Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Zgodnie z punktem 24 Regulaminu: "24. Bonus zostanie przyznany w przeciągu 48 h od momentu spełnienia warunków." to według mojej matematyki 48h to 2dni, a nie 3 dzień, który w zasadzie już się kończy....muchakk pisze:Promocyjne złotówki w ramach promocji "Poleć play znajomym" przyznawane są do tygodnia czasu od spełnienia warunków. Pozostaje Ci tylko cierpliwie czekać
Gwarantuję, że taka polityka nie funkcjonuje. Najprawdopodobniej niestety była to kwestia (niestety) pracowników. Podkreślam jednak PRAWDOPODBNIE, gdyż nie znam sprawy i nie weryfikowałem tych działań.Malibu pisze: albo takiej polityki firmy którą reprezentujesz.
Prawdopodobnie nastąpiło "przejęzyczenie" z Twojej strony, gdyż WYSYŁANIE należy do obowiązków Operatora, jednak po chwili wysłania, za przesyłkę już nie odpowiadamy.radiowiec_wawa pisze:wysylanie faktur nie jest obowiazkiem operatora.
Wybacz, ale mam zasadę, że nie komentuję działań innych firm, bez względu na charakter wykonywanej porzez nich działalności. W tym przypadku również nie wypowiem się w tym temacie.Ruben pisze:zapewnić rzetelną firmę pocztową
Zapewniam Cię, że takie standardy nie istnieją. Jak już mówiłem, problem ten dotyka ułamka procent wszystkich osób składających reklamacje, niemniej jednak, po przeczytaniu tego tematu, można odnieść całkiem inne wrażenie. Zapewniam Cie jednak (i wszystkich czytających), że standardami naszej firmy jest fachowa i rzetelna obsługa.Ruben pisze:standardem w Play jest długa ścieżka reklamacyjna
Absolutnie nie jest to moje zadanie. Jak już mówiłem wielokrotnie, moim zadaniem jest wyjaśnianie różnych zagadnień. Cieszę się jak mogę z wami dyskutować i wymieniać poglądy. Zawsze jednak jak są mi przedstawiane nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd opinie, staram się reagować. Reakcja ta jednak spowodowana jest chęcią przedstawienia prawdy a nie "uciszania" niezadowolonych, jak to określiłeś.jay pisze:lecz glownym zadaniem jest "uciszenie" tych klientnow ktorzy glosno wyrazaja swoja dezaprobate dla dziana ok play w internecie.
Ok, postaram sie to sprawdzić, ale nie obiecuję że to będzie już w poniedziałek. Mam bardzo dużo pracy, a moja obecność tu na forum jest raczej "docelowa" niż stała. W rzeczywistości wykonuję jeszcze inne obowiązki zawodowe.hydefromt70s pisze:P4U przesyłam ci numer zgłoszenia odnośnie tego problemu,
Chciałbym tylko zauważyć, że zawsze na początku staram się sprawę wytłumaczyć "po ludzku". To, że wskzuję zapis w RŚUT nie oznacza że chcę sztywno podpierać się prawem. Chcę wam tylko pokazać, że nie "wysaałem" sobie takich decyzji z palca i jest to "gdzieś" zawarte. Niemniej jednak, ci co mnie tu już trochę znają, wiedzą że rzadko stosuję prawne opisy do wyjasnienia sprawy. Jednak dziekuje Ci za Twoją opinię.Ruben pisze:a podpieranie się RŚUT jest nie na miejscu
hydefromt70s pisze:Zgodnie z punktem 24 Regulaminu: "24. Bonus zostanie przyznany w przeciągu 48 h od momentu spełnienia warunków." to według mojej matematyki 48h to 2dni, a nie 3 dzień, który w zasadzie już się kończy....muchakk pisze:Promocyjne złotówki w ramach promocji "Poleć play znajomym" przyznawane są do tygodnia czasu od spełnienia warunków. Pozostaje Ci tylko cierpliwie czekać
radiowiec_wawa pisze:Play4you, bardzo zrecznie migasz sie od niewygodnych tematow. Tak, przejezyczylem sie. Wyslanie faktury jest Waszym obowiazkiem, nie odpowiadacie jednak za doreczenie, tak twierdzisz. A ja twierdze, ze odpowiadacie poprzez wybor firmy ktora dla Was to ma zrobic. Natomiast Ty nie komentujesz dzialan innych firm.... Czemu? Ta firma jest zatrudniona przez Play czy przez kogo?? Czynicie prosta spychologie - my wyslalismy a ze nie doszlo to juz nie nasz biznes. Smiem twierdzic, ze powinien byc to jednak nadal Wasz biznes i mozecie miec na to bardzo duzy wplyw. Tylko Wam to zwisa.
