• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 9 z 244
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 244

 #406705  autor: play4you2
 26 maja 2010, 09:25
bubipl pisze:A telefon dostanę od razu czy po przeniesieniu.
Przychodząc do nas i zawierając Umowę w ramach tzw. "One Visit" otrzymujesz od razu telefon, wraz z możliwościa wykonywania i odbierania połączeń na karcie zastępczej, jednak UWAGA, wszystkie połączenia na tej karcie (numerze tymczasowym) są rozliczane POZA abonamentem. Dopiero, jak przeniesiesz swój numer, podpinana jest Ci promocja, jaką wybierzesz i jesteś rozliczany w oparciu o tą właśnie promocję. Piszę o tym, gdyż wiele osób nie czyta Regulaminu i Cennika a potem są reklamacje, że została wystawiona fv na taka czy inną kwotę. Sprzedawcy co prawda mówią o tym, jednak wolę Wam też i ja przypomnieć o takiej sytuacji.
jakubvtt pisze:play4you2 wysłałem Ci PM, ale wysyłałem ją już 12 maja a teraz dzisiaj ponownie, ale obie mają status do wysłania. :/
Tak wiem, niestety, miałem też inne obowiązki zawodowe (przypominam, że moja obecność na forum nie jest podstawowym działaniem zawodowym). Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie PW.
sql pisze:Play4You2. To jest do poprawy: http://telepolis.pl/forum...=41306&start=15
Patrzyłem ten wątek. Powiedz mi, o którym wpisie dokładnie mówisz? Z tego co zauważyłem, jest tam zwykła dyskusja dotycząca zasięgu różnych sieci i użytkownicy wymieniają się swoimi poglądami.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #406707  autor: pawelpp
 26 maja 2010, 09:50
P4Y, nie doczekałem się odpowiedzi na pytania:
Chciałem zapytać o to, czy ktoś wie jakie były wyniki testu przeprowadzonego przez pana Gruszkę - chodziło o przełączanie się pomiędzy Play/Plus?
Czy codzienne zrywanie połączeń głosowych można traktować jako chwilową awarię sieci?
:(
Co do wiadomości na PW - zgodzę się, że od jakiegoś czasu dużo się poprawiło. Przynajmniej nie występują przeciążenia sieci, ale co z kiepskim zasięgiem wewnątrz budynków? Aktualnie korzystam z Play na dwóch różnych telefonach, które mam cały czas przy sobie i... problemy z połączeniami występują na obydwóch numerach. Niezależnie od tego, czy mam zasięg 2G czy 3G kiedy jestem w środku jakiegokolwiek budynku (w domu, w pracy, na uczelni) w trakcie rozmowy tracę zasięg.

 #406709  autor: play4you2
 26 maja 2010, 10:05
pawelpp pisze:Chciałem zapytać o to, czy ktoś wie jakie były wyniki testu przeprowadzonego przez pana Gruszkę - chodziło o przełączanie się pomiędzy Play/Plus?
No w tym przypadku, należy już bardziej zapytac P. Gruszkę. Jeżeli o to chodzi, ja nie mam żadnych informacji na ten temat.
pawelpp pisze:ale co z kiepskim zasięgiem wewnątrz budynków?
Powiem tak. Żaden znany mi Operator nie da absolutnie gwarancji na to, że w jakimś budynku będzie zasięg (no chyba, że da antenę skierowaną w budynek). Póki co, zasięg określa się na zewnątrz budynków i to sie nie zmieni.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #406713  autor: pawelpp
 26 maja 2010, 10:47
play4you2 pisze: No w tym przypadku, należy już bardziej zapytac P. Gruszkę. Jeżeli o to chodzi, ja nie mam żadnych informacji na ten temat.
no właśnie P. Gruszka hucznie zapowiadał test na blogu, a później ani słowem o nim nie wspomniał. Wygląda na to, że jednak użytkownicy mięli rację?
play4you2 pisze:Żaden znany mi Operator nie da absolutnie gwarancji na to, że w jakimś budynku będzie zasięg (no chyba, że da antenę skierowaną w budynek). Póki co, zasięg określa się na zewnątrz budynków i to sie nie zmieni.
Haha... OK faktycznie. Czyli usługi telefonii mobilnej są świadczone na zewnątrz budynków :). To Orange musi mieć dużo tych nadajników skierowanych na budynki, skoro u nich nie mam problemów z zasięgiem...

