• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #400352  autor: prestig
 22 kwie 2010, 14:14
Dzisiaj byłem w punkcie TP przedłużyć umowę na internet, która kończyła mi się 12 maja. Chciałem wziąć 6Mb, teraz mam 2Mb. Problem jaki wynikł, to taki że powinienem przyjść 30dni przed końcem umowy, ale to jakbym chciał zrezygnować, a ja chciałem po prostu nową ofertę, ale niby tak trzeba.
Pani ekspedientka zaproponowała mi takie coś (nie rozumiem tego do tej pory o co jej
chodziło)
umowa kończyła się 12 maja, więc od 13 - 30 maja, miałbym mieć 2Mb z tej oferty bez umowy czyli 250zł, ale niby miałbym zapłacić tylko 2,5zł więcej niż teraz (80zł) za internet.
Od 1 czerwca miałbym swoje wymarzone marne 6Mb. Pani obsługująca mnie oczywiście była pewna swoich racji,ponieważ wczoraj obsługiwała klienta z takim samym problem.
Nie miałem wyjścia i zgodziłem się na tą ofertę. Jednak przy drukowaniu umowy zadzwoniła tam na swoją śmieszną infolinię i zgodzili się żeby było po ludzku, koniec umowy nowa umowy. Szczegół ze straciłem godzinę czasu, ale najlepsze w tym jest, że klient który był wczoraj szedł tych im dziwnym sposobem, a ja mogłem normalnie przedłużyć umowę na internet. Widać że dużo zależy kto w danym dniu odbierze telefon na infolinii pracowników.

Podsumowując: zamawiajcie neostrade przez internet, przy kończeniu umowy będą was o tym informować. Przy braniu neostrady w ich zabawnych punktach sprzedaży, nikt was nie poinformuje o kończącej się umowie. Nawet jak będziecie dzwonić 2 razy na błękitną linie z zapytaniem jaki najszybszy internet możecie sobie pozwolić.

Gdybym był mniej rozgarnięty przedłużyłbym umowę wtedy gdyby mi przyszedł pierwszy rachunek na 250zł.

 #400356  autor: galtom
 22 kwie 2010, 14:31
Ja nadal chcialby wiedziec czym TPSA jak i Netia tlumacza ten nagly skok ceny po przejsciu umowy z czasu okreslonego na nieokreslony. Wg. mnie jest to bardzo nieuczciwe.
Tzn. oficjalnie te 250zl to cena z cennika tyle, ze to cennik jest fikcyjny bo kto tyle placic za lacze? To ma sie nijak do cen rynkowych.
Pozatym gdybym moj dostawca uslug dowolnych nagle wycial taki numer, tzn. jestem gotow przedluzyc umowe ale nagle mam zaplacic ekstra... Prosze bardzo zaplace - ale juz ani zlotowki odmnie wiecej by nie dostal. O klienta sie dba, tym bardziej jesli w tak perfidny sposob probuje sie na nim wymusic podpisanie kolejnej umowy.

Ciekawe czemu operatorzy komorkowi tego nie robia???

Pozdrawiam,
Galtom

 #400357  autor: roni_
 22 kwie 2010, 14:32
Pani w salonie miała rację. Musisz zrezygnować lub przedłużyć umowę conajmniej 30dni przed końcem umowy inaczej przechodzi ona na czas nieokreślony (czyli te 250pln miesięcznie). W tej chwili jest "promocja utrzymaniowa", żeby klienci którzy zapomnieli przedłużyć umowy nie uciekali od TP. Czyli, że jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony to przez pierwsze pół roku automatycznie płaci te 2.5pln więcej a nie normalną cennikową cenę.

I dlatego miałeś przez miesiąc mieć ciągle 2Mbity, a nową ofertę dopiero od czerwca. Natomiast to, że włączą ci to szybciej jest tylko dobrą wolą człowieczka na infolinii (według regulaminów nie musiał tego robić, może nawet nie powinien).

Morał jest taki, że trzeba pilnować terminów.

 #400361  autor: prestig
 22 kwie 2010, 14:47
Mój problem polegał także, że te 2Mb miałem w ofercie "Twój Internet" i gdybym chciał przedłużyć umowę na tą samą ofertę, to nie miałbym problemów, tylko ja chciałem "Premium Internet".

 #400367  autor: roni_
 22 kwie 2010, 15:02
E, niemożliwe. To akurat dziwne się wydaje. Choć w sumie może system na nowy plan nie chciał przepuścić? Nie wiem.

