jestem wstanie sam sprawdzić kiedy mogę udać się po abonament?
niestety z poziomu konta, albo telefonu nie - tylko salon/BOKmuchakk pisze:Ok, a czy jestem wstanie sam sprawdzić czy jest już możliwość przejścia na abo?
Chyba nie mnie chciałeś zacytować..bleckwarrior pisze:rejestracja w play24 nie jest niestety rejestracją karty, na dzień dzisiejszy tylko i wyłącznie w punkcie możecie zarejestrować play fresh-a.
Bardzo związana z pytaniem odpowiedź:Proszę o wskazanie podstawy prawne pozwalającej Państwu na przyznanie minut w ramach rekompensaty ze nienależyte świadczenie usług telekomunikacyjnych.
W jednej z reklamacji poprosiłem o kontakt telefoniczny w chwili rozpatrzenia zgłoszenia (bo podobno jest to teraz możliwe). Oczywiście nikt nie zadzwonił, więc ponowiłem swoją prośbę. oto odpowiedź:W dopowiedzi informujemy, że dokładnie zapoznaliśmy się ze sprawą. Powiadamiamy, że podtrzymujemy opinię wydaną w odpowiedzi na sprawę numer X. Jednocześnie informujemy, że została wyczerpana drogę postępowania reklamacyjnego.[...] W związku z powyższym w chwili obecnej może Pan dochodzić swoich roszczeń w trybie postępowania sądowego, zgodnie z art. 109 i 110 Prawa Telekomunikacyjnego z dnia 16 lipca 2004 roku.
Problem w tym, że mój numer telefonu to 792XXXXXX. Ciekawe... Oczywiście to nie była literówka konsultanta, bo w historii połączeń nie ma takiej próby połączenia. W ogóle miło, że napisali kiedy dzwonili. 14:42 ale w jakim dniu?W związku z rozwiązaniem kwestii poruszanej w kontakcie X został wykonany z naszej strony kontakt telefoniczny na numer 793XXXXXX, który odbył się 14:42. Z powodu nie odebrania z Pańskiej strony telefonu został wysłany SMS potwierdzający rozwiązanie powyższego zgłoszenia.
Odpowiedź:Nie pytałem o to, z która siecią mam się łączyć. Tym samym nie uzyskałem odpowiedzi na pytania: dlaczego telefon zawiesza się TYLKO i WYŁĄCZNIE podczas przełączania pomiędzy sieciami P4 i Polkomtel? Za granicą przełącza się dużo częściej pomiędzy innymi operatorami i mimo to problem NIE WYSTĘPUJE. Jak to jest możliwe?
Pytanie:Zmiana sieci nie wpływa na świadczone przez nas usługi. Zawieszanie się telefonu może wynikać z nieprawidłowych ustawień lub braków technicznych. Prosimy o skonfigurowanie telefonu tak, aby łączył się z siecią PLAY (wybór operatora/ wybór sieci). Zaznacza Pan, że wyraża chęć korzystania wyłącznie z zasięgu Play. Wówczas nie będzie potrzebne restartowanie aparatu.
Odpowiedź:Chciałbym, aby państwo wskazali w regulaminie lub ustawie PT punkt mówiący o tym, że mam obowiązek
a) wpisać dane do formularza, mimo iż znajdują się one w treści zgłoszenia (tylko nie w formie formularza) - nie można takiej sytuacji nazwać "uzupełnieniem danych"
b) złożyć reklamację w ciągu 2/3 dni od chwili wykonania połączenia
Szkoda tylko że w kolejnych zgłoszeniach dostaję ZAWSZE formularz do wypełnienia.a) Prośba o uzupełnienie formularza wynika z wewnętrznych procedur obsługi zgłoszeń technicznych. Jest on niezbędny, abyśmy w przejrzystej formie mogli uzyskać informacje potrzebne do sprawdzenia zaistniałej niedogodności. Odpowiedź na powyższe pytania, mimo nie zachowania formy formularza, jest wystarczająca do rozwiązania sprawy.
b) b. Zgodnie z regulaminem na uzupełnienie reklamacji przewidziany jest okres 14 dni. Prośba o podanie połączeń z 3 ostatnich dni potwierdza występowanie niedogodności. Ponadto powyższe wymogi wynikają z rozwiązań systemowych Play.
Jak zauważyłeś po niektórych postach na telepolis - Gruszka potrafi czasami dużo mówić..Pijo pisze:Przeciez Gruszka napisal
Dziękuję za wasze zaufanie do mnie, ale w tym temacie potwierdzam to samo, co powiedział nasz Rzecznik. Szczegóły wypowiedzi znajdziecie TUTAJ. Na resztę pytań, wybaczcie, ale nie udzielam odpowiedzi z wiadomych przyczyn.TrustNoOne pisze:Dlatego zapytałem czy Play4You poprzez ich techników może to potwierdzić.