 #406717  autor: jay
 26 maja 2010, 11:11
play4you2 pisze:Powiem tak. Żaden znany mi Operator nie da absolutnie gwarancji na to, że w jakimś budynku będzie zasięg (no chyba, że da antenę skierowaną w budynek). Póki co, zasięg określa się na zewnątrz budynków i to sie nie zmieni.
Naprawde ? http://www.plus.pl/mapa_zasiegu_plusa/

 #406728  autor: niespodziewanie
 26 maja 2010, 12:10
Do Play4you mam pytanie. Co się dzieje że moja sprawa już dwa miesiące wisi nie rozwiązana - zgłoszenie ma status rozpatrywane, zmieniają się konsultanci, Pani która sie tym zajmowala nie doprowadzila sprawy do konca. Faktury dostaję zawyżone. Jesli dostane kolejną fakturę z niezmienioną taryfą na następny dzień od razu dostajecie wypowiedzenie umowy oraz sprawa idzie do UKE, naprawdę nie interesują mnie już odpowiedzi typu "prosimy cierpliwie czekac na rozwiązanie sprawy - czas oczekiwania zależy od złożoności problemu. Dwa miesiące to jest 1/6 roku czy to Wam nie wystarcza? Pozdrawiam

 #406819  autor: Claudec
 26 maja 2010, 20:33
Czy świeżo uruchomione przekaźniki maja jakiś okres w którym działają na 50% mocy?
W moim mieście w końcu ruszył 3G Play, jednak wystarczy przejść do drugiego pokoju i zasięgu już prawie nie ma.

 #406841  autor: PLAY
 26 maja 2010, 21:52
Panie, play4you2

Męczę się na roamingiem Plus, żeby zadzwonić muszę wyjść poza dom.

Kiedy będę mógł korzystać z tego BTS?

Jakoś Era swoje 2G(900MHz) i Plus 2G(1800MHz) potrafiła tam uruchomić.

Tylko że ja jestem waszym klientem, specjalnie numer do was przeniosłem z Plus, i chcę komfortu bym miał stabilny macierzysty zasięg waszej sieci. :roll:

Kiedy będę mógł korzystać z tego BTS?
Kod: Zaznacz cały
http://btsearch.pl/szukaj.php?search=Ossa&siec=4&mode=adv
Dziękuje! Czekam na odpowiedź. :wink:
Ostatnio zmieniony 26 maja 2010, 22:32 przez PLAY, łącznie zmieniany 1 raz.

 #406842  autor: uwazny
 26 maja 2010, 22:11
Temat wątku wiele obiecuje więc postanowiłem to sprawdzić.

Dziś otrzymałem sms od play o przyznaniu bonusu w Poleć Play Znajomemu. Taka informacja widnieje również w play24. Tylko bonusu brak. Sprawdziłem w bilingu i środki na pewno nie zostały wykorzystane. Mogę liczyć na pomoc?


Druga kwestia:
Co jeśli Play nie wywiązuje się z terminu 48 godzin zawartego w regulaminie promocji mimo poprawnej weryfikacji obojga uczestników i spełnienia przez nich warunków promocji?

Służę wszelkimi danymi na temat bonusu który nie został przyznany.

 #406843  autor: bubipl
 26 maja 2010, 22:13
mam pomysł nowy numer i spokój :]

 #406849  autor: muchakk
 26 maja 2010, 22:33
uwazny, bonus dostaniesz dzisiaj w nocy... spokojnie

 #406852  autor: mikado15
 26 maja 2010, 22:52
Ja już prawie tydzień czekam na swój bonus, po 2 dniach napisałem zgłoszenie przez www, dziś koło 19 dostałem sms'y (poleciłem 2 osoby), że bonus został przyznany, ale sprawdzając *101# nadal nie mam bonusowych środków. Co jest?

