• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 59 z 96
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 96

 #400139  autor: Marpie
 21 kwie 2010, 15:45
DiAbOlO pisze:
Marpie pisze:W takim razie ja się pochwalę jakie warunku udało się uzyskać w Erze:

Taryfa NE80

290 minut do wszystkich
sieć rodzinna - 5 zł
200 minut do wybranego numeru
Telefon za 1 zł ( cennikowo )

Pierwszy rok 40 zł ( + 5 zł za sieć rodzinną)
Drugi rok: 70 zł ( + 5 zł za sieć rodzinną)
A nie pokręciłeś czegoś?
11.2. Usługa „Wybrana osoba 200”
(...)
Usługa „Wybrana osoba 200” na warunkach promocyjnych dostępna jest przy wyborze taryfy Nowa Era 20, Nowa Era 40, Nowa Era 60.

kacperfx pisze:Witam,
(...)
Jak myślicie? To co powyżej było załatwione telefoniczne, warto do nich pisać?
Jak to powiedział jeden "artysta" -> kolego thonka "wiecie co z nim zrobić" :twisted:

Nie nic nie pokręciłem, Era pewnie się też troszkę zakręciła, nie mniej jednak takie warunki jak opisałem mam w aneksie , płacę zgodnie z umową :)

 #400237  autor: aussiegirl
 21 kwie 2010, 20:55
Hej mam kilka pytan dotyczacych przedluzenia.
1) co znizke - o ile oczywiscie uda mi sie taka wynegocjowac, moze dac mi juz konsultant czy dopiero ktos z SUK?
2) jak brzmi pełna nazwa SUK- sekcja utrzymania klienta? Pamietam ze byl BUK i wtedy bylo Biuro Utrzymania Klienta

 #400251  autor: st.konsultant
 21 kwie 2010, 21:35
aussiegirl pisze:Hej mam kilka pytan dotyczacych przedluzenia.
1) co znizke - o ile oczywiscie uda mi sie taka wynegocjowac, moze dac mi juz konsultant czy dopiero ktos z SUK?
2) jak brzmi pełna nazwa SUK- sekcja utrzymania klienta? Pamietam ze byl BUK i wtedy bylo Biuro Utrzymania Klienta

1) Tylko SUK może dać dodatkowe zniżki
2) Dokładnie tak jak napisałaś

 #400299  autor: łazęga
 22 kwie 2010, 08:02
Od dzisiaj nowy cennik dla przedłużających.

Ciekawe ceny dla oferty dedykowanej przy Nokii N97 mini 399/199 PLN 24/36 m-cy i SE Xperia X10 499/299 PLN przy abo 85 PLN.

Gdyby tak jeszcze podwoili ten pakiet danych no 1 GB...

 #400306  autor: 3m
 22 kwie 2010, 08:58
Oj bardzo ciekawe, szczególnie X10. Gdyby tylko miał multitouch... Ceny midlowendowych S5620,5230 i elm nędzne.

 #400349  autor: maxbike
 22 kwie 2010, 14:02
To ja pochwalę się na jakich warunkach dzisiaj przedłużyłem jeden z telefonów.
NE60 (190 minut) za 40zł miesięcznie przez cały okres trwania umowy i dostałem 80 punktów Era Premia tak aby dostać zniżkę 50zł na telefon. Kurier darmowy. Jeden telefon - konkretna rozmowa i zadowalające mnie warunki. Do końca obecnej umowy zostało 4,5 miesiąca na marginesie.

 #400365  autor: rzacha
 22 kwie 2010, 14:57
Ile maksymalnie konsultant moze mi dorzucic pkt era premia?

 #400388  autor: natalia.natalia
 22 kwie 2010, 16:24
Ile maksymalnie konsultant moze mi dorzucic pkt era premia?
jak dorzucić?? to ty zbierasz punkty o ile masz włączone era premia

 #400423  autor: osachorzow
 22 kwie 2010, 18:04
natalia.natalia, jeśli komuś brakuje niewiele punktów do zniżki to konsultanci dodają te 'kilka' punktów, aby obniżyć cenę telefonu :)
natalia.natalia pisze:
kacperfx pisze:telefon nokia 7020 - 16zł / 7230 - 84zł


te telefony są tańsze, doliczyli Ci opłatę za kuriera 15 zl!
Zawyżanie ceny telefonu przez wliczanie kuriera to szczyt chamstwa! Bo klient potem ma na fakturze cenę telefonu oczywiście pomniejszoną o te 15zł i zapewne osobną pozycję kurier... Brak informacji o wliczeniu opłaty za kuriera i podania jej wysokości jest ewidentnym wprowadzaniem w błąd... czyżby standardy etyczne Ery znów uległy obniżeniu?

