• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 15 z 33
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 33
 #400212  autor: weissmann
 21 kwie 2010, 19:52
artdyz pisze:Pisałem o rachunkach po 400 zł bo taki mają limit do blokowania połączeń są ludzie którzy potrafią wygadać po parę tysięcy miesięcznie i co oni mają zrobić niby, wydaje mi się że w innych sieciach potrafili rozwiązać ten problem podnosząc limit . Awantury nigdy nie robię jak nie mam racji , czy może nie miałem racji, że zablokowali połączenia przychodzące ? czy nie miałem racji że faktycznie na koncie saldo na plus wystarczyło przeksięgować , czy może ostatnie nie mam racji że po 5 dniach od przyjęcia zgłoszenia zostaje odłączony, mimo że zapłaciłem w terminie i wysłałem potwierdzenie. Może w ogóle klient w Play nie ma racji ?
To ty nie masz racji, masz kilka możliwości żeby uniknąć problemów:
- polecenie zapłaty - nic nie musisz robić wtedy, sami ci z konta ściągną;
- e-faktura wysyłana mailem - przychodzi ci elegancko ZAWSZE na czas faktura na maila, płacisz od razu i jest fajnie, nie narzekasz na pocztę;
 #400214  autor: artdyz
 21 kwie 2010, 20:01
Polecenie zapłaty - kumpel miał taką usługę w Idei , kiedyś omyłkowo rozmowy darmowe w sieci policzyli jak poza i ściągnęli kasę z konta , potem musiał walczyć o korekty faktur i zwrot kasy, także raczej sobie odpuszczę.
Co by zmieniła e-faktura w przypadkach przezemnie opisanych ??
Wydaje mi się że nikt nie zrozumiał o co mi chodziło więc nie widzę sensu w dalszej polemice.

 #400225  autor: pawelpp
 21 kwie 2010, 20:30
play4you2 pisze:Znalazłem przynajmniej 3 pisma, które otrzymałeś od nas, gdzie wyjaśniono Ci dokładnie wszystko i udzielono odpowiedzi.
Proszę podaj mi numery zgłoszeń o których mówisz - będę mógł się ustosunkować. Jedyne odpowiedzi jakie pamiętam nie są dla mnie satysfakcjonujące:
1) brak zasięgu przy przelogowaniu pomiędzy P4 a Plus - "telefon się zawiesza". Więc skoro się zawiesza to proszę o wymianę. Brak rozwiązania.
2) fatalna jakość rozmów, sieć zajęta - "telefon był chwilowo poza zasięgiem" "sieć przeciążona, nie ma kasy, nic się nie zmieni". pat...
To nie są satysfakcjonujące odpowiedzi

 #400226  autor: Matyk
 21 kwie 2010, 20:32
W salonie play pewien pracownik powiedział że jeśli faktura jest do (mniej więcej) 17 dnia miesiąca to nic się nie stanie jeśli zapłaci się ją do końca miesiąca :)
 #400232  autor: pawelf
 21 kwie 2010, 20:43
artdyz pisze:Normalnie płacę faktury w terminie podawałem przypadki w których mogliby się wykazać choć odrobiną inicjatywy zamiast bez słowa blokować telefon. Co do kont rozliczeniowych , nie wiem nie wypowiadam się dostałem informację z obsługi że moja wpłata została przypasowana do następnej faktury więc została zaległość za poprzednią i dlatego zostałem zablokowany. Wcześniejsze przypadki uznałem za następstwa moich opóźnień w wpłatach ale ostatni !!
Kolego...nie znam sieci która nie zablokuje konta gdy klient ma 2 fv niezapłacone,więc o co tak naprawdę chodzi?Chcesz za darmo rozmawiać?Takiej sieci nie ma.
Ps.
Krzyczysz a w zasadzie o swoja niewiedzę..nie prościej jest podnieść limit na koncie?to tak trudno jest zrobić?-...
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2010, 20:57 przez pawelf, łącznie zmieniany 1 raz.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......
 #400236  autor: st.konsultant
 21 kwie 2010, 20:54
pawelf pisze:
artdyz pisze:Normalnie płacę faktury w terminie podawałem przypadki w których mogliby się wykazać choć odrobiną inicjatywy zamiast bez słowa blokować telefon. Co do kont rozliczeniowych , nie wiem nie wypowiadam się dostałem informację z obsługi że moja wpłata została przypasowana do następnej faktury więc została zaległość za poprzednią i dlatego zostałem zablokowany. Wcześniejsze przypadki uznałem za następstwa moich opóźnień w wpłatach ale ostatni !!
Kolego...nie znam sieci która nie zablokuje konta gdy klient ma 2 fv niezapłacone,więc o co tak naprawdę chodzi?Chcesz za darmo rozmawiać?Takiej sieci nie ma.