 #406861  autor: patrix-83
 26 maja 2010, 23:26
PYTANIE DO PlayForYou



Niedawno podpisałem aneks do umowy i wybrałem ofertę na 12 m-cy bez telefonu w taryfie LONGPLAY 29 z upustem 50% czyli płacę miesięcznie 14,50zł i mam 120 min do wszystkich.

Czy w związku z tym gdybym w trakcie trwania umowy na czas określony zechciał podnieść wysokość swojego abonamentu oczko wyżej do wysokości 49zł to czy nadal będę otrzymywał 50% upust na abonament i dodatkowy pakiet minut do wszystkich obowiązujący w taryfie LONGPLAY 49 (tabelka-punkt 3 poniższego regulaminu) czy niestety stracę bezpowrotnie upust na abonament i dodatkowy pakiet minut do wszystkich nawet po powrocie do swojej wyjściowej taryfy LONGPLAY 29?

Proszę cię o jasną i konkretną odpowiedź bez słów typu "może", "raczej tak" itd.


Regulamin promocji w której podpisałem opisywaną tu umowę wogóle nie precyzuje warunków zmian wysokości abonamentu w trakcie trwania zobowiązania: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 3.2010.pdf

 #406873  autor: bleckwarrior
 27 maja 2010, 07:32
Czy w związku z tym gdybym w trakcie trwania umowy na czas określony zechciał podnieść wysokość swojego abonamentu oczko wyżej do wysokości 49zł to czy nadal będę otrzymywał 50% upust na abonament i dodatkowy pakiet minut do wszystkich obowiązujący w taryfie LONGPLAY 49 b] ?


Proszę cię o jasną i konkretną odpowiedź bez słów typu "może", "raczej tak" itd.

W momencie przejścia w czasie trwania umowy, na inna taryfę tracisz wszystkie upusty, dodatkowe pakiety otrzymane w ramach zawartej umowy.

[ Dodano: 2010-05-27, 07:35 ]
mikado15 pisze:Ja już prawie tydzień czekam na swój bonus, po 2 dniach napisałem zgłoszenie przez www, dziś koło 19 dostałem sms'y (poleciłem 2 osoby), że bonus został przyznany, ale sprawdzając *101# nadal nie mam bonusowych środków. Co jest?


W momencie skorzystania z tej usługi - bonus otrzymujesz do 7 dni, od momentu otrzymania sms-a o spełnieniu warunków promocji.

[ Dodano: 2010-05-27, 07:38 ]
Play pisze:Panie, play4you2

Kiedy będę mógł korzystać z tego BTS?


takie informacje nie moga i nie będą udzielone na forum - tu wyręczam kolegę z odpowiedzi.

 #406878  autor: Ruben
 27 maja 2010, 08:21
bleckwarrior pisze:Cytat:
Czy w związku z tym gdybym w trakcie trwania umowy na czas określony zechciał podnieść wysokość swojego abonamentu oczko wyżej do wysokości 49zł to czy nadal będę otrzymywał 50% upust na abonament i dodatkowy pakiet minut do wszystkich obowiązujący w taryfie LONGPLAY 49 b] ?


Proszę cię o jasną i konkretną odpowiedź bez słów typu "może", "raczej tak" itd.

W momencie przejścia w czasie trwania umowy, na inna taryfę tracisz wszystkie upusty, dodatkowe pakiety otrzymane w ramach zawartej umowy.
W trakcie trwania umowy np. z abo. LP29 bez telefonu przechodzę na abo LP49 też bez telefonu, to tracę zniżki 50% ze starej umowy ale otrzymuję 50% upustu w ramach nowej umowy, chyba tak jest? Czy się mylę? ;)
Gdyby było inaczej, to byłoby to nielogiczne i nie opłacałoby się abonentom podnosić wysokości abonamentów a cel operatora jest chyba inny.

