• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 14 z 33
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33

 #399537  autor: radiowiec_wawa
 18 kwie 2010, 00:35
Play4you2 - piszesz co piszesz bo Ci za to placa i ja to rozumiem. Ale litosci... po czym wnioskujemy o skali problemow??? Przeciez to jest jak na dloni. Sprawdz sobie ile klientow ma Play i ile wpisow niezadowolonych klientow na tym forum a ilu uzytkownikow ma W3 i jak rozwiniete sa watki o nieprawidlowosciach u nich. I nie pisz zaraz, ze Telepolis jest zbyt mala proba statystyczna itp. itd. Sa dwie opcje, albo na tym forum loguja sie tylko ludzie ktorzy sa z Was niezadowoleni i to jakis gigantyczny pech!! albo faktycznie cos jest na rzeczy... Sam gdy czytam relacje tutejszych niezadowolonych to wpadam w oslupienie. Wydaje sie, ze wiele pracy przed Wami i narazie zadne slowa tego nie zmienia.
 #399559  autor: niespodziewanie
 18 kwie 2010, 11:23
Miałbym zapytanie, odnosnie mojej reklamacji w PlayFresh. Istotnie nie moglem zarejestrowac mojego numeru poniewaz nie mam kodu PUK. Nie wem gdzie on jest,czy mozna go jakos uzyskac albo zarejestrowac bez tego cholernego kodu? Dodam ze stracilem 30zl poniewaz siec twierdzi ze jestem w promocji stan darmowy (po wpisaniu kodu taką informacje zwrotna dostaje) a istotnie nie jestem. Prosze o pomoc. Wysztko rozumiem ale jestem Waszym klientem i Wam płacę więc moja reklamacja powinna zostać uznana - mam dowód osobisty, imię, nazwisko i na dodatek ten mój numer obsługuję przez moje inne konto w play24 przypisane do mojego głownego numeru abonamentowego, jaki jest wiec problem zeby mnie zarejestrowac. Prosilbym Play4you o pomoc tutaj.

