• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 16 z 33
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 33

 #400370  autor: Malibu
 22 kwie 2010, 15:06
Ja również mam pytanie do play4you.
Miałem nieopłaconą fakturę za playonline (bank nie przekazał środków), oczywiście nikt się ze mną nie skontaktował ale to pomijam. Backoffice play wymaga ode mnie na potwierdzeniu wpłaty następującej klauzuli " Informujemy, że przy potwierdzeniu będącym wydrukiem internetowym wymagana jest klauzula iż potwierdzenie to jest wygenerowane elektronicznie i nie wymaga podpisu ani pieczątki." co jest bzdurą ponieważ zgodnie z obowiązującym prawem bankowym potwierdzenie elektroniczne nie wymaga potwierdzenia ze strony banku, oczywiście dwa telefonu na ok i same nerwy, ponieważ konsultanci nie posiadają ani wiedzy ani umiejętności w jaki sposób można to załatwić.

 #400380  autor: Marens
 22 kwie 2010, 15:46
Chciałem się dowiedzieć na jaką wysokość faktura została wystawiona.
USSD i Play24 sypią błędami.

Babka podniosła mi ciśnienie:
:arrow: Dzień Dobry chciałbym poznać wysokość faktury, gdyż Play24 i *125# nie działają poprawnie
:arrow: Proszę podać numer
:arrow: Podaje numer
:arrow: Proszę chwilkę poczekać (zawiesiła połączenie)
:arrow: Numer który pan podał został wyłączony z sieci.
:arrow: Jak mógł zostać wyłączony jak normalnie z niego korzystam?
:arrow: yyy
:arrow: Przecież to jest abonament Play Pro 40
:arrow: Tutaj pisze, że numer został wyłączony z sieci w Listopadzie 2009
:arrow: Niech pani przestanie głupoty opowiadać

 #400387  autor: ogloszenie1
 22 kwie 2010, 16:22
rastamann pisze:jak dla mnie play najgorsza siec komorkowa jaka kiedykolwiek powstala. bylem szczesliwym posiadaczem abonamentu wysokosci 100zl jakies 1,5 roku temu. Siedzac za granica przez pol roku nie moglem korzystac z darmowych minut ponadto koszt minuty rozmowy byl okropnie wysoki bo siegal prawie 2zl (oczywiscie mozna bylo wykupic specjalny pakiet za 10 zl 20 minut po 49gr do play) i tak rachunki miesieczne byly dosc wysokie. Kolejna sprawa to przedluzenie umowy. Nic szczegolnego. Ogolnie syf chociaz teraz i tak play ma swoich zwolennikow. Ja jestem stanowczo na NIE yo :twisted:

dla mnie również PLAY TO TOTALNY SYF !!!!

kilka "minusów"
- tragiczny zasięg !!! Wystarczy deszcz lub chmury i nie ma prawie zasięgu (centrum miasta 1 mln mieszkańców)
- zrywa połączenia, trzeszczy na wszystkich telefonach firmowych (sprawdzone na wielu aparatach telefonicznych)
- biuro obsługi klienta (przez małe "k") - kompletny brak kompetencji, zero konkretnych odpowiedzi na pytania
- faktury płatne do 14 dni - nigdy nie dochodzą na czas! (np. faktura wystawiona rzekomo 7 bm, termin platnosci 14 dni (czyli 22 bm) dziś jest 23 a faktury jeszcze nie ma !!!


Żenada !!!!!!!!!!!!

Ludzie ! Uciekać do innych operatorów !!!

Przeniosłem wszystkie numery firmowe do play. Drugi raz nie popełnię tego samego błędu !

wolę innych operatorów ...