 #406879  autor: bleckwarrior
 27 maja 2010, 08:28
W trakcie trwania umowy np. z abo. LP29 bez telefonu przechodzę na abo LP49 też bez telefonu, to tracę zniżki 50% ze starej umowy ale otrzymuję 50% upustu w ramach nowej umowy, chyba tak jest? Czy się mylę? ;)
\.
tak jak odpowiedziałem wyżej, nie otrzymujesz zniżki-tracisz ta która miałeś. Zniżkę otrzymujesz za podpisanie umowy w tym wypadku bez telefonu - w momencie zmiany taryfy, tracisz upusty przyznane przy podpisaniu umowy.

 #406887  autor: Ruben
 27 maja 2010, 09:04
bleckwarrior, czyli w sytuacji opisanej przez Patryk83żółwik, najlepszym rozwiązaniem będzie zakup pakietu 50min. do wszystkich za 5zł? Czy są jakieś inne sposoby na zachowanie ulgi i jednocześnie zwiększenie minut?

 #406888  autor: bleckwarrior
 27 maja 2010, 09:15
Ruben pisze:bleckwarrior, czyli w sytuacji opisanej przez Patryk83żółwik, najlepszym rozwiązaniem będzie zakup pakietu 50min. do wszystkich za 5zł? Czy są jakieś inne sposoby na zachowanie ulgi i jednocześnie zwiększenie minut?
w tej sytuacji faktycznie najlepszym rozwiązaniem, jeśli chce Patryk zachować w/w zniżkę będzie zwiększenie sobie ilości minut/sms poprzez dokupienie dodatkowego pakietu minut/ sms/ w zależności co jest mu bardziej potrzebne:

np: tak jak wspomniałeś 50 minut =5zł, plus 100 sms= 5 zł - i chulaj duszo:D

 #406893  autor: play4you2
 27 maja 2010, 09:38
Claudec pisze:Czy świeżo uruchomione przekaźniki maja jakiś okres w którym działają na 50% mocy?
Nie powinno tak być, no chyba że nadal są jeszcze konfigurowane. Jak wspomniałeś, jest to "świeżo" postawiony nadajnik, więc mogą jeszcze trwać prace, mające na celu ustawić jego najlepszą pozycję w danej lokalizacji.
uwazny pisze:Co jeśli Play nie wywiązuje się z terminu 48 godzin
W tej sytuacji jest to błąd i zapewne należałaby się jakaś rekompensata. Jednak zanim błąd zostanie potwierdzony, cała sprawa musi zostać dokładnie wyjasniona. Raczej terminy są dotrzymywane. Bład powstaje w momemncie, gdy któraś ze stron nie wywiąże się z postanowień Regulaminu, ale to tylko moje swobodne wyjasnienia. Jeżeli uważasz, że przekroczyliśmy termin, zgłoś to nam do BOK.
Play pisze:Kiedy będę mógł korzystać z tego BTS?
Jak napisał Blackewarrior, nie mogę wypowiadać się na ten temat.
Patryk83żółwik pisze:PYTANIE DO PlayForYou
blackewarrior dokładnie wyjaśnił Ci tą sprawę. Blackewarrior, dziękuję za wyjaśnienia :-).
Ruben pisze:tracę zniżki 50% ze starej umowy ale otrzymuję 50% upustu w ramach nowej umowy,
Jest dokładnie tak, jak napisał Blackewarrior. Potwierdzam, że upusty i zniżki przepadają (w chwili migracji w trakcie trwania Umowy).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #406895  autor: sierski
 27 maja 2010, 10:19
witam mam problem mam telefon i nikt z playa nie morze się do mnie dodzwonić proszę o pomoc proszę zadzwonicie na numer i posłuchajcie co mówią numer jest w play fresz z ważnością konta do 2011


numer kupiony w starterze playa fresz

781432920

ale dzwońcie tylko z play

to możecie posłuchać ze zbliża się wam koniec ważności konta
a z innych sieci jak dzwonie to jest dobrze

proszę o pomoc

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 10:40 przez sierski, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 9 z 244
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 244
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 244