 #399603  autor: play4you2
 18 kwie 2010, 14:26
radiowiec_wawa pisze:Sprawdz sobie ile klientow ma Play i ile wpisow niezadowolonych klientow na tym forum a ilu uzytkownikow ma W3 i jak rozwiniete sa watki o nieprawidlowosciach u nich.
Dzieje sie tak zapewne, gdyż sie tym ktoś interesuje z naszej strony. Jednak nie mnie to oceniac. Co prawda, jak już mówiłem, mogę wiele mówic, pisac, jednak i tak nie mam wpływu na wasze opinie i decyzje. Mimo wszystko nawet nie miałem zamiaru miec na to wpływu. Jak mówiłem na samym początku, moim zadaniem jest wyjasniac wątpliwości,które moga powstac, lub powstały (w różnych tematach) a nie zmieniac Wasze decyzje.
radiowiec_wawa pisze: I nie pisz zaraz, ze Telepolis jest zbyt mala proba statystyczna itp. itd.
Niestety to prawda. Zauważ, że w naszych dyskusjach biorą udział zazwyczaj "stałe" osoby, a ci, co pojawiają się czasami, jak uzyskają pomoc już rzadko ich później (przynajmniej w tym temacie) widac. Nie prowadziłem i nie prowadze statystyki wpisów oraz ilości osób, odwiedzających ten temat. Niemniej jednak często odpowiadam na pytania głównie tych samych osób i temu raczej chyba nie zaprzeczysz.
radiowiec_wawa pisze:Sa dwie opcje, albo na tym forum loguja sie tylko ludzie ktorzy sa z Was niezadowoleni i to jakis gigantyczny pech!!
Ja bym nie odbierał tego w ten sposób, co opisujesz. Powiedziałbym raczej, że to sa osoby, które interesują się naszą siecią w różny sposób. Owszem, są emocje i często są to nabrzmiałe emocje. Jednak w znacznej większosci, po wyjasnieniu sprawy wszystko sie uspokaja. Potem prowadzimy dyskusje i polemiki na różne temty, i bardzo dobrze. Dzięki dialogowi mozemy coś zmieniac, na cos wskazywac co potrzebuje zmian. Dzieki temu, my sami możemy wychodzic również naprzeciw waszym oczekiwaniom. Właśnie w ten sposób odbieram Was, drodzy uzytkownicy. Cieszę się, jak mogę komuś pomóc, jeżeli coś wyjasniam, jak mozecie potem powiedziec "jest ok.".
radiowiec_wawa pisze:wiele pracy przed Wami i narazie zadne slowa tego nie zmienia.
Masz rację, słowa nie, ale czyny i to juz niebawem...
niespodziewanie pisze:Istotnie nie moglem zarejestrowac mojego numeru poniewaz nie mam kodu PUK. Nie wem gdzie on jest
Kod PUK znajduje sie na tym "plastiku" w którym była karta SIM (skąd ją wyłamywałeś). Jeżeli nie masz tego "plastiku", Możesz zadzwonic do BOK i poprosic o jego podanie, jednak licz się z tym, że konsultant będzie musiał zadac Ci 3 pytania i należy na nie koniecznie odpowiedziec. Jeżeli nie będziesz znał na któreś z nich odpowiedzi, numer PUK nie zostanie Ci przekazany. Co do samych pytań, śa różne kombinacje, więc nie mogę napisac Ci, co to mogą byc za pytania. Zresztą nawet jakbym wiedział, i tak bym nie mógł o tym powiedziec ze względów bezpieczeństwa. Jak dostaniesz juz ten kod, udaj sie ponownie do Salonu i sprawa będzie załatwiona.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #399669  autor: Tbg-Net
 18 kwie 2010, 21:15
play4you2 pisze:
Tbg-Net pisze:Tak, to brzmi dziwnie a nawet śmiesznie, bo wygląda na to, że pomyłki są standardem w Play.
Póki co, bardzo bym Was prosił o sprawiedliwą ocenę sytuacji.
OK, sprawiedliwsza ocena:
Mam w Play 2 telefony. Z powodu BLĘDU (literówki przy wprowadzaniu danych) każdy z telefonów przypisany jest do innego konta. I dobrze, bo teraz miałbym blokowane oba numery... Z drugim numerem nie mam żadnych problemów - płacę grosze, minut aż nadto, spam żaden nie przychodzi (w Erze to był koszmar), zasięg zawsze mam (w Orange bardzo często widuję "poza zasięgiem sieci"), z przełączaniem na Plusa też nie mam problemów - z Playem się nie mam po co kontaktować to i sieć wydaje się idealna.
Niestety prawda jest taka, że gdy pojawiają się problemy to P4 sobie nie radzi. Konsultanci nic nie mogą a i tak sobie nie radzą, wszystkim chyba (tak samo jak np w TP) rządzi SYSTEM i nikt nic nie może zrobić, żeby problem klienta rozwiązać... Wszystko trwaaaa poooootwoooornieeee dłuuuuugooooo. Proponowane rekompensaty są żenujące... Z fakturami korygującymi od P4 jest jak z Yeti albo z UFO - podobno ktoś kiedyś widział ale dowodów na to nie ma ;)
OK Playa to osobny temat... BOK Ery nawet jeśli miał do powiedzenia tylko "Spier... mamy Cie w d..." to człowiek kończąc rozmowę był w sumie zadowolony - rozmawiało się miło, pozostawało wrażenie, że miało się do czynienia z osobą kompetentną i naprawdę chcącą pomóc. W Playu konsultant i tak wie, że nic nie może - tylko pewnie wypełnić formularz zgłoszenia - to skąd ma mieć motywację?
Wiem, że pewnie z 90% klientów nie ma problemów a te 10% co ma problemy to takie wrzody na d..., że jakby się ich sieć pozbyła to koszty obsługi klienta spadłyby pewnie o 3/4

 #399941  autor: pawelpp
 20 kwie 2010, 15:01
Tym razem o "prawdomówności" Play:
Zgłoszenie:
[formularz] KRÓTKI OPIS PROBLEMU: Telefon pokazywał pełen zasięg, logował się do P4 i Polkomtela (UMTS/GSM - automat). Mimo to, byłem poza zasięgiem sieci. Osoby dzwoniące do mnie otrzymywały komunikat o tym, że wyłączyłem telefon. Problem występował pomiędzy północą a ok 7:00 rano.
(pewnie część się przyczepi do tego kto dzwoni w takich godzinach - czasami niestety pracuję w nocy)
Odpowiedź:
Uprzejmie informujemy, że z uwagi na awarię, która miała miejsce w naszej sieci, możliwe było wystąpienie trudności z korzystanie z usług. Za powstałe niedogodności bardzo przepraszamy. Informujemy również, że problem ten został całkowicie usunięty.
Zgłoszenie:
Witam, proszę o informację kiedy, w jakich godzinach i na jakim obszarze występowały w kwietniu 2010 awarie sieci.
[kilka zgłoszeń z odpowiedziami typu "prosimy o podanie regionu, daty, itp", bo przecież w Play nie można wszystkiego załatwić jednym zgłoszeniem]
Odpowiedź:
W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w ostatnim czasie w województwie łódzkim nie zarejestrowaliśmy większej awarii nadajników naszej sieci.
To w końcu była czy nie? :) Ja wiem że była, tylko dzień wcześniej...