 #400407  autor: play4you2
 22 kwie 2010, 17:36
BlackJack1 pisze:play4you - i co Ty na to...? :?
Hmm, trudno mi coś powiedzieć więcej w tym temacie. Sprawę przekażę dla 1 to zapewne się tym zajmie.
Malibu pisze:Backoffice play wymaga ode mnie na potwierdzeniu wpłaty
Powiem Ci tak. Sprawy nie znam szczegółowo, ale jak nam przekazałeś elektroniczną wersję przelewu, powinno to wystarczyć. Nie wiem do końca jaki to był dokument. Być może było tzw. "prent screen", który nie jest uznawany. Musiałbym zobaczyć ten dokument, wtedy bym się mógł wypowiedzieć
Babka podniosła mi ciśnienie:
Ech, pozwól, że tego nie skomentuje... Daj mi może na pw jej dane (o ile pamiętasz). Pzdr.
dla mnie również PLAY TO TOTALNY SYF !!!!
Rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale powiedz mi jedno, czy zgłaszałeś może tą sprawę? Jeżeli nie, to skąd mamy wiedzieć, że coś się dzieje? Co do fv i ich dostarczania, już to wyjaśniłem powyżej. Zapraszam Cię do złożenia zgłoszenia z utrudnieniami technicznymi i po uzyskaniu odpowiedzi, daj mi info co Ci przekazano.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400412  autor: osachorzow
 22 kwie 2010, 17:46
Malibu, każdy dokument generowany elektronicznie na stronach banku (np do pdf) zawiera taką klauzulę więc spokojnie możesz wysłać takie potwierdzenie. Pewnie ludzi wysyłali obrazy z zrzutem ekranu na którym było potwierdzenie wpłaty i stąd dostałeś info o wymaganiu tego zapisu ;)

 #400413  autor: Marens
 22 kwie 2010, 17:50
Muszę przyznać Sławkowi rację, przenosiłem numer z Play One -> TakTak -> Fresh
Dzwonić mogę do innych sieci, natomiast do mnie nikt się nie jest w stanie dodzwonić.

 #400424  autor: kleks
 22 kwie 2010, 18:06
Sytuacja zmusiła mnie do skorzystania z play online na kartę. Miasto 100tys. Centrum. Tel którego używałem jako modemu zalogowany na 3G w play - transfer częściej go nie było niż był. Z tego korzystać po prostu się nie dało. Z rana i wieczorem udawało się wczytać jakąś stronę, w dzień - sporadycznie i w tempie rodzącym wspomnienia sprzed kilkunastu lat kiedy z netem trzeba było się łączyć korzystając z TP S.A. i numeru dostępowego. Co z tego że tanio, jeżeli w moim przypadku karta była zupełnie bezużyteczna. Z 1 GB udało mi się wykorzystać około 500MB. Karta traciła ważność 21 kwietnia. Ostatni raz korzystałem z niej 18 kwietnia. Numer dopisałem do numerów fresh które mam na play24. (pozostałości po abonamentach, bo nie zdecydowałem się na przedłużenie umowy abonamentowej na obecnych warunkach) i o dziwo mimo, ze kiedy ostatni raz korzystałem z karty pozostało na niej około 500MB do wykorzystania, w momencie kiedy traciła ona ważność tych MB zostało tylko 61. Na dostępnej na play24 liście transferów po 18 kwietnia nie było wykazanego żadnego transferu. Dla mnie to i tak beż różnicy, ale padają tu głosy o znikających MB. Więc dokładam to jako następny przypadek.
Co do play kiedyś i teraz - niestety jest coraz gorzej. Po latach play doprowadził mnie do sytuacji, kiedy nie mam telefonu w abo, tylko prepaid. Oferta kuloodporne może nie była super, ale znacznie lepsza niż obecna longplay. Chyba, że ktoś faktycznie wygaduje godzinami w sieci, ale w to nie wierzę. Jak wszystko, co z pozoru jest za darmo - najpierw się tym ludzie zachłystują, potem przychodzi przesyt i szara codzienność. A abo trzeba płacić przez dwa lata i nie ma zmiłuj się. Po zmianie oferty podwyżka cen telefonów - tych coś wartych, bo gadżety po złotówce są nadal, ale chyba ku uciesze dzieci i tych którym wystarczy pierwszy błysk nowej słuchawki. Dołożyć do tego problemy z zasięgiem, coraz gorszą jakość rozmów, faktury przychodzące po terminie płatności (korzystałem z e-awizo bo inaczej chyba żadna faktura nie była by opłacona w terminie), brak BOKu, bo ten co jest, to tak jak by go nie było i ma się wystarczającą ilość powodów aby pożegnać się z Play. Nie ukrywam, że trochę szkoda, bo dwa lata temu to był zupełnie inny Play.

Re:

 #400454  autor: artdyz
 22 kwie 2010, 19:54
Play4you2 za Twoją radą złożyłem dwie skargi na pracowników OK co nie zmienia faktu, że z ich winy wciąż mam zablokowane połączenia wychodzące.Może ktoś się orientuje czy w przypadku blokady połączeń z winy operatora można natychmiastowo wypowiedzieć umowę ?