W Erze przy dwóch nie opłaconych fakturach nie ma jeszcze blokady ;)
 #400244  autor: artdyz
 21 kwie 2010, 21:22
Pytałem o możliwość podniesienia limitu ale takiej usługi w PLAY nie ma.
 #400257  autor: radiowiec_wawa
 21 kwie 2010, 21:47
st.konsultant pisze: W Erze przy dwóch nie opłaconych fakturach nie ma jeszcze blokady ;)
Takie rzeczy to tylko w Erze? :) Niekoniecznie. W Plusie place dopiero wtedy gdy mam fakture w rekach. Ostatnio spoznili sie 20 dni. Pierwsza wyslali In Post, duplikat In Post - nie doszly. Duplikat duplikatu Poczta Polska i doszlo. Wtedy zaplacilem, nikt mi niczego nie wylaczyl. A tak na marginesie, zauwazylem, ze Plus przy fakturach firmowych powrocil do uslug Poczty Polskiej :) a zona na prywatnym dalej dostaje z "blaszka"...
 #400271  autor: pawelf
 21 kwie 2010, 22:59
artdyz pisze:Pytałem o możliwość podniesienia limitu ale takiej usługi w PLAY nie ma.

Kolego...widzę iż internet zdominował Twoje życie i wiedzę.Dopytaj się dokładniej ,a zobaczysz że jest więcej możliwości .

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #400286  autor: artdyz
 21 kwie 2010, 23:35
Tak jak pisałem , pytałem o możliwość zwiększenia limitu w obsłudze klienta otrzymałem odpowiedź , iż w PLAY nie jest to możliwe, więc albo celowo wprowadzono mnie w błąd , albo się mylisz.
Odwołanie do internetu, ma mnie zdyskredytować ? . Skoro brak Ci argumentów to najlepiej kogoś przedstawić w niekorzystnym świetle ?