 #400030  autor: play4you2
 20 kwie 2010, 23:06
Tbg-Net pisze:Niestety prawda jest taka, że gdy pojawiają się problemy to P4 sobie nie radzi. Konsultanci nic nie mogą a i tak sobie nie radzą, wszystkim chyba (tak samo jak np w TP) rządzi SYSTEM i nikt nic nie może zrobić, żeby problem klienta rozwiązać
To nie jest tak do końca. Owszem, byc może konsultanci przy pierwszym zgłoszenkiu nie mogą za wiele, jednak nie chodzi o to, aby utrudniac sprawę. Może mi nie uwierzycie, ale zależy nam na dokładnym zbadaniu sprawy (ok, niektóre odpowiedzi są bez sensu, co przyznaję), jednak mimo wszystko większośc spraw załatwiamy dobrze. Wiem, że w perspektywie przytoczonych tu przykładów może wydac się to niedorzeczne, jednak w ogólnej ocenie nie jest z tym tak źle, jak się może Wam wydawac. Problemy się zazwyczaj pojawiają przy sprawach mocno złożonych (podkreślam ZAZWYCZAJ). Wynika to z tego, że nasi pracownicy chcą dobrze rozwiązac sprawę i czasami sie po prostu "gubią" w tym rozwiązaniu. Efekt jest taki, że potem Klient otrzymuje odpowiedź nie do końca prawidłową lub nawet niezrozumiałą i powoduje to zdenerwowanie, które potem uwypukla się np. tutaj. Nie oznacza to, że na siłę bronię konsultantów. Chcę tylko ukazac obraz ich pracy, bardziej ludzki i przystępny niż może wam się wydawac we wstępnej ocenie. Oczywiście nie zwalnia to jednak z odpowiedzialnosci i mimo wszystko rzetelnego rozwiązania sprawy, do czego macie absolutnie prawo.
pawelpp pisze:To w końcu była czy nie? Ja wiem że była, tylko dzień wcześniej...
W zasadzie typowej awarii nie było. Zdarzyły się drobne niedogodności, jednak z całą pewnością nie awarie. Konsultant chyba trochę wyolbrzymił sprawę. Nadajniki działały i działają. Zdarzyły się chwilowe przerwy w prawidłowym działaniu, ale z całą pewnością działały i typowej awarii nie było. Jeżeli więc pytasz o awarie, to otrzymałes prawidłową informację.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400057  autor: pawelpp
 21 kwie 2010, 09:20
play4you2 pisze: W zasadzie typowej awarii nie było. Zdarzyły się drobne niedogodności, jednak z całą pewnością nie awarie. Konsultant chyba trochę wyolbrzymił sprawę. Nadajniki działały i działają. Zdarzyły się chwilowe przerwy w prawidłowym działaniu, ale z całą pewnością działały i typowej awarii nie było. Jeżeli więc pytasz o awarie, to otrzymałes prawidłową informację.
P4Y ja myślę, że po prostu dostałem odpowiedź z szablonu i tak na prawdę nikt się nawet nad tym nie zastanowił. Doskonale wiem, że to nie wina awarii bo ten sam problem występuje od kilku miesięcy. To tylko pokazuje jak bardzo Play się przejmuje problemami własnych klientów i niedogodnościami w korzystaniu z sieci. Tak samo Pla24... cały czas od kilku miesięcy modernizowany i ciągle trwają pracę. Wiem jak wygląda produkcja oprogramowania i niestety jeżeli jest tak, jak piszecie, to znaczy, że stosujecie metody, które były aktualne 10 lat temu.
Jeżeli jesteś tak bardzo przekonany o tym, że konsultanci zwykle prawidłowo rozwiązują zgłoszenia, zapraszam do lektury zgłoszeń na moim koncie.

haha Właśnie przeczytałem, że według Pani Anny N. numer biura obsługi klienta to nie +48790500500 tylko 790500500!!! i to po trzech uzupełnieniach danych.

