• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #400014  autor: zolvio
 20 kwie 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Nie działa Play24 Menu (*111# - "Żądanie niewykonane"). Nie działa żaden z kodów zaczynających się od *111*... .
Sprawdzane na dwóch telefonach z ofertami Fresh.
Inne kody *100#, *109# etc. działają

 #400017  autor: maniek
 20 kwie 2010, 22:11
W Warszawie działa. Zgłoś to na boa.

 #400263  autor: Szymon9904
 21 kwie 2010, 22:08
W Żarach (woj. Lubuskie) wszystkie kody działają, tak jak należy. Spróbuj najpierw wyłączyć i włączyć telefon i po chwili (ok. 1,5 min.) zobacz czy działa. Jeśli nie, to pozostaje nic innego jak napisanie o tym problemie do BOA.