 #400289  autor: play4you2
 21 kwie 2010, 23:58
artdyz pisze:- moje rachunki wynoszą około 400 zł jak łatwo się domyślić jeden dzień opóźnienia spłaty powoduje wyłączenie telefonu , mimo że jestem u nich ponad dwa lata nie są w stanie zaproponować jakiegoś rozwiązania
Temat płatności omawiałem już w temacie zamkniętym. Jednak przypomnę go po krótce. Zapewniam Cię, że jeżeli spóźniłeś się 1 dzień lub nawet tydzień, z całą pewnością nie miałbyś zablokowanego telefonu i to Ci gwarantuję z pełną stanowczością. Jestem w stanie w ślepo zagwarantować, że nie było to po 1 dniu. Twoja zaległośc musiała być dłuższa niż 30 dni od daty ostatniej zaległej fv. Ewentualnie miałeś niedopłatę lub wpłaciłeś na niewłasciwe konto. Pragnę tylko przypomnieć, że zgodnie z RŚUT, który zaakceptowałeś, par.13 ust.1, opłata za fv jest podstawowym obowiązkiem Abonenta i musi zostać dokonana w terminie wskazanym przez Operatora jednak nie później niż 14 dni od daty w której zazwyczaj dostarczane były fv. Tak więc z całą pewnością zaległość była dłuższa niż 1 dzień. Co do przeksięgowania, Operator nie ma obowiązku (nawet nie może) samoczynnie dokonywać przeksięgowania kwoty, bez wyraźnej dyspozycji Abonenta. Tym bardziej nie jest winą Operatora, jeżeli wpłata została dokonana na zły nr konta bankowego. Jednak żeby nie było, że są tylko prawa itd. Mam dla Ciebie rewelacyjne rozwiązanie. Skorzystaj z Polecenia Zapłaty. Dzięki temu to my będziemy odpowiadali za terminowe rozliczenie, a nie Ty. Jeżeli zostaną zablokowane połączenia, to już możesz żądać odszkodowania (pod warunkiem, że przelew nie nastąpił z tytułu naszego opóźnienia a nie braku środków na koncie). Zawsze są potwierdzenia zarówno u nas, jak i w Twoim banku o dokonanym przelewie lub próby poboru (jeżeli 1 próba była nieudana z powodu braku środków na koncie). Generalnie Możesz również skorzystać z e-faktury, gdzie zawsze otrzymasz ją w terminie i wtedy samemu dokonać przelewu na wskazany nr konta bankowego na fv. Rozwiązań jest trochę. Jeżeli chcesz skorzystać z którejś z nich, wydaj stosowną dyspozycję w naszym BOK (lub napisz maila). Wierzę, że Ci troche pomogłem i wyjaśniełem pewne wątpliwości. Zresztą moi szanowni przedmówcy dość dokładnie również wyjaśnili to zagadnienie. Dodam jeszcze tylko jedno, że pomimo iż blokujemy te połączenia, nie naliczamy żadnych odsetek od zadłużenia i nie naliczamy dodatkowych opłat za ponowne uruchomienie usługi (po spłacie zaległości), choć zapisy regulaminowe i w Cenniku nam na to pozwalają.
thonka pisze:faktem natomiast jest, ze w play dosc szybko blokuja telefony, chyba najszybciej ze wszystkich sieci.
Nie wiem jak jest w innych sieciach, ale w naszej zapewniam Cię, że nie blokujemy szybko telefonu. Jak wspomniałem, blokada (na wychodzące) jest zakładana jak nie zapłacisz 1 zaległej i wystawimy 2 i tej nie opłacisz (choć zgodnie z Reg. moglibyśmy to robić po 14 dniach zaległości po terminie wpłaty określonym w fv).
pawelpp pisze:Proszę podaj mi numery zgłoszeń o których mówisz - będę mógł się ustosunkować. Jedyne odpowiedzi jakie pamiętam nie są dla mnie satysfakcjonujące:
Mówiłem o odpowiedziach w odwołaniach, które otrzymywałeś. Wybacz, ale ja nie mogę tu podawać nr zgłoszeń (na pw również).
artdyz pisze:pytałem o możliwość zwiększenia limitu w obsłudze klienta otrzymałem odpowiedź , iż w PLAY nie jest to możliwe
Owszem jest i zapewniam Cię, że to się robi. Mimo że rzadko poddaję w wątpliwość wypowiedzi dotyczące działania naszego BOK, to w tym przypadku jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby konsultant Ci coś takiego powiedział. Co do jednego się zgodzę, jeżeli masz zaległość w chwili gdy dzwonisz i prosisz o zwiększenie limitu, tego nie zrobimy. Jednak jak zaległości nie masz, limit może zostać zwiększony w zależności od posiadanego Abonamentu w naszej sieci. Jednym słowem, zleć zgłoszenie i daj mi jego nr. Aż z ciekawości będę je "śledził" i sprawdzę jakie będzie rozwiązanie. Zanim jednak to zgłoszenie zrobisz, ureguluj obecne zaległosci.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400291  autor: luccicare
 22 kwie 2010, 00:05
artdyz, słusznie czy nie słusznie P4 blokuje wychodzące dopiero po minięciu terminu płatności drugiej nieopłaconej faktury. O winie Poczty Polskiej nie ma co tu mówić. Nawet przy znanej niskiej jakości tej firmy, co jak co ale opóźnienie w dostarczeniu listu na poziomie 1,5 m-ca raczej się nie zdarza. Może P4 podchodzi do tematu mało elastycznie, ale takie opóźnienia świadczą raczej na Twoją niekorzyść, mało kto lubi nierzetelnych dłużników. Przy takich opóźnieniach nie chciałbym z Tobą współpracować, a o pożyczeniu kasy nawet jakbyś był bliskim kumplem nie ma mowy. Co do limitów to dziwna sprawa, mi założyli bez mojej zgody i początkowo wiedzy 1200, trochę czasu mi zajęło zanim zmniejszyli do pozycji wyjściowej ;-)

 #400307  autor: pawelpp
 22 kwie 2010, 09:54
luccicare pisze:Co do limitów to dziwna sprawa, mi założyli bez mojej zgody i początkowo wiedzy 1200, trochę czasu mi zajęło zanim zmniejszyli do pozycji wyjściowej ;-)
a to jest w ogole mozliwe? Rozumiem, że zwiększenie limitu tak, bo jest to na korzyść Play, ale zmniejszenie... ?