 #400426  autor: rzacha
 22 kwie 2010, 18:14
Chodzi o to, ze za miesiac bede mogl przedluzyc umowe i z tego co wyliczylem zabraknie mi 380 pkt do znizki na telefon. Miesiecznie dostaje 135 pkt+(60 pkt za polecenie zaplaty, 75 za rachunek). Czy jest szansa, ze mi dorzuca te brakujace pkt?

 #400465  autor: st.konsultant
 22 kwie 2010, 20:35
osachorzow pisze:natalia.natalia, jeśli komuś brakuje niewiele punktów do zniżki to konsultanci dodają te 'kilka' punktów, aby obniżyć cenę telefonu :)
natalia.natalia pisze:
kacperfx pisze:telefon nokia 7020 - 16zł / 7230 - 84zł


te telefony są tańsze, doliczyli Ci opłatę za kuriera 15 zl!
Zawyżanie ceny telefonu przez wliczanie kuriera to szczyt chamstwa! Bo klient potem ma na fakturze cenę telefonu oczywiście pomniejszoną o te 15zł i zapewne osobną pozycję kurier... Brak informacji o wliczeniu opłaty za kuriera i podania jej wysokości jest ewidentnym wprowadzaniem w błąd... czyżby standardy etyczne Ery znów uległy obniżeniu?

Na podstawie jednej przedstawionej sytuacji zakładasz, że standardy uległy obniżeniu? :roll:

Konsultant ma obowiązek poinformować o opłacie za przesyłkę. Rozmowy są monitorowane i nie można sobie pozwalać na takie wpadki.

 #400504  autor: osachorzow
 22 kwie 2010, 22:43
st.konsultant, nie zakładam tylko pytam ;) No i oczywiście mam nadzieję, że tak nie jest! Jednak to już nie pierwszy przypadek gdy na forum padają ceny telefonów z wliczoną opłatą za kuriera z czego wnioskuję, że tak są one przedstawiane abonentom...

Poza tym od niedawna spotykam się osobiście z sytuacjami gdzie konsultanci w sklepie firmowym wprowadzają w błąd (Ty szybciej i BOK później mailowo informowaliście mnie jak jest na prawdę w przypadku włączania pakietów), pozwalają sobie na zbędne komentarze typu: 'ale się pan rozpisał w reklamacji, można było to krócej napisać' (pół strony A4 tekstu) i 'po co pan z tym przyszedł tutaj jak można to wysłać mailem' (w domyśle: po co mi głowę zawracasz gdy układam pasjansa). Pomijam ograniczenie się do wyłania pisma faksem zamiast przyjęcia reklamacji, wprowadzenia jej do systemu i wręczeniem potwierdzenia jej przyjęcia - ostanie dwie reklamacje załatwione w ten sposób (w tym jedna dziś).

Czasem się zastanawiam czy Ci konsultanci nie mają nawyków z OK Play lub - co gorsza - chcą się do nich upodobnić :(

 #400523  autor: DiAbOlO
 23 kwie 2010, 07:02
st.konsultant, tutaj poprę osachorzow, bo osobiście miałem styczność z podobną sytuacją. Podczas rozmowy telefonicznej (propozycja przedłużenia umowy) konsultant pierwszej linii na moje pytanie o cenę telefonu stwierdził, że będzie dajmy na to za 49zł. Na jego nieszczęście miałem przed sobą aktualny cennik i na moje pytanie "skąd ta różnica bo w cenniku jest za 199zł" odpowiedział, że "taka cena jest po odjęciu pkt-ów Era Premia". Na moje pytanie "dlaczego mi o tym od razu nie powiedział tylko musiałem sam dopytać się" usłyszałem ciszę w słuchawce, a później zająknięcie i ściemę z szybkim przejściem do dalszych rozmów.
Stąd nie dziwię się, że do ceny telefonu od razu została doliczona przesyłka kurierska. Może przełożeni w Erze powinni zając się tą sprawą albo - co gorsza - sami maczają w tym palce.

...:::DiAbOlO:::...

 #400567  autor: st.konsultant
 23 kwie 2010, 13:02
Nadal są to sytuacje jednostkowe ;) W Erze na HL pracuje ponad 1000 osób i zawsze będą się zdarzać ludzie, którzy albo świadomie albo nieświadomie wprowadzają Klienta w błąd.

