• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #405278  autor: zdrojka
 17 maja 2010, 22:12
Witam wszystkich.

Trochę się rozpiszę... :mrgreen:

Kończy mi się umowa w UPC. Mam obecnie za 163 zł pakiet:
- Internet 5 Mb/s (w zupełności wystarcza, nie ściągam filmów i muzyki)
- telefon stacjonarny 30 minut (w zupełności wystarcza, korzystam z komórki, ale potrzebuję go jako faxu)
- telewizję cyfrową pakiet MAX z nagrywarką (ew. mógłby być Select, choć wolałabym MAX)

Napisałam do nich maila, kazali zadzwonić. Niestety po telefonie (swoją drogą z bardzo rzeczowym i sympatycznym konsultantem) okazało się, że w związku z tym, że nie potrzebuję więcej, niż mam (ew. chciałabym drugą nagrywarkę, ale tego w promocji nie mają), to zaproponowali mi o samo co mam (co prawda zwiększyli liczbę minut do 60 na stacjonarne + komórki) za kwotę 160 zł miesięcznie. Żenada!

Nie ściągam filmów, nie wiszę na telefonie i wychodzi na to, że dla takich klientów jak ja nie mają nic ciekawego do zaproponowania. A jestem z nimi już ładne 4 lata ze wszystkimi trzema usługami.

Zajrzałam na stronę www.upc.pl, a tam proponują Internet 25 Mb/s + taryfę na telefon "Rozmowy Non-stop Europa i Świat" oraz pakiet telewizyjny Select z nagrywarką za 150 zł z umową 24 miesięczną. O ironio - więcej i taniej... Choć umowa wg mnie zbyt długa... Co prawda nie potrzebuję takiej prędkości i takiej liczby minut, ale to przecież jest niepoważne, takie traktowanie stałego klienta. Wiem, że "niewiadomoco" sobie wyobrażam, jaka jest tendencja na rynku itp, ale to chyba lekka przesada...

Zastanawiam się nad rezygnacją.

Prośba o:
1. informację, jakie inne sieci mogą zaproponować coś ciekawego
2. informuję, że nie mam aktywnej linni TP SA
3. czy mogę sobie (była kiedyś aktywna) uruchomić linię TP na chwilę, żeby skorzystać np. z Netii, Ery czy czegoś innego, co dzierżawi linię TP (a może jakiś "inny" internet, bo nic o tym nie wiem)
4. czy jeśli rozwiążę umowę z UPC na chwilę, a potem wrócę jako nowy klient, czy będę mogła skorzystać z promocji dla nowych klientów
5. numer telefonu zachowam, choćby przenosząc go na chwilę do Ery na usługę Era Domowa, a potem wrócę do UPC czy innego operatora - mam rację?

Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi i twórcze sugestie.

Ania

 #405280  autor: kamil1221
 17 maja 2010, 22:28
1. Raczej inne sieci nie będą w stanie dać aż tak dużo... może Vekta lub jakiś lokalny dostawca.
3. Na chwilę to można wpaść do kogoś a nie do TP ;). Oczywiście możesz zrobić aktywacje linie na czas nieokreślony za ok. 300zł.
4. Tak jako nowy klient.
5. Wytłumacz mi znowu - też ta chwileczkę ? Umowy na czas nieokreślony są drogie przy aktywacji.

 #405284  autor: zdrojka
 17 maja 2010, 22:54
Tak, też na chwileczkę, MUSZĘ zachować obecny numer - firmowy fax. Nigdy nie szukałam oferty "na chwilę", więc nie orientuję się, jak wygląda kwestia aktywacji... :(

Ewentualnie wchodziłaby w grę usługa w Erze "Era numer stacjonarny", tam mogę przenieść numer stacjonarny "na chwilę" bez opłat aktywacyjnych, ale nie mam numeru na siebie, więc to odpada...

Czy faktycznie inne firmy nie mają korzystniejszej oferty na telewizję?
Przyznaję się, chciałam Was wykorzystać, żeby nie musieć szukać samej innych ofert...



A jeśli nie brać pod uwagę telefonu (to załatwię w Erze: Era Firmowa z urządzeniem faxowym, które jest już dostępne za 1 zł, jakaś nowość)? Telewizja z internetem, jakaś ciekawa oferta promocyjna dla nowych klientów?

 #405287  autor: maniek
 17 maja 2010, 23:18
Prawda jest taka ze wszystkie kablówki maja podobne ceny i trzeba mieć szczęście by trafić dobra ofertę w sensie tanią. Co do rezygnacji z upc to chciałbym ci tylko powiedzieć że jeśli zrezygnujesz to 2-3 miesiące muszą upłynąć byś mogła podpisać nową umowę z upc- wiem to jest chore :roll: .

 #405288  autor: osachorzow
 17 maja 2010, 23:22
zdrojka, poczytaj o tym faxie bo z tego co pamiętam to Era daje Ci INNY numer do faksu niż masz (a zdaje się, że chcesz go użyć jako fax?) a Twój przenoszony numer będzie numerem 'głosowym'...