Re:

 #400317  autor: artdyz
 22 kwie 2010, 11:13
Wskażcie mi proszę miejsce w którym napisałem że nie zapłaciłem DWÓCH FAKTUR ? O poleceniu zapłaty już pisałem, e-faktura nic by nie zmieniła w moich przypadkach . luccicare raz dostałem 3 faktury naraz, możesz sobie policzyć jakie to jest opóźnienie w dostarczaniu (wiedząc że powinienem dostać wcześniej dzwoniłem do OK i pytałem o zaległość) Jakbyś chciał się pochylić jeszcze raz nad tym co napisałem to może zauważyłbyś że zapłaciłem kwoty netto z faktur płacąc od razu fakturę , której termin płatności nie minął. Wiem że operator nie ma obowiązku sam sobie przeksięgowywać, ale czy takim problemem jest zadzwonić i powiedzieć że nastąpiła pomyłka w wpłacie ( widząc że saldo jest dodatnie ) zamiast blokować telefonu ? Play4you2 nie mam rozeznania czy najszybciej z wszystkich sieci blokujecie telefony , wiem natomiast , że inne sieci potrafią wysłać sms z informacją o terminie blokady, co daje możliwość wyjaśnienia. Twierdzisz że nie blokujecie po kilku dniach - co więc w sytuacji kiedy mam do zapłaty fakturę na 400 zł i spóźnię się z wpłatą o jeden dzień, przecież wtedy przekraczam limit ? Co do samego limitu ,po raz trzeci mówię, że taką dostałem informację w OK, pytałem tylko o możliwość zwiększenia i Pani mi odpowiedziała, że nie ma czegoś takiego, Skoro już nagrywacie rozmowy to moglibyście czasem sprawdzić czy informacje udzielane przez konsultantów są prawdziwe.
 #400318  autor: niespodziewanie
 22 kwie 2010, 11:23
Coraz lepiej z tą siecią. Mój problem nierozwiązany nadal, a próba zalogownia się do play24 daje wynik Wystąpił błąd.
Kod błędu: 1271927992334SCBF400

Gratuluję wam! Cierpliwość moja się kończy już. Nie mogę nawet sprawdzić jak moja sprawa się rozwija

Re:

 #400319  autor: Kobe23
 22 kwie 2010, 11:29
artdyz pisze:Wskażcie mi proszę miejsce w którym napisałem że nie zapłaciłem DWÓCH FAKTUR ? O poleceniu zapłaty już pisałem, e-faktura nic by nie zmieniła w moich przypadkach . luccicare raz dostałem 3 faktury naraz, możesz sobie policzyć jakie to jest opóźnienie w dostarczaniu (wiedząc że powinienem dostać wcześniej dzwoniłem do OK i pytałem o zaległość) Jakbyś chciał się pochylić jeszcze raz nad tym co napisałem to może zauważyłbyś że zapłaciłem kwoty netto z faktur płacąc od razu fakturę , której termin płatności nie minął. Wiem że operator nie ma obowiązku sam sobie przeksięgowywać, ale czy takim problemem jest zadzwonić i powiedzieć że nastąpiła pomyłka w wpłacie ( widząc że saldo jest dodatnie ) zamiast blokować telefonu ? Play4you2 nie mam rozeznania czy najszybciej z wszystkich sieci blokujecie telefony , wiem natomiast , że inne sieci potrafią wysłać sms z informacją o terminie blokady, co daje możliwość wyjaśnienia. Twierdzisz że nie blokujecie po kilku dniach - co więc w sytuacji kiedy mam do zapłaty fakturę na 400 zł i spóźnię się z wpłatą o jeden dzień, przecież wtedy przekraczam limit ? Co do samego limitu ,po raz trzeci mówię, że taką dostałem informację w OK, pytałem tylko o możliwość zwiększenia i Pani mi odpowiedziała, że nie ma czegoś takiego, Skoro już nagrywacie rozmowy to moglibyście czasem sprawdzić czy informacje udzielane przez konsultantów są prawdziwe.
nie wiem jak to wyglada w playu takze moge sie mylic ale jakos nie sadze zeby firma zatrudniala rzesze pracownikow do weryfikowania kazdej wplaty z osobna i zastanawiania sie jaka byla rzeczywista intencja platnika. smsow nie dostajesz bo konta firmowe zwyczajnie takiej formy powiadamiania nie maja (wiem bo sam tez nie mam, i jestem w stanie to zrozumiec, z jednego telefonu korzysta pracownik i po co ma wiedziec ze z czyms zalegam?)