 #400090  autor: play4you2
 21 kwie 2010, 11:30
pawelpp pisze:Jeżeli jesteś tak bardzo przekonany o tym, że konsultanci zwykle prawidłowo rozwiązują zgłoszenia, zapraszam do lektury zgłoszeń na moim koncie.
W zasadzie to dostałem inf. n/t wszystkich twoich zgłoszeń, gdyż osoba od nas przygotowywała Ci spis tych spraw. Z tego co mi wiadomo, większośc spraw była rozwiązywana prawidłowo. Z tego co się orientuję, może kilka spraw było rozwiązanych niezgodnie z obowiązującymi standardami, ale w odwołaniach na te sprawy potwierdzaliśmy Ci to i odpowiednio rozwiązywaliśmy. Szczegółów nie podam, gdyż jest to tajemnica, ale przeciesz znasz doskonale szczegóły. Owszem, możesz nie zgadzac się z ich odpowiedziami, ale zastrzeżeń merytorycznych nie było.
pawelpp pisze:haha Właśnie przeczytałem, że według Pani Anny N. numer biura obsługi klienta to nie +48790500500 tylko 790500500!!!
Hmm, powiem Ci szczerze, że nie za bardzo teraz rozumiem do czego zmierzasz. Przecież obie formy numeru są prawidłowe. Zarówno jak go wybierzesz przez "prefix" jak i bez, połączysz się bez najmniejszych kłopotów. To ma wielkie znaczenie, jak przebywasz zagranicą, ale w Polsce jest to bez znaczenia czy podasz ten numer z "+48" czy bez. Najkrócej jednak polecam wybrac po prostu *500 (lub*600 dla biznesu).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400095  autor: pawelpp
 21 kwie 2010, 12:12
play4you2 pisze:Z tego co się orientuję, może kilka spraw było rozwiązanych niezgodnie z obowiązującymi standardami, ale w odwołaniach na te sprawy potwierdzaliśmy Ci to i odpowiednio rozwiązywaliśmy. Szczegółów nie podam, gdyż jest to tajemnica, ale przeciesz znasz doskonale szczegóły. Owszem, możesz nie zgadzac się z ich odpowiedziami, ale zastrzeżeń merytorycznych nie było.
Przyznam szczerze, że nie mam aktualnie czasu na analizę tego spisu, ale nie zgodzę się z tym, że zgłoszenia były rozpatrywane prawidłowo. Być może zgodnie z procedurami Play, a skoro tak, to te procedury przewidują:
- zwlekanie z odpowiedzią tak długo jak to możliwe
- uzupełnianie formularzy nawet wtedy kiedy to nie jest potrzebne
- odpowiadanie bez sensu
- nie czytanie zgłoszeń przez konsultantów (i nawiasem mówiąc wcale im sie nie dziwię, bo gdybym miał do przeczytania kilka zgłoszeń i głupich odpowiedzi na nie tylko po to żeby przeanalizować jedną sprawę też wolałbym wysłać kolejna głupia odpowiedź)
- noi standardowe 10/30 min do wykorzystania przez 30 dni i faktury korygujące widmo
play4you2 pisze: Hmm, powiem Ci szczerze, że nie za bardzo teraz rozumiem do czego zmierzasz. Przecież obie formy numeru są prawidłowe.
Ja to doskonale wiem, ale Pani Ania chyba nie, bo z jej odpowiedzi wnioskuję, że popełniłem błąd dzwoniąc na numer 790500500, bo powinienem na +48790500500. Należałoby zapytać panią Anię, czy mogę zadzwonić na 0790500500 albo 0048790500500? Oczywiście pani Ani nie chciało się przeczytać tego co napisałem w tym i kilku wcześniejszych zgłoszeniach. Lepiej napisać klientowi, że jest debilem i nie potrafi nawet wykręcić numeru.
Proponuje przeczytać: 17032200, (17013410 i wcześniejsze z nim związane) i 16998931
Przykład jednego z nich:
