• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #402444  autor: seba_wroc
 03 maja 2010, 20:39
Ponieważ jest to mój pierwszy post, witam wszystkich forumowiczów :D

Ale do brzegu ;-)

Nabyłem drogą kupna nową ofertę telefonu stacjonarnego "Orange Strefa", czyli zwykły numer stacjonarny na karcie SIM. Od samego początku mam problem z serii irytujących, a mianowicie osoba z mojej strefy numeracyjnej (0-71) dzwoniąc do mnie z telefonu stacjonarnego bezpośrednio nie może się połączyć i słyszy komunikat "Nie ma takiego numeru". Gdy dzwoni pośrednio np. z pracy przez 00 lub 02 (w zależności od centrali w danej firmie) wszystko jest OK. Tak samo dzwoniąc z komórki, nie ma żadnych problemów.
Nie ma też kłopotu dzwoniąc np. z Niemiec z numeru stacjonarnego. O dziwo abonenci innych stref numeracyjnych nie mają trudności z połączeniem, dzwoniono do mnie z mazowieckiego i zachodniopomorskiego. Normalnie idzie zidiocieć :?
Dodam jeszcze, że ja ze swojej strony nie mam kłopotu - mogę dzwonić wszędzie i do woli.
Zgłaszałem problem w Orange - twierdzą, że wszystko jest ok.
Dzięki za pomoc.
Seba

 #402514  autor: kerim36
 04 maja 2010, 08:42
temat ciekawy, nie mniej nie wiem jak ktokolwiek z forum moze cie wspomoc??

pozostaje jedynie skladac reklamacje do orange z opisem: kiedy, z jakiego numeru bylo dzwonione i jakim komunikatem sie to zakonczylo

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #402524  autor: mikage1
 04 maja 2010, 09:35
a czy tylko 1 osoba dzwoniąca z 1 numeru (0-71) ma problem - bo jeśli tak, to może problem leży po jej stronie...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #402579  autor: seba_wroc
 04 maja 2010, 13:44
1. Może ktoś miał taki przypadek?
2. Tak to właśnie zgłaszałem i opisywałem w Orange.
3. Chodziło mi o osoby (l.m.) a dokładnie trzy osoby z mojej rodziny i przyjaciół.

 #402677  autor: Arturos
 04 maja 2010, 19:17
Może niech osoba która nie może się dodzwonić spróbuje to zgłosić u swojego opa ?

Pozdrawiam Arturos

 #402731  autor: seba_wroc
 04 maja 2010, 21:16
Też to sugerowali w Orange, lecz co z tego skoro na "błękitnej linii TP" odesłali mojego szwagra do ........ biura obsługi Orange :?

 #402732  autor: Arturos
 04 maja 2010, 21:18
seba_wroc pisze:Też to sugerowali w Orange, lecz co z tego skoro na "błękitnej linii TP" odesłali mojego szwagra do ........ biura obsługi Orange :?
Niech zgłosi że nie może się dodzwonić na żadne numery z zakresu tej numeracji czyli kierunek i 212xxxxx (czy jak tam się zaczyna)

Pozdrawiam Arturos

 #402746  autor: seba_wroc
 04 maja 2010, 21:33
A to dobre jest :D , tak właśnie spróbujemy zrobić.

 #402753  autor: kerim36
 04 maja 2010, 21:40
seba_wroc,
chyba to pozostaje, moze wtedy nie beda odbijac pileczki pomiedzy tp, a orange i ktos sie tym zajmie

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #402999  autor: emerson
 05 maja 2010, 22:58
Arturos pisze:
seba_wroc pisze:Też to sugerowali w Orange, lecz co z tego skoro na "błękitnej linii TP" odesłali mojego szwagra do ........ biura obsługi Orange :?
Niech zgłosi że nie może się dodzwonić na żadne numery z zakresu tej numeracji czyli kierunek i 212xxxxx (czy jak tam się zaczyna)
Dokładnie tak zrób. Ja miałem podobnie, gdy kupiłem (jakieś 2 lata temu) Erę Domową. Osoby dzwoniące z Dialogu słyszały komunikat "nie ma takiego nr". Po zgłoszeniu do Dialogu problem minął w dosłownie kilka godzin. Okazało się, że jako był to nowy zakres numerów nie był on "wciągnięty" w zakres rozpoznawanych nr przez centralę Dialogu. Myślę, że tu będzie podobnie.

 #403834  autor: seba_wroc
 10 maja 2010, 10:58
emerson pisze: Okazało się, że jako był to nowy zakres numerów nie był on "wciągnięty" w zakres rozpoznawanych nr przez centralę Dialogu. Myślę, że tu będzie podobnie.
To samo przyszło mi do głowy, tak własne zasugerowałem w biurze obsługi i udało się :D telefon już działa jak należy.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.