 #400321  autor: jay
 22 kwie 2010, 11:47
Kobe23, a ja dostaje smsy i to na wszystkie telefony.Mozna sobie zastrzec zeby na glowne przychodzilo.

 #400322  autor: artdyz
 22 kwie 2010, 11:56
Z tego co kojarzę podaje się numer kontaktowy , więc sms nie przychodziłby do pracownika, tylko do Ciebie, w przypadku gdybyś miał kilka telefonów taka usługa byłaby bardzo przydatna ( płacąc za kilka faktur łatwo jest coś przeoczyć ) Pisałem o szczególnym przypadku, wydaje mi się że ktoś musi zatwierdzić blokadę telefonu więc czy za dużo wymagam, prosząc o dwa kliknięcia żeby sprawdzić stan konta, jeden telefon lub sms i nie byłoby w ogóle sprawy , potem i tak zawracałem głowę ludziom w celu wyjaśnień więc wydaje mi się że zaoszczędziliby w ten sposób dużo więcej czasu.

 #400332  autor: play4you2
 22 kwie 2010, 12:24
artdyz pisze:Wskażcie mi proszę miejsce w którym napisałem że nie zapłaciłem DWÓCH FAKTUR ? O poleceniu zapłaty już pisałem, e-faktura nic by nie zmieniła w moich przypadkach
Posłuchaj, jestem pracownikiem Operatora i GWARANTUJĘ Ci, że jeżeli opóźniłeś się 1 dzień lub nawet tydzień, NIE JEST możliwe abyśmy zablokowali Ci telefon. Z tego co czytam, widzę tylko jedną możliwość, mogłeś przekroczyć limit kredytowy, co jest zupełnie inną sprawą. Generalnie o limitach już mówiłem. Wyjaśnione to jest również w Regulaminie ŚUT. Jeszcze raz Ci mówię, że jest możliwość zwiększenialimitu. Być może w Twoim przypadku wymaga to wpłaty kaucji (to też jest opisane w Reg.). Jeżeli byłeś zadłużony kilkanaście razy to niestety możemy zażądać wpłaty kaucji, aby zwiększyć limit.
Co do Polecenia Zapłaty i e-fv. Otóż uważam, że zmieniłoby bardzo dużo. Już byś nie miał kłopotów z tym, że poczta czy inny dostawca nie dostarczy Ci fv. Jednak wybór pozostawiam Tobie.
artdyz pisze:luccicare raz dostałem 3 faktury naraz, możesz sobie policzyć jakie to jest opóźnienie w dostarczaniu
Chcę powiedzieć krótko, że Operator (nie ważne który) nie odpowiada za dostarczenie fv, tym bardziej terminowe dostarczenie. Odpowiadamy za jej wystawienie, wysłanie i określenie terminu zapłaty. Jak non stop spóźniają Ci się z dostarczeniem fv, złóż reklamację, ale... Na Pocztę lub tego dostawcę. Z naszej strony fv wysyłane są ZAWSZE w takim czasie, aby nasi Klienci mogli je otrzymać w odpowiednim terminie, aby mogli dokonać płatności i zmiścić się w terminie podanym na fv. Dlatego fv elektroniczna to najlepszy na to sposób. Zawsze ją otrzymasz, gdyż wtedy za jej dostarczenie odpowiadamy my, więc kłopot z dostawcą korespondencji zniknie całkowicie.
artdyz pisze:Play4you2 nie mam rozeznania czy najszybciej z wszystkich sieci blokujecie telefony , wiem natomiast , że inne sieci potrafią wysłać sms z informacją o terminie blokady
Jest taka możliwość, JAY już Ci to wyjaśnił.
artdyz pisze:Co do samego limitu ,po raz trzeci mówię, że taką dostałem informację w OK, pytałem tylko o możliwość zwiększenia i Pani mi odpowiedziała, że nie ma czegoś takiego, Skoro już nagrywacie rozmowy to moglibyście czasem sprawdzić czy informacje udzielane przez konsultantów są prawdziwe.
W takim razie złóż stosowną skargę. Podaj datę połączenia, przybliżoną godzinę, numer telefonu z którego dzwoniłeś i opisz krótko zaistniałą sytuację. Potem poproś konsultanta o numer zgłoszenia i poczekaj na jego rozwiązanie. W przypadku reklamacji (lub skarg) maksymalny czas na udzielenie odpowiedzi to 30 dni kalendarzowych (tak dla przypomnienia) od daty złożenia skargi.