 #405291  autor: zdrojka
 17 maja 2010, 23:47
Ups, faktycznie nie interesowałam się tym do tej pory, muszę doczytać, ale to już jutro, bo padam :) Bawię się nowym Galaxy i bardzo mi się podoba... :mrgreen:

 #405486  autor: Vieslav
 19 maja 2010, 10:34
Z operatorami "kablowymi" niestety nie da się negocjować ceny jako klient indywidualny. Mają sztywną ofertę i tylko to możesz wziąć. Masz może u siebie dostępną kablówkę "Multimedia"? Oni dają mniej niż UPC, ale dużo taniej.
okazało się, że w związku z tym, że nie potrzebuję więcej, niż mam (ew. chciałabym drugą nagrywarkę, ale tego w promocji nie mają), to zaproponowali mi o samo co mam (co prawda zwiększyli liczbę minut do 60 na stacjonarne + komórki) za kwotę 160 zł miesięcznie. Żenada!
Telefon dostajesz gratis. Najdroższy jest pakiet max hd z nagrywarką, dlatego taka cena. Z drugiej strony żaden inny operator nie zaoferuje ci tak dużo za tą cenę. Możesz sobie zrobić kalkulację: internet oddzielnie, telewizja oddzielnie, telefon oddzielnie.
tam proponują Internet 25 Mb/s + taryfę na telefon "Rozmowy Non-stop Europa i Świat" oraz pakiet telewizyjny Select z nagrywarką za 150 zł z umową 24 miesięczną.
To jest "Oferta specjalna" i co jakiś czas wychodzi inna, więc to nie jest ich stała oferta tylko "mix" usług ze specjalnym rabatem.

 #405500  autor: b@sho
 19 maja 2010, 11:50
Co wy gadacie. Jest coś takiego jak dział utrzymania klienta i tam da się dogadać. Wystarczy powiedzieć, żeby ciebie tam przełączyli. Oczywiście na początku będą cię przekonywać żebyś wzięła coś droższego ale jak powiesz że ciebie to nie interesuje i jeśli nie dostaniesz danej oferty to zrezygnujesz z ich usług to już inaczej gadają.

Sam teraz chciałem skorzystać z oferty promocyjnej bo wychodziło by mi 50zł taniej + lepsze parametry łącza jednak oferta skierowana tylko do nowych klientów i tych co mają jedną usługę, czyli nie dla mnie. Jak do nich dzwoniłem to dostałem się do działu sprzedaży - tam zero możliwości negocjacji, więc się zdenerwowałem i powiedziałem, że w takim razie stracą wieloletniego klienta, bo mnie nie obchodzi skąd będę miał usługi, ważne że to samo będę miał taniej, a skoro lepiej traktuje się nowych aniżeli starych klientów to nie ma sentymentów. Wtedy Pani zaproponowała przełączenie do działu utrzymania klienta, a tam zupełnie inna gadka. Nagle okazało się, że jako stary klient także mogę skorzystać z interesującej mnie oferty promocyjnej, mimo tego iż regulamin twierdzi inaczej. Czyli jednak można. Oferta włączona od zaraz. Dziwne, że dopiero gdy przystawia im się głowę do mury decydując portfelem zaczynają nagle iść na ustępstwa. A tak, to wychodzą z założenia zamydlmy klientom oczy to może się paru uda naciągnąć.

Dlatego lepiej zdrojka zadzwoń do nich, poproś o przełączenie do działu utrzymania klienta, przedstaw swoje argumenty i to co chcesz od nich otrzymać, a możliwe że uda ci się mieć od zaraz nowe warunki, te dla ciebie lepsze (mniejsze opłaty itp). Jeśli zrezygnujesz z ich usług to jak już ktoś pisał jest jakiś tam okres karencji gdzie z tobą nie podpiszą nowej umowy.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #405601  autor: zdrojka
 19 maja 2010, 18:44
I właśnie o takie sugestie mi chodziło, dzięki!
Jak się czegoś jutro dowiem, to dam znać :)

 #409798  autor: Kiciolda
 09 cze 2010, 15:59
Ciekawa jestem co Ci się udało wynegocjować...
Zdrojka, odezwij się, bo mam podobny dylemat z UPC, chociaż mnie na razie czas nie nagli - umowa do 1 grudnia.

Człowieku, świat stoi przed tobą otworem, więc uważaj byś zeń nie wyleciał.

 #420715  autor: zdrojka
 03 sie 2010, 16:32
No i udało się :mrgreen:
Wysłałam faxem rezygnację na 324949488 z info, że nie podoba mi się oferta i przenoszę numer stacjonarny do innej sieci, a internet i tv do jeszcze innej. Nie minęły 2 dni i dziś dostałam ofertę abonamentu z upustem 22 zł oraz propozycję: drugi dekoder z upustem 20%, czyli za 20 zł. Niby niewiele przy obecnym abonamencie 167 zł, ale zawsze, nie 192zł, a 159zł. Monter przychodzi w poniedziałek :mrgreen: