• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 23 z 33
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 33

 #401810  autor: Ruben
 30 kwie 2010, 15:00
play4you2 pisze: lwiczek napisał/a:
Bez komplikacji by było gdyby SD był aktywowany z automatu za każdym razem jak doładujemy za 30zł


Rozumiem, jednak ta oferta jest tak skonstruowana a nie inaczej. Trudno powiedzieć, czy to komplikacja, czy też nie. Myślę, że sprawiedliwym będzie stwierdzenie, że każdy ma wyrobione zdanie na ten temat, a wiadomo już od dawna, że z gustami się nie dyskutuje. W moim subiektywnym odczuciu, nie widzę tu żadnych komplikacji, jednak mam świadomość, że dla poszczególnych Klientów mogą one takimi być.
Widzisz Twoje odczucie jako osoby będącej na co dzień z regulaminami jest zupełnie zrozumiałe ale np. wyobraź sobie starsze osoby, które nie śledzą regulaminów, to dla nich aktywacja SD automatycznie po zasileniu była by zdecydowanie prostsza. Inna sytuacja, to np. korzystanie z usług kilku operatorów i zapamiętanie tych kodów nie jest takie proste :-) a do tego jeszcze właściwą kolejność czynności trzeba zachować * Wpisz na klawiaturze telefonu kod aktywujący *111*1*1# i zatwierdź zieloną słuchawką.
* Sprawdź, czy promocja jest już aktywna wpisując kod *111*1*3# i zatwierdzając zieloną słuchawką.
* Po upewnieniu się, że promocja jest aktywna, doładuj konto kwotą minimum 30 zł i ciesz się darmowymi rozmowami ze wszystkimi w Play.
Powiedz, czy nie łatwiej jest zasilić i cieszyć się SD?

 #401811  autor: play4you2
 30 kwie 2010, 15:01
niespodziewanie pisze:Wydaje mi się że sprawa jest oczywista dlatego się dziwię że tyle trwa,
Uwierz mi, że jakby była "oczywista" to już zapewne na 2 dzień by było po sprawie. szczegóły dowiesz się przy rozwiązaniu. Wybacz, ale tutaj nie mogę o tym mówić. Poznasz wszystko przy rozwiązaniu.
pawelpp pisze:Z resztą to głupota i nie widzę sensu dalej na ten temat dyskutować.
Ok, zgadzam się z tym. Każdy z nas ma wyrobione zdanie na ten temat i myślę, że należy uszanować każdy pogląd.
pawelpp pisze:I nie wiem czy merytoryczną można nazwać odpowiedź, w której używa się szablonów i ogólnych sformułowań bez podawania żadnych konkretów.
Ok, tu masz rację. Nie widzę powodów, abym dalej rozwijał moją wypowiedź. Znasz doskonale moje zdanie na ten temat i co o tym sądzę.
pawelpp pisze:Swoją drogą byłbym bardzo zadowolony, gdybyś to ty odpowiadał na moje zgłoszenia na Play24 . Przynajmniej odpowiedzi byłby sensowne.
Dzięki za zaufanie i docenienie :wink:.
pawelpp pisze:Niestety nie wiem co chcesz powiedzieć - napisz albo rozwiń an PW
W zasadzie to, co sam przedstawiłeś. Zdarzają się odpowiedzi "bez sensu", jednak jak sam słusznie zauważyłeś, otrzymujesz również te z sensem. Aktualnie nasze działanie skupiamy na tym, aby takich odpowiedzi (tych złych) było jak najmniej i żeby nasi Klienci otrzymywali już za 1 razem konkretną i właściwą informację.
pawelpp pisze:Play Online - temat był ogólnie poruszany na forum. Chciałem Tobie tylko pokazać, że nawet ty (i inni konsultanci) gubisz się w ofercie. Prosiłeś o przykład, więc podałem. Koniec tematu
PO jest w zasadzie odrębnym tematem, założonym w innym wątku, jednak na ten temat też już wyrażałem wielokrotnie swoje opinie i stanowisko oficjalne firmy. Niemniej jednak nadal nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że gubię się w ofercie. Nie mogę się gubić w czymś, z czym mam do czynienia na codzień. Jednak masz prawo do własnej opinii i w porządku, ja to szanuję. koniec tematu :wink:.
pawelpp pisze:Nie znam procedur, ale po bogatej historii moich zgłoszeń domyślam się jak wyglądają i dlaczego są tajne. Koniec tematu
Uwierz mi, że jakbyś je znał, Twoje zdanie byłoby zupełnie inne, ale w porządku. Trudno dyskutować o czymś, gdzie tylko jedna osoba ma pełne informacje na dany temat a druga wcale, przy czym nie jest to winą tej 1. Tajność wynika z zupełnie czego innego, ale o tym pozowolisz, że się nie będę wypowiadał. Ok, koniec tematu.

[ Dodano: 2010-04-30, 15:10 ]
Ruben pisze:Powiedz, czy nie łatwiej jest zasilić i cieszyć się SD?
Być może tak, nie neguję tego, jednak nie mnie to oceniać. Jak dla mnie nie ma tu żadnej złożoności. Czynności, które się wykonuje standardowo.
Ruben pisze:Widzisz Twoje odczucie jako osoby będącej na co dzień z regulaminami jest zupełnie zrozumiałe ale np. wyobraź sobie starsze osoby, które nie śledzą regulaminów
Mozliwe że tak jest, ale jeżeli dane osoby mają jakieś wątpliwości, to uwierz mi, zdecydowanie jesteśmy gotowi służyć pomocą. W każdym Salonie znajdziesz stosowne ulotki lub informacje na ten temat i to napisane w sposób całkowicie przystępny (bez prawnych sforułowań).

Nie zrozumcie mnie źle, nie upieram się przy własnym zdaniu, ale z MOJEGO punktu widzenia, nie widzę absolutnie żadnych utrudnień. Niemniej jednak, jak już napisałem, każdy odbiera pewne rzeczy w inny sposób i ja to rozumiem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401814  autor: user_delete19
 30 kwie 2010, 15:16
play4you2 pisze:lwiczek napisał/a:
Swoją drogą - jakie były powody wprowadzania takiego 'udogodnienia' z kodem?



Odpowiem Ci szczerze, że nie mam takich informacji. Osobiście nie odpowiadam za tworzenie ofert. Niemniej jednak, jeżeli taką ona powstała, to widocznie nie mogła powstać w innej formie. Zaznaczam jednak, że to moje prywatne zdanie i nie jest oficjalnym stanowiskiem sieci.
Hmm... może kiedyś nastąpi podobna ewolucja (uproszczenie) jak przy przejściu z darmowych rozmów z jednym numerem do SD (;

 #401816  autor: niespodziewanie
 30 kwie 2010, 15:42
Play 4You a czy moglbys zbadac jednak czy sprawa naprawde jest w toku? Pozdarwiam

[ Dodano: 2010-04-30, 15:44 ]
Play 4You a czy moglbys zbadac jednak czy sprawa naprawde jest w toku? Chodzi o to ze nie dbacie o moje pieniądze. Ja nawet nie wiem czy moja umowa zostanie przedluzona bo sprawa zostala zawieszona i nie dostalem zadnej oferty. Wiadomo ze jesli ją przedluze będę mial korzystniejsze warunki. Ale co wam, prawda, maj idzie więc przedluzenie mozliwe od nastepnego miesiąca, no co zrobic, w końcu nie wy za to płacicie...
Pozdarwiam

 #401817  autor: play4you2
 30 kwie 2010, 15:54
Play 4You a czy moglbys zbadac jednak czy sprawa naprawde jest w toku? Pozdarwiam
Jest w toku i ostatnio się nią interesowałem. Po "majówce" postaram się to w miarę możliwości przyspieszyć. Niestety, dziś już nic się nie da więcej zrobić, ze względu na aktualną godzinę i całokształt sprawy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401884  autor: Sławek
 30 kwie 2010, 23:40
play4you2 pisze:Chyba nie do końca zrozumiałeś moje intencje. Zauważ, że tu chodziło o pewne komplikacje, a nie o to, że jest jakiś kod lub nie.
To Ty nie zrozumiales. Ten kod stanowi wlasnie owa komplikacje.
play4you2 pisze:Jest to usługa dodana a szczegóły jej oferty są ujęte w Regulaminie. Czy to nie jest argument??
Argument odnosnie czego? To, ze jest regulamin to wiem. Nie zmienia to faktu, ze nieswiadomy klient zabuli wam niechcacy mase kasy, co nie stanie sie w przypadku smsow.
play4you2 pisze:W mojej opinii nie ma żadnych komplikacji
Masz do niej prawo. Ja sie z tym nie zgadzam :)
play4you2 pisze:a jak są, powtarzam raz jeszcze, poproszę o nie.
Juz kilka razy to pisalem, nawet w tym poscie :)
play4you2 pisze:Co do kodów, zamieściłem zresztą moją wypowiedź, zapoznaj się jeszcze raz z postem, który napisałem i ewentualnie ponownie skomentuj tą wypowiedź.
Przeczytalem. Nie znalazlem tam racjonalnego (a nie regulaminowego) uzasadnienia istnienia tego kodu.
play4you2 pisze:
Sławek pisze:To prawda, szczegolnie, ze na kruczkach zeruje nie tylko Play, ale wszyscy operatorzy.
A jak to się ma do mojej wypowiedzi??
Naprawde musze tlumaczyc tak prosta rzecz? Ok- potwierdzilem, ze masz racje (nalezy sie zapoznawac z regulaminem) i dodalem od siebie spostrzezenie (jako uzasadnienie), ze wszyscy operatorzy zeruja na kruczkach, a co za tym idzie, warto czytac regulaminy, zeby sie nie wkopac.
play4you2 pisze:W końcu chodziło o coś innego prawda?? Napisałem, że warto by było się zapoznać z Regulaminem, gdyż omawia on działanie usługi. Mając taki tok myślenia, możemy dojść do wniosku, że zwykłe otwieranie drzwi w samochodzie może być skomplikowane, gdyż wymaga pewnych działań. Proszę Cię, odnoś się do moich wypowiedzi zgodnie z ich założeniem merytorycznym.
Nie wiem o co Ci tutaj chodzi i jak sie ma otwieranie drzwi do uslug telekomunikacyjnych ;)
play4you2 pisze:Pragnę zauważyć, że w swojej pierwotnej wypowiedzi "negowałeś" propozycję napisania zgłoszenia.Ja Ci tylko powiedziałem, że MOŻESZ zadzwonić, co nie oznacza, że musisz prawda?
Prawda. Czy zaprzeczylem temu gdzies? Jedynie zauwazylem, ze pobieranie kasy za polaczenie z OK w przypadku, gdy wina lezy po waszej stronie (nie chcecie oddawac kasy za takie polaczenia), jest po prostu nieuczciwe.
play4you2 pisze:jeżeli mimo wszystko nadal uważasz, że każdy sposób jest zły, co według Ciebie by było najlepszym wyjściem?? Jaki widzisz sposób na aktywację Pakietów?
Jeden sposob widze: podniesienie jakosci obslugi. czasem wystarczyloby, zeby konsultanci czytali zgloszenia ze zrozumieniem.
play4you2 pisze:Na ten temat już się wypowiadałem. Znajdź proszę odpowiedź na którejś ze stron.
A co to ma do rzeczy? Odpowiedzi wysylasz zasadniczo przez pw, wiec co to za argument?
play4you2 pisze:Ok, to Twoja subiektywna ocena sytuacji, do której masz absolutnie prawo i ja to szanuję. Niemniej jednak ZDECYDOWANIE nie jest tak, jak to przedstawiasz.
A jak jest? Prosze mi udowodnic, ze oferta Play ma mniej kruczkow i jest bardziej przejrzysta od np. oferty Ery. Pakieciarstwo przebijajace Orange i zawiklane plany taryfowe, o czym juz pisalem i nie bede sie powtarzal, swiadcza same za siebie i nie zmieni tego Twoje zaprzeczenie.
play4you2 pisze:Ad. a) zapewniam Cię, że naiwność nie leży w mojej naturze, ale skoro tak sądzisz...
Ad. b) gdyby tak było, nie podejmowałbym dyskusji. Temat w końcu sam by ucichł. Nie sądzisz?
Ad. c) chyba bardzo się pomyliłeś w tej ocenie. Przypomnę Ci, że pracuję w obsłudze Klienta, a więc znajomość Ofert jest moim PODSTAWOWYM obowiązkiem.
To byl sarkazm z mojej strony, jesli nie zauwazyles.
play4you2 pisze:Podkreślam raz jeszcze, w żaden sposób nie widzę skomplikowania Ofert.
To, ze nie widzisz, nie znaczy ze nie ma. Moim zdaniem nie chcesz widziec, bo musisz dbac o wizerunek sieci (co zreszta swietnie rozumiem).
play4you2 pisze:Pytam raz jeszcze, z czym masz konkretnie problemy?? Podaj mi konkrety, a nie ogólniki, jak w zamieszczonej odpowiedzi. W ten sposób możemy powiedzieć, że wszystko jest skomplikowane, jeżeli przytoczymy wszystkie mozliwe oferty wraz z Pakietami.
No dokladnie to powiedzialem :) bo tak wlasnie jest. Ja nie mam problemow, ale to na pewno nie jest prosta i przejrzysta oferta i to jest wlasnie owo skomplikowanie. Jesli nadal nie rozumiesz, to ja juz prosciej wytlumaczyc nie potrafie :)
play4you2 pisze:A, i jeszcze jedno. Pakiety NIE SĄ w podstawowej ofercie, tylko jako DODATEK do oferty, a więc porozmawiajmy o SAMEJ ofercie.
Rozmawiamy o tym, o czym chce rozmawiac ja jako klient. I jako klient sieci zycze sobie rozmowy nt. oferty z dodatkami. Kazdy operator moze sie tak "sprytnie" wymigac od sensownej odpowiedzi.
play4you2 pisze:A więc raz jeszcze. Gdzie jest tu komplikacja??
Uff... Mam dosc. Chyba pogadam z Infobotem...

Na tym poscie koncze dyskusje, bo mi szkoda czasu. Robcie jak chcecie- bedziecie w koncu sami zbierac plony.

 #401887  autor: shifty
 30 kwie 2010, 23:51
...
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 11:10 przez shifty, łącznie zmieniany 1 raz.

 #401889  autor: weissmann
 01 maja 2010, 00:17
shifty pisze: I tyle jesli chodzi o te wasze pomysly, nie bede sie rozpisywac. Kolejna sprawa, i to juz mnie mega irytuje. Play4You1 i 2...czy wy to robicie z wlasnej woli czy z polecenia firmy? Jesli z polecenia firmy to ok, zrozumiem, ale jesli z wlasnej woli to brak mi slow i to nie w tym pozytywnym sensie. Wiem ze rozwiazaliscie WIELE problemow, staracie sie pomagac, tlumaczyc ale...What The Hell?! Powtarzacie zeby robili zgloszenia, dzwonili na infolinie no ale i tak konczy sie na tym ze przyzwyczajacie ludzi zeby zglaszali sie do was (bez urazy ludzie).
Co do kopiuj wklej zgloszen P4Y1 i 2 wiedza dokladnie o co chodzi. Nie wiem czy o tym wspominali, jesli nie to nie bede robił zamieszania.

Co prawda jestem zwyklym konsultantem zajmujacym sie odbieraniem polaczen zwiazanych z internetem i nie mam takich uprawnien jak wy chlopcy (Play4You1 i 2), ale musze powiedziec ze znalazłoby sie kilkadziesiat osob ktore maja dosc waszych wazeliniarskich wypowiedzi na tym forum, radze wam przestac mydlic oczy i zajac sie normalna robota. To nic osobistego.

Pozdrawiam serdecznie
Hahaha, wyborne, 10/10.

 #401895  autor: Corsini
 01 maja 2010, 00:39
Marketing to się nazywa.
Jak już zobaczyłem jakąś domniemaną wypowiedź InPostu w tym wątku to zastanawiałem się kiedy Telepolis zażąda opłaty za reklamę :)
Strasznie nie lubię tego typu działań. Nie pierze się brudów u innych. Jeśli Play jest taki pomocny to chyba potraficie zrobić forum z prawdziwego zdarzenia na swojej stronie i pozwolić klientom wypowiadać się bez cenzury. Ale nie! Chwila. Przecież to odstraszy potencjalnego klienta który przyjdzie na stronę w poszukiwaniu informacji :( A swoją drogą na telepolis też brzydko o was piszą... nie daj boże ktoś to wygoogla i znajdzie i się zniechęci. Więc wymyśliliście, żeby tam wysłać specjalną grupę i zaprowadzić ład i porządek. Głupi się nabierze.
Kiedyś jeszcze myślałem że play będzie troszeczkę celował w Evangelist marketing, bo to takie fajne. Ale wasz BOK to zabił.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #401899  autor: play4you2
 01 maja 2010, 03:04
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
Chyba nie do końca zrozumiałeś moje intencje. Zauważ, że tu chodziło o pewne komplikacje, a nie o to, że jest jakiś kod lub nie.


To Ty nie zrozumiales. Ten kod stanowi wlasnie owa komplikacje.
Wiesz co, w ten sposób możemy przepychać się w nieskończoność. Ja twierdzę że nie jest to komplikacja, Ty tak i niech tak pozostanie. Temat uważam za zamknięty.
Sławek pisze:Argument odnosnie czego? To, ze jest regulamin to wiem. Nie zmienia to faktu, ze nieswiadomy klient zabuli wam niechcacy mase kasy, co nie stanie sie w przypadku smsow.
Co do świadomości i jej braku, zapraszam, zapoznaj się z odpowiedzią powyżej, jakiej udzieliłem Rubensowi.
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
a jak są, powtarzam raz jeszcze, poproszę o nie.


Juz kilka razy to pisalem, nawet w tym poscie
Mimo wszystko nadal uważam, że przedstawiłeś ogólniki, ale ok, niech tak pozostanie. Nie będę dalej starał się tego wyjaśniać. Jak już wielokrotnie wspominałem, każdy ma prawo do własnego zdania.
Sławek pisze:Jedynie zauwazylem, ze pobieranie kasy za polaczenie z OK w przypadku, gdy wina lezy po waszej stronie (nie chcecie oddawac kasy za takie polaczenia), jest po prostu nieuczciwe.
Wybacz, ale w tej sytuacji odnoszę wrażenie, że chyba sam zagubiłeś się we własnych wypowiedziach. To w końcu chodzi Ci o jakość obsługi, czy o sposób aktywacji Pakietów?? Z tego co napisałeś, miałeś zastrzeżenia do formy aktywacji Pakietów, że powiedziano Ci, abyś napisał zgłoszenie, jeżeli je chcesz mieć aktywne. Ja tylko odpowiedziałem, że Możesz też zadzwonić, co NIE OZNACZA, że musisz. Co do zwrotu opłaty za połączenie, temat omawiałem wielokrotnie, więc nie widzę podstaw do tego, abym jeszcze raz to przytaczał.
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
jeżeli mimo wszystko nadal uważasz, że każdy sposób jest zły, co według Ciebie by było najlepszym wyjściem?? Jaki widzisz sposób na aktywację Pakietów?


Jeden sposob widze: podniesienie jakosci obslugi. czasem wystarczyloby, zeby konsultanci czytali zgloszenia ze zrozumieniem.
Pragnę zauważyć, że Twoja odpowiedź w żaden sposób nie odnosi się do mojego pytania. To całkiem dwa różne tematy.
Sławek pisze:Nie wiem o co Ci tutaj chodzi i jak sie ma otwieranie drzwi do uslug telekomunikacyjnych
No właśnie nijak się ma do tego. Zauważ, że chciałem wskazać, że tak prosta i błacha z pozoru czynność, jak "otwieranie drzwi", jak bardzo się zechce, może być dość skomplikowana. Wszystko zależy od tego, jak widzimy pewne rzeczy i jak do nich podchodzimy. Podobnie z usługami telekomunikacyjnymi. To jest analogia sytuacyjna, nic poza tym. Niemniej jednak, zdanie na temat "skomplikowania" ofert itp. wypowiadałem wielokrotnie i NIE ZMIENIĘ go, gdyż tak właśnie jest. Z mojej strony temat uważam za zamknięty.
Sławek pisze:A jak jest? Prosze mi udowodnic, ze oferta Play ma mniej kruczkow i jest bardziej przejrzysta od np. oferty Ery.
Wiesz dobrze, że nie stosuję polityki porównawczej. Niemniej jednak, wszystkie te argumenty o które pytasz, znajdują się na naszej stronie internetowej. Poza tym jakbym nawet zamieścił takie porównanie, było by to niezgodne z obecnym tematem. Jeżeli bardzo Chcesz, spytaj się mnie na pw dokładnie jakie Oferty Cię interesują, prześlę Ci wówczas odpowiedni link, abyś mógł sam dokładnie przeanalizować sprawę.
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
Ad. a) zapewniam Cię, że naiwność nie leży w mojej naturze, ale skoro tak sądzisz...
Ad. b) gdyby tak było, nie podejmowałbym dyskusji. Temat w końcu sam by ucichł. Nie sądzisz?
Ad. c) chyba bardzo się pomyliłeś w tej ocenie. Przypomnę Ci, że pracuję w obsłudze Klienta, a więc znajomość Ofert jest moim PODSTAWOWYM obowiązkiem.


To byl sarkazm z mojej strony, jesli nie zauwazyles.
Ależ oczywiście, że zauważyłem, ale mimo wszystko pozowoliłem sobie na odpowiedź. W końcu jesteś naszym Klientem i jak zadajesz pytanie, udzielam na nie odpowiedzi :wink:.
Sławek pisze:No dokladnie to powiedzialem bo tak wlasnie jest. Ja nie mam problemow, ale to na pewno nie jest prosta i przejrzysta oferta i to jest wlasnie owo skomplikowanie. Jesli nadal nie rozumiesz, to ja juz prosciej wytlumaczyc nie potrafie
Rozumiem doskonale, do czego zmierzasz, jednak przykro mi, ale nie przyznam Ci racji, że mamy skomplkowaną ofertę. Co do argumentów (problemy, etc.), odpowiedź powyżej już została udzielona.
Sławek pisze:Rozmawiamy o tym, o czym chce rozmawiac ja jako klient. I jako klient sieci zycze sobie rozmowy nt. oferty z dodatkami. Kazdy operator moze sie tak "sprytnie" wymigac od sensownej odpowiedzi.
Więc jak Chcesz porozmawiać, podaj mi konkrety, a nie ogólniki, które przedstawiłeś. Wybacz, ale to co mi powiedziałeś, nie są dla mnie żadnymi argumentami. Jeżeli pytasz "o wszystko" słucham, od czego mam zacząć?? Zresztą, jak na prawdę Cię to interesuje, zapraszam na pw, aby nie "spamować" tematu.
Sławek pisze:play4you2 napisał/a:
A więc raz jeszcze. Gdzie jest tu komplikacja??


