• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #401971  autor: george
 01 maja 2010, 16:03
..
...

....
Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 19:52 przez george, łącznie zmieniany 1 raz.

pozdr

 #401981  autor: kowcio
 01 maja 2010, 17:33
Jaka sieć?

Spróbuj wpisać kod *#0011# i tam będzie moc sygnału w -xxx dBm, wartości będą miedzy -60 a -105 dBm. Sprawdź jak masz 1-2 kresek zasięgu ile tam wskazuje ten tryb testowy i napisz mi jaką wartość wskazuje.

Ogółem ten C3050 raczej nie ma problemów z zasięgiem, być może masz uszkodzony telefon.

 #401983  autor: george
 01 maja 2010, 17:37
...
...
....
Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 19:52 przez george, łącznie zmieniany 1 raz.

pozdr

 #401985  autor: kowcio
 01 maja 2010, 17:38
Na pewno wpisujesz *#0011#??

Ja mam pytanie, czy telefon był kupiony w Orange i ma zdjętego sim-locka?

Spróbuj jeszcze na ręcznym wybrać operatora jako PLUS. Być może to rozwiąże problem, musiałbyś przetestować.

 #401988  autor: george
 01 maja 2010, 17:45
...
....
.....
Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 19:53 przez george, łącznie zmieniany 1 raz.

pozdr

 #401998  autor: kowcio
 01 maja 2010, 18:40
Próbuj kilka razy wybrac Plusa, bo Play czasami robi problemy z wyborem Plusa. Pewnie za którymś razem się uda.

Ja jak będe mial pod ręką C3050 to sprawdzę. Tam po wpisaniu tego kodu powinien otworzyć się tryb testowy bez wciskania zielonej słuchawki.

Jeśli wybierzesz Plusa (próbuj do skutku) i nadal telefon będzie miał problemy to oddaj go do serwisu, może akurat naprawią (być może antena jest nie do końca dobrze zainstalowana i stąd te problemy, zdarza się).