 #400467  autor: yogurcik
 22 kwie 2010, 20:40
witam .. Play4you sprawdź jak możesz następujące zgłoszenia
17145625,
17035197,
16992512,
16448778 pisałem na pw ale sie nie doczekałem odpowiedzi
Pozdro

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #400503  autor: pawelf
 22 kwie 2010, 22:42
Jednak nikt nie jest w stanie Ciebie przekonac o możliwości podniesienia limitu,heheheh
I pytanie do kolegów z Play.....Czy widząc skargi na jakość obsługi przez BOK, nie można z tym nic zrobić?Większość takich problemów nie wychodzi z salonów tylko z rozmów telefonicznych .Proponowałbym zapożyczyć rozwiązanie z Plusa.Po każdej rozmowie z BOK dzwoni automat i prosi o opinie z przeprowadzonej rozmowy.Ja natomiast nigdy nie korzystałem i nie skorzystam z załatwiania spraw przez telefon .I jak do tej pory wychodzę na tym nieźle.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......
 #400512  autor: pawelpp
 22 kwie 2010, 23:14
niespodziewanie pisze:Coraz lepiej z tą siecią. Mój problem nierozwiązany nadal, a próba zalogownia się do play24 daje wynik Wystąpił błąd.
Kod błędu: 1271927992334SCBF400

Gratuluję wam! Cierpliwość moja się kończy już. Nie mogę nawet sprawdzić jak moja sprawa się rozwija
ooooo nie jestem sam :), ale Play twierdzi, że Play24 działa prawidłowo...
 #400513  autor: pawelf
 22 kwie 2010, 23:22
pawelpp pisze:
niespodziewanie pisze:Coraz lepiej z tą siecią. Mój problem nierozwiązany nadal, a próba zalogownia się do play24 daje wynik Wystąpił błąd.
Kod błędu: 1271927992334SCBF400

Gratuluję wam! Cierpliwość moja się kończy już. Nie mogę nawet sprawdzić jak moja sprawa się rozwija
ooooo nie jestem sam :), ale Play twierdzi, że Play24 działa prawidłowo...

heheheheh...ot i z obecnej chwili

Wystąpił błąd. Kod błędu: 1271971279471SCBF400

rekonfiguracja systemu??????raz na jakiś czas tak jest ale żeby to było uciązliwe???

a teraz działą...więc nie widzę problemu...trwało to 2 minuty

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #400527  autor: Malibu
 23 kwie 2010, 07:50
osachorzow pisze:Malibu, każdy dokument generowany elektronicznie na stronach banku (np do pdf) zawiera taką klauzulę więc spokojnie możesz wysłać takie potwierdzenie. Pewnie ludzi wysyłali obrazy z zrzutem ekranu na którym było potwierdzenie wpłaty i stąd dostałeś info o wymaganiu tego zapisu ;)
dokumenty generowane z bzwbk24 nie zawierają takiej klauzuli... ale nawet pomijając kwestię tego potwierdzenia wpłaty po raz kolejny utwierdziłem się w przekonaniu że obsługa na ok jest na conajmniej żenującym poziomie

 #400549  autor: play4you2
 23 kwie 2010, 11:08
kleks pisze:Więc dokładam to jako następny przypadek.
Panowie, ja rozumiem, że coś się może dziać, ale za każdym razem gorąco was proszę, róbcie w tym temacie zgłoszenia.. Bez tego nie jesteśmy w stanie Wam pomóc. Ja rozumiem, że wygodniej jest napisać tu post, jednak (nie zrozumcie mnie źle) zwykłe "narzekanie" nic nie da, dopóki nie zlecicie zgłoszenia. Wszelkie sprawy są wyjaśniane TYLKO po zleceniu zgłoszenia.
kleks pisze: faktury przychodzące po terminie płatności
Przypominam po raz kolejny, Operator NIE jest odpowiedzialny za dostarczanie faktur.
artdyz pisze:Może ktoś się orientuje czy w przypadku blokady połączeń z winy operatora można natychmiastowo wypowiedzieć umowę ?
Nie ma takiej możliwości. Jeżeli blokada nastąpiła z winy Operatora, masz możliwość uzyskania odszkodowania zgodnego z Regulaminem. Jednak (choć nie znam sprawy) w Twoim przypadku bardzo w to wątpię, że ta blokada nastąpiła z naszej winy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400555  autor: jay
 23 kwie 2010, 11:52
Dziala.

 #400565  autor: Malibu
 23 kwie 2010, 12:53
Play4you, tylko wiesz gdyby pisanie zgłoszeń coś dawało ale mogę powiedzieć na podstawie swojego przykładu, że moje zgłoszenie zostało rozwiązane po 12-stu zgłoszeniach, więc wysuwa mi się tutaj obraz albo braku kompetencji pracowników albo takiej polityki firmy którą reprezentujesz.