Uff... Mam dosc. Chyba pogadam z Infobotem...
Sławek pisze:
Wiesz co, tak myślę, że doszliśmy jednak wspólnie do jednego wniosku, że Ty posiadasz inne zdanie w tym temacie, ja inne i raczej nie przekonamy się nawzajem. Mimo wszystko, jak będziesz miał pytania, zawsze serdecznie zapraszam.
shifty pisze:Kolejna sprawa, i to juz mnie mega irytuje. Play4You1 i 2...czy wy to robicie z wlasnej woli czy z polecenia firmy?
Wybacz, ale nie będę komentował Twoich wypowiedzi, chyba że, są to pytania lub opinie związane z siecią Play. Jeżeli masz do mnie jakieś pytania, zapraszam, jak każdgo użytkownika tego forum.
shifty pisze:Co do kopiuj wklej zgloszen P4Y1 i 2 wiedza dokladnie o co chodzi
Wiesz, to dziwne, ale jakoś nie jestem w temacie. Jedno co wiem, to to, że konsultant ma OBOWIĄZEK rozwiązania sprawy, zgodnie z jej przeznaczeniem i stanem faktycznym. Nie popieram i nie toleruję w żaden sposób działań typu "kopiuj - wklej". Zgłaszam to za każdym razem, jak zauważę taki przypadek. Jak już wypowiadałem się w tym temacie kilka razy, sieć Play kładzie zdecydowany nacisk na jakość obsługi, a więc podobne zdarzenia (kopiuj - wklej) nie mają prawa bytu.
weissmann pisze:Hahaha, wyborne, 10/10.
Hehe, fakt, wyborne :-)...
Corsini pisze:Marketing to się nazywa [...]
No cóż, specjalistą od marketingu raczej nie jestem. PR również nie wchodzi w grę. Jestem tylko konsultantem, który odpowiada na Wasze pytania. Nie ma tu żadnych ukrytych podtekstów czy działań. Chcieliśmy wyjść do Klienta i działać na możliwie każdym pułapie, a że sieć internetowa po woli (jak nie już w tej chwili) staje się przeogromnym centrum informacji, to chyba nie ma w tym nic złego, jeżeli nasi zarówno obecni, jak i potencjalni Klienci bedą mogli zadać nam, oficjalnym przedstawicielom sieci pytanie.
Zamiast dzwonić, pisac maile lub iść do Salonu, pewnych rzeczy mogą dowiedzieć się od nas i to praktycznie "od ręki" bez koniczności oczekiwania na rozwiązanie zgłoszenia, lub narażania się na koszta połączeń. Zresztą nasze działania i zadania już wyjaśniałem kilkakrotnie i nie sądzę, aby miały coś wspólnego z ogólnorozumianym marketingiem. Ja w tym widzę czystą Obsługę Klienta i nic więcej. W końcu nie handluję ofertami, nie reklamuję na "prawo i lewo" naszych usług. Zauważ, że odpowiadam na zadane pytania, bardzo rzadko sam coś piszę sam z siebie. Jeżeli już, to są to informacje dotyczące sieci lub innych zdarzeń związanych z siecią (lecz nie rekalmy). Niemniej jednak, rozumiem, że sama nasza działalność tutaj może być uznawana za "marketing", jednak (to moje zdanie) nie uważam, aby tak było.
Podkreślam raz jeszcze, odpowiadamy tylko na pytania i nic poza tym. Jeżeli szukacie reklam, marketingu szeroko pojętego, w naszej działalności tego nie zobaczycie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401905  autor: Ruben
 01 maja 2010, 10:08
play4you2, z całym szacunkiem za to, co tutaj robisz i za pomoc w rozwiązaniu problemów (mojego także) ale dyskusja z Tobą na temat skomplikowania ofert, jakości i tego, czy coś może być niekorzystne dla użytkowników nie ma sensu. Zgłaszanie zapytania, problemu, jeżeli BOK nie potrafi tego zrobić - to tak ale nie dyskusja o "prostocie" ofert i nie ocenianie jakości, bo wspólnego stanowiska nie wypracujemy a temat spuchnie znowu.
Zostałeś przez pracodawcę częściowo oddelegowany do obecności na forum (prawdopodobnie w drodze selekcji) i wszystko co powiesz, napiszesz musi być zgodne z polityką firmy i krytyki stosowanych przez operatora metod i rozwiązań od Ciebie raczej tutaj nie zobaczymy, to jest oczywiste.
Zasłaniasz się tym, że "nie oceniasz działalności innych firm" (patrz inpost), stwierdzeniami "może i tak ale nie mnie to oceniać". Jesteś tutaj służbowo i ja to rozumiem, :-) w końcu też bywam w rożnych miejscach służbowo i wiem, że o tzw. "kuchni" się nie mówi.
Jeżeli jednak jako użytkownicy piszemy, że aktywacja SD jest trochę utrudniona, to tak to odczuwamy i Twoja opinia, że tak nie jest, tego faktu nie zmienia. Nie oczekuję, że za tydzień to zmienicie ale jeżeli to możliwe, to prosiłbym tylko o przekazanie takiego pomysłu do osób decyzyjnych w tej materii i tyle. Samo stwierdzenie, że każdy ma prawo do swojej oceny, którą oczywiście wszyscy wzajemnie szanujemy także niewiele zmienia. :-)
Oferta jak wynika z reklam jest kierowana także do osób starszych (jak ten pan, który potomka się spodziewa) i nie sądzę, żeby lista kilkunastu kodów do obsługi oferty byłaby dla niego czytelna :wink: Ja problemów nie mam ale wiem, że starsze osoby mają, bo sam namówiłem sporo i czuję się częściowo odpowiedzialny za ich kłopoty. Piszesz o salonach i o pomocy jaką możemy tam uzyskać, ok. masz rację ale czasem trzeba wybrać się do innego miasta żeby taki salon znaleźć i odstać swoje w kolejce tylko po to żeby aktywować SD. Dlatego automatyczna aktywacja byłaby zdecydowanie prostsza dla nich.
Na temat znajomości oferty w niektórych salonach szkoda pisać (tak jest u każdego operatora) ale są też takie, które należy pochwalić. Czasem lubię się wybrać na taka wycieczkę i jako "niezorientowany" zupełnie użytkownik mam okazję poznać znajomość ofert w danym punkcie.
Chyba wszyscy tutaj piszący jesteśmy specyficzną grupą użytkowników ponieważ pracujemy w branży telekom. bądź interesujemy się bardziej niż przeciętny użytkownik i pewne problemy, których powiedzmy "statystyczny Kowalski" nie dostrzegłby, my nagłaśniamy czasem zbyt mocno ale to także jest potrzebne, bo operator otrzymuje sygnał o tym co wymaga poprawy.
Mam świadomość, że kody aktywacyjne występują chyba u każdego operatora ale Play miał wyznaczać nowe standardy (w domyśle lepsze, prostsze) i chętnie pewne pomysły gotowi jesteśmy zgłaszać. :wink:
Swoją drogą, to trudno jest mi uwierzyć, że jesteś szeregowym konsultantem i dysponujesz takimi samymi uprawnieniami i narzędziami pracy :wink:

 #401939  autor: play4you2
 01 maja 2010, 12:48
Ruben pisze:z całym szacunkiem za to, co tutaj robisz i za pomoc w rozwiązaniu problemów (mojego także) ale dyskusja z Tobą na temat skomplikowania ofert, jakości i tego, czy coś może być niekorzystne dla użytkowników nie ma sensu.
Cóż, jak zauważyłeś, też doszedłem do takiego wniosku. Po prostu nie przekonamy się nawzajem, więc postanowiłem z mojej strony zakończyć naszą dyskusję.
Ruben pisze:wszystko co powiesz, napiszesz musi być zgodne z polityką firmy i krytyki stosowanych przez operatora metod i rozwiązań od Ciebie raczej tutaj nie zobaczymy, to jest oczywiste.
Ja bym raczej ujął to w taki sposób, że ma być zgodne z prawdą. Co do krytyki, jednak jeżeli mi się coś nie podooba (patrz sposoby rozw. zgłoszeń pprzez niektórych kons.) to piszę o tym. Niemniej jednak może masz rację, że pracując przy tym na codzień, nie widzę utrudnień tak jak wy i dlatego nie zgadzam się z niektórymi stwierdzeniami. Generalnie jestem jednak zwolennikiem dialogu, o czym przecież wiesz. Mam bardzo dużą swobodę wypowiedzi.
Ruben pisze:aktywacja SD jest trochę utrudniona, to tak to odczuwamy i Twoja opinia, że tak nie jest, tego faktu nie zmienia.
Wiem, dlatego zakończyłem już temat.
Ruben pisze:Nie oczekuję, że za tydzień to zmienicie ale jeżeli to możliwe, to prosiłbym tylko o przekazanie takiego pomysłu do osób decyzyjnych w tej materii i tyle.
Ok, nie ma sprawy, przekażę te sugestie. Zawsze przekazuję wasze pomysły, gdyż między innymi po to mnie tu macie. Jak wiecie, nie ode mnie zależy ich dalsza realizacja, ale jeżeli pomysł będzie trafiony, myślę że zostanie wykorzystany. Już tak się zdarzyło. Niestety, szczegółów nie mogę Wam podać.
Ruben pisze:Play miał wyznaczać nowe standardy (w domyśle lepsze, prostsze) i chętnie pewne pomysły gotowi jesteśmy zgłaszać.
Bardzo wam wszystkim za to dziękuję.
Ruben pisze:Swoją drogą, to trudno jest mi uwierzyć, że jesteś szeregowym konsultantem i dysponujesz takimi samymi uprawnieniami i narzędziami pracy
Ale tak właśnie jest ;-)