Natomiast w każdym razie w obu przypadkach, niezależnie czy opcja 6Mbit wejdzie w maju, czy w czerwcu (na umowie) faktycznie już byś ją miał od maja bo TP i tak zwiększa prędkość średnio miesiąc, półtora miesiąca przed końcem umowy (taki gratis)

 #400368  autor: maniek
 22 kwie 2010, 15:02
galtom pisze:Ciekawe czemu operatorzy komorkowi tego nie robia???
Zależy od zapisów w regulaminie. Zresztą nikt nikogo do niczego nie zmusza. Roni wytłumaczył dokładnie o co pani z salonu chodziło. Dla ludzi nie interesujących się rynkiem telekomunikacyjnym ten zapis może być niezrozumiały ale dla pracowników firm np. TP już niekoniecznie.

 #400393  autor: simon.m
 22 kwie 2010, 16:47
prestig pisze:Mój problem polegał także, że te 2Mb miałem w ofercie "Twój Internet" i gdybym chciał przedłużyć umowę na tą samą ofertę, to nie miałbym problemów, tylko ja chciałem "Premium Internet".
a od kiedy miałeś te 2mega? nie mogłeś miec promocji "twój internet" ponieważ pojawiła się ona dopiero od 7.04.2010!
w tej chwili opłata po zakończeniu umowy lojalnościowej jest naliczana z automatu nie na 250zł, ale zgodnie z promocją "zostań z nami" to 95zł za 2mega na czas nieokreślony (przez pierwsze 6mc), więc nie wiem skąd te 2,5zł.

 #400403  autor: prestig
 22 kwie 2010, 17:31
Nie wiem czy dokładnie to jest "Twój internet", umowę miałem na 12 m-cy, czyli zawarłem ją 12 maja 2009 i placiłem 79zł.
Ja też nie wiem skądte 2,5zł, wczorajszemu klientowi obliczyła na 1,7zl

 #400445  autor: simon.m
 22 kwie 2010, 19:14
to taka osoba nie powinna w ogóle pracować z klientami.
jakbyś pamiętał nazwisko tej panny to daj znać na BL, bo szkoda ludzi którzy w przyszłości będą przez nią "obsłużeni"

 #400475  autor: prestig
 22 kwie 2010, 20:58
Mam jej pieczątkę na umowie, ale nazwiska raczej nie będę podawał, bo jest miłą starszą Panią. Trochę nie kompetentną,ale miłą. Rok temu też u niej podpisywałem umowę, było trochę nie dociągnięć z jej i ze strony TP. Numer telefonu, który posiadam dostałem za komuny od spółdzielni mieszkaniowej z likwidowanego sklepu. Więc zawsze przychodziły mi rachunki, nie na nazwisko tylko na "Sklep gospodarstwa domowego". W książce telefonicznej natomiast widniało normalnie moje nazwisko. Gdy chciałem odliczać internet od podatku, musiałem to zmienić. TP widziało same problemy, gdyby nie ta Pani, musiałbym czekać chyba z 2 tygodnie, a tak tylko tydzień. Z jej strony mam tylko małą obiekcje, że chciała mi wmówić że nie mogę wziąć 2Mb, ulice jej się pomyliły, lecz po moich uwagach sprawdziła to w komputerze. Gdyby był pierwszym lepszym amatorem, to bym się męczył do dziś z 1Mb. Także jak się jej pytałem czym się różni zamawianie przez internet neostrady, a w ich punkcie, powiedziała że niczym. A rok temu jak się brało neostrade na rok czasu otrzymywało się czytnik kart (w tym roku pendrive), lecz dostawało się gadżet wyłącznie zamawiając przez internet. Inne gadżety można było dostać w salonie, ale tylko te droższe czyli podpisując umowę dłużej niż na rok.
A i przypomniałem sobie dzisiaj także chciała mnie wprowadzić w błąd, wpierała mi że jak biorę 6Mb na rok, to przez 3 miesiące płacę 1zł, zwróciłem jej uwagę że tylko miesiąc, ale przecież o to już nie musiałem się z nią kłócić.
Może zadzwonię ze skargą na ten punkt TP, bez podawanie jej nazwiska, jak mnie tyle razy wprowadzała/próbowała w błąd, to ile ludzi musiało się na to nabierać. Przecież ludzie zamawiając jakąś usługę osobiście, nie przez internet, oczekują że wszystko będzie jasno wytłumaczone.

