• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 64 z 208
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 208

 #405727  autor: awa2001
 20 maja 2010, 14:14
codziennie sprawdzam wiadomości i staram się natychmiast odpowiedziec, robię to w godz. pracy miedzy 13 a 20, wiec w pozostałych godzinach musicie się uzbroić w cierpliwość, mozecie tez pisać do innych konsultantów z naszego forum np. do theWitchera.

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #405794  autor: IhsahN
 20 maja 2010, 20:42
Witam, czy koś z konsultantów mógłby udzielić mi informacji dlaczego w ofercie orange.pl nie ma telefonów SE C905 i SE Satio?
Z góry dzięki za odpowiedź.

 #405819  autor: johnq
 20 maja 2010, 21:56
IhsahN pisze:Witam, czy koś z konsultantów mógłby udzielić mi informacji dlaczego w ofercie orange.pl nie ma telefonów SE C905 i SE Satio?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Hej, skończyły się na magazynach bądź zostały wycofane z oferty. Czy jeszcze będą - trudno powiedzieć.

 #406056  autor: Robaas
 22 maja 2010, 03:08
witam,
komu mogę podać nr firmowy do sprawdzenia co można otrzymać za przedłużenie? interesuje mnie maksymalizacja minut najlepiej bez podziału na sieci, niestety to co podali dzwoniąc do mnie to żadna rewelacja moim zdaniem.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

 #406074  autor: awa2001
 22 maja 2010, 10:14
nazwa planu informuje Cię o ilosci minut do wszystkich, np Optymalny 450 to tyle minut, to mało?

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #406076  autor: Robaas
 22 maja 2010, 11:06
Optymalna 450 (450 minut) za 99zł netto - tak to dla mnie za mało minut za taką cenę. Może niezbyt precyzyjnie się wyraziłem wcześniej, to co mi proponują to oferta dla mnie niezadowalająca pod względem ceny za określony pakiet minut.

 #406190  autor: awa2001
 22 maja 2010, 21:29
Mam gorącą prośbę do ewentualnych proszących o pomoc:
jesli mnie o nią prosicie, sprawdzam Wasz numer, sprawdzam co mozna dać najwiecej, pomagam skonfigurowac abonament i albo Wam przedluzam umowę albo doradzam gdzie zrobić to najkorzystniej/
Proszę więc: nie wykorzystujcie mojego GG do wylewania żalów na Orange, bo jest be i nie chce dać telefonu za 1 zł.
macie prawo do takiej opinii i powiedzcie o tym na forum, kolegom , w dziale obslugi klienta, ale nie mnie!!!!!!!! Moje GG to moj prywtany komunikator i podając je staram sie ułatwiać Wam kontakt ze mną, zeby pomoc a nie wysluchiwać teorii spiskowych i żalów, Takie osoby będą u mnie blokowane, bo nie chcą pomocy, chcą się wyżalic, ze nie dostaną tego co chcą.
Nie pasuje oferta to zmień operatora, choc nie zdarzylo mi się, zeby nie udalo nam sie skonfigurowac abonamentu w sposob korzystny finansowo. Jesli natomiast ktos chce dostac to co niemozliwe to juz nie do mnie.
Sorry za off topic, ale strasznie się wkurzyłam:)))) oczywiscie zawsze mozecie do mnie pisać, zrobimy analiżę waszego dzwonienia i albo wam sie to spodoba albo nie, to juz inna sprawa:)))

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #406230  autor: Robaas
 22 maja 2010, 23:43
awa2001 czy ja też mogę Ci podać numer firmowy? chciałbym poznać czy to co słyszałem przez telefon to maks, czy można coś pozmieniać.
pozdrawiam

 #406321  autor: awa2001
 23 maja 2010, 19:48
oczywiście, że możesz:)

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #406327  autor: johnq
 23 maja 2010, 20:21
awa2001, z tym GG to już przesada :shock: współczuję :wink:

 #406363  autor: Kipisz
 24 maja 2010, 00:29
awa2001 mogłabyś się dowiedzieć kiedy będą omnie II na składzie?
Dzwoniła do mnie pani z orange jakiś czas temu i nie wybrałem SE bo mimo że podobały mi się 2, to dowiedziałem się że ich nie ma. Teraz mam czekać na omnie II ale z tego co widziałem to kilka dni po rozmowie z orange telefon zniknął ze stronki orange i nie wiem czy moje czekanie to będą dni czy tygodnie;p
taryfa niby jest dogadana, a może można jeszcze coś zmieniać? wtedy wysłałbym mój numer na PW;p