Tak jak pisałem wcześniej, rozmowy są monitorowane (oczywiste, że nie da się skontrolować wszystkich rozmów) i konsultanci, którzy udzielają błędnych informacji, czy nie potrafią załatwić sprawy Klienta ponoszą konsekwencje. Najpierw finansowe a później mogą się pożegnać z pracą. Także zarzut, że przełożeni w Erze maczają w tym palce jest troszkę nie poważny.

W sumie to dziwię się, jeżeli ktoś świadomie nie informuje o opłacie kurierskiej, gdyż mimo tych nieszczęsnych 14,99 zł, Klienci nie robią z tego żadnego problemu ;)

A przykład z EP to już co najmniej dziwny :D W końcu jeżeli coś się chce sprzedać to najpierw wychodzi się z wyższą ceną a później podczas rozmowy zbija cenę w każdy możliwy sposób (m.in EP, oczywiście informując Klienta o tym).

 #400573  autor: DiAbOlO
 23 kwie 2010, 14:23
Z tymi przełożonymi to czemu niepoważny. W naszym pięknym kraju człowiek miał styczność - jeśli nie osobiście, to pośrednio - z przeróżnymi wałkami. I niejednokrotnie management był inicjatorem. Smutne, aczkolwiek prawdziwe. To tak troszkę poza tematem.

Jak sam zauważyłeś czasami ciężko zrozumieć nawet ukrywanie opłaty kurierskiej.

...:::DiAbOlO:::...

 #400648  autor: st.konsultant
 23 kwie 2010, 19:17
Czemu nie poważne? Bo dla mnie dziwne byłoby, gdyby z jednej strony "zachęcali" do wciskania kitu a później wyciągali konsekwencje albo cięli premie za to wciskanie kitu. :)

 #400666  autor: vinc
 23 kwie 2010, 20:31
st.konsultant nie próbuj usprawiedliwiać kogoś na siłę... To jest sprzedaż i jak brakuje do planu, to trzeba jakoś się "postarać" i tu Era nie jest święta... Opierdziel szefa za jakość jest mniejsza niż za brak realizacji planu. Przecież obaj na tym zarabiają...

Przykładowa sytuacja, która wydarzyła się na dniach:

Konsultant złożył propozycję mojemu znajomemu, gdzie telefon kosztuje 16zł. Opisując telefon - nie podając konkretnego modelu telefonu :shock: Po rozmowie ze znajomym, który płaci słone rachunki stwierdziłem, że chodzi o zniżkę 50% na słuchawkę. Jednak po obliczeniach z cennika, coś mi się nie zgadzało, aż przypomniałem sobie o opłacie za kuriera :? Rachunki ok. 200zł/miesiąc, a konsultant proponuje NE 120 za 100zł, a telefonem okazała się Nokia 3720 za 16zł - to nawet nie jest śmieszne...

Nie interesi mnie ile osób pracuje, a wytłumaczenie, że ilość zaniża jakość - świadczy o firmie...

Obrazek

 #400689  autor: thonka
 23 kwie 2010, 22:54
vinc, konsultanci odbywaja wlasnie szkolenia nt. sprzedazy. ich glownym zalozeniem jest, by "wciskac" ludziom jak najtansze z punktu widzenia operatora sluchawki... ponoc wg. tego maja teraz byc wyliczane premie itp.
i tak np. konsultant bedzie w lepszym swietle jezeli sprzeda za 1zl taka 3720 anizeli samsunga monte, ktory wczoraj wszedl do oferty...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #400690  autor: MihQl
 23 kwie 2010, 22:58
Mi brakuje okolo 500 pktów do zniżki 150 zł na telefon, mam nadzieję że mi je dorzucą, bo ceny telefonow są katastroficzne :shock: W ogóle era wciąż świętuje urodziny? "Mam przyjemność przedstawić indywidualną ofertę Urodzinową..." chyba czas się obudzic i dac cos nowego :lol: zwłaszcza, że konkurencja regularnie coś zmienia w ofertach, a era od 2 lat daje to samo :(

Wniosek o przeniesienie numeru trzeba złozyc 30 dni przed końcem umowy? Z góry dziekuje za odpowiedz :)

 #400699  autor: aussiegirl
 23 kwie 2010, 23:23
MihQl pisze: Wniosek o przeniesienie numeru trzeba złozyc 30 dni przed końcem umowy? Z góry dziekuje za odpowiedz :)
Jak byłam wczoraj w Play to mi powiedzieli, że musze złożyć najwcześniej 90 dni przed końcemu umowy... Wtedy jest "bezpiecznie", bo Tobie jeszcze sie nie kończy umowa a wtedy oni mogą to na spokojnie zalatwiać. Tak mi piwedziala babka w play
  • Strona 59 z 96
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 96
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 96