Ponieważ mam taka zasadę. Nie komentuję działań innych firm bez względu na to, cokolwiek by się działo. To moje postanowienie i póki co jeszcze go nie złamałem i mało prawdopodobne abym to uczynił w przyszłości. Tak więc wszelkie próby nakłonienia mnie na komentarz działania innych podmiotów gospodarczych (nawet mój subiektywny) całkowicie mija się z celem. Jak wspomniałem, udzielam odpowiedzi i mogę dyskutować tylko i wyłacznie na temat sieci Play, pod warunkiem że pytania nie dotyczą nowych ofert (tych w przyszłości), ewentualnych nowych modeli telefonów (czy będą dostępne lub nie) i innych rzeczy, które mogą być objete tajemnicą telekomunikacyjną.radiowiec_wawa pisze: Ty nie komentujesz dzialan innych firm.... Czemu?
play4you2 pisze: Jak wspomniałem, udzielam odpowiedzi i mogę dyskutować tylko i wyłacznie na temat sieci Play
Pzdr.
Oczywiście że zależy. Dlatego wprowadziliśmy kika udogodnień. Głównym jest e-faktura, jednak zgadzam się z tym, że jeszcze nie wszyscy korzystają z sieci. Dlatego też nie są blokowane połączenia po braku płatności w terminie za 1 fv. Zawsze Klient może się z nami skontaktować i poprosić albo o duplikat fv, albo dowiedzieć się o wysokość wystawionej fv lub jedno i drugie.radiowiec_wawa pisze:Pytanie jest takie: czemu Play nie zalezy na tym aby faktury docieraly do klientow bezproblemowo?????
Niestety nie możemy składać reklamacji w imieniu Klientów. Z naszej strony wygląda to tak, że przekazujemy przesyłkę i jest ona odbierana przez dostawcę. Na tym niestety nasza "moc" się kończy, jednak zapewniam Was, że wasze informacje n/t temat nie pozostają bez odzewu. Nie mogę w tej chwili zbyt szeroko o tym mówić, ale powiem tylko tyle, że są poczynione pewne kroki. Nie pytajcie mnie proszę o szczegóły.Corsini pisze: Play powinien działać reklamacyjnie.
Ok, zgodzę się z Twoim stwierdzeniem, że w przypadku gdy pojawiają się nowe oferty mogą być lepsze od tej, którą posiadasz lub możesz posiadać. Zauważ jednak, że w stosunku do tego co miałeś na początku, jak podpisywałes Umowę dla danej taryfy, to w chwili przedłużenia umowy dla tej samej taryfy, warunki z pewnością masz lepsze niż wtedy, gdy 2 lata wstecz ją zawierałeś. Podkreślam, że chodzi o tą taryfę, którą posiadasz a nie o nowe oferty, jakie są dostępne w chwili obecnej. Jednak rozumiem twoją wypowiedź i szanuję Twój pogląd. Mimo wszystko mam nadzieję, że pozostaniesz znami. Zawsze Możesz przecież rozwiązać daną Umowę i zawrzeć nową na nowych warunkach (jeżeli nasze propozycje nie są dla Ciebie dość atrakcyjne). Takie rozwiązanie przecież też jest możliwe. Niemniej jednak staramy się szukać optymalnych rozwiązań dla osób, którym kończy się obecny kontrakt.Nie_Pokorny pisze:play4you2 nawet mi nie pisze, że tak nie jest
Ok, być może cena konkretnego modelu tel. jest taka sama, ale sama cena telefonu to nie wszystko. Weź pod uwagę samą ofertę, jaka jest przypisana w danej sieci. Zauważ, że za telefon płacisz jednorazowo, a abonament przez x czasu. Należy wtedy zadać sobie pytanie, co tak na prawdę chcemy, czy telefon, czy ofertę. Jeżeli telefon, to może lepiej jak już mamy wydać jednorazowo jakąś cenę, to kupić go na rynku?? Co do taryf, to na chwilę obecną nasze taryfy są najlepsze na rynku pod względem usług, cen, liczby minut, elastyczności i w ogóle wszystkiego. Tak więc, czy cena telefonu jest na prawdę taka najważniejsza?? To pytanie potraktujcie jako retoryczne i odpowiedzcie na nie sobie sami moi drodzy, po właśnych przemyśleniach.Tajemniczy28 pisze:2 X się już pytałem na infolinii- nie ma obniżania cen
ale co tu jest do mowienia... jezeli rzeczywiscie dostarcza u was przesylki inpost i sa z nimi problemy (wg. nich doreczaja przesylki w 4 dni po nadaniu - akurat...) to powinniscie wzorem innych operatorow (niekoniecznie komorkowych) umozliwic ludziom przesiadke na PP. inpost zgubil mi juz kiedys kilka roznych listow (slad po nich zaginal, w PP przynajmniej czasem je odnajduja), wszedzie gdzie sie nie poprosilo to nastepne listy szly przez PP i byly i tak szybciej niz te z inpostu (PP ok. 7-10 dni na platnosc, inpost maks. 2 dni na platnosc najczesciej dzien przed).play4you2 pisze:Nie mogę w tej chwili zbyt szeroko o tym mówić, ale powiem tylko tyle, że są poczynione pewne kroki. Nie pytajcie mnie proszę o szczegóły.
