Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
30
Rejestracja
09 kwie 2010, 22:37
Lokalizacja
Kraków
Jeżeli są we Freshu, to są ważne conajmniej rok, po ostatnim doładowaniu. Niestety, nie usuwamy tych numerów, jeżeli konto jest ważne. Same trafią do puli numerów w momencie, gdy minie ważność ich konta. Na Twoją prośbę nie zostaną one usunięte. Jednak, jeżeli ich nie chcesz, a są "fajne", to możesz zrobić cesję z dowolnie wybraną osobą. Wówczas ona je przejmie i zrobi z nich użytek. Zadaj pytanie, kto by je chciał i może ktoś się na nie zgodzi (sugeruję kogoś z Twojej okolicy).poziom pisze:Mam 2 zarejestrowane numery prepaid których już nie używam, czy mogę via zgłoszenie @ czy telefoniczne usunąć je
Jeżeli jest to reklamacja i minęło 30 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia, to tak. Niemniej jednak, widocznie jest coś ważnego, skoro tak długo się to rozpatruje.niespodziewanie pisze:Rozumiem że gdy juz tyle nie ma czasu odpowiedzi reklamacja zostala uznana?
Potwierdzam, sprawę juz przekazałem stosownej osobie.niespodziewanie pisze:Napisałem prywatnego maila w tej sprawie.
Niestety, na ten temat nie mam żadnych informacji. Jak tylko będą zmiany, z pewnością się o tym dowiecie.djgreg pisze:a ja dalej czekam na odpowiedz w sprawie zmiany regulaminu ?? kiedy bedzie ?? bo napewno wiecie a to przeciez zadna tajemnica ?
W zasadzie dokonywanie nadpłat nie jest do końca prawidłowym działaniem, jednak, jeżeli zrobisz taką wpłatę, to (zakładając, że nie będzie połączeń nalicoznych dodatkowo) rzeczywiście przez pół roku pokrywałoby to tą kwotę wystawionych fv. Podkreślam jednak, że jeżeli będą jakiekolwiek użycia wykraczające poza Abonament, będzie to doliczone do fv, więc mimo wszystko, sprawdzaj jakie otrzymujesz fv i jakie były na nich rozliczenia i zaco (jeżeli będą).kerim36 pisze:Zakupilem sobie longplay 1zl i w zwiazku z tym mam zapytanie:
Niestety miałeś rację. Ciekawe kiedy w regulaminie znajdzie się zapis, że aby zerwać umowę trzeba będzie się pojawić osobiście w KomornikachMarens pisze: Muszę Ciebie zmartwić. Od Kwietnia nie przyjmują wypowiedzeń w salonach.
W internecie znalazłem informację, że ostatniego dnia obowiązywania pakietu internetowego (rozumiem, że chodzi tutaj o Play Online, np 100MB) da się aktywować kolejny taki sam pakiet - środki zsumowałyby się wtedy. Czy tak jest rzeczywiście i nie trzeba kombinować z wysyłaniem kodu minutę po północy?play4you2 pisze:Zazwyczaj niewykorzystane środki są "czyszczone" pomiędzy 24:00 a 1:00 w nocy (w wyjątkowych sytuacjach może być to nawet później), ale na pewno zostaną wyczyszczone w dniu, do kiedy jest ważny dany Pakiet.
Reasumując, wszystko zadziałało prawidłowo.
Zdefiniuj "kilka godzin" w jakiejś mierzalnej wartości - chcę sobie ustawić przypomnienie na kalendarzu i trzeba tam wpisać konkretną godzinę. Kiedy najwcześniej można kupić taki pakiet?muchakk pisze:Dokładnie tak, kilka godzin przed wygaśnięciem usługi masz możliwość zakupienia takiej samej, aby niewykorzystane środki przedłużyć.
Generalnie "niestandardowe" uruchomienia nie mają podstaw do zaistnienia, a więc też i do ewentualnych reklamacji. To, że system na coś pozwala, nie oznacza że tak będzie za każdym razem. Określenie "muchakk" jest dość precyzyjne, mam tu na myśli że "zazwyczaj" kilka godzin. Ja przedstawiam fakty zgodne z Regulaminem, a więc dyspozycja aktywacji jako pierwqsza i aktywacja w ciągu 24h od wydania dyspozycji (inna sprawa, że "zazwyczaj" dzieje się to pomiędzy 24:00 - 1:00 w nocy). Pakiet jest aktywny 30 dni od daty AKTYWACJi (a nie wydania dyspozycji), czyli jka np. aktywacja nastąpi powiedzmy 29, to dolicz do tego 30 dni i ten 30 dzień jest ostatnim dniem ważności Pakietu. Ilość minut/danych nie "sumuje" się i po wygaśnięciu 1 Pakietu, ajk były jeszcze jakieś minuty, to one przepadają, a pozostają tylko te, które zakupiłeś w ramach nowego Pakietu. To samo jest z datą ważności. Również się nie sumuje. Data ważności 1 Pakietu nie ma wpływu na datę ważności 2 Pakietu. Są to całkiem różne okresy w systemie.lukaszg pisze:Może Play4you(1|2) się wypowie bez sprawdzania?
Data wypowiedzenia liczy się od 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego, po którym otrzymaliśmy Twoje wypowiedzenie. Jeżeli dotarło ono do nas powiedzmy w maju, to rozwiązanie powinno nastapic wlasnie ostatniego dnia czerwca (30-dniowy okres wypowiedzenia), czyli od 1 lipca mialbys ten numer we "Freshu".yundai pisze:posiadam umowye na czas nieokreslony zglosilem rezygnacje 24 kwietnia
Ilość minut/danych nie "sumuje" się i po wygaśnięciu 1 Pakietu, ajk były jeszcze jakieś minuty, to one przepadają, a pozostają tylko te, które zakupiłeś w ramach nowego Pakietu.
problem polega na tym ze wyslalem skan rezygnacji z przedluzenia umowy 24 kwietnia i dostalem potwierdzenie przyjecia zgloszenia mailem zwrotnym 24 kwietnia wedlug tego co piszesz przejscie na karte powinno nastapic 31 majaplay4you2 pisze:Data wypowiedzenia liczy się od 1 dnia nowego okresu rozliczeniowego, po którym otrzymaliśmy Twoje wypowiedzenie. Jeżeli dotarło ono do nas powiedzmy w maju, to rozwiązanie powinno nastapic wlasnie ostatniego dnia czerwca (30-dniowy okres wypowiedzenia), czyli od 1 lipca mialbys ten numer we "Freshu".yundai pisze:posiadam umowye na czas nieokreslony zglosilem rezygnacje 24 kwietnia