fortel pisze:Wystarczy zaktualizować soft przez NSU i powinieneś mieć j.polski...piszesz,że aktualizowałeś jakiś czas temu-to jak to robiłeś i czym,że straciłeś j.polski
Nie mam j. polskiego aktualizowałem dwukrotnie.
dario321 pisze:skad w ogole pochodzi telefon?
moze z ,,drugiej reki,, i juz mial zmieniany Product Code...
sprawdz jaki masz obecnie PC
Telefon jest nowy i nie zmieniałem PC.
kerim36 pisze:Dravo,
zainstaluj sobie nemesis service suite i zczytac swoj obecny product code i go podaj
NSS nie wykrywa mojego telefonu(zaś ten problem co miałem 3 miesiące temu, nie pamietam jak go rowiązałem wówczas), a pod baterią mam
0575088 (PC nie był zmieniany więc taki jest)
Edit:
Przy zakupie telefonu miałem j. polski wiec jakiś sposób na jego przywrócenie musi być.