subiektywna ocena, po drugie trzeba zaznaczyć, że nie samą ceną powinno się walczyć o klienta ale również jakością usług i jakością obsługi a ta nie należy do najwyższych na rynku a w moim subiektywnym odczuciu jest conajmniej żenująca i poniżej poziomu który można przyjąć jako dopuszczalnyplay4you2 pisze:Ok, być może cena konkretnego modelu tel. jest taka sama, ale sama cena telefonu to nie wszystko. Weź pod uwagę samą ofertę, jaka jest przypisana w danej sieci. Zauważ, że za telefon płacisz jednorazowo, a abonament przez x czasu. Należy wtedy zadać sobie pytanie, co tak na prawdę chcemy, czy telefon, czy ofertę. Jeżeli telefon, to może lepiej jak już mamy wydać jednorazowo jakąś cenę, to kupić go na rynku?? Co do taryf, to na chwilę obecną nasze taryfy są najlepsze na rynku pod względem usług, cen, liczby minut, elastyczności i w ogóle wszystkiego. Tak więc, czy cena telefonu jest na prawdę taka najważniejsza?? To pytanie potraktujcie jako retoryczne i odpowiedzcie na nie sobie sami moi drodzy, po właśnych przemyśleniach.Tajemniczy28 pisze:2 X się już pytałem na infolinii- nie ma obniżania cen
Pzdr.
Akurat jeżeli chodzi o taryfy, ta ocena oparta jest na wyliczeniach, więc o subiektywności raczej trudno tu mówić (oczywiście mówię tu o podstawowych taryfach i cenach, bez promocji i innych dodatków oferowanych przy podpisywaniu Umowy). Niemniej jednak zgadzam się, że oprócz ceny liczy się również jakość usług. W mojej subiektywnej ocenie nie jest tak źle z tą jakością jak to opisujesz, gdyż wielokrotnie dyskutowano tu o tym (i nie tylko w tym temacie) i opinie były jednak podzielone. Niemniej jednak szanuję Twoje zdanie i postaramy się dokonać takich działań, aby Twoje zdanie w przyszłości mogło ulec zmianie.Malibu pisze:subiektywna ocena, po drugie trzeba zaznaczyć, że nie samą ceną powinno się walczyć o klienta ale również jakością usług i jakością obsługi
Wysłałem Ci bardzo ważne informacje na pw, proszę, zastosuj się do nich.rio bravo pisze:Skradziono mi telefon w czwartek i od tego czasu próbuję wyrobić duplikat karty sim i zablokować tamtą kartę
wiesz przy wyliczeniach moim zdaniem warto jest brać pod uwagę dodatki a wtedy oferta p4 dla części użytkowników przestanie być tą "najkorzystniejszą", "najelastyczniejszą" etc. etc., wiesz jeżeli chodzi o poziom obsługi w sumie przez 3 lata współpracy z p4 (najpierw telefon, później internet) trafiłem na 3 (słownie trzy) kompetentne osoby, które chciały mi pomóc w rozwiązaniu problemu, w kwestii składanych reklamacji, w moim odczuciu jedna osoba w dziale back officu umie czytać ze zrozumieniem i zaznaczę od razu, że nie mam w zamiarze nikogo obrażać ale tylko ta jedna osoba odpowiedziała na moją reklamację zgodnie z jej treścią, więc nawet gdyby piekło było zimne musiało by upłynąć dużo czasu i dużo niespodziewanych splotów wydarzeń, żebym uwierzył w to, że wzrósł poziom obsługi i nie pomoże tutaj sama komunikacja marketingowa i może przede wszystkim więcej możliwości i chęci pomocy ze strony obsługi telefonicznej, która jest pierwszą linią kontaktu z klientem a tego niestety brakuje i to bardzo.play4you2 pisze:Akurat jeżeli chodzi o taryfy, ta ocena oparta jest na wyliczeniach, więc o subiektywności raczej trudno tu mówić (oczywiście mówię tu o podstawowych taryfach i cenach, bez promocji i innych dodatków oferowanych przy podpisywaniu Umowy). Niemniej jednak zgadzam się, że oprócz ceny liczy się również jakość usług. W mojej subiektywnej ocenie nie jest tak źle z tą jakością jak to opisujesz, gdyż wielokrotnie dyskutowano tu o tym (i nie tylko w tym temacie) i opinie były jednak podzielone. Niemniej jednak szanuję Twoje zdanie i postaramy się dokonać takich działań, aby Twoje zdanie w przyszłości mogło ulec zmianie.Malibu pisze:subiektywna ocena, po drugie trzeba zaznaczyć, że nie samą ceną powinno się walczyć o klienta ale również jakością usług i jakością obsługi
Wysłałem Ci bardzo ważne informacje na pw, proszę, zastosuj się do nich.rio bravo pisze:Skradziono mi telefon w czwartek i od tego czasu próbuję wyrobić duplikat karty sim i zablokować tamtą kartę
Pzdr.