Dotyczy: 16406544 3. Nadal nie odpowiedziano mi dlaczego telefon zawiesza się TYLKO i WYŁĄCZNIE podczas przełączania pomiędzy sieciami P4 i Polkomtel? Za granicą przełącza się dużo częściej pomiędzy innymi operatorami i mimo to problem NIE WYSTĘPUJE. Jak to jest możliwe? [PROSZĘ ODPOWIEDZIEĆ BEZPOŚREDNIO NA TO PYTANIE] Czyli według Państwa mam profilaktycznie restartować telefon kilka razy dziennie żeby mieć pewność, że będzie się można do mnie dodzwonić? [PROSZĘ ODPOWIEDZIEĆ BEZPOŚREDNIO NA TO PYTANIE] Jeżeli jest to problem z siecią P4, to kiedy zostanie rozwiązany? 3a. Co według ETSI znaczy "nieznacznie różnić się od siebie"? [PROSZĘ ODPOWIEDZIEĆ BEZPOŚREDNIO NA TO PYTANIE] Proszę o konkretne dane, liczby. Proszę o wskazanie miejsc w Łodzi, w których nie powinny występować problemy z połączeniami. Na jakim obszarze Łodzi świadczą państwo usługi z wykorzystaniem własnej infrastruktury? 4. Nie chodziło mi o uzupełnienie danych niezbędnych do weryfikacji użytkownika, tylko o uzupełnianie formularzy. Przypominam "Po pierwsze nie mam obowiązku wpisywania danych w formularz - moga mnie państwo poprosić o uzupełnienie informacji a nie podanie ich na nowo przystępnej dla państwa formie. Po drugie mają państwo obowiązek rozpatrzyć reklamacje niezależnie od tego kiedy ją zgłoszę - mam na to rok. [...]" 6. W którym z regulaminów określają państwo co jest podstawową funkcjonalnością Pla24 a co "Dodatkowym udogodnieniem"? [PROSZĘ ODPOWIEDZIEĆ BEZPOŚREDNIO NA TO PYTANIE]
Odpowiedź:
Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące problemów technicznych, które wpłynęło do nas 07.04.2010 roku za pośrednictwem strony internetowej. Uprzejmie informujemy, iż poruszona sprawa jest obecnie rozpatrywana w zgłoszeniu numer 16633321. Odpowiedź na zgłoszenie 16633321 zostanie udzielona niezwłocznie po uzyskaniu niezbędnych informacji. Przepraszamy za ewentualne niedogodności związane z czasem oczekiwania na odpowiedź.
Odpowiedź na zgłoszenie 16633321 (wg mnie nie związane w poprzednim):
W toku postępowania wyjaśniającego informujemy, iż przedmiotowa reklamacja została uznana za zasadną. Dział techniczny potwierdził zgłaszane przez Pana niedogodności związane z pobieraniem historii połączeń. Sprawa zostanie wyjaśniona w ciągu najbliższych 2 tygodni. Opcją, którą możemy Panu zaproponować jest jednorazowa aktywacja usługi Rachunku Szczegółowego. Jeśli jest Pan zainteresowany takim rozwiązaniem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Play 790500500. Nadmieniamy, iż koszt usługi zgodnie z Cennikiem Oferty One Play wynosi 5zł (brutto). W ramach rekompensaty proponujemy przyznanie jednorazowego pakietu w wysokości 10 minut do wykorzystania na połączenia głosowe w kraju, w wybranym przez Pana Okresie Rozliczeniowym. W celu potwierdzenia przyjęcia rekompensaty prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia 16633321 i kontakt dogodną dla Pana formą (telefon 790500500, faks +48223194411, e-mail: [email protected], list: skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204, www). Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.
P4Y czy dostałem odpowiedź na zadane pytania?

 #400123  autor: Ruben
 21 kwie 2010, 14:33
Niedługo trzeba będzie założyć oddzielny temat pt. Negatywne przygody z Play abonenta pawelpp :D

 #400124  autor: play4you2
 21 kwie 2010, 14:49
pawelpp pisze:nie zgodzę się z tym, że zgłoszenia były rozpatrywane prawidłowo.
Rozumiem, i tak jak wspomniałem, masz do tego absolutnie prawo.
pawelpp pisze:- zwlekanie z odpowiedzią tak długo jak to możliwe
Jeżeli jest to reklamacja, mamy czas na odpowiedź 30 dni. Jeżeli zgłoszenie zwykłe, czas na odpowiedź nie jest określony. Jeżeli odwołanie, nie jest to określone, ile czasu mamy na odpowiedź, jednak staramy się nie przekraczać 30 dni. Jeżeli jednak czas ten będzie przekroczony, nie oznacza to, że odwołania będzie uznane za zasadne, jak w przypadku reklamacji. Przypomnę, że ustawodawca nie określił precyzyjnie (tak jak przy reklamacji) ile czasu Operator ma na udzielenie odpowiedzi. Mimo wszystko staramy się jak najszybciej udzielać odpowiedzi.
pawelpp pisze:- uzupełnianie formularzy nawet wtedy kiedy to nie jest potrzebne
W tym temacie wypowiadałem się wielokrotnie, więc nie bede w tym momencie tego komentował. Stanowisko w tej kwestii już określiłem.
pawelpp pisze:- odpowiadanie bez sensu
Niestety, przyznam Ci rację, że CZASAMI ma to miejsce. Dążymy jednak do wyeliminowania tego typu zdarzeń (o czym już wspominałem)
pawelpp pisze:- nie czytanie zgłoszeń przez konsultantów
Tutaj sie nie zgodzę z tym stwierdzeniem. Jeżeli są udzielane odpowiedzi, to zgłoszenie musi zostać przeczytane. Czym innym może być tzw. czytanie ze zrozumieniem, co w przypadkach nieprawidłowych odpowiedzi może mieć miejsce. Jednak na ten temat też już się wypowiadałem (bodajże w poprzednim, zamkniętym temacie)
pawelpp pisze:- noi standardowe 10/30 min do wykorzystania przez 30 dni i faktury korygujące widmo
Sprawy rekompensat również poruszałem, podobnie jak kwestie faktur korygujących. W tym temacie również nie mam nic nowego do dodania.
pawelpp pisze:P4Y czy dostałem odpowiedź na zadane pytania?
Cóż, to jedna z tych spraw, o której wspomniałem powyżej. CZASAMI zdarzają się błędne odpowiedzi, nie związane z zadanymi pytaniami. W tej sytuacji mogę Cię tylko przeprosić..

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #400128  autor: pawelpp
 21 kwie 2010, 15:11
play4you2 pisze: Cóż, to jedna z tych spraw, o której wspomniałem powyżej. CZASAMI zdarzają się błędne odpowiedzi, nie związane z zadanymi pytaniami. W tej sytuacji mogę Cię tylko przeprosić..
CZASAMI? Proszę Cię - podałem numery zgłoszeń, w których są same takie kwiatki (a to tylko zgłoszenia z kilku ostatnich dni). Nie pamiętam kiedy ostatnio Play odpowiedziało mi rzeczowo na pytanie/reklamację. Cały czas tylko słyszę/czytam zapewnienia, przeprosiny ale co z tego jak nic z tym nie robicie? Przynajmniej ja nie widzę rezultatów. Pozostałe kwestie dyskutowaliśmy. Pozostawiam je do oceny forumowiczów. Niestety PRZEWAŻNIE dostaję takiego typu odpowiedzi jak zaprezentowane w poprzednim poście. I kolejne także zaprezentuję, aby udowodnić Ci, że mylisz się.
Co do zwlekania z odpowiedzią na reklamację. Owszem - to moje subiektywne odczucie. Może jest to zgodne z prawem, a jeżeli tak, to bardziej wykorzystujecie pewne luki i interpretujecie je po swojemu, niż postępujecie zgodnie z nim. Przykład - wysyłanie formularzy w przypadku kiedy wszystko w reklamacji jest opisane. Po prostu zniechęcacie klienta do tego żeby się na was poskarżył. Podobnie (nie wiem jak jest teraz) było ze składaniem wypowiedzenia umowy - trzeba było je pisać ręcznie. Dla mnie było to upokarzające. Nową umowę potraficie wydrukować w kilka sekund, ale żeby zerwać umowę... o to już nie takie proste.
Poza tym NIE WYMAGAM od Ciebie P4Y żebyś ponownie się ustosunkowywał do tego, co piszę. Twoje stanowisko niestety już znam. Chcę tylko pokazać, z jakimi absurdami się można w Play spotkać. Z drugiej strony będzie miło jeżeli powiesz coś konstruktywnego lub nowego w danym temacie :)