 #400641  autor: maniek
 23 kwie 2010, 18:51
simon.m pisze:to taka osoba nie powinna w ogóle pracować z klientami.
jakbyś pamiętał nazwisko tej panny to daj znać na BL, bo szkoda ludzi którzy w przyszłości będą przez nią "obsłużeni"
To raczej osoba szkoląca(czyt.kierownik) powinna ponieść konsekwencje skoro nie potrafi wyegzekwować od swoich pracowników udzielania prawidłowych informacji klientom.

 #400673  autor: prestig
 23 kwie 2010, 21:14
ale dzisiaj TP mnie zaskoczyło, miałem mieć 6Mb od 13 maja, a tu dzisiaj patrze 6Mb na speedtest - fajny prezent :D

 #400958  autor: trus1991
 25 kwie 2010, 11:33
Nawiązując do motywu przewodniego "Takie rzeczy tylko w TP" powiem Wam co mi się przydarzyło,
Otóż dnia 20.04 telefonicznie zamówiłem neo 2mb/s + monitor LCD.
W sobotę dzwonił kurier i powiedział że będzie w Poniedziałek po południu.
Zadzwoniłem na błękitną linię aby dostać numer listu przewozowego (na wszelki wypadek) to powiedziano mi że aneks zostanie wysłany w połowie maja, gdyż dopiero od 1.06 będzie 2Mb/s bo 30 maja kończy się umowa, natomiast konsultantka przy której zamawiałem umowę powiedziała że prędkość się zwiększy z dniem otrzymania przez TP podpisanego aneksu :)
A jutro kurier przyjeżdża,
TAKIE RZECZY TYLKO W TP

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #404690  autor: prestig
 14 maja 2010, 13:50
Wczoraj do mnie zadzwonili z punktu w którym brałem internet. Próbowali mnie oszukać !!!. Mówili że będę płacił mniej za internet do tego będę miał telewizję. Zapytałem się ile to będzie kosztować - odpowiedzieli że 99 zł, a przez 3 miesiące 69zł, zapytałem gdzie tu jest taniej jak przecież płacę 89zł - Pani chciała mi wmówić że to 89zł to jest cena netto (jednak po chwili przyznała mi rację), i gdzie tu jest taniej - Pani odpowiedziała że przez 3 miesiące będę miał taniej. Ten telefon zadecydował o tym że dzisiaj wyśle skargę na ten punkt TP.

 #404696  autor: roni_
 14 maja 2010, 14:06
Generalnie zapłacisz "aż" 30pln drożej zyskując router bezprzewodowy i TV.
89pln x 12 = 1068pln
69pln x 3 + 99pln x 9 = 207pln + 891pln = 1098pln

Co nie zmienia faktu, że rzeczywiście nie będzie taniej i jeśli nie zamierzasz korzystać z TV to nie jest dla ciebie dobra oferta.

 #404697  autor: prestig
 14 maja 2010, 14:10
Znacie może e-mail gdzie można wysłać skargę, ewentualnie zadzwonić nie logując się na ich śmiesznej stronie.

[ Dodano: 2010-05-14, 14:13 ]
roni_ pisze:Generalnie zapłacisz "aż" 30pln drożej zyskując router bezprzewodowy i TV.
89pln x 12 = 1068pln
69pln x 3 + 99pln x 9 = 207pln + 891pln = 1098pln

Co nie zmienia faktu, że rzeczywiście nie będzie taniej i jeśli nie zamierzasz korzystać z TV to nie jest dla ciebie dobra oferta.
89zł x 11 + 1zł = 980zł (pierwszy miesiąc jest za złotówkę)

 #404700  autor: roni_
 14 maja 2010, 14:22
Infolinie:

800 102 102 - techniczna neo
801 505 505 - techniczna neo
19393 - błękitna linia

Obowiązującym adresem korespondencyjnym dla pism przesyłanych przez Klienta Indywidualnego jest:

Telekomunikacja Polska S.A.
ul. Bażantów 35
40-668 Katowice

[ Dodano: 2010-05-14, 14:35 ]
I jeszcze jeśli chodzi o łapanie za słówka to za INTERNET rzeczywiście zapłaciłbyś taniej.
1098pln to jest opłata za neostradę + TV w tym opłata za INTERNET którą można odliczyć od podatku w wysokości 929PLN (3x54,92 + 9x85) :P

 #404853  autor: prestig
 15 maja 2010, 13:10
Czyli nie można zgłosić skargi przez email i telefonicznie nie podając swojego loginu :/
Zostaje mi poczta polska :)

Tak samo mogę sobie odliczyć teraz internet i wyjdzie mnie taniej