 #400571  autor: radiowiec_wawa
 23 kwie 2010, 14:11
Play4you, za kazdym razem podkreslasz, ze wysylanie faktur nie jest obowiazkiem operatora. No i ok ale... jednak te faktury do klientow wysylacie. I to Wy decydujecie o tym, za posrednictwem ktorej firmy te faktury maja byc dostarczane. Jesli sa takie opoznienia w dostarczaniu to moze warto zmienic firme??? Niektore fabryki rozsylajace znacznie wiecej faktur niz Wy wykupuja specjalna usluge tzw. gwarancja dostarczenia faktury w okreslonym czasie. I tez podobnie jak Wy nie musza tego robic, a jednak robia... No ale to zwieksza koszty... Krotko mowiac: Play odpowiada za terminowe doreczanie faktur na poziomie wyboru firmy posredniczacej.

 #400574  autor: Ruben
 23 kwie 2010, 14:27
Staram się nie wypowiadać w tym temacie ponieważ i tak uważam, że w zdecydowanie większej części jest to dyskusja niż faktyczne "negatywne doświadczenia" i pisze w nim stała grupa osób. Nie mniej jednak jak czytam, że za dostarczenie faktury operator nie odpowiada, to coś mi się robi. Rozumiem, że jest odpowiedzialna firma, która podjęła się wykonania usługi ale jeżeli taka firma systematycznie nie dostarcza w terminie faktur, to może operator powinien coś z tym zrobić a nie proponować jako rozwiązanie e-fakturę tylko. Pomimo stale rosnącej liczby użytkowników internetu jeszcze nie każdy ma możliwość korzystania z tego medium lub zwyczajnie woli wersję papierową np. osoby starsze albo firmy muszą taką mieć.
Jeżeli P4 podjęła się masowego świadczenia usług telekom. to powinna zapewnić rzetelną firmę pocztową. Nie może abonent ponosić konsekwencji za otrzymanie faktury po terminie płatności.
P4Y2 z całym szacunkiem do Ciebie za to, jak tutaj pomagasz ale w tej kwestii P4 uprawia zwykłą spychologię takim postępowaniem a podpieranie się RŚUT jest nie na miejscu trochę ponieważ następnym razem doświadczony w ten sposób abonent 5razy się zastanowi zanim podpisze aneks.
Podobnie jest z reklamacjami. Czytając niektóre zgłoszenia, to faktycznie niektórzy przesadzają ale nie wiem dlaczego standardem w Play jest długa ścieżka reklamacyjna, która chyba nigdy nie kończy się na 1-2 zgłoszeniach, no chyba że problem zgłosimy bezpośrednio Tobie :-) Nie rozumiem dlaczego konsultanci tyle pracy dodatkowej sobie tworzą? Można odnieść wrażenie, że system jest tak stworzony żeby zniechęcić do dalszego pisania zgłoszeń albo faktycznie osoby zatrudnione nie zawsze wiedzą, co odpisują :-)
Dobrze byłoby, gdyby BOK Play działał tak sprawnie jak PY4 ale to chyba jeszcze długa droga :-)
Play ma dobrą ofertę ale jakość rozmów lokalnie i profesjonalizm BOK wymaga jeszcze dużej poprawy.

 #400584  autor: jay
 23 kwie 2010, 15:08
Ja od dluzszego czasu odnisze takie samo wrazenie jak moj poprzednik.

Z calym szacunkiem do pracy wykonanej (i pomocy jaka niesie) przez P4Y, wg mnie jest tutaj nie po to zeby pomagac(choc przy okazji to robi) lecz glownym zadaniem jest "uciszenie" tych klientnow ktorzy glosno wyrazaja swoja dezaprobate dla dziana ok play w internecie.

Co ma powiedziec osoba ktora nie jest swiadoma ze istnieje ktos taki jak p4y ? Ktora po raz kolejny jest odsylana z kwitkiem z boku ? Rozumiem ze to osoba 2 kategorii bo nie wylewa zalow na forach ?


Jezeli p4y uwaza ze sa tutaj malkontenci ktorzy nie maja racji i wyklucaja sie o cos co im nie jest nalezne to nie ma problemu zeby prosil o sprostowanie bezpodstawnych oszczerstw.W koncu zyjemy w panstwie prawa... czesto jednak prawa dzunglii
  • Strona 16 z 33
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 33
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 33