• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #407200  autor: harry99
 28 maja 2010, 22:27
Witam, mam problem z podłączeniem internetu na linii TP, a mianowicie:
Miałem telefon w TP. W marcu złożyłem zamówienie na telefon w Netii + internet. Dostałem odpowiedź, że niestety "Brak możliwości technicznych" i internetu nie będzie, ale telefon jak najbardziej. No i od 1 Maja mam telefon w netii. Przez okres od marca do teraz ruszyłem znajomości i panowie konserwatorzy przy okazji awarii na linii usunęli PCM. Dostałem przedwczoraj telefon, że juz jest linia ok i mogę składać wniosek o neo. Niestety w TP powiedzieli że nadal brak możliwości technicznych i że oni teraz nie mają wglądu na moje łącze bo teraz telefon jest w netii i że mam problem. Dzisiaj sprawdzałem dostępność w netii na stronie skantarek i również brak dostępności. Może ktoś pomoże co mam robić? Czy da się coś zrobić?

 #407224  autor: elkanguro
 28 maja 2010, 23:49
Złóż wniosek o internet gdzie indziej, np. w Orange, Erze, Multimo, Dialogu albo Telekomunikacji Kolejowej. Może komuś będzie zależało i coś zrobi.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #407321  autor: spammtrapp
 29 maja 2010, 17:41
elkanguro pisze:Złóż wniosek o internet gdzie indziej, np. w Orange, Erze, Multimo, Dialogu albo Telekomunikacji Kolejowej. Może komuś będzie zależało i coś zrobi.
Taaak. I TK pociagnie do niego wlasny kabel dla tych 60 zlotych abonementu miesiecznie. Goscie z Orange, ERY, Multimo i Dialogu przyloza TP pistolet do skroni i ta zostanie zmuszona do usuniecia PCM.

Odpowiadajac na pytanie: jesli nie masz innego operatora ktory moglby Ci swiadczyc usluge szerokopasmową to zloz oficjalne pismo z prośbą o wywiad techniczny i ściągnięcie PCM. Inna sprawa ze TP nie zalezy na sciaganiu PCM gdy ktos im wyjezdza z zamowieniem w Netii :) Zle to rozegrales. Co do tego ze nie maja wgladu na Twoje lacze - WLR jest niezalezne od BSA wiec interweniuj w UKE.

 #407322  autor: roni_
 29 maja 2010, 17:41
Albo osobiście w salonie TP, przedstaw sytuację i poproś o przeprowadzenie wywiadu technicznego.

 #407346  autor: elkanguro
 30 maja 2010, 00:06
spammtrapp, autor napisał, że PCM już została usunięta.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #407388  autor: spammtrapp
 30 maja 2010, 12:53
elkanguro pisze:spammtrapp, autor napisał, że PCM już została usunięta.
Ja tam widze tylko:
"Przez okres od marca do teraz ruszyłem znajomości i panowie konserwatorzy przy okazji awarii na linii usunęli PCM. Dostałem przedwczoraj telefon, że juz jest linia ok i mogę składać wniosek o neo."

Moze znajomosci okazaly sie za slabe albo nie zaktualizowali stanu linii i w systemie TP nie ma stanu faktycznego.

re

 #407568  autor: amadeo
 31 maja 2010, 05:51
to ze kolega mial sciągniete PCM , to wcale nie sugeruje ze neta mu podłaczą, proszę o kontakt na priv, sprawdzę jak jest to obecnie

Obrazek