 #400174  autor: play4you2
 21 kwie 2010, 18:27
pawelpp pisze:a jeżeli tak, to bardziej wykorzystujecie pewne luki i interpretujecie je po swojemu, niż postępujecie zgodnie z nim.
Całkowicie nie jest tak jak sądzisz. W żadnym przypadku nie interpretujemy prawa "po swojemu". Czasami nie ma choćby technicznie możliwości, aby odpowiedzieć już tego samego dnia (sprawa wymaga np. przeprowadzenia testów). Niemniej jednak żadna z Twoich reklamacji nie przekroczyła 30 dni.
pawelpp pisze:Chcę tylko pokazać, z jakimi absurdami się można w Play spotkać. Z drugiej strony będzie miło jeżeli powiesz coś konstruktywnego lub nowego w danym temacie
Jak już wspominałem wielokrotnie, każda ocena jest mocno subiektywna. Pozwól że nie będę z tym dyskutował. Szanuję Twój pogląd i całkowicie masz do niego prawo. Jednak pozwól, że ja się z nim nie zgodzę. W sprawie konstruktywnych wypowiedzi, wybacz, ale poprostu odpowiadam na Twoje posty. Niestety, jeżeli pewne sprawy są przedstawiane w sposób niezgodny ze stanem faktycznym, po prostu to wyjaśniam. W sprawach gdzie masz rację zawsze Ci ją przyznawałem, jednak w wątkach, gdzie nie jest do końca tak, jak to opisujesz, staram się to wyjaśniać i pokazać rzeczywistą skalę zagadnienia lub problemu. Trochę nie rozumiem, dlaczego zadajesz stale te same pytania (nawet po tym, co wklejasz tutaj). Znalazłem przynajmniej 3 pisma, które otrzymałeś od nas, gdzie wyjaśniono Ci dokładnie wszystko i udzielono odpowiedzi.

Ok, jak mówiłem, możesz się z tym nie zgadzać, jednak innych odpowiedzi nie uzyskasz, gdyż sprawa przedstawia się w taki sposób, jaki Ci przedstawiliśmy w tych pismach.
Mam nadzieję, że nie odbierzesz tej wypowiedzi negatywnie, ale chcę Ci tylko powiedzieć, że w sprawie z ktrórą się do nas zgłaszasz już dłuższy czas, dawno otrzymałeś odpowiedź. Na nowe kwestie nie wiem, gdyż aż tak dokładnie tego nie sprawdzałem, ale myślę że też dostaniesz niebawem odpowiedź. Mimo wszystko bardzo Ci dziękuję za tą dyskusję, gdyż dzięki temu może uda mi się wyjaśnić Ci kilka kwestii, co do których może w przyszłości zmienisz zdanie. Jeżeli jednak nie, to chociaż otrzymasz rzetelną odpowiedź, jaką tu zamieszczam (no chyba że poruszona sprawa dotyczy jakiś szczegółów, wtedy bym nie mógł sie wypowiedzieć w tym miejscu).
Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #400186  autor: artdyz
 21 kwie 2010, 18:52
Witam
zalogowałem się na tej stronie specjalnie po to by się wypowiedzieć na temat sieci PLAY, która dziś doprowadziła mnie do białej gorączki.
Przedstawiam cztery autentyczne przypadki .
- szwagrowi zablokowali połączenia przychodzące razem w wychodzącymi , ponieważ spóźnił się z płatnością, dopiero po ostrej rozmowie z panią z obsługi technicznej połączenia przychodzące zostały przywrócone ( okazało się że ktoś się pomylił )
- moje rachunki wynoszą około 400 zł jak łatwo się domyślić jeden dzień opóźnienia spłaty powoduje wyłączenie telefonu , mimo że jestem u nich ponad dwa lata nie są w stanie zaproponować jakiegoś rozwiązania ( a wysłanie głupiego sms z przypomnieniem przekracza ich możliwości techniczne)
- parę miesięcy temu znowu wyłączyli mi telefon , zapłaciłem fakturę zaległą i od razu fakturkę, która termin płatności miała za kilka dni , ale niestety przez nieuwagę przelałem kwoty netto i tak za zaleganie parudziesięciu złotych znów zostałem bez telefonu, nikomu z obsługi nie przyszło do głowy żeby przeksięgować część drugiej wpłaty, dużo łatwiej jest po prostu wyłączyć telefon .
- dziś pobili wszystko wyłączyli mi telefon mimo że 5 dni temu zapłaciłem fakturę i potwierdzenie przelewu wysłałem na maila ( pani z obsługi tłumaczyła że księgowość ma 48 h na zaksięgowanie wpłaty - jak dla mnie 48 h to są dwa dni )
Ta sieć to jedna wielka pomyłka, jeśli komuś jest potrzebny telefon do pracy to zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług człowiek nigdy nie wie kiedy go odłączą. Bez awantury w centrum obsługi nie da się nic załatwić i cały czas odnoszę wrażenie że osoba po drugiej stronie ma mnie głęboko w d...
JESZCZE RAZ ODRADZAM , od jutra zaczynam składać im wypowiedzenia