 #406387  autor: teoatino
 24 maja 2010, 11:52
awa2001, Witam ponownie.
No teraz to ja już nic nie rozumiem! Przyglądam się teraz Pani profilowi i faktycznie, widać płeć i miejsce pochodzenia :-). Lecz proszę zwrócić uwagę: przeprowadziliśmy korespondencje we wtorek - to fakt - mam archiwum. Zaraz po wysłanym moim poście zadzwonił do mnie konsultant (męski głos, stąd ten Pan) i zaprosił na omówienie oferty do salonu w na plac Konstytucji w Warszawie. Odmówiłem, a w po chwili w poście wyjaśniłem, że mam na głowie wyjazd za granicę i chętnie spotkam się po powrocie. Jeżeli to nie z Panią była ta rozmowa (a wynika z Pani postu, że tak było to w tej chwili ja już nic nie rozumiem...)
Nie posiada Pani naszej korespondencji z poprzedniego wtorku (18.05) wraz z numerami telefonów do przedłużenia i nie kontaktowaliśmy się telefonicznie???
Pozdrawiam i niecierpliwie oczekuję odpowiedzi.

p.s.

Do tego wszystkiego nie wychodzą odpowiedzi na Pani wiadomości z forum Telepolis (wszystkie przechodzą do skrzynki "do wysłania"). Może teraz udami się z Panią skontaktować... :-)

 #406392  autor: kamil1221
 24 maja 2010, 12:44
Jeśli ktoś jeszcze potrzebuje pomocy w zakresie oferty można pisać do mnie na PW bądź maila.

 #406400  autor: awa2001
 24 maja 2010, 13:15
teoatino pisze:awa2001, Witam ponownie.
No teraz to ja już nic nie rozumiem! Przyglądam się teraz Pani profilowi i faktycznie, widać płeć i miejsce pochodzenia :-). Lecz proszę zwrócić uwagę: przeprowadziliśmy korespondencje we wtorek - to fakt - mam archiwum. Zaraz po wysłanym moim poście zadzwonił do mnie konsultant (męski głos, stąd ten Pan) i zaprosił na omówienie oferty do salonu w na plac Konstytucji w Warszawie. Odmówiłem, a w po chwili w poście wyjaśniłem, że mam na głowie wyjazd za granicę i chętnie spotkam się po powrocie. Jeżeli to nie z Panią była ta rozmowa (a wynika z Pani postu, że tak było to w tej chwili ja już nic nie rozumiem...)
Nie posiada Pani naszej korespondencji z poprzedniego wtorku (18.05) wraz z numerami telefonów do przedłużenia i nie kontaktowaliśmy się telefonicznie???
Pozdrawiam i niecierpliwie oczekuję odpowiedzi.

p.s.

Do tego wszystkiego nie wychodzą odpowiedzi na Pani wiadomości z forum Telepolis (wszystkie przechodzą do skrzynki "do wysłania"). Może teraz udami się z Panią skontaktować... :-)
:)) wsZystko zostało juz wyjasnione:) dzwonią i konsultanci z salonu i od nas z centrali stąd te nieporozumienie;) jesli piszecie do mnie kilkukrotnie to podawajcie za kazdym razem nr tel lub kopiujcie poprzednią korespondencję, bo niestety nie mam czasu na szukanie:((

nie wiem kiedy będzie Omnia, jak tylko bedzie dam cynk:))

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #406495  autor: Palacz
 25 maja 2010, 00:34
Moja rada dla chcacych przedluzac umowe;
jezeli podpiszesz umowe i wezmiesz nowy telefon to wez od razu nowa taryfe bo konsultanci Orange sa albo cwani albo niekompetentni; moga "zapomniec" ci powiedziec, ze po miesiacu od podpisania i wziecia nowego aparatu migracja
do nowej taryfy bedzie cie kosztowala 100 zeta :roll:.

Albo niezly numer odwali konsultant- chac cie zachecic powie ci ze
mozna uniknac oplaty aktywacyjnej(prawdziwy fakt)!!!

Inny konsultant jezeli Mu powiesz ze dostales aparat nokii bez simloka
kategorycznie zaprzeczy dopiero jak mu pokazesz ze dziala z simem innej sieci
to koparkaa Mu opada.
Ja chodze na rozmowy z konsultantami z dyktafonem bo zostalem wprowadzony
błąd kilkukrotnie w roznych kwestiach i pare złotych straciłem (naciagniety lub zdezinformowany).

Mam swoje zdanie ale sie z nim nie zgadzam

 #406517  autor: johnq
 25 maja 2010, 07:44
Palacz pisze:Moja rada dla chcacych przedluzac umowe;
jezeli podpiszesz umowe i wezmiesz nowy telefon to wez od razu nowa taryfe bo konsultanci Orange sa albo cwani albo niekompetentni; moga "zapomniec" ci powiedziec, ze po miesiacu od podpisania i wziecia nowego aparatu migracja
do nowej taryfy bedzie cie kosztowala 100 zeta :roll:.

