• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #408972  autor: dexavi
 05 cze 2010, 21:46
Witam wczoraj zakupiłem starter z Play karta 9 (za 9 zł).
Chciałem przejść do Play Fresh ale po wysłeniu kodu: *111*33*1#.
Wyświetla mi się komunikat " Przepraszamy. Zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe.
Spróbuj później. I nie wiem co mam zrobić, Proszę was o pomoc.
Pozdrawiam.

 #408973  autor: kerim36
 05 cze 2010, 21:47
a nie masz juz przypadkiem odpowiedniej taryfy??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #408977  autor: PLAY
 05 cze 2010, 21:50
dexavi pisze:Chciałem przejść do Play Fresh
Przecież tylko oferta Play Fresh jest w prepaid w Play.
Zwykłego Play Karta juz nie ma odkąd wszedł Fresh.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #408996  autor: Claudec
 05 cze 2010, 22:47
To może przez stronę Play24 spróbuj.

 #409002  autor: kwistas
 05 cze 2010, 23:08
Jeśli kupiłeś stary starter, a nie przypadkiem Play automatycznie załącza taryfę Play Fresh po aktywacji karty?
Mi taki komunikat pisze jak mam Play Fresh, spróbuj skonfigurować taryfę w Play24
https://24.playmobile.pl/Play24

 #409004  autor: ciuchcia
 05 cze 2010, 23:34
nie - taryfa nie jest automatycznie zmieniana. Sadze ze pozostanie Ci rejestracja startera i zmiana poprzez BOK.

A napewno Ci sie ta zmiana oplaca ? czy przypadkiem nie w tej taryfie mozna dostac bonus 150 + 150 ? Wiem ze nie kazdy chce doladowywac takimi kwotami, ale daj to efektywna wartosci minuty 24,5 grosza, sms 7,5 gr

 #409101  autor: uwazny
 06 cze 2010, 14:37
dexavi pisze:I nie wiem co mam zrobić, Proszę was o pomoc.
Pozdrawiam.
może teraz w to nie uwierzysz ale później sam się przekonasz. Wykorzystaj te 9 zł i wyrzuć ten starter. Zarejestrowanie numeru i złożenie reklamacji w PLAY nawet w tak prostej sprawie nie gwarantuje sukcesu. My mamy w Play24 status promocji aktywny i bonus przyznano a Konsultant Play twierdzi patrząc na tą samą zakładkę że faktycznie też to widzi lecz to niemożliwe bo oni nie mają nic w swoim systemie "i co pan nam zrobi??"

 #409123  autor: amigo007
 06 cze 2010, 16:16
Na stronie play, wejdź w zakładkę mój play i załuż konto i tam sprawdź dokładnie jaką masz taryfę, bo może już jesteś we freshu.

 #409148  autor: bleckwarrior
 06 cze 2010, 20:11
[quote="uwazny"

może teraz w to nie uwierzysz ale później sam się przekonasz. Wykorzystaj te 9 zł i wyrzuć ten starter. Zarejestrowanie numeru i złożenie reklamacji w PLAY nawet w tak prostej sprawie nie gwarantuje sukcesu. [/quote]

wystarczy wpisać w telefonie *107# (słuchawka i prawie na pewno zmiana się dokona, jeśli tamten kod nie działa.). Zgłoszenie zmiany taryfy nie jest reklamacją, wiec chyba odrobinę przesadzasz kolego, przy całym do Ciebie szacunku.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.