ARTDE, ja rozumiem, że mogłeś mieć niemiłe sytuacje z tym związane, jednak jeżeli już coś się przytrafiło, spróbuj to zmienić. Uwierz mi, w naszej sieci pracuje bardzo dużo osób, które chcą i potrafią pomagać, ale daj nam na to szansę. Złóż stosowne zgłoszenie i poczekaj na jego rozwiązanie. Jeżeli nie uzyskasz pomocy, napisz wtedy do mnie, sprawdzę co było tego powodem. Spróbuj zadziałać, zapewniam Cię, że z całą pewnościa Ci się to będzie opłacało.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400353  autor: BlackJack1
 22 kwie 2010, 14:19
Ja już nie mam naprawdę siły do walki z Play.

Po wejsciu przed chwilą na Play24 widzę na swoim koncie w saldzie poza abonamentem zaliczone połączenia danych z ostatniego tygodnia!
Kod: Zaznacz cały
Np.
      17.04.2010 22:15:40 Internet  Przes. danych 9,85 PLN

      17.04.2010 18:42:32 Internet  Przes. danych 0,30 PLN

      17.04.2010 17:19:47 Internet  Przes. danych 0,55 PLN

      16.04.2010 12:56:30 Internet  Przes. danych 9,35 PLN

      16.04.2010 10:09:49 Internet  Przes. danych 0,35 PLN

itd...
Nadmieniam, że od stycznia mam aktywną blokadę poł. danych poza strefą Play (kod *111*51*1#) a jestem dla bezpieczeństwa cały czas zalogowany ręcznie na Plus aby uniknąć niespodzianki ze stycznia br. z błędem sieci i naliczeniem danych na prawie 800 pln.
Płacę abo na pakiet 500 MB nie wykorzystując go.
Mimo tej blokady kodem i będąc zalogowanym na Plusa sieć naliczyła mi wiele transferów danych i opłaty od 0,30 pln do prawie 10 pln jednarozowo za "niby-tranfer" poza abo!
Jak to jest możliwe??? Jest blokada kodem aktywna, zalogowanie na sztywno do Plusa i opłaty za tranfer są naliczane, a pakiet 500MB prawie nie naruszony!!!
Co za FATUM? Co za system?
Czy moje kłopoty z siecią nigdy się nie skończą?
Mam już dość ciągłego sprawdzania billingów, pisania reklamacji, oczekiwania na rozpatrzenie po 2,5 miesiąca i znajdywaniu nowych błędów sieci.
Kolejna reklamacja złożona. Play4you1 i p. Marcin Gruszka zawiadomieni emailem.
To się chyba nadaje do prasy...
play4you - i co Ty na to...? :?

EDIT:

Dostałem teraz tel. od miłego Pana z Play (play4you1? :)) z przeprosinami i obietnicą szybkiego załatwienia problemu, który wg. jego słów nie powinien w żadnym wypadku mieć miejsca. Czekam na wyjaśnienie i korektę kwot za transfer danych.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 15:07 przez BlackJack1, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 15 z 33
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 33
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 33