Pzdr

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401944  autor: Marens
 01 maja 2010, 13:08
ruben pisze:Swoją drogą, to trudno jest mi uwierzyć, że jesteś szeregowym konsultantem i dysponujesz takimi samymi uprawnieniami i narzędziami pracy :wink:
play4you2 pisze:Ale tak właśnie jest ;-)
Nie wydaje mi się, aby to były takie same narzędzia. :wink:

 #401950  autor: play4you2
 01 maja 2010, 13:29
Marens pisze:Nie wydaje mi się, aby to były takie same narzędzia.
:-D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401953  autor: Tajemniczy28
 01 maja 2010, 13:57
To i ja ocoś spytam. Dlaczego wplay nie ma możliwości zbicia choćby nieznacznego ceny teleonów. Napisałem zgłoszenie z mojego konta w play ico?i znikneło,cała sprawa,jej status,albo ktoś to kasuje albo nie wiem. Czy za dobry tel.w wysokim abo muszę płacić ponad 1 tys. zł a u inego opa 400 mniej?coś jest nie tak.

 #401964  autor: Marens
 01 maja 2010, 14:45
play4you2 pisze::-D
Nie mów, że tak nie jest.
Jestem spostrzegawczy :smt023
Tajemniczy28 pisze:Dlaczego wplay nie ma możliwości zbicia choćby nieznacznego ceny teleonów.
Powinno być, do tych 100-200zł dla stałych klientów.

 #401968  autor: Tajemniczy28
 01 maja 2010, 15:16
No to niech mi ktoś tę cene zbije:) W salonie nie mogę, pod *500 nie mogą,czyż naprawde muszę złożyć wypowiedzenie do innego opa i dopiero wtedy coś drgnie?

 #401977  autor: play4you2
 01 maja 2010, 16:58
Marens pisze:Nie mów, że tak nie jest.
Jestem spostrzegawczy
Wiesz, im bardziej bym starał się mówić, że tak nie jest, tym bardziej będzie to mniej wiarygodne. W takim wypadku powstrzymam się od wszelkich komentarzy w tej sprawie 8).
Tajemniczy28 pisze:Czy za dobry tel.w wysokim abo muszę płacić ponad 1 tys. zł a u inego opa 400 mniej?coś jest nie tak.
Przykro mi, ale ceny telefonów są stałe i wynikają z przypisanego do nich Cennika. Tego nie można negocjować. A o jaki dokładnie Ci chodzi telefon?? Napisz mi może na pw, aby nie spamować tego tematu. Dopisz jeszcze, w jakim Abo Cię on interesuje.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #401990  autor: Tajemniczy28
 01 maja 2010, 17:55
Napisałem CI wsyzstko na PW

 #401992  autor: Worczynski
 01 maja 2010, 18:00
Inni operatorzy obniżają ceny o te 150-300 złotych najczęściej, ale generalnie sieć komórkowa to dostarczyciel usług nie telefonów;) I tak najlepiej na tym wyjdziesz jak kupisz sobie coś w media i abo bez niczego:)

Jazz do łez:)
  • Strona 23 z 33
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 33
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 33