 #400189  autor: Kobe23
 21 kwie 2010, 19:04
ahh ta niedobra siec.. wszystkiemu winny Play, ale żeby płacić faktury regularnie to już do głowy pewnie nie przyszło?
 #400195  autor: artdyz
 21 kwie 2010, 19:13
Faktury czasem przychodzą normalnie , ale czasami dostanę fakturę po terminie płatności, a jak jestem w delegacji to co mam zatrudnić kogoś żeby do skrzynki mi zaglądał czy łaskawie nie przysłali ? Chciałbym też pokreślić że najdłuższe opóźnienie u mnie to był tydzień. Kolega Kobe pewnie rachunki po 20 zł płaci i nie ma takich problemów.

 #400197  autor: Kobe23
 21 kwie 2010, 19:15
tak, w koncu to wysokosc rachunkow ma decydujace znaczenie przy wybieraniu kogo blokowac. kolega kobe wie ze ma tez play24 i w kazdej chwili moze sprawdzic sobie kwote, ktora zalega i zrealizowac przelew bankowy. Takie rozwiazanie juz pewnie niestety przewyzsza umiejetnosci wielkiego biznesmena z rachunkami po - o zgrozo ! 400zl? . latwiej isc zrobic awanture w momencie gdy sie nie ma racji.
 #400199  autor: artdyz
 21 kwie 2010, 19:24
Pisałem o rachunkach po 400 zł bo taki mają limit do blokowania połączeń są ludzie którzy potrafią wygadać po parę tysięcy miesięcznie i co oni mają zrobić niby, wydaje mi się że w innych sieciach potrafili rozwiązać ten problem podnosząc limit . Awantury nigdy nie robię jak nie mam racji , czy może nie miałem racji, że zablokowali połączenia przychodzące ? czy nie miałem racji że faktycznie na koncie saldo na plus wystarczyło przeksięgować , czy może ostatnie nie mam racji że po 5 dniach od przyjęcia zgłoszenia zostaje odłączony, mimo że zapłaciłem w terminie i wysłałem potwierdzenie. Może w ogóle klient w Play nie ma racji ?

 #400204  autor: thonka
 21 kwie 2010, 19:33
artdyz pisze:nikomu z obsługi nie przyszło do głowy żeby przeksięgować część drugiej wpłaty, dużo łatwiej jest po prostu wyłączyć telefon .
nie przesadzaj. twoim obowiazkiem jest zaplacic fakture na czas. znajac okres rozliczeniowy nie widze problemu, zeby pilnowac terminow 14 dni na platnosc. malo tego polskie prawo jest na tyle uposledzone, ze musisz zaplacic nawet nie posiadajac faktury (co przeciez w firmach jest dokumentem ksiegowym), co jest jakims kuriozum.

w kazdej sieci jest tzw. indywidualne konto wplat dla kazdego klienta (i stosuja je chyba wszystkie firmy swiadczace jakies uslugi na czas okreslony). sieci nie obchodzi czy placiles za 1 czy 3 faktury na raz (nie wazne czy zalegle, czy na zas). dla nich na tym konkretnym koncie, konkretnego dnia ma byc kwota wynikajaca z wystawionych faktur. mogles zapomniec zaplacic poprzednia fakture, a i tak jak zaplacisz biezaca to pojdzie ona na poczet tej poprzedniej.

Tak samo jest jak masz kilka telefonow na 1 koncie abonenckim - zaleglosci na 1 z numerow skutkuja wylaczeniem wszystkich telefonow, bo system ksiegowy nie wie za ktory telefon zaplaciles, a za ktory nie. dla niego dana kwota ma sie pojawic na koncie i nie rozroznia on czy to jest kwota za 1 czy za 100 numerow.

faktem natomiast jest, ze w play dosc szybko blokuja telefony, chyba najszybciej ze wszystkich sieci.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2010, 19:42 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
 #400207  autor: artdyz
 21 kwie 2010, 19:42
Normalnie płacę faktury w terminie podawałem przypadki w których mogliby się wykazać choć odrobiną inicjatywy zamiast bez słowa blokować telefon. Co do kont rozliczeniowych , nie wiem nie wypowiadam się dostałem informację z obsługi że moja wpłata została przypasowana do następnej faktury więc została zaległość za poprzednią i dlatego zostałem zablokowany. Wcześniejsze przypadki uznałem za następstwa moich opóźnień w wpłatach ale ostatni !!
  • Strona 14 z 33
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33