Staram się nie wypowiadać w tym temacie ponieważ i tak uważam, że w zdecydowanie większej części jest to dyskusja niż faktyczne "negatywne doświadczenia" i pisze w nim stała grupa osób. Nie mniej jednak jak czytam, że za dostarczenie faktury operator nie odpowiada, to coś mi się robi. Rozumiem, że jest odpowiedzialna firma, która podjęła się wykonania usługi ale jeżeli taka firma systematycznie nie dostarcza w terminie faktur, to może operator powinien coś z tym zrobić a nie proponować jako rozwiązanie e-fakturę tylko. Pomimo stale rosnącej liczby użytkowników internetu jeszcze nie każdy ma możliwość korzystania z tego medium lub zwyczajnie woli wersję papierową np. osoby starsze albo firmy muszą taką mieć.
Jeżeli P4 podjęła się masowego świadczenia usług telekom. to powinna zapewnić rzetelną firmę pocztową. Nie może abonent ponosić konsekwencji za otrzymanie faktury po terminie płatności.
P4Y2 z całym szacunkiem do Ciebie za to, jak tutaj pomagasz ale w tej kwestii P4 uprawia zwykłą spychologię takim postępowaniem a podpieranie się RŚUT jest nie na miejscu trochę ponieważ następnym razem doświadczony w ten sposób abonent 5razy się zastanowi zanim podpisze aneks.
Podobnie jest z reklamacjami. Czytając niektóre zgłoszenia, to faktycznie niektórzy przesadzają ale nie wiem dlaczego standardem w Play jest długa ścieżka reklamacyjna, która chyba nigdy nie kończy się na 1-2 zgłoszeniach, no chyba że problem zgłosimy bezpośrednio Tobie

Nie rozumiem dlaczego konsultanci tyle pracy dodatkowej sobie tworzą? Można odnieść wrażenie, że system jest tak stworzony żeby zniechęcić do dalszego pisania zgłoszeń albo faktycznie osoby zatrudnione nie zawsze wiedzą, co odpisują
Dobrze byłoby, gdyby BOK Play działał tak sprawnie jak PY4 ale to chyba jeszcze długa droga

Play ma dobrą ofertę ale jakość rozmów lokalnie i profesjonalizm BOK wymaga jeszcze dużej poprawy.