Albo niezly numer odwali konsultant- chac cie zachecic powie ci ze
mozna uniknac oplaty aktywacyjnej(prawdziwy fakt)!!!

Inny konsultant jezeli Mu powiesz ze dostales aparat nokii bez simloka
kategorycznie zaprzeczy dopiero jak mu pokazesz ze dziala z simem innej sieci
to koparkaa Mu opada.
Ja chodze na rozmowy z konsultantami z dyktafonem bo zostalem wprowadzony
błąd kilkukrotnie w roznych kwestiach i pare złotych straciłem (naciagniety lub zdezinformowany).
Nie rozumiem jaki jest sens przedłużania umowy na starym abonamencie by za miesiąc wykonać migrację na nowe plany taryfowe?!

Co do simlocków... Konsultantom jest wpajane, że WSZYSTKIE telefony mają simlocka i oni również mają tak informować. Nie miej pretensji o to do nich. Sam jestem konsultantem i nikt nie był mi w stanie zagwarantować, że w zamówionej 5230 nie będzie simlocka :wink: Nawet w biurze obsługi o tym nie wiedzą (4 razy dzwoniłem :mrgreen: ). Simlocków nie ma we wszystkich Nokiach, które są bez logo Orange.

 #406532  autor: dzarafasaraja
 25 maja 2010, 09:17
Palacz pisze:Moja rada dla chcacych przedluzac umowe;
jezeli podpiszesz umowe i wezmiesz nowy telefon to wez od razu nowa taryfe bo konsultanci Orange sa albo cwani albo niekompetentni; moga "zapomniec" ci powiedziec, ze po miesiacu od podpisania i wziecia nowego aparatu migracja
do nowej taryfy bedzie cie kosztowala 100 zeta :roll: .
Trochę pomyślunku. Nie w każdym przypadku migracja na nową taryfę jest opłacalna. Przykłady Nowy Twój Mix bez telefonu na 12 m-cy. Dostaje się 100% więcej na 12 m-cy, darmowego przyjaciela i dodatkowy pakiet Popołudnia i Weekendy na połowę umowy. W Delfinie przy małym zysku i dotychczasowym RSW czasem dodatkowych 30min nie można dać na cały okres umowy.
Drugi przykład: Ktoś ma Orange Abo 35 i pisze esy do Orange. Po co go migrować na Pelikana 39 gdzie max smsów to będzie 300+60(z usług)+120(z abo), skoro w Orange Abo dostanie 800 (prezenty)+1000(usł)+120(abo)+120(z podwojenia abonamentu, które można dostać na cały okres nawet).
Pozdrawiam.

Doświadczony Konsultant Klienta Indywidualnego.

 #406554  autor: Lukaszsz
 25 maja 2010, 10:21
johnq pisze:Simlocków nie ma we wszystkich Nokiach, które są bez logo Orange.
Nie prawda. w mojej nowej E52 która nie posiada logo Orange jest Simlock - testowane na karcie Playa...

Nokia 3210 -> Nokia 3410 -> Siemens SL45i -> Nokia 6610i -> Siemens CX65 -> Siemens S65 -> Nokia E50 -> Nokia E51 -> Nokia E52 -> Nokia E6 -> Sony Xperia L -> LG G3s -> LG G3 -> LG G6 -> LG G7 -> Asus Zenfone 8

 #406558  autor: Corsini
 25 maja 2010, 11:07
Palacz pisze:chac cie zachecic powie ci ze
mozna uniknac oplaty aktywacyjnej(prawdziwy fakt)
Może być za 1zł. Można podpiąć pod uniknięcie.
Palacz pisze:Inny konsultant jezeli Mu powiesz ze dostales aparat nokii bez simloka
kategorycznie zaprzeczy dopiero jak mu pokazesz ze dziala z simem innej sieci
to koparkaa Mu opada.
Czasami jest SIM-Lock czasami nie ma. Nie znam prawidłowości kiedy. To że nie są brandowane na obudowie to jeszcze nic nie znaczy, bo soft może być brandowany. Lepiej zawsze poinformować że jest możliwość że będzie.

Ale że z salonów dzwonią to jeszcze nie słyszałem. :)

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #406565  autor: johnq
 25 maja 2010, 12:32
Lukaszsz pisze:
johnq pisze:Simlocków nie ma we wszystkich Nokiach, które są bez logo Orange.
Nie prawda. w mojej nowej E52 która nie posiada logo Orange jest Simlock - testowane na karcie Playa...
To już się pogubiłem :smt101
Corsini pisze:Ale że z salonów dzwonią to jeszcze nie słyszałem. :)
Dzwonią i zapraszają na spotkanie :wink:
  • Strona 64 z 208
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 208
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 208